TiMOTHYb schreef:
Kan me er inderdaad in vinden dat Hard Bass vroeger veel meer een totaalplaatje was. Wat dat betreft zou het veel lekkerder zijn om 1x per jaar een euforisch feest en nog 1x een harder feest te hebben. Dat sfeertje wat jij noemt merk je inderdaad duidelijk op de vloer en voor je het weet sta je zelf al om 2300 te popelen tot het 5 uur is.
Mijn inziens is het grote probleem uiteindelijk het logische gevolg van de tweedeling die jij noemt. Grappig is wel dat het publiek niet is begonnen hele stages of feesten te bestempelen als raw. Organisaties en DJ's hebben zelf deze tweedeling in gang gezet en zijn na verloop van tijd de schuld bij het publiek gaan leggen. Men is een hokjesdenker en we willen graag weer 1 scene.
Daarnaast wordt er om de een of andere reden amper wat spannends aan collabs gedaan. Radical & Frontliner is de enige topper die ik kan bedenken. Waarom zijn er geen NC/B-Front collabs? Waar is de Ran-D remix van een oude Josh & Wesz plaat?
Hier sluit ik mij baan. Ook zeker bij het laatste stukje. Overigens heb ik dit niet zelf geschreven, maar iemand op facebook.
Ik las ook dit:
'' De opsplitsing van Hardstyle zie ik niet als een splitsing die zorgt voor meer variatie maar meer als een afbrokkeling van wat ons zo dierbaar is.
Hoe kan het in godsnaam zo zijn dat de sfeer kut was tot aan team yellow terwijl gewoon legendes als Noisecontrollers en Wildstylez staan te draaien.
Ongelooflijk ...
Mensen die van 'RAW' houden vinden mensen die naar 'Euphorisch' luisteren maar een stelletje losers.
En daar heb ik maar een reactie op :
" If you're not in it for the LOVE of the music, would you please F*CK off !! "