Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2502, 2503, 2504, 2505, 2506, 2507, 2508 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 11:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz solo setjes / Project One (Hhz vs Wsz) DJ sets zou ik pas echt enthousiast van worden. P1 materiaal is toch redelijk beperkt qua omvang. Heel tof voor een keertje natuurlijk, maar als het vaak gebeurt zal het toch iedere keer bijna hetzelfde zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 11:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik baalde al dat ik met Qlimax in Australie zit.. Nu dan toch eindelijk eens Project One meemaken :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Heel tof voor een keertje natuurlijk, maar als het vaak gebeurt zal het toch iedere keer bijna hetzelfde zijn.


Precies wat ik dus ook al heb met 2-sidez. Dit jaar ook wel weer vaak genoeg gezien.

Als P1 nu ook weer een blijvertje wordt, hoop ik echt op nieuwe muziek (wel redelijk die 2008 stijl behouden dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 11:46 
 
Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Phuture Noize
Citaat:
Countless hours I've spent in the dark.. Now I can step up and let you know my brand new artist album is finished.



Wat hoop ik zo hard op een opvolger voor Liberal. Wat een plaat. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 13:23 
 

Psyko Punkz al aardig wat nieuwe tracks klaar heeft aan z'n live video's te zien? En wat zitten er een pareltjes tussen :oh: Goed bezig die man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Psyko Punkz al aardig wat nieuwe tracks klaar heeft aan z'n live video's te zien? En wat zitten er een pareltjes tussen :oh: Goed bezig die man!


Ben ook zo benieuwd of ze die 2009/2010 style door gaan zetten... :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 14:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vraag me echt af hoe zon organisatie nou Project One kan boeken. Dat Q-Dance dat doet dat kan ik snappen. Lijkt me sterk dat ze nu ineens tussen een lijstje staan met artiesten die te boeken zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Vraag me echt af hoe zon organisatie nou Project One kan boeken. Dat Q-Dance dat doet dat kan ik snappen. Lijkt me sterk dat ze nu ineens tussen een lijstje staan met artiesten die te boeken zijn.

Dit vroeg ik me ook af toen ik de aankondiging zag inderdaad. Heel apart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het persoonlijk juist raarder dat hun eerder ermee naar buiten komen dan qdance, had echt verwacht dat q hiermee een dikke hype zou creëeren die nu weer beetje wegvalt omdat p1 dus indd teug komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Psyko Punkz al aardig wat nieuwe tracks klaar heeft aan z'n live video's te zien? En wat zitten er een pareltjes tussen :oh: Goed bezig die man!


De tweede van Psyko Punkz is enkel gestopt met draaien. Ze produceren nog wel samen als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 15:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Vind het persoonlijk juist raarder dat hun eerder ermee naar buiten komen dan qdance, had echt verwacht dat q hiermee een dikke hype zou creëeren die nu weer beetje wegvalt omdat p1 dus indd teug komt


Jah, een officiele come back post ofzo van beide artiesten zou wel cool geweest zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 15:21 
 
Hardtraxxer

Royvn_ schreef:
Vraag me echt af hoe zon organisatie nou Project One kan boeken. Dat Q-Dance dat doet dat kan ik snappen. Lijkt me sterk dat ze nu ineens tussen een lijstje staan met artiesten die te boeken zijn.

Is wel het geval..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 15:43 
 

Grim schreef:
De tweede van Psyko Punkz is enkel gestopt met draaien. Ze produceren nog wel samen als het goed is.


No shit :P Als je hem op snapchat hebt zie je wel dat hij nagenoeg altijd alleen in de studio zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 18:09 
 
Hardtraxxer

Verklaart wel waarom Q laatst ineens met die P1 teaser kwam, geheel tegen hun gewoontes van Qlimax in. Anders had een één of ander feest helemaal in Australië de primeur van de terugkeer van Project One gehad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Grim schreef:
De tweede van Psyko Punkz is enkel gestopt met draaien. Ze produceren nog wel samen als het goed is.


No shit :P Als je hem op snapchat hebt zie je wel dat hij nagenoeg altijd alleen in de studio zit ;)


Dat was voor dat Sven stopte ook al het geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Scantraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome, Devin Wild, The Prophet en Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Hardtraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome en Devin Wild

En The Prophet! Komt dat zien chat.php
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Scantraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome, Devin Wild, The Prophet en Digital Punk

Heeft iemand hier misschien de highlights van genoteerd? Helaas geen tijd (gehad) om mee te lezen, maar ben wel benieuwd of er nog iets interessants is gemeld. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij gaat Zenda dat doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2016 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Digital Punk zei hoi en Da Syndrome draaide vroeger onder de naam 'Foute Frits'
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 16:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Basshunterzz schreef:
Citaat:
Scantraxx Chatbox sessie met o.a. Da Syndrome, Devin Wild, The Prophet en Digital Punk

Heeft iemand hier misschien de highlights van genoteerd? Helaas geen tijd (gehad) om mee te lezen, maar ben wel benieuwd of er nog iets interessants is gemeld. :)

Bij deze: algemeen/shoutbox-q-a-mc-da-syndrome-devin-wild-t57009.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brennan Heart komt naar eigen zeggen met 'Germany's biggest indoor Hardstyle event!'

https://twitter.com/djbrennanheart/status/784035998586048512
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan wel gewoon in het Qlimax topic toch, lijkt me?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Vind het persoonlijk juist raarder dat hun eerder ermee naar buiten komen dan qdance, had echt verwacht dat q hiermee een dikke hype zou creëeren die nu weer beetje wegvalt omdat p1 dus indd teug komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 2502, 2503, 2504, 2505, 2506, 2507, 2508 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen