Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2565, 2566, 2567, 2568, 2569, 2570, 2571 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zygoma schreef:
patrickjumpeen schreef:
Wow het begint steeds meer op ajax-feyenoord te lijken, volgende editie hardbass wordt rellen denk ik :lol: .

5 jaar zonder uitpubliek lijkt me hier anders best een chille oplossing xd


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2012 was ook het laatste leuke jaar van Hardbass. B2S stelde een team samen van DJ's die normaliter niet met elkaar samen zouden draaien en het was altijd een complete verassing wat ze gingen doen. Met behulp van platen van andere producers werd het 1 geheel. Tegenwoordig is gewoon een reclamespotje geworden voor het label/individu.
"Zo mijn plaat is uitgemixed nu nog 2 platen wachten voor ik de volgende van mijn album kan draaien." Slaat helemaal helemaal nergens meer op. Op de oude manier kreeg je ook een veel betere opbouw van de avond. Nu is het ineens pats boem dood & verderf. Al veeeeeel te vroeg.

B2S is ook gewoon qua boekingen allang niet meer vooruitstrevend. Waar ze eerst probeerde innoverend te zijn door bijvoorbeeld een Chris One neer te zetten huppelen ze nu mooi achter de meute aan met hun Rebellion. Gatverdamme. Dit geld ook voor het Loudness concept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
2012 was ook het laatste leuke jaar van Hardbass. B2S stelde een team samen van DJ's die normaliter niet met elkaar samen zouden draaien en het was altijd een complete verassing wat ze gingen doen. Met behulp van platen van andere producers werd het 1 geheel. Tegenwoordig is gewoon een reclamespotje geworden voor het label/individu.
"Zo mijn plaat is uitgemixed nu nog 2 platen wachten voor ik de volgende van mijn album kan draaien." Slaat helemaal helemaal nergens meer op. Op de oude manier kreeg je ook een veel betere opbouw van de avond. Nu is het ineens pats boem dood & verderf. Al veeeeeel te vroeg.

B2S is ook gewoon qua boekingen allang niet meer vooruitstrevend. Waar ze eerst probeerde innoverend te zijn door bijvoorbeeld een Chris One neer te zetten huppelen ze nu mooi achter de meute aan met hun Rebellion. Gatverdamme. Dit geld ook voor het Loudness concept.

Auw. :oh:

Verder iets met spijkers en koppen Jordi. Vooral het laatste stukje. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
B2S is ook gewoon qua boekingen allang niet meer vooruitstrevend. Waar ze eerst probeerde innoverend te zijn door bijvoorbeeld een Chris One neer te zetten huppelen ze nu mooi achter de meute aan met hun Rebellion. Gatverdamme. Dit geld ook voor het Loudness concept.


Ze hebben sinds vorig jaar dan ook een nieuwe boekingsmanager, wat duidelijk te zien is aan de line ups
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Ik word ook moe van dat gejank continu. Ik heb me van begin tot eind vermaakt en ik heb eigenlijk geen zak meegekregen van een kut sfeer? Misschien was het zo, maar ik ben daar totaal niet mee bezig eigenlijk. Om mij heen was het continu gezellig en was de sfeer goed.

Basshunterzz schreef:
Ik heb het idee dat mensen meer bezig zijn met hoe een ander zich gedraagt dan dat ze zichzelf vermaken. Het lijkt wel of deze mensen gaan zitten zoeken naar dingen die ze af kunnen zeiken en alleen maar bezig zijn met 'hoe kunnen we die kant van de Hardstyle nu eens afzeiken'.

Ja wat is het nu? Is men er nu wel of niet met een tweedeling bezig? Zoals ik al zei was het ditmaal op Hard Bass gewoon weer te voelen op de vloer en is het dat al een aantal jaren eigenlijk. Of de sfeer in je directe omgeving goed is lijkt me niet geheel relevant ook. Als ik met FC kaakschaats naar een feest ga is het eigenlijk altijd wel gezellig ja

Ja en bump de discussie vooral weer naar een aftans discussietopic wat niemand buiten 10 mensen leest. Komt de discussie en het bereik ervan echt ten goede. Posten we hier wel weer een tweetje over de 100e keer dat NC & BM samen in de studio zitten. :lol:


Ik zal je vertellen dat het 'FC kaakschaats' gehalte bij ons amper aanwezig is. Grote voordeel is dat ik met een groep was die ook overal voor in is op zo'n avond. Ook al zijn sommige totaal geen fan van Rebelion of Da Tweekaz, ze maken er wel iets van, zoals ik zelf ook altijd probeer te doen. Die insteek is helaas maar weinig te zien, al heb ik er tijdens Hard Bass weinig van gemerkt omdat ik me niet heel de tijd bezig ga houden met iedereen in de zaal. Het zal er namelijk best zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe ik ook (x2), maar dat ontneemt mij toch niet het recht om hierover te discussiëren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Ik zal je vertellen dat het 'FC kaakschaats' gehalte bij ons amper aanwezig is. Grote voordeel is dat ik met een groep was die ook overal voor in is op zo'n avond. Ook al zijn sommige totaal geen fan van Rebelion of Da Tweekaz, ze maken er wel iets van, zoals ik zelf ook altijd probeer te doen. Die insteek is helaas maar weinig te zien, al heb ik er tijdens Hard Bass weinig van gemerkt omdat ik me niet heel de tijd bezig ga houden met iedereen in de zaal. Het zal er namelijk best zijn geweest.

Ik ook en zo sta ik er zelf ook in, maar buiten je eigen groeppie kom je dit dus zeker wel tegen. Mijn ervaring en niet enkel gestoeld op 1x HB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is de line-up van Hard Bass wel zo ontzettend raw als hier gesuggereerd wordt? Eerste 2 teams zijn puur euforisch. 3e team is wat hier eerder als de middenweg wordt gezien: Phuture Noize, B-Front, en misschien in mindere mate Adaro en DP. Alleen de laatste 2 uur gaan over in kick/screech/mondkapjes-modus. Is dat nou zo extreem om dat op 1 feest te hebben? Als je alleen voor die laatste 2 uur naar het feest gaat, ben je toch ook een idioot of niet?

Wat wel zou kunnen is dat het 3e team nog ietsjes softer moeten zijn (Ran-D + Frequencerz + Phuture Noize + B-Front) en het 4e team iets van Adaro + E-Force + Warface + Minus Militia ofzo. Heb je wel íets meer samenhang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit, ze kunnen toch niet tegen Qlimax op, die het wel elk jaar goed doet en die wel een nette opbouwende line-up kunnen maken. Eveneens ook een feest waar ik geen zure raw/mainstream mensen zie rondlopen maar die gewoon voor Qlimax, de muziek en de show komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?


Het voor een deel ook niet zo zeer om Hardbass maar de gebruikelijke raw vs melodieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:19 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Broken Balance schreef:
Plus de bende is al zo tegen elkaar opgepit dat het toch al geen nut meer heeft. 

Deze scene is echt sneu en kinderachtig op zo veel fronten, en imo komt dat minstens voor 80% door de raw.

De raw begon met het dood en verderf en het we defend the raw geintje, daar begon de "Militia" en "Warheads" waardoor je van die achterlijke groupies kreeg. Je moest je zo hard mogelijk afzetten tegen de mainstream, en ja dan krijg je een splitsing waar de mainstream fans uiteindelijk op gaan reageren natuurlijk.

...

Het is begonnen met die kinderachtige wij zijn speciaal want wij zijn harder dan de rest mentaliteit van die kleuterige marketing van Minus Militia en Warface. Daarbij helpt niet dat Warface zich zelf ook nog als een kleuter gedraagt.

Wil je een bepaalde marketing doen, prima. Maar daarbij gelijk een heel ander genre afzeiken en wegzetten, ja natuurlijk ga je dan reacties krijgen. En dan helemaal als de meeste raw boys gaan optreden met een of andere attitude dat harder beter is en dan krijg je zoiets als Gearbox naar je hoofd geworpen wat bijna allemaal simpele slecht gemaakte troep is wat Scooter nog niet eens zou jatten. Dan krijg je conflict ja, en hoe je het ook wendt of keert, door die stap die raw nam destijds is dit allemaal begonnen.


Ik vind dit soort discussies altijd wel interessant. Zit zelf in de marketing en communicatie en vanuit dat oogpunt hebben ze het goed voor elkaar. Neemt niet weg dat ook ik het kinderachtig vind, maar nogmaals chapeau voor hoe ze het marketingtechnisch voor elkaar hebben..

Ik ga sinds ongever 2003 al mee in deze scene en heb hem zien veranderen tot wat de scene nu is, namelijk een opsplitsing tussen de 'raw' en de 'euforische' kant. Sinds een paar jaar zijn die namen voor fans gekomen, de 'warheads' en 'militia'.. Nogmaals, mooie bijkomstigheid van slimme marketing, maar het spreekt naar mijn mening wel een heel andere doelgroep aan, namelijk de groep die net naar feesten mogen (18-20 jaar). Die bijnamen voor fans zag ik in het verleden niet gebeuren, bijvoorbeeld de SAIFAM-mafia of The Proffies. Ook in de hedendaagse euforische hardstyle is dit erg zeldzaam. Zie fans van Noisecontrollers zichzelf geen Controlheads oid noemen, of de Fearz bij Atmozfears..

Zegt mijns inziens wel wat over de 'raw'-scene en de doelgroep hiervan, die denk ik wat jonger is.. Oh en artiesten als B-Front en Phuture Noize reken ik niet tot et zogenaamde 'raw', maar is wat mij betreft gewoon hardstyle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
2012 was ook het laatste leuke jaar van Hardbass.


B-Front/The R3belz/Chris One... bizar (L) en het jaar daarvoor als eerste team Luna/Alphaverb en Josh & Wesz. Dat was nog echt verrassend qua combi's!

Dit was voor mij m'n 7e editie en het enige jaar dat het voor mij echt mega tegenviel was 2013. Met als 1 na laatste liveact nog de grote frontliner show, dat was drama :P (B-Freqz en thera in laatste team was dan wel weer vet) rest van de edities allemaal meer dan prima vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 15:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Om weer even een weetje te posten:

Voor degenen die het nog niet gezien hebben, zijn we met o.a. een aantal Hardtraxxers bezig om een hardstyle event op te zetten. Reden hierachter is de fysieke situatie van Sander, hier ook bekend als moderator Zenda:

Zenda schreef:
Korte samenvatting omtrent het feest: mijn fysieke gezondheid gaat helaas langzaam achteruit (niks dodelijks gelukkig, maar fysieke belastbaarheid wordt steeds minder), waardoor mijn pa besloten heeft mij de kans te bieden om mijn droom uit te laten komen. Het resultaat is een feest zoals ik het het liefst zou zien: een lineup met zowel headliners als aanstormende talenten, een verhaallijn door de avond en muzikaal gezien het beste wat Hardstyle naar mijn mening te bieden heeft.


Trailer staat sinds gisteren online:


Verdere info volgt op Facebook en in het topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk concept en ziet er allemaal al netjes uit. Ben benieuwd :)
Sander, sterkte natuurlijk ! Doe rustig aan pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?


Idd. Als we maar lang genoeg blijven roepen dat t wereldje kut is, wordt het dit ook vanzelf. Beetje positiviteit kan geen kwaad folks ;)

Hard Bass, een feest waar denk ik een groot deel van het spectrum hardstyle liefhebbers samenkomt.
Ik heb echt helemaal niks gemerkt van een kutsfeer. Ja, individuen en mongolen heb je altijd die de euforie of raw defenden en stil gaan staan bij een audiotrics of rebelion, maar heb over heel de avond echt mooie dingen gezien.

Halve zaal die meeschreeuwt met een "kermis"plaat als Wodka
Dat zingen van heel de zaal bij "Dragonblood" :love:
Vanaf de decks zien hoe echt heel de zaal losgaat op de A2 remix van tonight :surrender:
Ondanks het uitmelken werden de platen van BH vol meegedaan.
De zaal omarmt massaal een nieuwe trent van de "psykick"
De bekende MM schreeuw tijdens Reign Supreme door zo'n beetje heel het stadion.

Ondanks dat de afstand van een Code Black-Pandora en Rebelion-Purpe Lamborghini mijlenver uit elkaar ligt heb ik dit absoluut niet gemerkt in de sfeer. Die was er volgens mij volop!

Echt, het terugbrengen van de saamhorigheid zoals jullie het noemen moet eerst eens beginnen op een forum zoals hier. Wat een gezeik en gezeur allemaal. Jullie houden het allemaal zelf in stand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:39 
 
Hardtraxx Veteran

Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?


Idd. Als we maar lang genoeg blijven roepen dat t wereldje kut is, wordt het dit ook vanzelf. Beetje positiviteit kan geen kwaad folks ;)

Hard Bass, een feest waar denk ik een groot deel van het spectrum hardstyle liefhebbers samenkomt.
Ik heb echt helemaal niks gemerkt van een kutsfeer. Ja, individuen en mongolen heb je altijd die de euforie of raw defenden en stil gaan staan bij een audiotrics of rebelion, maar heb over heel de avond echt mooie dingen gezien.

Halve zaal die meeschreeuwt met een "kermis"plaat als Wodka
Dat zingen van heel de zaal bij "Dragonblood" :love:
Vanaf de decks zien hoe echt heel de zaal losgaat op de A2 remix van tonight :surrender:
Ondanks het uitmelken werden de platen van BH vol meegedaan.
De zaal omarmt massaal een nieuwe trent van de "psykick"
De bekende MM schreeuw tijdens Reign Supreme door zo'n beetje heel het stadion.

Echt, het terugbrengen van de saamhorigheid moet eerst eens beginnen op een forum zoals hier. Wat een gezeik en gezeur allemaal. Jullie houden het allemaal zelf in stand.

Spijker en kop. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 19:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?


Idd. Als we maar lang genoeg blijven roepen dat t wereldje kut is, wordt het dit ook vanzelf. Beetje positiviteit kan geen kwaad folks ;)

Hard Bass, een feest waar denk ik een groot deel van het spectrum hardstyle liefhebbers samenkomt.
Ik heb echt helemaal niks gemerkt van een kutsfeer. Ja, individuen en mongolen heb je altijd die de euforie of raw defenden en stil gaan staan bij een audiotrics of rebelion, maar heb over heel de avond echt mooie dingen gezien.

Halve zaal die meeschreeuwt met een "kermis"plaat als Wodka
Dat zingen van heel de zaal bij "Dragonblood" :love:
Vanaf de decks zien hoe echt heel de zaal losgaat op de A2 remix van tonight :surrender:
Ondanks het uitmelken werden de platen van BH vol meegedaan.
De zaal omarmt massaal een nieuwe trent van de "psykick"
De bekende MM schreeuw tijdens Reign Supreme door zo'n beetje heel het stadion.

Ondanks dat de afstand van een Code Black-Pandora en Rebelion-Purpe Lamborghini mijlenver uit elkaar ligt heb ik dit absoluut niet gemerkt in de sfeer. Die was er volgens mij volop!

Echt, het terugbrengen van de saamhorigheid zoals jullie het noemen moet eerst eens beginnen op een forum zoals hier. Wat een gezeik en gezeur allemaal. Jullie houden het allemaal zelf in stand.


Zeer zo, maar er zit een verschil tussen saamhorigheid en blissfull ignorance. Ofwel een bord voor het hoofd houden. Er is niks mis met kritisch wezen, dit is natuurlijk anders dan bashen. Maar daarom is het ook bijzaak dat je als forum de mensen die lopen te bashen (binnen en buiten) ook de grond in trapt. Dit klinkt wel wat overdreven maar je hebt aan beide kanten hardnekkige types die niet leren, die moet je dan ook maar buiten sluiten als ze niks anders doen dan bashen. Alleen zo houd je dan zogezegd de saamhorigheid. Maar dit is natuurlijk een onbegonnen taak bij de hele scene.

Smaak is een ding, daar moet je mensen niet op afkraken, maar kritisch zijn is niks mis mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?


Idd. Als we maar lang genoeg blijven roepen dat t wereldje kut is, wordt het dit ook vanzelf. Beetje positiviteit kan geen kwaad folks ;)

Hard Bass, een feest waar denk ik een groot deel van het spectrum hardstyle liefhebbers samenkomt.
Ik heb echt helemaal niks gemerkt van een kutsfeer. Ja, individuen en mongolen heb je altijd die de euforie of raw defenden en stil gaan staan bij een audiotrics of rebelion, maar heb over heel de avond echt mooie dingen gezien.

Halve zaal die meeschreeuwt met een "kermis"plaat als Wodka
Dat zingen van heel de zaal bij "Dragonblood" :love:
Vanaf de decks zien hoe echt heel de zaal losgaat op de A2 remix van tonight :surrender:
Ondanks het uitmelken werden de platen van BH vol meegedaan.
De zaal omarmt massaal een nieuwe trent van de "psykick"
De bekende MM schreeuw tijdens Reign Supreme door zo'n beetje heel het stadion.

Echt, het terugbrengen van de saamhorigheid moet eerst eens beginnen op een forum zoals hier. Wat een gezeik en gezeur allemaal. Jullie houden het allemaal zelf in stand.

Spijker en kop. :yes:

Ene kant wel. Andere kant TOTAAL niet.

Om maar 2 uitersten te pakken: Da Tweekaz met het gekaas vs Rebelion met dat simpele gepingpong & hoe harder hoe beter..

Het ligt gewoon te ver uit elkaar. Mijn insziens is het niet zo gek dat er zo'n tweedeligheid is ontstaan. De een is te cheesy en de ander te hard, met neiging naar hardcore.

Hardstyle is wat er tussenin zit. Dan denk ik dus aan Atmozfears, Noisecontrollers, Bass Modulators, Ran-D, Frequencerz, B-Front en Radical Redemption om af te sluiten.

Het is toch verschrikkelijk om te zien dat je van WS/NC/BM de overgang hebt naar Adaro/DP/PN?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Scotty018 schreef:
Raven schreef:
Sjongejonge, diegene die het hardst zeiken zijn zelf niet aanwezig geweest. Heb echt helemaal niks gemerkt van die zogenaamde grafsfeer. Iedereen mag vinden wat ie wilt maar "de scene is helemaal kapot" hoor ik ook al jaren. Hoe lang blijft het bandje op repeat staan?


Idd. Als we maar lang genoeg blijven roepen dat t wereldje kut is, wordt het dit ook vanzelf. Beetje positiviteit kan geen kwaad folks ;)

Hard Bass, een feest waar denk ik een groot deel van het spectrum hardstyle liefhebbers samenkomt.
Ik heb echt helemaal niks gemerkt van een kutsfeer. Ja, individuen en mongolen heb je altijd die de euforie of raw defenden en stil gaan staan bij een audiotrics of rebelion, maar heb over heel de avond echt mooie dingen gezien.

Halve zaal die meeschreeuwt met een "kermis"plaat als Wodka
Dat zingen van heel de zaal bij "Dragonblood" :love:
Vanaf de decks zien hoe echt heel de zaal losgaat op de A2 remix van tonight :surrender:
Ondanks het uitmelken werden de platen van BH vol meegedaan.
De zaal omarmt massaal een nieuwe trent van de "psykick"
De bekende MM schreeuw tijdens Reign Supreme door zo'n beetje heel het stadion.

Echt, het terugbrengen van de saamhorigheid moet eerst eens beginnen op een forum zoals hier. Wat een gezeik en gezeur allemaal. Jullie houden het allemaal zelf in stand.

Spijker en kop. :yes:



Citaat:
Ene kant wel. Andere kant TOTAAL niet.
Om maar 2 uitersten te pakken: Da Tweekaz met het gekaas vs Rebelion met dat simpele gepingpong & hoe harder hoe beter..

Het ligt gewoon te ver uit elkaar. Mijn insziens is het niet zo gek dat er zo'n tweedeligheid is ontstaan. De een is te cheesy en de ander te hard, met neiging naar hardcore.

Hardstyle is wat er tussenin zit. Dan denk ik dus aan Atmozfears, Noisecontrollers, Bass Modulators, Ran-D, Frequencerz, B-Front en Radical Redemption om af te sluiten.

Het is toch verschrikkelijk om te zien dat je van WS/NC/BM de overgang hebt naar Adaro/DP/PN?


Veel hardstyle feesten eindigen met hardcore, waarom hoor je daar eigenlijk nooit wat over? Moet zeggen dat ik liever naar rebelion luister dan naar partyraiser (zoals ooit n keer bij het heilige Qlimax).
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Om maar 2 uitersten te pakken: Da Tweekaz met het gekaas vs Rebelion met dat simpele gepingpong & hoe harder hoe beter..

Het ligt gewoon te ver uit elkaar. Mijn insziens is het niet zo gek dat er zo'n tweedeligheid is ontstaan. De een is te cheesy en de ander te hard, met neiging naar hardcore.

Hardstyle is wat er tussenin zit. Dan denk ik dus aan Atmozfears, Noisecontrollers, Bass Modulators, Ran-D, Frequencerz, B-Front en Radical Redemption om af te sluiten.

Het is toch verschrikkelijk om te zien dat je van WS/NC/BM de overgang hebt naar Adaro/DP/PN?


Nee, het is allemaal hardstyle. Niet omdat jij iets te kazig vindt is het gelijk geen hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjumpeen schreef:
Veel hardstyle feesten eindigen met hardcore, waarom hoor je daar eigenlijk nooit wat over? Moet zeggen dat ik liever naar rebelion luister dan naar partyraiser (zoals ooit n keer bij het heilige Qlimax).


Dan heb je niet goed opgelet, genoeg commentaar op geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
patrickjumpeen schreef:
Veel hardstyle feesten eindigen met hardcore, waarom hoor je daar eigenlijk nooit wat over? Moet zeggen dat ik liever naar rebelion luister dan naar partyraiser (zoals ooit n keer bij het heilige Qlimax).


Dan heb je niet goed opgelet, genoeg commentaar op geweest


Ja oke, partyraiser is miss een slecht voorbeeld. Maar over het algemeen is er nooit zoveel kritiek op als er een hardcore act een hardstyle feest afsluit naar mijn idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Psyched naar alle waarschijnlijkheid een collab gaat maken met een artiest van Spoontech. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
...Psyched naar alle waarschijnlijkheid een collab gaat maken met een artiest van Spoontech. :)


Gvd wat vet. Heel benieuwd hier naar.

Bron?
Vorige  1 ... 2565, 2566, 2567, 2568, 2569, 2570, 2571 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen