TRACK OF THE YEAR ONLINE #HYPE
Dit ja.Patjee410 wrote:ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Verder vind ik deze vlog van Warface al een stuk fijner wegkijken dan de vorige.
Dit ja.Patjee410 wrote:ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.
Mijn excuses voor misschien een domme vraag, maar wie is die meneer met de baard naast warface?yannickvk wrote:Verder vind ik deze vlog van Warface al een stuk fijner wegkijken dan de vorige.
Domme vragen bestaan niet.HSlovah wrote:Mijn excuses voor misschien een domme vraag, maar wie is die meneer met de baard naast warface?yannickvk wrote:Verder vind ik deze vlog van Warface al een stuk fijner wegkijken dan de vorige.
Alright! Thanks Mate!yannickvk wrote:Domme vragen bestaan niet.HSlovah wrote:Mijn excuses voor misschien een domme vraag, maar wie is die meneer met de baard naast warface?yannickvk wrote:Verder vind ik deze vlog van Warface al een stuk fijner wegkijken dan de vorige.
Dat is het meesterbrein achter de producties van Warface.
Lees dit maar eens.![]()
http://www.hardnews.nl/interview-met-warface/
Krowdex wrote: IT’S TIME GUYS!! We're really excited and proud to announce that we’ve become a part of Gearbox Digital family!!
A lot of new tracks are ready for 2017 so, stay tuned!!
From now for bookings please visit the Pure Bookings website.
Solutio wrote: SURPRISE! SURPRISE!
Things can change pretty fast. Proud to announce that I'm joining one of the fastest growing labels Gearbox Revolutions!
Bookings from now on will be handled by Pure Bookings. Already have some new gigs confirmed.
Let's get back to the top!

Freqz op Facebook.Frequencerz Headquaters is a fact!
We bought our own studio/office
More info soon!!
Krowdex wrote: IT’S TIME GUYS!! We're really excited and proud to announce that we’ve become a part of Gearbox Digital family!!
A lot of new tracks are ready for 2017 so, stay tuned!!
From now for bookings please visit the Pure Bookings website.
stond op vorige pagina al.Solutio wrote: SURPRISE! SURPRISE!
Things can change pretty fast. Proud to announce that I'm joining one of the fastest growing labels Gearbox Revolutions!
Bookings from now on will be handled by Pure Bookings. Already have some new gigs confirmed.
Let's get back to the top!
Haha dat houd je toch, maar grappig is het zeker!Awethority wrote:Warface vlog @01:02: 'don't mind how I look out, because I am straight out bed'. Hahaha koning steenkolenengels
EensRickzel wrote:maar feit dat ze zo goed geluisterd hebben naar de kritiek op het eerste filmpje zorgt er voor dat ik 't wel blijf kijken vanaf nublijft wel leuk om te zien.
Sub Sonik op Facebook.Game over!
Shooting a videoclip with Regain at Supersized RAW tonight.

Nope! Dit was in 2015 en 2014 ook niet zoigi0n wrote:Is het niet gebruikelijk dat de maker van het anthem ook een CD mixed?
Aha, thanksMees-89 wrote:Nope! Dit was in 2015 en 2014 ook niet zoigi0n wrote:Is het niet gebruikelijk dat de maker van het anthem ook een CD mixed?
Is er al bekend wie het anthem maakt voor HB dan?igi0n wrote:Is het niet gebruikelijk dat de maker van het anthem ook een CD mixed?
B-Front. Als we de b2s hints moeten geloven.jaron123 wrote:Is er al bekend wie het anthem maakt voor HB dan?igi0n wrote:Is het niet gebruikelijk dat de maker van het anthem ook een CD mixed?
On:
Heel benieuwd naar de cd's!
Staan er vaak wel hoor, maar t zijn er wel zoveel dat ik denk dat niemand de moeite meer neemt om ze er allemaal op te zetten.JeroenB93 wrote:Ik zit me de laatste dagen iets te verdiepen in X-Bone. Vraag me daarbij ook af waarom er geen X-Bone releases op het Releases forum staat. Iemand die me dat kan uitleggen?