Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2544, 2545, 2546, 2547, 2548, 2549, 2550 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:49 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Was t slecht dan? Ben alleen in de Blue geweest op de Gathering bij Ran-D & Crypsis en op zaterdag bij Delete VIP. Niet echt wat gemerkt van slecht geluid. Dit geldt dan ook voor elke area bij Defqon dit jaar viel mij op, behalve de Black, die stond echt te zacht.

Op de preparty en (vooral) de nightparty staat het geluid in de Blue de laatste jaren te zacht naar mijn mening. Dit vind ik vooral storen op de nightparty, als je heel de dag op alle stages al tegen een zee van geluid op staat te beuken, om vervolgens in een tent te komen waar bij wijze van maar de helft van het volume wordt gebruikt t.o.v. overdag. Op zaterdag en zondag overdag vind ik het geluid in de blue echter elk jaar machtig mooi :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 10:54 

Kraak... Piep...

RomanAnthony schreef:
Op de preparty en (vooral) de nightparty staat het geluid in de Blue de laatste jaren te zacht naar mijn mening. Dit vind ik vooral storen op de nightparty, als je heel de dag op alle stages al tegen een zee van geluid op staat te beuken, om vervolgens in een tent te komen waar bij wijze van maar de helft van het volume wordt gebruikt t.o.v. overdag. Op zaterdag en zondag overdag vind ik het geluid in de blue echter elk jaar machtig mooi .

Dit doen ze i.v.m. overlast en klachten. Daarom is de Black ook verplaatst naar een tent. Ze kunnen en willen het wel, maar mogen het niet van de gemeente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:01 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
RomanAnthony schreef:
Op de preparty en (vooral) de nightparty staat het geluid in de Blue de laatste jaren te zacht naar mijn mening. Dit vind ik vooral storen op de nightparty, als je heel de dag op alle stages al tegen een zee van geluid op staat te beuken, om vervolgens in een tent te komen waar bij wijze van maar de helft van het volume wordt gebruikt t.o.v. overdag. Op zaterdag en zondag overdag vind ik het geluid in de blue echter elk jaar machtig mooi .

Dit doen ze i.v.m. overlast en klachten. Daarom is de Black ook verplaatst naar een tent. Ze kunnen en willen het wel, maar mogen het niet van de gemeente.

Weet ik, maar neemt niet weg dat ik het altijd erg jammer vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:06 

Hardtraxx Veteran

Was afgelopen jaar al een stuk beter dan in 2015 naar mijn idee. Toen heb ik 3/4 van de pre-party in de Black doorgebracht omdat het geluid in de Blue zo zacht stond. Geluid van de Black was ook niet om over naar huis te schrijven, maar een stuk minder storend in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:08 

Kraak... Piep...

Klopt in 2015 stond het geluid achterin heel zacht bij de Black. Echter stond hij vooraan snoeihard bij de Black. Geluid was toen wel goed idd. Dit jaar was het echt belabberd slecht. Bij veel meer stages was in 2015 het geluid echt matig.

Alleen de Silver heeft constant goed geluid gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 11:21 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Ieder jaar weer even schrikken hoe goed het geluid daar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 12:25 

Hardtraxx Crew

Gejank weg. Ga maar on-topic verder ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 12:29 

Hardtraxx Veteran

Audiofreq - Welcome to the Future is geremixed door Chain Reaction

bron: Audiofreq insta

ik hou m'n hart vast, 1 vd vetste tracks van Audiofreq als je het mij vraagt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 12:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Is al een maandje te beluisteren hardstyle/022-endymion-we-are-the-nightbreed-chain-reaction-t57622.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:22 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Rickzel schreef:

Is al een maandje te beluisteren hardstyle/022-endymion-we-are-the-nightbreed-chain-reaction-t57622.html

Oh verrek, ik durf neit te luisteren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 13:44 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Broken Balance schreef:

Zo en hoe, ga sinds 2014 naar Defqon en elk jaar heeft de Silver wel het beste geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:02 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Raven schreef:
Broken Balance schreef:

Zo en hoe, ga sinds 2014 naar Defqon en elk jaar heeft de Silver wel het beste geluid.

Niet echt lang genoeg om te beoordelen lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:03 

Hardtraxxer

In de blue kan een maximale capaciteit van ongeveer 30.000. Dit wordt echt zelden gehaald.
De reden dat vaak op de pre party in de blue zo 'slecht' geluid is, is omdat ze de pre party zien als het moment dat ze het geluid kunnen testen en finetunen voor de grote dag (zaterdag). Het is echt zo.

Daarnaast zal het denk ik ook wel te maken hebben met de omringende gemeente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 14:04 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het geluid in de blue overdag ook echt niet lekker hoor. Zo afstandelijk voelt het - raakt je niet. Dan heb ik meestal ook aardig wat rondgelopen om een mooi plekje te vinden, kom ik altijd vlakbij de speakers uit. En daar klinkt het gewoon echt niet helder. Zelfde verhaal als in de hangar eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:12 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe artiest bij Nightbreed Records.

Crystal Mad schreef:
So after months of having to keep quiet I can finally announce that i've joined the wolfpack and signed to Nightbreed Records. This is without a doubt a dream come true for me! I'm really excited about what the future holds and I can't wait to share my music with all of you! Check out the announcement video for more details on my first release!

https://www.facebook.com/djcrystalmad/v ... 767888895/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:14 

Hardtraxx Veteran

Edit; iemand was me voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:21 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Raven schreef:
Broken Balance schreef:

100%. Over het algemeen is op Defqon het geluid wel redelijk goed voor elkaar, maar de Silver schiet er echt wel bovenuit altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:32 

Hardtraxx Veteran

Het is wel zo dat de area's door verschillende bedrijven "gehost" word, het is niet 1 bedrijf.
En dan bedoel ik de stage, licht en geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:59 

Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 15:59 

Hardtraxx Crew

iRon schreef:
... Crystal Mad de nieuwe artiest is van Nightbreed Records? Zijn twee gasten uit Engeland.

Staat boven je en is gewoon 1 persoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 16:00 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
iRon schreef:
... Crystal Mad de nieuwe artiest is van Nightbreed Records? Zijn twee gasten uit Engeland.

Staat boven je en is gewoon 1 persoon ;)

Ik zie het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 16:25 

Hardtraxx Veteran

Dj Crystal Mad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 16:50 

Hardtraxxer

Leuk voor SEO, in Google krijg ik alleen resultaten van crystal meth :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:11 

Hardtraxx Veteran

Over n uurtje dus die Lucky Number Six dinges..iemand een idee wat het is/of je iets kan winnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2017 18:52 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Over n uurtje dus die Lucky Number Six dinges..iemand een idee wat het is/of je iets kan winnen?

Had iets te maken met CRAFT vermoedelijk. In de letter C staat een deel van "six". Ik vermoed dat alle artiesten die de filmpjes hebben gedeeld in de line-up komen.
Vorige  1 ... 2544, 2545, 2546, 2547, 2548, 2549, 2550 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen