Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2563, 2564, 2565, 2566, 2567, 2568, 2569 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:14 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Citaat:
A2 Records is now recognised as the #1 label devoted to Raw Hardstyle

HAHA

Wie anders? Roughstate misschien? Ook al zijn de genen die het zo bekend gemaakt hebben nagenoeg allemaal weg, qua aanzien zullen veel mensen het wss wel zo zien.

(ben het er ook nie mee eens, maar zo'n gek statement is het niet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:18 

Kraak... Piep...

Rickzel schreef:
Broken Balance schreef:
Citaat:
A2 Records is now recognised as the #1 label devoted to Raw Hardstyle

HAHA

Wie anders? Roughstate misschien? Ook al zijn de genen die het zo bekend gemaakt hebben nagenoeg allemaal weg, qua aanzien zullen veel mensen het wss wel zo zien.

Pre-Roughstate zou ik eens zeggen maar Minus Is More en Rough State zijn wel groter atm en zelfs Gearbox durf ik helaas wel te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 17:21 

Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Dark Pact:
Citaat:
Is it just me, or should there be a Tijdmachine/Back In Time event just for RAW?
The 2009-2013 time was savage!

Geen wist-je-dat, maar wel een goede gedachtegang :)

Een Loudness - Classics editie :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:21 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Citaat:

Pre-Roughstate zou ik eens zeggen maar Minus Is More en Rough State zijn wel groter atm en zelfs Gearbox durf ik helaas wel te zeggen.

Gearbox? Laat me niet lachen.
ik neem aan dat ze kijken naar welke grote artiesten er bij de label zitten en daar zit Gearbox echt niet bij hoor hahaha.

Roughstate is zeker de grootste raw label op het moment gevolgd door Minus is More.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 21:28 

Hardtraxx Veteran

Qua populariteit is Gearbox wel groot though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2017 22:41 

Hardtraxx Elite

DNR TV Episode 6

https://www.facebook.com/degosredone/vi ... 471490249/

Kan hier altijd wel om lachen haha, grappige gasten. Plus een paar teasers van nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 13:13 

Kraak... Piep...

Royvn_ schreef:
Citaat:
Citaat:

Gearbox? Laat me niet lachen.
ik neem aan dat ze kijken naar welke grote artiesten er bij de label zitten en daar zit Gearbox echt niet bij hoor hahaha.

Roughstate is zeker de grootste raw label op het moment gevolgd door Minus is More.

Ik heb het over populariteit, niet grote artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 14:19 

Hardtraxx Veteran

Voor mijn gevoel leeft Roughstate als "merk" niet echt, terwijl er wel hele grote / populaire artiesten zitten. Bij A2, Gearbox, Minus Is More, Theracords is dat een stuk meer - of in ieder geval relatief meer vergeleken met de populariteit van de artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2017 14:46 

Kraak... Piep...

PNXRMX schreef:
Voor mijn gevoel leeft Roughstate als "merk" niet echt, terwijl er wel hele grote / populaire artiesten zitten. Bij A2, Gearbox, Minus Is More, Theracords is dat een stuk meer - of in ieder geval relatief meer vergeleken met de populariteit van de artiesten.

Op XQ Ran-D zag ik toch echt wat anders. Dit komt puur omdat al die labels al langer in de running zijn. Vooral Theracords komen echt niet in de buurt qua populariteit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 14:49 

Hardtraxx Addict

.. Psyko Punks met zn kop op Dumpert staat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7033119 ... litie.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 15:37 

Hardtraxx Elite

Patjee410 schreef:
.. Psyko Punks met zn kop op Dumpert staat:
http://www.dumpert.nl/mediabase/7033119 ... litie.html

"30 kilometer te hard binnen de bebouwde kom". Laat ik er vanuit gaan dat meneer "kilometer per uur" bedoelt, in plaats van dat hij 30 kilometer lang constant te hard heeft gereden (wat hij in feite wel zegt). In de bebouwde kom geldt een snelheidslimiet van 50 km/h, wat er op neerkomt dat meneer zonder correctie zo'n 85 km/h heeft gereden.

Handig, zo'n filmpje: Je kunt vertellen hoe badass je bent dat je zo hard rijdt, én vertellen dat de moeder van de Nederlandse Staat een hoer is! Win-win natuurlijk, vooral als je een echt stoer imago wilt hebben. Probeer de volgende keer nog een kind aan te rijden, en zet daarna het filmpje van je dashcam op facebook. Dan ben je pas cool :cool:

Man, gedraag je gewoon en stop met janken. :thumbdown:

*moraalridder out*
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 16:01 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
PNXRMX schreef:

Op XQ Ran-D zag ik toch echt wat anders. Dit komt puur omdat al die labels al langer in de running zijn. Vooral Theracords komen echt niet in de buurt qua populariteit :P

In welke zin zag je dat terug? Veel Roughstate merch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 19:57 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Suddenly it hits you...
You need to bring back the oldskool Dark Pact sound!
#bringiton2017 #darkpact

Dark Pact op Facebook.
Hopelijk doelt die dan op zijn Spoontech stijltje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:01 

Hardtraxx Veteran

hmm, 1 plaatje in die stijl zou wel lachen zijn, maar waarom niet gewoon op deze manier doorgaan met z'n eigen ding te doen. Vind/vond hem er juist altijd wel bovenuitsteken qua creatievere harde plaatjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:04 

Kraak... Piep...

PNXRMX schreef:
Broken Balance schreef:
PNXRMX schreef:

In welke zin zag je dat terug? Veel Roughstate merch?

Rough State merch, hele zaal vol bij RoughState Live, daarnaast ook bijna alleen maar merch van artiesten op Rough State
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:05 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Voor je verder leest, ik ga er van te voren al van uit dat ik hier wat hatelijke reacties op ga krijgen. Het is iets wat mij al jaren pijn aan mijn hart doet en dit maal was het zo pijnlijk duidelijk dat ik er toch maar wat over geschreven heb. Ik kan er namelijk heel slecht tegen als dingen anders gaan dan ze kunnen gaan omdat ze verkeerd gevoerd worden maarja.. c'est la vie...
Deze week weer eens als vanouds een weekend dat volledig in het teken van mijn grootste passie Hardstyle. Al met al een grandioos weekend met Hard Bass 2017 als middel punt van het hele verhaal. Livestream Hard Bass Special heeft geweldig uitgepakt met een record aantal kijker,s echt helemaal top. Het feest zelf echter heeft zijn beste tijd gezien.

De splitsing tussen RAW en euforisch is tegenwoordig zo groot geworden dat de mensen die voor euforisch gaan niet meer komen en de mensen die voor RAW komen een sfeer neerhangen van “wanneer mogen we snoeien?” Dit maakt de eerste 4 uur van het feest dus een allerminst prettige ervaring omdat er nog al veel spanning in het veld hangt. Nu was Hard Bass vroeger een DJ team wat vooral lol aan het hebben was achter de tafels zoals een leuke B2B act dat hoort te doen. Tegenwoordig word alles strak aan de ketting gelegd, geen grappen, geen grollen, geen fratsen, plaat aan plaat en klaar. Dit maakt het hele team verband draaien totaal overbodig maar gelukkig hebben we nog de “Live” acts. Een dj die zijn platen update en deze ten gehore brengt aan de 30.000 gekkies en daar weer 2/3 nieuwe releases als (2017 edit) uit kan slepen (onder de noemer makkelijk verdient). Mijn excuses als het hier mij om kennis mist naar wat de mannen daar nu daadwerkelijk staan te doen maar ik heb het concept “liveact” nog nooit helemaal goed uitgelegd gekregen van iemand.

Tot en met team Yellow gaat het voor iedereen dan toch nog wel redelijk goed maar zodra EindBaas B-Front de yellow afsloot is het einde hardstyle. Het daaropvolgende kick test programma wat er dan anderhalf uur word neer gegooid heeft in de verste verte maar dan ook iets met hardstyle te maken. Als ik heel goed luister is ongeveer het enige vergelijkbare de snelheid van de plaat. Alle emotie, gevoel, diepgang en sfeer is totaal uit het orkest verdwenen. Plaat achter plaat met opbouw en misschien nog iets wat lijkt op een melodie die zonder pardon weg gedraaid word voor een aantal zee containers die hier in de Rotterdamse Haven nog wel eens van een kraan af flikkeren. Telkens een beetje anders maar uiteindelijk komt het toch weer op hetzelfde neer. Een hoop herrie en kabaal maar naar inhoud is ver te zoeken.
Begrijp me niet verkeerd ik hou best van een snoeiplaatje op zijn tijd. Niets mis met een goeie rag plaat die je even de ogen opent de kaak recht trekt en de adrenaline pomp een tandje hoger zet. Het probleem is echter dat als je na een rag plaat nog een rag plaat draait, gevolgd door nog een rag plaat het hele effect een beetje verdwaald raakt en je op een gegeven moment alleen nog maar over komt als een stel met zee containers mikado’ende kleuters over komt op mensen die wel graag wat analytisch naar hun favoriete genre luisteren. Nu kan ik nog wel een boekje vol schrijven over mijn mening over het fenomeen “RAW” maar daar gaat het hier niet om. Wat was het ook al weer?

Oja, Hard Bass, een concept uit 2001 wat nu na 16 jaar totaal niet meer van toepassing is. De Anti-Qlimax actie van b2s was een heel goed concept tot het verschil tussen Team Blue en Team Red zo groot werd dat alle andere organisaties hun RAW afdeling langzaam aan verder af beginnen te scheiden in hun “grote” evenementen. Qlimax 2016 een prachtig voorbeeld. De jongens van Roughstate deden het harde werk. Iets wat weldegelijk nog steeds onder Hardstyle valt en niet onder RAW. Melodieus, sfeer makend, pitched kicks en bakken van gevoel wat de mannen van Frequencerz. B-Front en Ran-D in hun muziek proppen dat het de spuigaten bijna uitloopt. Iets wat wel meer harder producerende dj/producer laat zien waarin de essentie van hetgeen wat wij Hardstyle noemen gewaarborgd blijft.

Daarom b2s van mij een tip. Schei er maar mee uit. Laat Q-Dance dan maar zien dat Qapital zelfs nog te schattig is en dat de HardBass van b2s dat poezelige sprookjesbos van Qlimax wel is even plat zal walsen om het vol te gooien met zee containers. Dit is waar “evolutie” ons toe hebben gebracht. Een scheiding van wegen in een van de aller mooiste scenes ooit te hebben bestaan in de geschiedenis van de Nederlandse Dance muziek.

Was wel even benieuwd naar jullie meningen hierover
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:16 

Donateur

Kan me er inderdaad in vinden dat Hard Bass vroeger veel meer een totaalplaatje was. Wat dat betreft zou het veel lekkerder zijn om 1x per jaar een euforisch feest en nog 1x een harder feest te hebben. Dat sfeertje wat jij noemt merk je inderdaad duidelijk op de vloer en voor je het weet sta je zelf al om 2300 te popelen tot het 5 uur is.

Mijn inziens is het grote probleem uiteindelijk het logische gevolg van de tweedeling die jij noemt. Grappig is wel dat het publiek niet is begonnen hele stages of feesten te bestempelen als raw. Organisaties en DJ's hebben zelf deze tweedeling in gang gezet en zijn na verloop van tijd de schuld bij het publiek gaan leggen. Men is een hokjesdenker en we willen graag weer 1 scene.

Daarnaast wordt er om de een of andere reden amper wat spannends aan collabs gedaan. Radical & Frontliner is de enige topper die ik kan bedenken. Waarom zijn er geen NC/B-Front collabs? Waar is de Ran-D remix van een oude Josh & Wesz plaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:22 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Kan me er inderdaad in vinden dat Hard Bass vroeger veel meer een totaalplaatje was. Wat dat betreft zou het veel lekkerder zijn om 1x per jaar een euforisch feest en nog 1x een harder feest te hebben. Dat sfeertje wat jij noemt merk je inderdaad duidelijk op de vloer en voor je het weet sta je zelf al om 2300 te popelen tot het 5 uur is.

Mijn inziens is het grote probleem uiteindelijk het logische gevolg van de tweedeling die jij noemt. Grappig is wel dat het publiek niet is begonnen hele stages of feesten te bestempelen als raw. Organisaties en DJ's hebben zelf deze tweedeling in gang gezet en zijn na verloop van tijd de schuld bij het publiek gaan leggen. Men is een hokjesdenker en we willen graag weer 1 scene.

Daarnaast wordt er om de een of andere reden amper wat spannends aan collabs gedaan. Radical & Frontliner is de enige topper die ik kan bedenken. Waarom zijn er geen NC/B-Front collabs? Waar is de Ran-D remix van een oude Josh & Wesz plaat?

Hier sluit ik mij baan. Ook zeker bij het laatste stukje. Overigens heb ik dit niet zelf geschreven, maar iemand op facebook.
Ik las ook dit:
'' De opsplitsing van Hardstyle zie ik niet als een splitsing die zorgt voor meer variatie maar meer als een afbrokkeling van wat ons zo dierbaar is.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat de sfeer kut was tot aan team yellow terwijl gewoon legendes als Noisecontrollers en Wildstylez staan te draaien.
Ongelooflijk ...
Mensen die van 'RAW' houden vinden mensen die naar 'Euphorisch' luisteren maar een stelletje losers.
En daar heb ik maar een reactie op :

" If you're not in it for the LOVE of the music, would you please F*CK off !! "
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:27 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Waarom zijn er geen NC/B-Front collabs? Waar is de Ran-D remix van een oude Josh & Wesz plaat?

Jaaaa :surrender: Onverwachte collabs graag!

Project Exile vs Phuture Noize
Noisecontrollers vs DJ Thera
Da Tweekaz vs Activator

Benieuwd hoe zulke dingen zouden klinken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:36 

Donateur

Ja ik wilde eigenlijk deze nog even insluiten. Op zich ook wel een mooi voorbeeldje.

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2017 23:51 

Hardtraxx Addict

Ja die is echt supervet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 00:08 

Hardtraxx Veteran

Ben het zeker eens met de strekking van het verhaal, maar moet daar tegenover stellen dat er met mij een hoop mensen zijn die letterlijk de hele aovnd kunnen genieten en los kunnen gaan. (nou was dat dit jaar voor het eerst wat mindero mdat ik tot atmozfears gewoon niet echt vermaakt heb, maar dat ligt niet aan het feit dat het euforisch was)

Ik vind hard bass gewoon top, van goeie blije euforische muziek naar de extreme herrie die ik zelfs op Qlimax nog wel een beetje mis. Ik heb van zowel team green als team red evenveel genoten. Om totaal andere redenen, maar voor mij blijft het allemaal hardstyle.

Put hoop uit het feit dat het ook gewoon weer naar elkaar groeit, the spirit of hardstyle van noisecontrllers is absoluut geen softe track, Atmozfears maakt echt geen softe tracks. B-Front/Phuture Noize en die myst track. Dat is gewoon pure hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 00:19 

Hardtraxxer

Misschien is het handig om eens te stoppen met de schuld te leggen bij euforisch of raw. Een aantal jaar geleden was euforisch de lul want het was allemaal te commercieel en gemaakt voor de radio. En wat leverde dat op? De raw waar nu schijnbaar iedereen een hekel aan begint te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 00:24 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ben het zeker eens met de strekking van het verhaal, maar moet daar tegenover stellen dat er met mij een hoop mensen zijn die letterlijk de hele aovnd kunnen genieten en los kunnen gaan. (nou was dat dit jaar voor het eerst wat mindero mdat ik tot atmozfears gewoon niet echt vermaakt heb, maar dat ligt niet aan het feit dat het euforisch was)

Ik vind hard bass gewoon top, van goeie blije euforische muziek naar de extreme herrie die ik zelfs op Qlimax nog wel een beetje mis. Ik heb van zowel team green als team red evenveel genoten. Om totaal andere redenen, maar voor mij blijft het allemaal hardstyle.

Put hoop uit het feit dat het ook gewoon weer naar elkaar groeit, the spirit of hardstyle van noisecontrllers is absoluut geen softe track, Atmozfears maakt echt geen softe tracks. B-Front/Phuture Noize en die myst track. Dat is gewoon pure hardstyle.

Ik ben ook iemand die van beide kan genieten. Wat ik echter wel vaak om mij heen zie, zijn mensen die dat niet kunnen. Wat ik uit verhalen gehoord heb was de sfeer de eerste 4 uur gewoon kut. Mensen vroegen zich af wanneer ze nou eens echt kunnen raggen. Dit had ik eigenlijk al verwacht en ben daarom ook niet gegaan. Vorig jaar was dit ook al een beetje zo. Ik stoor mij hier echt enorm aan. Nou was team blue ook echt helemaal niet mijn ding, maar voor team green vind ik het wel sneu (mocht dit waar zijn). Zeker voor legendes als Noisecontrollers en Wildstylez, die verdienen zo veel meer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2017 01:21 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd waar de grens tussen raw en euforisch dit jaar wordt getrokken bij Defqon Red.
Op Hardbass vond ik het te extreem en daarom dit jaar niet gegaan.
b2s zal er toch iets mee moeten. Maak er dan een compleet raw feest van en geef een paar euforische feesten apart. Hier zit de meerderheid (raw of euforisch) toch niet op te wachten?
Vorige  1 ... 2563, 2564, 2565, 2566, 2567, 2568, 2569 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen