Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2515, 2516, 2517, 2518, 2519, 2520, 2521 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 18:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zolang een scène voor duizenden mensen week in week uit een belangrijk onderdeel van hun leven is en ze zich even lekker in een andere wereld kunnen wanen, wat boeit het dan of iets kinderachtig is ofniet.
Hardtraxx.nl schiet weer eens totaal voorbij aan het doel van deze muziek en feesten.
Gewoon lekker genieten.


maar dragen die verkleedpartijtjes hier iets aan bij? dat mag hier best besproken worden toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zolang een scène voor duizenden mensen week in week uit een belangrijk onderdeel van hun leven is en ze zich even lekker in een andere wereld kunnen wanen, wat boeit het dan of iets kinderachtig is ofniet.
Hardtraxx.nl schiet weer eens totaal voorbij aan het doel van deze muziek en feesten.
Gewoon lekker genieten.

Mensen vinden het leuk, dus mag je er geen mening over hebben.

Ook wel leuk:

Citaat:
Hardtraxx.nl schiet weer eens totaal voorbij aan het doel van deze muziek en feesten.

Schieten de artiesten niet voorbij het doel als het om verkleedpartijtjes gaat en niet om kwaliteit van de muziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:10 
 
Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
RTM93 schreef:
Zolang een scène voor duizenden mensen week in week uit een belangrijk onderdeel van hun leven is en ze zich even lekker in een andere wereld kunnen wanen, wat boeit het dan of iets kinderachtig is ofniet.
Hardtraxx.nl schiet weer eens totaal voorbij aan het doel van deze muziek en feesten.
Gewoon lekker genieten.

Mensen vinden het leuk, dus mag je er geen mening over hebben.

Ook wel leuk:

Citaat:
Hardtraxx.nl schiet weer eens totaal voorbij aan het doel van deze muziek en feesten.

Schieten de artiesten niet voorbij het doel als het om verkleedpartijtjes gaat en niet om kwaliteit van de muziek?


Willen artiesten behalve goede muziek niet gewoon een hele beleving neer zetten, rondom hun eigen merk? Tuurlijk wordt de één daar meer in meegenomen dan de ander. Maar als je zoveel raw artiesten hebt bijvoorbeeld, dan kun je met je eigen muziek met daaromheen een dikke show toch wel meer uit het oog springen dan een artiest die alleen goede muziek maakt. Soms vind ik het ook wel wat doorslaan, gekke outfits en teksten met dood/verderf etc. Maar aan de andere kant vind ik het op zo'n avond echt wel een dikke toevoeging als Gunz of Warface live er staat bijv. Geeft toch wat extra's naar mijn mening. Zo lang maar niet de hele avond gevuld is met dit soort acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 19:52 
 

In de vlog van HHZ staat een mapje "Headhunterz & Wildstylez".

Maar dat doet ie waarschijnlijk om te fucken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
In de vlog van HHZ staat een mapje "Headhunterz & Wildstylez".

Maar dat doet ie waarschijnlijk om te fucken.


Of voor Qlimax ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
Pipa, ben wel benieuwd wat je verstaat onder een volwassen scene eigenlijk.

Misschien is een volwassen scène het verkeerde begrip. Ik bedoel ermee te zeggen dat de scène toen nog redelijk normaal was zonder gekke dingen. Het is nu vrij kinderachtig geworden door die verkleedpartijtjes van zowel artiesten als fans. Die gare shit is echt van de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 16:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Reloaded is dus naar alle waarschijnlijkheid: The Vision
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha netjes hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet zo scherp van The Vision om dat zomaar zo snel uit te laten lekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
yannickvk schreef:
Pipa, ben wel benieuwd wat je verstaat onder een volwassen scene eigenlijk.

Misschien is een volwassen scène het verkeerde begrip. Ik bedoel ermee te zeggen dat de scène toen nog redelijk normaal was zonder gekke dingen. Het is nu vrij kinderachtig geworden door die verkleedpartijtjes van zowel artiesten als fans. Die gare shit is echt van de laatste jaren.

Hier ben ik het wel mee eens verder en dan vooral door de bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Niet zo scherp van The Vision om dat zomaar zo snel uit te laten lekken.


Had jij er wel aan gedacht dan dat iemand je echte naam via je Skype account zou kunnen achterhalen? Vind het niet een bepaald voor de hand liggende leak namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Joey schreef:
Niet zo scherp van The Vision om dat zomaar zo snel uit te laten lekken.


Had jij er wel aan gedacht dan dat iemand je echte naam via je Skype account zou kunnen achterhalen? Vind het niet een bepaald voor de hand liggende leak namelijk.

Aan de andere kant, hij moet dat zelf als reloaded pasgeleden hebben ingesteld. neem aan dat hij voor hij met reloaded kwam dat niet bij skype zou staan. Dus het is niet helemaal zo dat hij niet gevonden wilde worden ;)

Misschien is deze 'leak' ook wel bedacht van te voren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 20:04 
 
Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
PNXRMX schreef:
Joey schreef:
Niet zo scherp van The Vision om dat zomaar zo snel uit te laten lekken.


Had jij er wel aan gedacht dan dat iemand je echte naam via je Skype account zou kunnen achterhalen? Vind het niet een bepaald voor de hand liggende leak namelijk.

Aan de andere kant, hij moet dat zelf als reloaded pasgeleden hebben ingesteld. neem aan dat hij voor hij met reloaded kwam dat niet bij skype zou staan. Dus het is niet helemaal zo dat hij niet gevonden wilde worden ;)

Misschien is deze 'leak' ook wel bedacht van te voren.

Shit gaat diep
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Aan de andere kant, hij moet dat zelf als reloaded pasgeleden hebben ingesteld. neem aan dat hij voor hij met reloaded kwam dat niet bij skype zou staan. Dus het is niet helemaal zo dat hij niet gevonden wilde worden ;)

Misschien is deze 'leak' ook wel bedacht van te voren.


Ik volg je echt helemaal niet.

Dit is zo te zien een Microsoft account met username "reloadedmedia" en display name "Vincent auf der Haar" (zie "live:reloadedmedia") wat opgezocht is via het Skype adresboek. Of het nieuw of oud is, doet er niet echt toe. Het is helemaal niet zo gek dat je je echte naam invult - vooral niet als het om een e-mailadres gaat. Normaal gesproken deel je die informatie alleen met bekenden, en denk je er niet aan dat zoiets ook via een adresboek opgezocht kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je "vincent auf der haar" in typt in Skype en dan zoekt op alle skype contactpersonen krijg je onderstaand lijstje. De eerste en de vierde persoon hebben reloaded in hun username staan. Respectievelijk djreloaded_1 en reloadedmusic_2.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
RTM93 schreef:
Aan de andere kant, hij moet dat zelf als reloaded pasgeleden hebben ingesteld. neem aan dat hij voor hij met reloaded kwam dat niet bij skype zou staan. Dus het is niet helemaal zo dat hij niet gevonden wilde worden ;)

Misschien is deze 'leak' ook wel bedacht van te voren.


Ik volg je echt helemaal niet.

Dit is zo te zien een Microsoft account met username "reloadedmedia" en display name "Vincent auf der Haar" (zie "live:reloadedmedia") wat opgezocht is via het Skype adresboek. Of het nieuw of oud is, doet er niet echt toe. Het is helemaal niet zo gek dat je je echte naam invult - vooral niet als het om een e-mailadres gaat. Normaal gesproken deel je die informatie alleen met bekenden, en denk je er niet aan dat zoiets ook via een adresboek opgezocht kan worden.


Excuses, ik meende dat het om een status tekst ging die hij in had gesteld bij zijn persoonlijk Skype.
Desalniettemin denk ik dat als hij nog niet zo snel gevonden wilde worden dat hij wel een andere naam had ingevoerd. Er van uitgaand dat het hem is. Want er is nog geen bevestiging noch ontkenning ergens te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grappig dat hij er eerst voor kiest om volledig voor euforische hardstyle te gaan, om dan vervolgens alsnog met een rauwer alias te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2016 23:10 
 
Hardtraxx Crew

ThaBomba. schreef:
Grappig dat hij er eerst voor kiest om volledig voor euforische hardstyle te gaan, om dan vervolgens alsnog met een rauwer alias te komen.

Zat ik ook al aan te denken ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 00:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit was mij ook al opgevallen inderdaad. Misschien nu toch weer de hardere kant op, omdat hij toch niet echt doorbreken in de euforische scene. Zonde vind ik, vind zijn platen echt top. Verder vind ik zijn hardere platen van vroeger echt vet, dus moedig dit alias alleen maar aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2016 19:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Alphaverb
Citaat:
This is a minimix with 20 tracks in less than 9 minutes :)

6 unreleased tracks, 2 mashups & 12 iconic tracks i’ve produced after my first album in 2010, are you ready for the second?

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 01:27 
 
Hardtraxx Addict

wootum schreef:
Alphaverb
Citaat:
This is a minimix with 20 tracks in less than 9 minutes :)

6 unreleased tracks, 2 mashups & 12 iconic tracks i’ve produced after my first album in 2010, are you ready for the second?


:drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2016 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... er zojuist weer een nieuwe editie van de DJ MAG - The Hardtraxx Edition gestart is?

http://hardtraxx.nl/forum/off-topic/dj-mag-the-hardtraxx-edition-2016-t57326.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 14:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical Redemption heeft een boodschap achtergelaten: feesten/radical-redemption-the-millitant-mayhem-05-11-2016-06-11-2016-heineken-music-hall-amsterdam-t56129-250.html#p1635496
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:


Zou best een streek zijn als het een troll account is "wachtwoord kwijt" haha

nee zou wel niet, goed dat ie even reageert :P Hou er wel van als dj's op z'n tijd even van zich af bijten. Discussie aangaan +1
Vorige  1 ... 2515, 2516, 2517, 2518, 2519, 2520, 2521 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen