Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2483, 2484, 2485, 2486, 2487, 2488, 2489 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Thunderdome volgend jaar weer terug komt!


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 19:27 
 

igi0n schreef:
TSFH schreef:
Thunderdome volgend jaar weer terug komt!


Bron?


Vliegtuig over Dominator.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2016 19:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

igi0n schreef:
TSFH schreef:
Thunderdome volgend jaar weer terug komt!


Bron?

Vloog een vliegtuigje over Dominator

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Thunderdome volgend jaar weer terug komt!

Ook dit heeft denk ik te maken met de val van SFX :)
Goed nieuws in ieder geval! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

War Force is verantwoordelijk voor het Supremacy anthem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
de val van SFX :)


Iemand die misschien kan uitleggen wat er precies met SFX gebeurt is? Zijn failliet ofzo? Wat zijn daar de gevolgen van? Of weet er iemand een artikeltje waarin dit een beetje uitgelegd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2016 13:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
de val van SFX :)


Iemand die misschien kan uitleggen wat er precies met SFX gebeurt is? Zijn failliet ofzo? Wat zijn daar de gevolgen van? Of weet er iemand een artikeltje waarin dit een beetje uitgelegd wordt?


https://www.djbroadcast.net/article/126 ... e-gevolgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2016 18:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hurricane schreef:
de val van SFX :)


Iemand die misschien kan uitleggen wat er precies met SFX gebeurt is? Zijn failliet ofzo? Wat zijn daar de gevolgen van? Of weet er iemand een artikeltje waarin dit een beetje uitgelegd wordt?

Kort en beknopt (daardoor wellicht met een korrel zout nemen): ja, SFX was een concern dat meer de structuur had van een holding en is failliet gegaan. Toch zijn een heel groot deel van de dochterondernemingen wel gewoon gezond en nu weer zelfstandig. Zij kochten als het ware zichzelf uit - wat bij een faillissement tamelijk goedkoop kan.

Volgens mij las ik ook ergens iets over dat allerlei mensen bij die dochters (zoals Q) ook belangen hadden in SFX maar hun aandelen van de hand hadden gedaan. Je zou er dus over kunnen speculeren dat SFX in een louche faillissement gebracht is, maar dat interesseert mij zelf verder weinig. Ik hoorde namelijk ook geruchten dat de Q-founder weer aandelen in een holding wil nemen, waardoor er alsnog een integraal concern boven Q, b2s, ID&T etc komt te staan. Dat wekt wel enige argwaan, al heb ik er nog steeds meer vertrouwen in dan in die Amerikaanse bemoeienis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 01:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Amerikaan Sillerman heeft er een puinhoop van gemaakt. Met veel geld zaken opgekocht die een mooie naam hebben maar achteraf niets toevoegden. Zelf had hij totaal geen verstand van dance, ook handig..

Mijn speculatie is dat feesten als Qlimax, Defqon etc minder geld kregen omdat ze toch wel goed lopen. Makkelijk geld verdienen dus.
Nu zie je bij Defqon dat er weer meer aandacht is voor aankleding, meer vuurwerk etc.
Wat mij betreft mag de oprichter van Q het roer wel overnemen, iemand met verstand van zaken die danhet bedrijf gaat runnen. Even afwachten hoe t zich ontwikkeld maar voor de Nederlandse feesten van Q en b2s denk ik dat het zeker niet slechter gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Die Amerikaan Sillerman heeft er een puinhoop van gemaakt. Met veel geld zaken opgekocht die een mooie naam hebben maar achteraf niets toevoegden. Zelf had hij totaal geen verstand van dance, ook handig..

Mijn speculatie is dat feesten als Qlimax, Defqon etc minder geld kregen omdat ze toch wel goed lopen. Makkelijk geld verdienen dus.
Nu zie je bij Defqon dat er weer meer aandacht is voor aankleding, meer vuurwerk etc.
Wat mij betreft mag de oprichter van Q het roer wel overnemen, iemand met verstand van zaken die danhet bedrijf gaat runnen. Even afwachten hoe t zich ontwikkeld maar voor de Nederlandse feesten van Q en b2s denk ik dat het zeker niet slechter gaat worden.



En dan mogen de ticket prijzen ook wel weer wat omlaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 19:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt maar dat zie ik niet snel gebeuren -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interview met Caine:

http://www.hardnews.nl/exclusief-interv ... le-viking/

Citaat:
What is your favorite track of the moment/of all time and why?
Of the moment? Well… it’s definitely NOT an Unresolved track LMAO,


Lol xd . Alsof een Caine track daar wel in aanmerking voor komt bij iemand. LMAO
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 21:16 
 
Artiest

The Skribbler schreef:
Geck-o schreef:
Ik heb een guest article geschreven voor Alive at Night over mijn nieuwe label :)

Citaat:
MAKING STATEMENTS

1 – Think in feels, not in genres
2 – Spread the music
3 – Pay what you want

Lezen: http://alive-at-night.com/guest-article-gecko/ (L)

heb het gisteren gelezen en blijkbaar heeft het indruk gemaakt want ik heb vannacht gedroomd dat ik tegen je zei dat ik het een heel tof artikel vond, dus Rik, bij dezen dan nogmaals: tof artikel! Vet dat je nu echt je eigen 'vage shit', zonder hokjes, kan gaan releasen. Groot voorstander van 'betaal wat je wilt' trouwens.

The man of your dreams... :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2016 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Interview met Caine:

http://www.hardnews.nl/exclusief-interv ... le-viking/

Citaat:
What is your favorite track of the moment/of all time and why?
Of the moment? Well… it’s definitely NOT an Unresolved track LMAO,


Lol xd . Alsof een Caine track daar wel in aanmerking voor komt bij iemand. LMAO


Hij en Unresolved zijn juist vrienden, die zeiken elkaar overal af, zo uiten ze hun vriendschap graag ofzo. Geloof ook niet dat ie impliceert dat zijn tracks (of die van Unresolved) daar voor in aanmerking zouden komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://djmag.nl/features/07202016-1201/ ... vernieuwen

Mooie en leuke interview met Noisecontrollers met zijn kijk op de hedendaagse hardstyle scene. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers schreef:
Misschien dat ik in de toekomst met Radical Redemption of iemand anders de studio in ga. Hij wil het zelf ook heel graag, dus wie weet...

Ik ben er absoluut niet huiverig voor of er op tegen, maar het moet vanzelf weer ontstaan. Ik sluit het niet uit, maar het kan best nog even duren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2016 16:27 
 
Artiest

Tweede release op The Funky Cat aangekondigd, topicje: hardtrance-releases/bold-action-driving-bassline-catid002-t56181.html

Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 16:29 
 
Hardtraxx Crew

Brennan Heart schreef:
Blademasterz album in 2017?! Yes/no? #IAMHARDSTYLE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Brennan Heart schreef:
Blademasterz album in 2017?! Yes/no? #IAMHARDSTYLE


Een vraag waar het antwoord al van bekend is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 17:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Mitzinator schreef:
Brennan Heart schreef:
Blademasterz album in 2017?! Yes/no? #IAMHARDSTYLE


Een vraag waar het antwoord al van bekend is :drool:


Wake you up 2017 edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
Brennan Heart schreef:
Blademasterz album in 2017?! Yes/no? #IAMHARDSTYLE


Zit ik hier wel op te wachten :/
Ik vind alles van Brennan Heart de laatste 2 jaar een grote hoop rotzooi :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat een album een heel heel slecht plan is. Maak eerst maar eens een flinke EP met 5 tracks. Een album met matige Still Here kopieen brengt de naam Blademasterz alleen maar omlaag, hou het een beetje speciaal. Niet meteen het eerste echte algemeen gewaardeerde succesje in jaren uitmelken a.u.b.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2016 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel een goed idee. Misschien stimuleert het andere artiesten om ook weer een beetje back to the roots te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2016 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als er wat diversiteit op komt kan dit succesvol zijn ja. Collabs met Wildstylez, Sound Rush, NC, Josh & Wesz in dat thema zou heel vet zijn. Voor mij mag de euforische scene snel terug die weg op gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2016 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Deze zag ik op fatality.
Afbeelding
Vorige  1 ... 2483, 2484, 2485, 2486, 2487, 2488, 2489 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen