Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Another wolf joins the pack
05.01.2017
We Are The Nightbreed Episode #23

View on SoundCloud
Volgens mij gaat dit om Tartaros
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Zou verdiend zijn, maar zou hij niet naar A2 gaan?
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 15 hours ago
Rickzel wrote:Mind Dimension in de blue, ik call het nu alvast ZOU GRUWELIJK ZIJN :love:
Zeker waar, maar denk dat de sfeer dan best matig gaat zijn in zo'n grote tent. Doe mij maar liever op de Indigo, lekker klein met alleen maar liefhebbers! :$
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
PNXRMX wrote:Huhwat :huh: Apart verhaal. Linkje ofzo? Kan met Google niks terugvinden
Inderdaad, apart verhaal. Activator heeft de post ook verwijderd.

ImageImage
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Volgens mij was dat gewoon een troll.
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Scheten-hardstyle maken en dan bekken op Activator. Kan me niet voorstellen dat hij een kick van Gearbox gapt. :huh:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Wenzel wrote:Scheten-hardstyle maken en dan bekken op Activator. Kan me niet voorstellen dat hij een kick van Gearbox gapt. :huh:
Ik ook eigenlijk niet, maarja dat van Energized kwam ook out of the blue dus ik weet niet meer wat ik zou moeten verwachten in de hs scene xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Nuracore wrote:
Wenzel wrote:Scheten-hardstyle maken en dan bekken op Activator. Kan me niet voorstellen dat hij een kick van Gearbox gapt. :huh:
Ik ook eigenlijk niet, maarja dat van Energized kwam ook out of the blue dus ik weet niet meer wat ik zou moeten verwachten in de hs scene xd
Nouja een Activator die al 15+ jaar bezig is weegt wel op tegen een Energyzed die om het hoekje kwam kijken via Atmozfears een paar jaar terug.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Indyy wrote:
Rickzel wrote:Mind Dimension in de blue, ik call het nu alvast ZOU GRUWELIJK ZIJN :love:
Zeker waar, maar denk dat de sfeer dan best matig gaat zijn in zo'n grote tent. Doe mij maar liever op de Indigo, lekker klein met alleen maar liefhebbers! :$
Mag ik dan ook komen maadt?!!?1!1?
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 13 hours ago
is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 11 hours ago
Broken Balance wrote:Volgens mij was dat gewoon een troll.
Lijkt me geen troll, waarom zouden al die vriendjes van Luminite er dan op reageren en later zijn post verwijderen?
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
Is die samplepack ook daadwerkelijk weggegeven?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Rickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
De Blue is wel heel wat groter ja! Maar zie hem dan alsnog liever solo op de Indigo.
Hardtraxx Elite
2315 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Rickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Dan stroomt heel de tent leeg ben ik bang
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025

Lastig schatten, ik denk 2/2.5 keer groter dan de hangar. Denk dat Miwer het had geweten.....
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
yannickvk wrote:
Indyy wrote:
Mag ik dan ook komen maadt?!!?1!1?
Alleen als we samen gaan hakkuh frontrow
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Cruelty wrote:Ik denk dat ik de hardstyle-scene toch wel echt de meest kinderachtige, trieste en grappigste scene vind van allemaal.
Ooit Powernoize/Aggrotech gezien?

Daarnaast vind ik die van de Nederhop/Reggaeton/Moombahton nog wel een flinke stap zieliger.
Hardtraxx Veteran
last seen 15 hours ago
Haha ja die nederhop scene is al helemaal kut. Onder elke Nederlandse Hip-Hop video zijn ze elkaar wel aan het uitschelden :lol:
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
Dat heet dissen hoor :list:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Delete op Facebook:
An officIal preview is comin' at ya tomorrow!
Can you guess which track?
HOPELESS FATASS ROTTEN SACK OF MUNKY SHIT! :bomb:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 6 days ago
Zal Always Angry met Regain wel zijn.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Laatste defqon was de Blue zo groot dat in ieder geval de gehele camping erin kon. Meende 25k of 17,5k. De hangar konden naar schijnt 4000-6000 man in ofzo. Getallen heb ik elders opgevangen, niet echt bronnen voor maar dit is wat mij is bijgebleven in de talloze gesprekken over aantallen :$
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
iRon wrote:Zal Always Angry met Regain wel zijn.
Hmm, had ik even niet bij stilgestaan. xd
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 18 days ago
RTM93 wrote:
Laatste defqon was de Blue zo groot dat in ieder geval de gehele camping erin kon. Meende 25k of 17,5k. De hangar konden naar schijnt 4000-6000 man in ofzo. Getallen heb ik elders opgevangen, niet echt bronnen voor maar dit is wat mij is bijgebleven in de talloze gesprekken over aantallen :$
Blue vorig jaar is idd rond de 20k. Geen idee hoe groot die hangar is, maar weet nu al dat die minimaal 3 keer zo klein is qua capaciteit.

Hopelijk dit jaar defqon weer fatsoenlijk geluid in de blue..
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Was t slecht dan? Ben alleen in de Blue geweest op de Gathering bij Ran-D & Crypsis en op zaterdag bij Delete VIP. Niet echt wat gemerkt van slecht geluid. Dit geldt dan ook voor elke area bij Defqon dit jaar viel mij op, behalve de Black, die stond echt te zacht.