Als hij niet teveel gaat afwijken van de orginele sound maar er wel in slaagt hem toch een wat frisser jasje te geven dan zou ik daar geen nee tegen zeggen! Leuke uitdaging!ErikZ wrote:Dozer komt met een 2017 remix van The Church Of The Darkside
Dikke vette ja dus (Hopelijk).OutsideSpacer wrote:en nu plaatsen ze een status 'A classic WP album, yes or no?
StevenvanKuijk wrote:Lekker doen toch, beter dan hetgeen wat de laatste tijd vanuit hun kant komt
TrueStevenvanKuijk wrote:Ja da's subjectief he
Very soon the next End of Line Recordings artist will be announced.
Who's ready for this?!
Killshotwootum wrote:Very soon the next End of Line Recordings artist will be announced.
Who's ready for this?!
Remco-Jan heeeeele gekke bouwkoning[+_+] wrote:Killshotwootum wrote:Very soon the next End of Line Recordings artist will be announced.
Who's ready for this?!
Thommy wrote:Wordt Deadly Guns niet ook door Remco-Jan geproduced. Vind dat ook aardig een Warface/Triax sound hebben.
Deadly Guns doet inmiddels ook steeds meer zelfZamble wrote:Thommy wrote:Wordt Deadly Guns niet ook door Remco-Jan geproduced. Vind dat ook aardig een Warface/Triax sound hebben.
Lijkt er dus op dat het niet alleen bij de remix van The Church Of The Darkside blijft...New Dozer music is coming up....
Can you guess on which label ???
Hij heeft al wat meer platen uitgebracht afgelopen jaarConzpiracy wrote:Lijkt er dus op dat het niet alleen bij de remix van The Church Of The Darkside blijft...New Dozer music is coming up....
Can you guess on which label ???
Nee, Dozer - Disco Music, New Life ( Dozer Remix) en The Calling (Dozer Bootleg)Conzpiracy wrote:De laatste is toch The Journey, of heb ik iets gemist?
Staat al weken op de planning maar ik ben nog op Tony aan het wachten voor iets speciaalsConzpiracy wrote:Oei, dan heb ik wat gemist. Thanks!
Tip: Dozer tribute aub als je die nog niet gemaakt hebt haha
Nog steeds?...Nuracore wrote:Staat al weken op de planning maar ik ben nog op Tony aan het wachten voor iets speciaals
Ja, maar denk dat ik het dit weekend gewoon ga mixenMelvinFR wrote:Nog steeds?...Nuracore wrote:Staat al weken op de planning maar ik ben nog op Tony aan het wachten voor iets speciaals