Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Headhunterz solo setjes / Project One (Hhz vs Wsz) DJ sets zou ik pas echt enthousiast van worden. P1 materiaal is toch redelijk beperkt qua omvang. Heel tof voor een keertje natuurlijk, maar als het vaak gebeurt zal het toch iedere keer bijna hetzelfde zijn.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Ik baalde al dat ik met Qlimax in Australie zit.. Nu dan toch eindelijk eens Project One meemaken :love: :love:
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
PNXRMX wrote:Heel tof voor een keertje natuurlijk, maar als het vaak gebeurt zal het toch iedere keer bijna hetzelfde zijn.
Precies wat ik dus ook al heb met 2-sidez. Dit jaar ook wel weer vaak genoeg gezien.

Als P1 nu ook weer een blijvertje wordt, hoop ik echt op nieuwe muziek (wel redelijk die 2008 stijl behouden dan)
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 21 hours ago
Magnetron wrote:Phuture Noize
Countless hours I've spent in the dark.. Now I can step up and let you know my brand new artist album is finished.

Wat hoop ik zo hard op een opvolger voor Liberal. Wat een plaat. :thumbsup:
K
Psyko Punkz al aardig wat nieuwe tracks klaar heeft aan z'n live video's te zien? En wat zitten er een pareltjes tussen :oh: Goed bezig die man!
Hardtraxxer
183 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Kiloknaller wrote:Psyko Punkz al aardig wat nieuwe tracks klaar heeft aan z'n live video's te zien? En wat zitten er een pareltjes tussen :oh: Goed bezig die man!
Ben ook zo benieuwd of ze die 2009/2010 style door gaan zetten... :yay: :yay:
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Vraag me echt af hoe zon organisatie nou Project One kan boeken. Dat Q-Dance dat doet dat kan ik snappen. Lijkt me sterk dat ze nu ineens tussen een lijstje staan met artiesten die te boeken zijn.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Royvn_ wrote:Vraag me echt af hoe zon organisatie nou Project One kan boeken. Dat Q-Dance dat doet dat kan ik snappen. Lijkt me sterk dat ze nu ineens tussen een lijstje staan met artiesten die te boeken zijn.
Dit vroeg ik me ook af toen ik de aankondiging zag inderdaad. Heel apart.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Vind het persoonlijk juist raarder dat hun eerder ermee naar buiten komen dan qdance, had echt verwacht dat q hiermee een dikke hype zou creëeren die nu weer beetje wegvalt omdat p1 dus indd teug komt
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Kiloknaller wrote:Psyko Punkz al aardig wat nieuwe tracks klaar heeft aan z'n live video's te zien? En wat zitten er een pareltjes tussen :oh: Goed bezig die man!
De tweede van Psyko Punkz is enkel gestopt met draaien. Ze produceren nog wel samen als het goed is.
Hardtraxx Addict
1712 posts member since 2015
last seen Aug 2025
Koen wrote:Vind het persoonlijk juist raarder dat hun eerder ermee naar buiten komen dan qdance, had echt verwacht dat q hiermee een dikke hype zou creëeren die nu weer beetje wegvalt omdat p1 dus indd teug komt
Jah, een officiele come back post ofzo van beide artiesten zou wel cool geweest zijn
K
Hardtraxxer
186 posts member since 2011
last seen Dec 2022
Royvn_ wrote:Vraag me echt af hoe zon organisatie nou Project One kan boeken. Dat Q-Dance dat doet dat kan ik snappen. Lijkt me sterk dat ze nu ineens tussen een lijstje staan met artiesten die te boeken zijn.
Is wel het geval..
K
Grim wrote:De tweede van Psyko Punkz is enkel gestopt met draaien. Ze produceren nog wel samen als het goed is.
No shit :P Als je hem op snapchat hebt zie je wel dat hij nagenoeg altijd alleen in de studio zit ;)
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
Verklaart wel waarom Q laatst ineens met die P1 teaser kwam, geheel tegen hun gewoontes van Qlimax in. Anders had een één of ander feest helemaal in Australië de primeur van de terugkeer van Project One gehad xd
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Kiloknaller wrote:
Grim wrote:De tweede van Psyko Punkz is enkel gestopt met draaien. Ze produceren nog wel samen als het goed is.
No shit :P Als je hem op snapchat hebt zie je wel dat hij nagenoeg altijd alleen in de studio zit ;)
Dat was voor dat Sven stopte ook al het geval.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
Scantraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome, Devin Wild, The Prophet en Digital Punk
Last edited by Basshunterzz on 05 Oct 2016 22:14, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Basshunterzz wrote:
Hardtraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome en Devin Wild
En The Prophet! Komt dat zien https://hardtraxx.com/chat.php
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Basshunterzz wrote:
Scantraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome, Devin Wild, The Prophet en Digital Punk
Heeft iemand hier misschien de highlights van genoteerd? Helaas geen tijd (gehad) om mee te lezen, maar ben wel benieuwd of er nog iets interessants is gemeld. :)
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Volgens mij gaat Zenda dat doen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Digital Punk zei hoi en Da Syndrome draaide vroeger onder de naam 'Foute Frits'
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 5 days ago
pim0412 wrote:
Basshunterzz wrote:
Heeft iemand hier misschien de highlights van genoteerd? Helaas geen tijd (gehad) om mee te lezen, maar ben wel benieuwd of er nog iets interessants is gemeld. :)
Bij deze: Shoutbox Q&A: MC Da Syndrome (& Devin Wild) :)
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Brennan Heart komt naar eigen zeggen met 'Germany's biggest indoor Hardstyle event!'

https://twitter.com/djbrennanheart/stat ... 8586048512
Hardtraxx Veteran
Kan wel gewoon in het Qlimax topic toch, lijkt me?
Hardtraxx Veteran
4502 posts member since 2016
last seen Apr 2026
Koen wrote:Vind het persoonlijk juist raarder dat hun eerder ermee naar buiten komen dan qdance, had echt verwacht dat q hiermee een dikke hype zou creëeren die nu weer beetje wegvalt omdat p1 dus indd teug komt
Hardtraxx Veteran
Image