Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2514, 2515, 2516, 2517, 2518, 2519, 2520 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 13:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dj Mag plek 101 t/m 150

https://djmag.jp/news/20161101140000

Noisecontrollers op 119 >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8 Hardstyle acts
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft denk ik meer te maken met hoe "die-hard" de fans zijn en hoe erg de artiest op het moment speelt. Noisecontrollers leeft momenteel niet speciaal, maar is gewoon een ontzettend solid artiest die 5 jaar geleden ook stemmen trok en over 5 jaar nog steeds stemmen trekt. Warface is wel echt een ding van nu. Niet dat ie over 5 jaar per se niet meer populair is, maar er speelt wel een hogere onzekerheid zou ik zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Warface heeft ook gewoon betere marketing op dit moment. Album uit, nieuwe liveact. Sluit af op feesten waardoor hij beter blijft hangen in mensen hun hoofd.
Daarnaast is de trouwe fanbase van NC toch wat ouder geworden en doet niet echt meer mee aan die DJMag-hype.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:19 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Het valt op dat de djmag vooral vol staat met artiesten die erg actief zijn dit jaar. Noisecontrollers is niet bepaald actief geweest dit jaar, dus vandaar zijn plek.
Als hij nu met een album kwam, overal geboekt werd, veel van zich liet horen etc. Was hij waarschijnlijk hoger geëindigd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:32 
 

vorig jaar had hij een album en was hij ook nergens te bekennen in de top 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Toch gek, ze stonden ooit 27e. Kan snel gaan in 4 jaartjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

I have never asked for anything else than a hand full of people liking my music. But today I am: Please vote for me at the DJMAG. I always thought it didn’t mean much and it seemed stupid to promote another company just to get some internet recognition and tbh I still do. But Hardstyle is ready to take over the world and unfortunately there are a lot of promotors that are not known with our music yet and actually pay notice to the results. I’ve brought my music to so many new countries since ranking #37, but we can grow bigger, WE NEED TO GET THAT NUMBER UP! Weekend Warriors, LET US GO AND SHOW THE WORLD HOW HARD WE ARE!! From Mexico to Australia and everywhere in between! As my thank you for voting for me here is my new track ‘What You Come For” as a free download <3

- Frontliner in Juli

En dit jaar haalt hij #118, nog nooit zo laag gestaan volgens mij :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner verdient het ook niet haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het lijkt me dat hardstyle toch niet aanslaat op het grote publiek t.o.v. andere stijlen. De top 100 is verreweg het complete bewijs hiervan, maar toch wel een goede indicator. Bijvoorbeeld, de hoogst genoteerde hard dj (Angerfist) is met 8 plekken gezakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet helemaal waar want EDM begint nu echt hard te groeien in Azie,Noord en zuid amerika. Hierdoor komen een heleboel nieuwe mensen naar DJMag en die stemmen natuurlijk op wat er in de buurt wordt aangeboden: voornamelijk Big Room.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

De hardste collab van dit decenium en de TOTY is een feit
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Frontliner verdient het ook niet haha :lol:


Gappie, laat die kerel in z'n waarden man :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2016 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, toch gewoon behoorlijk benieuwd naar die collab :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 00:19 
 
Hardtraxxer

klapstoel schreef:
Het lijkt me dat hardstyle toch niet aanslaat op het grote publiek t.o.v. andere stijlen. De top 100 is verreweg het complete bewijs hiervan, maar toch wel een goede indicator. Bijvoorbeeld, de hoogst genoteerde hard dj (Angerfist) is met 8 plekken gezakt.


Exacte cijfers heb ik ook niet, maar ik denk inderdaad dat de DJMAG top100 geen valide afspiegeling van de werkelijkheid is. Het geeft enigszins richting, maar meer kun je er ook niet mee i.m.o. Daarbij merk je volgens mij terecht op dat er internationaal andere stijlen harder groeien dan hardstyle. Ik was bijvoorbeeld verbaasd toen Headhunterz in zijn vlog vertelde hoeveel optredens hij heeft gehad. In Nederland treedt hij relatief weinig op, maar verder vliegt hij werkelijk de hele wereld over met zijn nieuwe stijl. Dit zie ik hardstyle DJ's toch nog niet zo regelmatig doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Jawel schreef:
klapstoel schreef:
Het lijkt me dat hardstyle toch niet aanslaat op het grote publiek t.o.v. andere stijlen. De top 100 is verreweg het complete bewijs hiervan, maar toch wel een goede indicator. Bijvoorbeeld, de hoogst genoteerde hard dj (Angerfist) is met 8 plekken gezakt.


Exacte cijfers heb ik ook niet, maar ik denk inderdaad dat de DJMAG top100 geen valide afspiegeling van de werkelijkheid is. Het geeft enigszins richting, maar meer kun je er ook niet mee i.m.o. Daarbij merk je volgens mij terecht op dat er internationaal andere stijlen harder groeien dan hardstyle. Ik was bijvoorbeeld verbaasd toen Headhunterz in zijn vlog vertelde hoeveel optredens hij heeft gehad. In Nederland treedt hij relatief weinig op, maar verder vliegt hij werkelijk de hele wereld over met zijn nieuwe stijl. Dit zie ik hardstyle DJ's toch nog niet zo regelmatig doen.

Hardstyle is nog vooral de muziek binnen Europa en met mindere mate Australie. Er komen zeker meer dj's in andere continenten, maar dat is totaal niet te vergelijken met de house dj's. Was Hardstyle nog maar zoals 3/4 jaar geleden. Toen werden hardstyle dj's hoog gerankt en was het nog een volwassen scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 12:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Jawel schreef:
klapstoel schreef:
Het lijkt me dat hardstyle toch niet aanslaat op het grote publiek t.o.v. andere stijlen. De top 100 is verreweg het complete bewijs hiervan, maar toch wel een goede indicator. Bijvoorbeeld, de hoogst genoteerde hard dj (Angerfist) is met 8 plekken gezakt.


Exacte cijfers heb ik ook niet, maar ik denk inderdaad dat de DJMAG top100 geen valide afspiegeling van de werkelijkheid is. Het geeft enigszins richting, maar meer kun je er ook niet mee i.m.o. Daarbij merk je volgens mij terecht op dat er internationaal andere stijlen harder groeien dan hardstyle. Ik was bijvoorbeeld verbaasd toen Headhunterz in zijn vlog vertelde hoeveel optredens hij heeft gehad. In Nederland treedt hij relatief weinig op, maar verder vliegt hij werkelijk de hele wereld over met zijn nieuwe stijl. Dit zie ik hardstyle DJ's toch nog niet zo regelmatig doen.

Hardstyle is nog vooral de muziek binnen Europa en met mindere mate Australie. Er komen zeker meer dj's in andere continenten, maar dat is totaal niet te vergelijken met de house dj's. Was Hardstyle nog maar zoals 3/4 jaar geleden. Toen werden hardstyle dj's hoog gerankt en was het nog een volwassen scene.


Wat boeit die hele lijst nou? Waarom maakt het zoveel uit dat hardstyle hoog gerankt word? Jouw smaak word er toch niet door beïnvloed of wel? "Volwassen scene" haha, grappig.

Die hele lijst stelt niks voor man, snap niet waarom mensen zich daar zo druk om kunnen maken. Het is een grote populariteits-wedstrijdje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'Volwassen scene' is sowieso een begrip van niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:08 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
'Volwassen scene' is sowieso een begrip van niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Rickzel schreef:
'Volwassen scene' is sowieso een begrip van niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er zijn maar weinig 'volwassen scenes', maar de Hardstyle Scene is echt te kinderachtig voor woorden. Iedereen moet verkleed of met een 'stoer' achtergrond verhaal op het podium staan, anders ben je kennelijk niet populair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa, ben wel benieuwd wat je verstaat onder een volwassen scene eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 16:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Er zijn maar weinig 'volwassen scenes', maar de Hardstyle Scene is echt te kinderachtig voor woorden. Iedereen moet verkleed of met een 'stoer' achtergrond verhaal op het podium staan, anders ben je kennelijk niet populair.


Maar kom op, daar word ik altijd wel een beetje bang van. Ik kijk tegen die mensen op, zulke toffe verhalen en dan toch achter de dj-booth plaats nemen. Echt waar, MIM-petje af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
patrickjeb schreef:
Er zijn maar weinig 'volwassen scenes', maar de Hardstyle Scene is echt te kinderachtig voor woorden. Iedereen moet verkleed of met een 'stoer' achtergrond verhaal op het podium staan, anders ben je kennelijk niet populair.


Maar kom op, daar word ik altijd wel een beetje bang van. Ik kijk tegen die mensen op, zulke toffe verhalen en dan toch achter de dj-booth plaats nemen. Echt waar, MIM-petje af.


Minus Militia shirtje uit voor deze dj's
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2016 18:11 
 
Hardtraxx Veteran

Zolang een scène voor duizenden mensen week in week uit een belangrijk onderdeel van hun leven is en ze zich even lekker in een andere wereld kunnen wanen, wat boeit het dan of iets kinderachtig is ofniet.
Hardtraxx.nl schiet weer eens totaal voorbij aan het doel van deze muziek en feesten.
Gewoon lekker genieten.
Vorige  1 ... 2514, 2515, 2516, 2517, 2518, 2519, 2520 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen