Volgens mij gaat dit om Tartaros
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zou verdiend zijn, maar zou hij niet naar A2 gaan?
Zeker waar, maar denk dat de sfeer dan best matig gaat zijn in zo'n grote tent. Doe mij maar liever op de Indigo, lekker klein met alleen maar liefhebbers!Rickzel wrote:Mind Dimension in de blue, ik call het nu alvast ZOU GRUWELIJK ZIJN
Inderdaad, apart verhaal. Activator heeft de post ook verwijderd.PNXRMX wrote:HuhwatApart verhaal. Linkje ofzo? Kan met Google niks terugvinden

Volgens mij was dat gewoon een troll.
Scheten-hardstyle maken en dan bekken op Activator. Kan me niet voorstellen dat hij een kick van Gearbox gapt. 
Ik ook eigenlijk niet, maarja dat van Energized kwam ook out of the blue dus ik weet niet meer wat ik zou moeten verwachten in de hs sceneWenzel wrote:Scheten-hardstyle maken en dan bekken op Activator. Kan me niet voorstellen dat hij een kick van Gearbox gapt.
Nouja een Activator die al 15+ jaar bezig is weegt wel op tegen een Energyzed die om het hoekje kwam kijken via Atmozfears een paar jaar terug.Nuracore wrote:Ik ook eigenlijk niet, maarja dat van Energized kwam ook out of the blue dus ik weet niet meer wat ik zou moeten verwachten in de hs sceneWenzel wrote:Scheten-hardstyle maken en dan bekken op Activator. Kan me niet voorstellen dat hij een kick van Gearbox gapt.
Mag ik dan ook komen maadt?!!?1!1?Indyy wrote:Zeker waar, maar denk dat de sfeer dan best matig gaat zijn in zo'n grote tent. Doe mij maar liever op de Indigo, lekker klein met alleen maar liefhebbers!Rickzel wrote:Mind Dimension in de blue, ik call het nu alvast ZOU GRUWELIJK ZIJN
is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Lijkt me geen troll, waarom zouden al die vriendjes van Luminite er dan op reageren en later zijn post verwijderen?Broken Balance wrote:Volgens mij was dat gewoon een troll.
Is die samplepack ook daadwerkelijk weggegeven?
De Blue is wel heel wat groter ja! Maar zie hem dan alsnog liever solo op de Indigo.Rickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Dan stroomt heel de tent leeg ben ik bangRickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Rickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Lastig schatten, ik denk 2/2.5 keer groter dan de hangar. Denk dat Miwer het had geweten.....
Alleen als we samen gaan hakkuh frontrowyannickvk wrote:Mag ik dan ook komen maadt?!!?1!1?Indyy wrote:Zeker waar, maar denk dat de sfeer dan best matig gaat zijn in zo'n grote tent. Doe mij maar liever op de Indigo, lekker klein met alleen maar liefhebbers!Rickzel wrote:Mind Dimension in de blue, ik call het nu alvast ZOU GRUWELIJK ZIJN
Ooit Powernoize/Aggrotech gezien?Cruelty wrote:Ik denk dat ik de hardstyle-scene toch wel echt de meest kinderachtige, trieste en grappigste scene vind van allemaal.
Daarnaast vind ik die van de Nederhop/Reggaeton/Moombahton nog wel een flinke stap zieliger.
Haha ja die nederhop scene is al helemaal kut. Onder elke Nederlandse Hip-Hop video zijn ze elkaar wel aan het uitschelden 
Delete op Facebook:

HOPELESS FATASS ROTTEN SACK OF MUNKY SHIT!An officIal preview is comin' at ya tomorrow!
Can you guess which track?
Zal Always Angry met Regain wel zijn.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Laatste defqon was de Blue zo groot dat in ieder geval de gehele camping erin kon. Meende 25k of 17,5k. De hangar konden naar schijnt 4000-6000 man in ofzo. Getallen heb ik elders opgevangen, niet echt bronnen voor maar dit is wat mij is bijgebleven in de talloze gesprekken over aantallenRickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Hmm, had ik even niet bij stilgestaan.iRon wrote:Zal Always Angry met Regain wel zijn.
Blue vorig jaar is idd rond de 20k. Geen idee hoe groot die hangar is, maar weet nu al dat die minimaal 3 keer zo klein is qua capaciteit.RTM93 wrote:Laatste defqon was de Blue zo groot dat in ieder geval de gehele camping erin kon. Meende 25k of 17,5k. De hangar konden naar schijnt 4000-6000 man in ofzo. Getallen heb ik elders opgevangen, niet echt bronnen voor maar dit is wat mij is bijgebleven in de talloze gesprekken over aantallenRickzel wrote:is de blue zo veel groter dan de hangar? Misschien weer B2B met een ander pushproject net als toen vs Unresolved?
Hopelijk dit jaar defqon weer fatsoenlijk geluid in de blue..
Was t slecht dan? Ben alleen in de Blue geweest op de Gathering bij Ran-D & Crypsis en op zaterdag bij Delete VIP. Niet echt wat gemerkt van slecht geluid. Dit geldt dan ook voor elke area bij Defqon dit jaar viel mij op, behalve de Black, die stond echt te zacht.