Next level artwork, echt heel vet! Mag gezegd worden 
Haha prachtig!! Ben benieuwd wat er dit jaar op de achterkant van de muntjes staat.IK KOM LOPEND
Hier vind je binnenkort een schatkaart.
Haha prachtig!! Ben benieuwd wat er dit jaar op de achterkant van de muntjes staat.IK KOM LOPEND
Hier vind je binnenkort een schatkaart.
Standaard mc voor Most Wanted toch?Rickzel wrote:"oh ja Nolz bestaat ook nog"
Mc't hij uberhaupt nog wel eens
Uh ja. Populairste MC na Villain en DV8, denk ik.Rickzel wrote:"oh ja Nolz bestaat ook nog"
Mc't hij uberhaupt nog wel eens
Knap lastig met 2 verschillende bookings agencies. Ik kan best begrijpen dat dit erg moeilijk ging.patrickjumpeen wrote:Haha ik schrok me kapot aan het begin toen ik het las, dacht ff dat B-freqz ging stoppen. Wel wazig, van hem zou je juist verwachten dat hij het minst moeite zou hebben om dit en zijn solo carriere te combineren.
Hij moet zijn album ook nog steeds afmaken hepatrickjumpeen wrote:Wel wazig, van hem zou je juist verwachten dat hij het minst moeite zou hebben om dit en zijn solo carriere te combineren.
Heel erg vet! Dat plaatje is echt fantastisch, maar een nieuw jasje zou niet misstaan.ErikZ wrote:Dozer komt met een 2017 remix van The Church Of The Darkside
Rt hartverzakkingpatrickjumpeen wrote:Haha ik schrok me kapot aan het begin toen ik het las, dacht ff dat B-freqz ging stoppen. Wel wazig, van hem zou je juist verwachten dat hij het minst moeite zou hebben om dit en zijn solo carriere te combineren.
Ja, en B-Freqz niet geboekt kan worden wanneer Nolz op een ander evenement al geboekt is.DonnyD wrote:Wat zou het wel kunnen zijn? Most Wanted die moeilijk doet?
Een WP album met de oude sound, hoe vetOutsideSpacer wrote:WPz plaatsen een paar dagen geleden nog een status met iets van 'For those of you wining about 'old WPz', we are not stuck in the past! (kan hem niet meer vinden, mss iets anders geformuleerd dus maar hier kwam het op neer) en nu plaatsen ze een status 'A classic WP album, yes or no?
aight