Delete op z'n snap.
Oh dan kijk ik niet goedwrote:Staan er vaak wel hoor, maar t zijn er wel zoveel dat ik denk dat niemand de moeite meer neemt om ze er allemaal op te zetten.wrote:Ik zit me de laatste dagen iets te verdiepen in X-Bone. Vraag me daarbij ook af waarom er geen X-Bone releases op het Releases forum staat. Iemand die me dat kan uitleggen?
Hallelujahwrote:B-Front verantwoordelijk is voor het Hard Bass anthem![]()
https://twitter.com/officialb2s/status/ ... 6727472128
wrote:i'll present my new album " Oxygen " at Reverze ...
if u need some fresh air .... absolute don't miss this huge event by Bass Events
See u there guys !! This year's gonna be epic!
Dit! Geheel eens!wrote:Ik heb geen verwachting en geen mening over het album, kan geen een track van het vorige album opnoemen en uberhaupt geen track van de laatste 2 jaar. Zou dit album ook wel weer langs me heen laten gaan, staat toch niet vaak meer op de feestjes waar ik kom. (Met een beetje pech op Qlimax, maar verder is hij goed te ontwijken)
Klopt maar na wat snippets gehoort te hebben op zijn Facebook lijkt hij wel in zijn nieuwe album wat plaatjes te hebben met leuke classic Zatox melodieën... Maar het is dus echt afwachtenwrote:Dit! Geheel eens!wrote:Ik heb geen verwachting en geen mening over het album, kan geen een track van het vorige album opnoemen en uberhaupt geen track van de laatste 2 jaar. Zou dit album ook wel weer langs me heen laten gaan, staat toch niet vaak meer op de feestjes waar ik kom. (Met een beetje pech op Qlimax, maar verder is hij goed te ontwijken)
Vroeger zo'n held he... moet je kijken hoeveel hij gezakt is de afgelopen jaren
ja, onder welke steen zat jij?wrote:Wtf had Zatox een eerder album??
Ik wist dat ook niet... hou me ook totaal niet meer met die vent bezig.wrote:ja, onder welke steen zat jij?wrote:Wtf had Zatox een eerder album??
Waar denkte datte ge benwrote:Vanwaar al deze haat nou
Als dit waar is ben ik een blije man.
Klinkt beter dan wat Toneshifterz tegenwoordig released
View on YouTubeBlackburn & Aeros, two energy driven Hardstyle acts, combined their forces to create: "Bombsquad"!
wrote:In the studio with Delete! Massive gated kicks are coming your way!!
En E-Force in de studio met Delete: In the studio with Delete! Massive gated kicks are coming your way!!wrote:Radical Redemption gaat een collab doen met MOKSI
Bron:
https://twitter.com/wearemoksi/status/8 ... 5732018176