Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2485, 2486, 2487, 2488, 2489, 2490, 2491 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 18:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat kan nog wel leuk worden :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WELCOMING a brand new Spoontech producer soon!
Powerful, unrelenting... Who will it be?


unkind, vyral, of the wicked?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:11 
 
Hardtraxxer

ken ze allemaal niet maar als ik kijk naar de laatste spoontech release (nee mannen van d-verze jullie hoeven je niet aangesproken te voelen) zal het wel kut zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
WELCOMING a brand new Spoontech producer soon!
Powerful, unrelenting... Who will it be?


unkind, vyral, of the wicked?

Wie? :/ :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TimoGhijsens schreef:
ken ze allemaal niet maar als ik kijk naar de laatste spoontech release (nee mannen van d-verze jullie hoeven je niet aangesproken te voelen) zal het wel kut zijn

Ik snap je verhaal niet helemaal.. Omdat Radiance een kut release heeft gehad ( http://www.hardstyle-releases.com/radiance-spoon092/ ) zal het nieuwe lid van Spoontech ook wel kut zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
yannickvk schreef:
WELCOMING a brand new Spoontech producer soon!
Powerful, unrelenting... Who will it be?


unkind, vyral, of the wicked?

Wie? :/ :huh:


zijn ook vrij onbekende namen. gewoon wat speculaties aangezien vazard recent platen van deze onbekende artiesten heeft gedraaid, dat is alles :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
WELCOMING a brand new Spoontech producer soon!
Powerful, unrelenting... Who will it be?


unkind, vyral, of the wicked?

Vrij zeker van Unkind, had ik een tijdje terug ook gepost in het WJD. Vyral en The Wicked lijken me kandidaten voor een track op eventueel Punch Patrol of Raw Brigade pt. 2 ofzo, maar ik denk niet echt voor een signing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 aug 2016 20:36 
 
Hardtraxxer

corneelwr schreef:
TimoGhijsens schreef:
ken ze allemaal niet maar als ik kijk naar de laatste spoontech release (nee mannen van d-verze jullie hoeven je niet aangesproken te voelen) zal het wel kut zijn

Ik snap je verhaal niet helemaal.. Omdat Radiance een kut release heeft gehad ( http://www.hardstyle-releases.com/radiance-spoon092/ ) zal het nieuwe lid van Spoontech ook wel kut zijn?


SPOON089, 088 en 086 waren ook kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 08:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lees ik hier nou gewoon negatieve berichten over Spoontech?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Lees ik hier nou gewoon negatieve berichten over Spoontech?

Van een lid die ik hier nog nie zO vaak heb zien posten dus valt wel mee. Was weinig mis met die releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 13:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wel eens met dat die releases best saai waren. Prime Suspects en Radiance hebben me nog nooit kunnen boeien en zijn imo by far de meest misplaatste namen op Spoontech, zou ze eerder bij Gearbox zien passen.

Sasha F - The Killing was wel ok. Kh4n was ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
S-Dee schreef:
Well.... Where do I start? I sat here for hours wondering what to write and how to word this.. Let's see how it goes because I still have no clue.
In 2003 I stepped into the main arena of a large underground rave and was instantly hooked on the music & atmosphere.
Over the last 14 years I've dedicated my life around music, I've played at events all over Australia, Netherlands, Germany & Malaysia, I've ticked off some goals I'd never thought I'd be able to complete. Playing main stage Sublime in 2008, main stage Defqon.1 Australia, Defqon.1 NL, Q-base and the list goes on. I've not only ticked off personal dreams & goals but I've got to work with some amazing people such as Outbreak, Toneshifterz, Code Black, Da Tweekaz, Atmozfears, A-lusion, Scope DJ, Brennan Heart, Adrenalize, Q-dance, Masif Saturdays, Powerhouse Productions HSU Events & again the list goes on, sorry If I've missed anyone here. Along side that I've had support from the biggest guys in the scene Headhunterz, Showtek, The Prophet, DJ Isaac & so on.
Not only have I worked along side and worked with these amazing talented people I've also met some life long friends, including my amazing wife.
I could name everyone but this post would be so long and I'm sure you don't want to read everyones name.
It's time, It's time to hangup the headphones, I simply don't have passion and fire in the belly like I did back in 2003 and I don't want to keep lying and playing out in front of you, my fans my wonderful fans that have supported me from day 1. I couldn't continue to arrive at the club for the sake of getting my pay cheque and heading home. That's not why I started and I won't continue to play just because of the money.
I'm still writing music, but it's for my ears only.. How it all started. Writing music that makes me happy that makes me smile.
I'm sorry, but I hope you all understand.
Thank you from the bottom of my heart for the support from all around the world, it honestly means so much to me.
If you're in Sydney/Australia come and celebrate with me on the 6th of August so I can say my final goodbye, I'll be playing a collection of music from the last 14 years of my dj career.
Thank you to Masif Saturdays for this platform to be able to say goodbye to all of you for the last time. Suae, DJ PULSAR & Steve Hill thank you so much for the friendship and for believing in me.
This has been such a hard decision and such a hard thing to write, it's been my life for the last 14 years+. Thank you again.
‪#‎onelasttime‬ ‪#‎sdee‬ ‪#‎hanginguptheheadphones‬


Citaat:
Join me for my final dj set.

Celebrations begin at 10:00PM tomorrow as I farewell my beautiful supporters.

Pending live stream.....

‪#‎hanginguptheheadphones‬ ‪#‎onelasttime‬

MASIF presents S-DEE, One Last Time

We say goodbye to Sydney's true Hardstyle Pioneer!

Set Times:

Main Arena:
2200-2300 ALTERIOR MOTIVZ
2300-0000 HARDFORZE vs TOM-E
0000-0045 SUAE vs PULSAR
0045-0245 S-DEE (The History of S-DEE)
0245-0330 AMBER SAVAGE (Hardstyle Classics)
0330-close TIM DAWES vs ARCHETYPEZ (Raw)
Hosted by MC D

Hardstyle Masif Arena:

2200-2300 CHE VALINO
2300-2350 HA-STLA vs KEVIN HUCKER
2350-0040 KAMIKAZE vs SEXY SIMO
0040-0130 DETON8RZ
0130-0230 AUDIO DAMAGE vs LUKE SPELLBOUND
0230-0320 ROMAN vs TOSH1R
0320-close LIHAN [RAW]
Hosted by MC NAPSTA & MC INSTINCT!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Prime Suspects en Radiance hebben me nog nooit kunnen boeien en zijn imo by far de meest misplaatste namen op Spoontech, zou ze eerder bij Gearbox zien passen.

Eens. Met Genox en hun heb ik helaas helemaal niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Broken Balance schreef:
Prime Suspects en Radiance hebben me nog nooit kunnen boeien en zijn imo by far de meest misplaatste namen op Spoontech, zou ze eerder bij Gearbox zien passen.

Eens. Met Genox en hun heb ik helaas helemaal niets.


Snap jullie punt, alleen ze bij Gearbox plaatsen vind ik alleen niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, want alles wat niet leuk is moet naar Gearbox!

Eerlijk gezegd vind ik dat je er weinig van snapt als je Radiance en Genox naar Gearbox wil hebben, die zijn (imo) productietechnisch stukken sterker en origineler dan de gemiddelde producer daar. Of hun producties je wel of niet aanstaan is een ander verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik dat je er weinig van snapt als je Radiance en Genox naar Gearbox wil hebben

Mee eens. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 19:53 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Genox vind ik wel een Spoontech artiest, Black Is.. is een topplaat en hij heeft een leuk eigen stijltje.
Radiance vind ik te standaard raw voor een Spoontech en daarbij is het niet echt kwalitatief hoogstaand of steekt het uit boven de rest. Zijn platen doen me gewoon enorm denken aan een Unresolved, Luminite e.d. het gros wat uitkomt op Gearbox.

Prime Suspects is nooit een kwalitatief hoogstandje geweest. En de rede dat ik hun en Radiance naar Gearbox link is dat ik vind dat daar echt geen (op mastering, originaliteit en sound gebied) kwalitatief spul vandaan komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... deze plaat door de heren van Pradera is gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Genox vind ik wel een Spoontech artiest, Black Is.. is een topplaat en hij heeft een leuk eigen stijltje.
Radiance vind ik te standaard raw voor een Spoontech en daarbij is het niet echt kwalitatief hoogstaand of steekt het uit boven de rest. Zijn platen doen me gewoon enorm denken aan een Unresolved, Luminite e.d. het gros wat uitkomt op Gearbox.

Prime Suspects is nooit een kwalitatief hoogstandje geweest. En de rede dat ik hun en Radiance naar Gearbox link is dat ik vind dat daar echt geen (op mastering, originaliteit en sound gebied) kwalitatief spul vandaan komt.


Maar als je luistert naar Radiance - Infected dan past ie er weer wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2016 16:21 
 
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:
Genox vind ik wel een Spoontech artiest, Black Is.. is een topplaat en hij heeft een leuk eigen stijltje.
Radiance vind ik te standaard raw voor een Spoontech en daarbij is het niet echt kwalitatief hoogstaand of steekt het uit boven de rest. Zijn platen doen me gewoon enorm denken aan een Unresolved, Luminite e.d. het gros wat uitkomt op Gearbox.

Prime Suspects is nooit een kwalitatief hoogstandje geweest. En de rede dat ik hun en Radiance naar Gearbox link is dat ik vind dat daar echt geen (op mastering, originaliteit en sound gebied) kwalitatief spul vandaan komt.


Betekent dat dan ook dat je het niks aan vindt? Als dat niet zo is heb ik niks gezegd. Maar anders zou ik wel eens willen weten waarom iets kwaliteit moet zijn om iets leuk te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 04:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik vind het gros wat er vandaan komt niks, de enige leuke plaat vanuit de GB hoek uit mn hoofd is Demons van Luminite en die is ook niet echt best qua mastering (klinkt heel hol).

Ik luister naar enorme kraak/piep muziek die half bakken gemastered is en ik vind het top. Kwaliteit draait bij mij om een goede combo van mastering, originaliteit en goede sounds (Noisecontrollers/The Outside Agency) of in ieder geval twee er van (Promo/Phuture Noize) of een die enorm uitsteekt die de rest doet vergeten (Wasted Penguinz/Frame Of Mind).

Als die elementen niet interessant genoeg zijn of goed genoeg naar mijn mening schrijf ik het al snel af. Eentonigheid is de grootste killer voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mastering is veel minder ingrijpend dan jij volgens mij denkt dat het is. Ik denk dat je eigenlijk de afmix bedoelt, of zelfs gewoon het sound design überhaupt. Noem het anders gewoon gerust "productie" als je niet zeker weet over welk onderdeel van het proces het gaat. Die fout wordt overigens wel vaker gemaakt hier en op vergelijkbare forums. Als een track niet goed klinkt voordat het gemasterd is, gaat het ook niet goed klinken nadat het gemasterd is.

Mijn mening over het hele GB / Spoontech verhaal: bij Gearbox is er een aardige diversiteit aan productiekwaliteiten. Sommige artiesten maken echt hele dikke, strakke tracks. Anderen kunnen dingen echt flink opblazen, maar klinken rommelig. Weer anderen kunnen het wel, maar zijn muzikaal niet zo sterk. En er zitten er ook tussen waar ik echt niet over te spreken ben, maar die wel effectieve muziek maken waar een hoop mensen lekker op gaan. Het is iig niet een label wat je ff over 1 kam kunt scheren. Het is niet allemaal Unresolved en ook niet allemaal Malice, en die twee zou ik sowieso niet in dezelfde groep gooien als je naar m'n bovenstaande verhaal kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er voor deze discussie geen topic ofzo zodat we weer naar wjd kunnen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me een mooi moment om het onderwerp af te sluiten inderdaad.
Wel goede discussie op een normale toon! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Lijkt me een mooi moment om het onderwerp af te sluiten inderdaad.
Wel goede discussie op een normale toon! :)

Dit + degelijke argumenten hierboven genoemd door PNXRMX. :yes:
Vorige  1 ... 2485, 2486, 2487, 2488, 2489, 2490, 2491 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen