Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2521, 2522, 2523, 2524, 2525, 2526, 2527 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Er komt blijkbaar sowieso geen nieuw Project One album. Bron: Audiofreq op Reddit https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... e/dadrf4o/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Er komt blijkbaar sowieso geen nieuw Project One album. Bron: Audiofreq op Reddit https://www.reddit.com/r/hardstyle/comm ... e/dadrf4o/


en -swedish house mafia zou nooit meer terug komen
-project one was ook al gestopt
-bioweapon was uit elkaar
-teupie was verbannen van ht
-etcetcetc
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface & Ruthless in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je kan weer stemmen op de Q-dance Top 100 van 2016
http://q-dance.com/top100/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
DOGFIGHT RECORDS proudly welcomes to the clan: NOIZE SUPPRESSOR!

After many years of activity in the hardcore industry, one of the best artist of the scene decides to be apart of Dogfight Records.
We are glad to add such a big artist to our team and we will surely have a bright future together.
Noize Suppressors' debut tune "BOUNCING IN THE GHETTO" will be out on the 1st of December on Dogfight Records.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 22:51 
 
Hardtraxxer

Geen alone in de top 100..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 22:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Citaat:
DOGFIGHT RECORDS proudly welcomes to the clan: NOIZE SUPPRESSOR!

After many years of activity in the hardcore industry, one of the best artist of the scene decides to be apart of Dogfight Records.
We are glad to add such a big artist to our team and we will surely have a bright future together.
Noize Suppressors' debut tune "BOUNCING IN THE GHETTO" will be out on the 1st of December on Dogfight Records.

''Label of Mad Dog, AniMe, Unexist and Tears of Fury.''
Net even opgezocht, echt compleet gemist dat Mad Dog en AniMe waren vertrokken bij Traxtorm (en dat 'Dogfight' in het leven is geroepen). Benieuwd wat StereoType nu gaat doen, zal wel gewoon Noize Suppressor achterna gaan?

Inb4 /WJD-hardcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 22:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Geen alone in de top 100..

Nu wel :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 23:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz laat op snapchat een unreleased 2010 track horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2016 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jekyll and hyde (test master) heet ie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Headhunterz laat op snapchat een unreleased 2010 track horen.

oeh die klinkt anno 2016 lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sylence over Art Of Creation van Project One:

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Dat hele album was een combinatie van allerlei geripte melodieën. Ben dat youtube filmpje even kwijt maar daar werd bij elke track uitgelegd waar bepaalde elementen/melo's uit vandaan kwamen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie de fuck is Sylence om hier over te gaan lopen janken :lol: Nietszeggende producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Dat hele album was een combinatie van allerlei geripte melodieën. Ben dat youtube filmpje even kwijt maar daar werd bij elke track uitgelegd waar bepaalde elementen/melo's uit vandaan kwamen.


Jor-D schreef:
Ik vond het album wel ok, maar als je het 1.000 keer hoord, op elke radio stream of event, dan wordt je het wel zat.

Het diepte punt was wel het Youtube filmpje waarin de Project One sounds vergeleken werden met tracks die al bestaan, en dus dat er veel jat werk was gedaan:
http://www.youtube.com/watch?v=EuYonF4agus" onclick="window.open(this.href);return false;

Al met al, een leuk album in het begin, maar er zitten niet echt tracks tussen die me bij blijven...


Het oude Project One topic uit 2008 wat ik laatst had zitten rond neuzen: algemeen/debating-project-one-t526.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:34 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wie de fuck is Sylence om hier over te gaan lopen janken :lol: Nietszeggende producer.


Melodie komt van Robert Miles - In My Dreams. Hij heeft wel gelijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:50 
 
Artiest

Tjah, en zo kun je nog wel even doorgaan met 100 andere titels. Wat maakt het uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Rickzel schreef:
Wie de fuck is Sylence om hier over te gaan lopen janken :lol: Nietszeggende producer.


Melodie komt van Robert Miles - In My Dreams. Hij heeft wel gelijk..


Ja ik ken het filmpje, melodie van Gods van Frequencerz komt van de transformers film. Zimmersion is van Hans Zimmer. Zoveel klassieke hardstyle melodieen die we geweldig vinden komen van andere dingen. Maar vind het wel even goedkoop scoren van een nietszeggende producer die nog nagenoeg niks bereikt heeft om daar weer eens tegenaan te schoppen. Ga lekker je eigen ding doen :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De halve Hardstyle scene bestaan uit tracks waar dingen van zijn gejat (Van melodieën tot sounds tot vocals).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een beetje raar om je daar zo over uit te laten als opkomende producer van dat genre. ''lol im actually on dirtyworkz fucktard'' (???). Dan hoop je gewoon dat het een troll is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 12:58 
 
Hardtraxx Veteran

Enemy Contact schreef:
Tjah, en zo kun je nog wel even doorgaan met 100 andere titels. Wat maakt het uit?


Andermans werk jatten, onder je eigen naam uitbrengen en er mee pronken misschien? Niet erg origineel he... Persoonlijk hecht ik de laatste tijd waarde aan originele acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit was toch algemeen bekend? Volgens mij voordat de album werd gereleased was er iemand (Prophet, Headhunterz, Wildstylez of iemand anders van Scantraxx) die zei dat zij eindelijk de album konden releasen vanwege Art of Creation's "copyright" van Robert Miles - In My Dreams?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Everything is a remix..

Beetje onnodig van Sylence om hierover te beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ramirez schreef:
Enemy Contact schreef:
Tjah, en zo kun je nog wel even doorgaan met 100 andere titels. Wat maakt het uit?


Andermans werk jatten, onder je eigen naam uitbrengen en er mee pronken misschien? Niet erg origineel he... Persoonlijk hecht ik de laatste tijd waarde aan originele acts.


Klopt, jatten is echter iets anders. Project 1 heeft een geheel eigen twist gegeven aan deze melodie. In "copyright terminologie" heet dat "een werk waarbij nieuwe betekenis wordt gegeven aan het bronmateriaal" waardoor het kan worden beschouwd als redelijk gebruik en als het geen redelijk gebruik is dan hebben ze vast betaald voor de melodie.

Het gebruik van deze melodie zal vast en zeker door Scantraxx onderzocht zijn, en de uitkomst hiervan heeft er klaarblijkelijk voor gezorgd dat ze het album en The Art of Creation alsnog konden releasen.

Ik hecht overigens eerder waarde aan kwaliteit dan originaliteit, en de platen die qua kwaliteit op het niveau van Art of Creation zitten kun je naar mijn mening op één hand tellen. Echt jatten zonder er iets "aan toe te voegen" is natuurlijk donders makkelijk, maar zoals iemand hier eerder al aangeeft: de helft van alle platen zijn gesampled. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2016 15:51 
 
Artiest

Wenzel schreef:
Ramirez schreef:
Enemy Contact schreef:
Tjah, en zo kun je nog wel even doorgaan met 100 andere titels. Wat maakt het uit?


Andermans werk jatten, onder je eigen naam uitbrengen en er mee pronken misschien? Niet erg origineel he... Persoonlijk hecht ik de laatste tijd waarde aan originele acts.


Klopt, jatten is echter iets anders. Project 1 heeft een geheel eigen twist gegeven aan deze melodie. In "copyright terminologie" heet dat "een werk waarbij nieuwe betekenis wordt gegeven aan het bronmateriaal" waardoor het kan worden beschouwd als redelijk gebruik en als het geen redelijk gebruik is dan hebben ze vast betaald voor de melodie.

Het gebruik van deze melodie zal vast en zeker door Scantraxx onderzocht zijn, en de uitkomst hiervan heeft er klaarblijkelijk voor gezorgd dat ze het album en The Art of Creation alsnog konden releasen.

Ik hecht overigens eerder waarde aan kwaliteit dan originaliteit, en de platen die qua kwaliteit op het niveau van Art of Creation zitten kun je naar mijn mening op één hand tellen. Echt jatten zonder er iets "aan toe te voegen" is natuurlijk donders makkelijk, maar zoals iemand hier eerder al aangeeft: de helft van alle platen zijn gesampled. ^^


Precies dit. Het is niet één op één jatten.

Ik vind het 2012 Defqon anthem altijd een mooi voorbeeld ook. De melodie is zwaar geïnspireerd (of zelfs een kopie van) door Roberto Cacciapaglia - Oceano. Echter noem ik dit niet 'jatten' omdat er een eigen, creatieve twist aan is gegeven.

En zo zijn er nog tal van voorbeelden te noemen. Zoals Aristo al zei: Everything is a remix.
Vorige  1 ... 2521, 2522, 2523, 2524, 2525, 2526, 2527 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen