Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 16:14 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gisteravond vond er een spontane Q&A plaats in de Hardtraxx Shoutbox (voor de mensen die niet wisten dat die bestond: rechtsboven naast de zoekfunctie ;) ) met niemand minder dan MC Da Syndrome! Daarnaast kwamen nog enkele andere namen binnenvallen, zoals Devin Wild en Psyched. Hierbij het transcript van deze ondervraging:

(Let op: dit is direct geknipt uit de shout, waarbij door het snelle typen en antwoorden wat typfoutjes ontstaan kunnen zijn :) )
---

Basshunterzz: Wat is je grootste ergernis als MC?
McDaSyndrome: Een publiek wat niet los gaat :P Denk ik... of als mn bier op is. Nee vooral als een publiek zich te verwend gedraagd.

---

Unknown: Wat is de gaafste locatie waar je ooit hebt staan mc-en?
McDaSyndrome: Ik denk de Amsterdam Arena!
McDaSyndrome: Maar er zijn zoveel leuke en unieke locaties
McDaSyndrome: Mondaybar bijvoorbeeld ook

---

Basshunterzz: Bij welke DJ sta je het liefst te MC'en?
McDaSyndrome: Euhmm ik vind Digital Punk leuk, Ran D, Adaro, Radical, BrenneHeart.. te veel om op te noemen
MelvinFR: En Thera dan Wouter? ADHD broeders haha
McDaSyndrome: Haha Ja Thera ook hoor.. maar wat ik zeg, ik kan vrijwel met elke DJ in de scene opschieten, Mcén is mijn passie.. elke feest is FEEST

---

Indyy: Heee hallo, waar haal je de energie vandaan om een hele dag flink te staan snoeien on stage?
McDaSyndrome: Indy... ADD, enthousiasme van het publiek, sfeer van het feest, de passie om te mogen mcén

---

Norther66: heb je nog voorkeur qua stijl/substroming om te mc'en?
McDaSyndrome: House doe ik wel eens, maar dan heeft HS wel mijn voorkeur :P Maar RAW is leuk, kan ik mijn energie goed in kwijt, Eufo krijg ik een heerlijk gevoel bij en maakt mij enthousiast

---

Indyy: Wat is het meest bizarre moment dat je ooit hebt meegemaakt toen je aan het mc'en was?
McDaSyndrome: at Indy... 5 keer uit mijn broek scheuren on stage.. een T shirt wisselen met een fan..

---

Zenda: meneer Da Syndrome, nooit zelf de ambitie gehad om achter de draaitafels te stappen ipv er voor los te gaan?
McDaSyndrome: @ Zenda.. zeker! Dat deed ik eerder wel eens op bruiloften, andere feestjes,.. maar toch het mc vak ingegaan.. vond het leuker om langer op het podium te kunnen staan en de mensen te entertainen.

---

Unknown: Heb je op alle hardstylefeesten/concepten al eens gestaan Da Syndrome? Zo nee welke zou je nog wel eens willen?
McDaSyndrome: Oo ikzou best nog wel eens op een Qlimax willen staan oid :P
McDaSyndrome: Of een keer Australie

---

ThaOwner: Heb je wel eens gebruik gemaakt van groupies?
McDaSyndrome: Nou , in de gehele periode dat ik op het podium heb gestaan, heb ik altijd een relatie gehad.. dus niet echt. Wel een paar jaar tussendoor vrijgezel geweest, maar dan willen ze niet hahaha een MC staat altijd tot het eind, ik stink dan naar zweet en alle mooie vrouwen zijn weg .

---

Fluxion: come to chili pls?
McDaSyndrome: @ Fluxion .. would love too!!

---

Indyy: Hoe ziet jouw week er eigenlijk meestal uit Da Syndrome?
McDaSyndrome: @ indy mijn week, social media studio, sporten, werkzaamheden lokale radio, huishouden etc etc :P Af en toe studio voor een projectje

---

Lennard95: Wouter zou jij ooit wel eens een eigen feest willen hosten? En wat voor line up wil daar dan zien?
McDaSyndrome: @ Lennard,.. ja leuk, alleen denk niet dat ik in die positie ben, maar zo wel.. dan veel vrienden Prophet, Devin Wild, Digital, Ran d Adaro Crypsis, B=rennanHeart.. en meer.. te veel eigenlijk

---

Fothermucker: waarom is bij hardstyle een mc ''noodzakelijk'' en bij andere genres (industrial hardcore, techno etc.) niet?
McDaSyndrome: @ Fother Euhmm ik denk dat het belangrijker is geworden met de jaren.. Tijdens Hardstyle veel breaks, dus veel momenten pakken om het publiek te hypen, ook de aan en afkondiging belangrijk. Bij de hardere en snellere stijlen blijft de muziek vaak gaan en gaan

---

Unknown: Jij hebt toch een paar tracks waar je de vocals voor gedaan hebt?
McDaSyndrome: @ Unknown.. zeker.. maar de stage is eigenlijk meer mijn plek.. je hebt veel mcs die vocalen voor platen doen, dat is hun ding, en die verdienen ook stages. Alleen de stage, hosting, entertaining is hoofdzakelijk mijn ding.
McDaSyndrome: Frontliner - Muzyk..Ran D - The Rise.. A-Lusion - Superstar, Norman en Da Syndrome - Crazy on the dancefloor, en nog een aantal
McDaSyndrome: Maar zoals ik al zei.. niet echt mijn ding.. wel kan ik vertellen dat er wat aan komt ;)

---

Indyy: Heb je al eens ruzie gehad met een DJ omdat je, naar zijn mening, te veel ouwehoerde of iets zei op een verkeerd moment oid?
McDaSyndrome: @Indy.. eigenlijk niet

---

Unknown: wat is jouw favoriete hardstyletrack ooit?
McDaSyndrome: @ Unknown.. pfffoei... moeilijk!! VEEL! Maar .. Recession van Prophet, TIME van Frontliner, G4H platen etc

---

Chroman: Waarom is Devin Wild - Handz Up! nooit gereleased?
Devin Wild: @Chroman Misschien eens online knallen :)

---

Indyy: Bij welke non-hardstyle gerelateerde artiest zou je wel eens op het podium willen staan (zangers etc)
McDaSyndrome: eeuhh Martin Garrix? Hardwell? Keertje stiekem mee naar LasVegas of USA? Tommoroworld? haha Dreams..

---

Fothermucker: wil je aub een shoutout naar boxtel geven? dan ben ik je voor eeuwig dankbaar
McDaSyndrome: HEeeeuuujj BOXTELLL!!!!!
McDaSyndrome: zoiets dan

---

MelvinFR: Wouter, doe je zelf ook aan carnaval?
McDaSyndrome: ooo ja ik doe zelf weinig aan Carnaval, aangezien ze dat niet vieren in het noorden des lands
McDaSyndrome: dus vind ik het maar al te leuk te mogen optreden tijdens evenementen in het zuiden.. tijdens carnaval

---

Indyy: Wat vind je van producers die kwantiteit boven kwaliteit prefereren en de één na de andere plaat uit de studio laten rollen zoals vele producers tegenwoordig in de raw scene?
McDaSyndrome: Euhm,..ja uiteindelijk wordt het kaf wel van het koren gescheiden denk ik. Je kan platen uitbrengen, maar worden deze door de big guys opgepakt? En worden ze populair? Meestal niet als het geen inhoudt heeft.. maar je kan natuurlijk van alles uitbrengen. Iedereen is daar vrij in denk ik.

---

Spanning Tree: mcdasyndrome, wat vind je ervan dat main concern stopt?
McDaSyndrome: @ Spanning, iedereen die stopt is jammer.. dat heeft meestal een oorzaak, en die oorzaak is vaak niet leuk.

---

_theon_: Heb je ooit wel eens van de kaart op stage gestaan?McDaSyndrome: @ Theon.. nooit, ik zie dit werk zeker wel professioneel, vind dat ook niet kunnen eigenlijk, wat jij

---

Lunatic: @Syndrome, je woont nu in emmen toch?
McDaSyndrome: @ Lunatic klopt! Nog wel. de plannen zijn naar het midden te verhuizen

---

MelvinFR: Dion, hoe ging het in zijn werking als je als minderjarige op een 18+ feest moest optreden?
Devin Wild: @MelvinFR Zelfde als nu eigenlijk. Alleen niet na 23:00

---

Psyched: Wouter heb je binnenkort tijd om vocalen op te nemen? :D
McDaSyndrome: @ Psyched.. haha, we kunnen eens kijken ja.. alle mail omtrent vocalen gaan via Scantraxx... hahah :p Nee, mail maar eens een idee via FB

---

Bouke: wat is jouw mening over het hedendaags feminisme?
McDaSyndrome: Ik erken het niet.. :P Feminisme... ken het woord niet. Woon in een Hunebed.

---

Zenda: Dion, kun je meneer Da Syndrome hebben met fifa?
Devin Wild: @Zenda Na afgelopen FIFA toernooitje laat ik me daar niet meer over uit
McDaSyndrome: Er is een ding waar ik niets mee heb.. sorry bij voorbaat, dat is voetbal. Geef mij maar adventures, FPS, RPG, Racing, etc.
McDaSyndrome: Ik vind het wel leuk te kijken naar NED elftal hoor.. belangrijke wedstrijden.. verder niet

---

_theon_: Nooit meer neuken of nooit meer bier?
McDaSyndrome: @theon.. nooit meer bier dan maar.. dan pak ik wel een baco :P

---

Diverse leden: uitgebreide discussie over foute feesten en feesttenten
McDaSyndrome: Wisten jullie dat ik vroeger wel een draaide onder de naam Dj Foute Frits? Lekkere foute hits voor je kroeg of feesttent, met Oostenrijks outfit, baard en alles.. :P

---

theprofessional: Weet iemand wie X-Qlusive heeft in january?
McDaSyndrome: @ Professional.. vertel jij het maar.. ik ben erg benieuwd.. Ook binnen de scene wordt het aardig stil gehouden..

---

Verhaaltje van Lunatic tussendoor, wel het vertellen waard:
Lunatic: Over XQ holland gesproken, liep er iemand van hardtraxx rond met een goochelpak die mijn knuffel 'nijntje' heeft gekocht voor 50 euro?
Lunatic: ik had een klein knuffeltje van nijntje, en zon vent met een goochelhoed die wou hem kopen voor 50 euro nadat ik mijn nijntje uit zijn hoed toverde

---

_theon_: @syndrom en psyched, wat is voor jullie de beste periode van de hardstyle? early? 2005-2010? of zit de scene juist nu op zijn top?
Psyched: Ik ben erg fan van hardstyle <2005
McDaSyndrome: @ theon.. euhmm in 2006 begon de Scantraxx World Artist Tour voor mij.. een magische tijd met zeer speciale momenten en locaties. Maar nu is het weer compleet anders.. de scene veranderd continu.. mooi om te zien en mee te mogen maken.

---

McDaSyndrome: Nou jongens, ontzettend bedankt voor jullie vragen! Binnenkort meer op mijn FB, maar dan LIVE met VID :D
McDaSyndrome: Ik wens jullie allen nog een top avond!
McDaSyndrome: Slaap lekker en tot snel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 16:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
come to chili pls?

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 17:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk om te lezen, toch wel favoriete MC. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 17:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Fluxion schreef:
come to chili pls?

:lol: :lol:

Ik wou hem net quoten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Altijd prachtig om te zien hoe die gast op het podium staat. Krijg je gewoon energie van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Fluxion schreef:
come to chili pls?

:lol: :lol:


Ik ging zo stuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Fluxion schreef:
come to chili pls?

:lol: :lol:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McDaSyndrome: Nou jongens, ontzettend bedankt voor jullie vragen!
McDaSyndrome: Ik wens jullie allen nog een top avond!
McDaSyndrome: Slaap lekker en tot snel!
Fluxion: WACHT
Fluxion: ik heb een belangrijke vraag
McDaSyndrome: Vooruit, nog eentje dan
Fluxion: katten of honden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2016 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Fluxion schreef:
come to chili pls?

:lol: :lol:


xd :worship:

Sympathieke vent die Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
McDaSyndrome: Nou jongens, ontzettend bedankt voor jullie vragen!
McDaSyndrome: Ik wens jullie allen nog een top avond!
McDaSyndrome: Slaap lekker en tot snel!
Fluxion: WACHT
Fluxion: ik heb een belangrijke vraag
McDaSyndrome: Vooruit, nog eentje dan
Flixion: katten of honden?


Hahaha tuig :lol: prachtig.

Jammer dat ik dit gemist heb, maar inderdaad, sympathieke mensen zijn het allemaal toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2016 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha met een flinke lach op m'n gezicht dit terug gelezen :lol: :lol:

Hopelijk gaan artiesten (of de mods) vaker zulke initiatieven nemen :)
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen