Brainweavers wrote:Over een paar jaar ziet een lineup er ongeveer zo uit:
RDCLRDMPTN VS WRFC
CRPSS
WLDSTLZ
CN VS BRNNN HRT
PN VS C1
HRDTTKK
NSCLT
DBSTF
ENZ
https://www.discogs.com/Shxcxchcxsh-Str ... ter/575587
On topic:
Collab van MAKJ en Zatox
Brainweavers wrote:Over een paar jaar ziet een lineup er ongeveer zo uit:
RDCLRDMPTN VS WRFC
CRPSS
WLDSTLZ
CN VS BRNNN HRT
PN VS C1
HRDTTKK
NSCLT
DBSTF
ENZ
MAKJ heeft het niet helemaal gebegrepen.TimoGhijsens wrote:Brainweavers wrote:Over een paar jaar ziet een lineup er ongeveer zo uit:
RDCLRDMPTN VS WRFC
CRPSS
WLDSTLZ
CN VS BRNNN HRT
PN VS C1
HRDTTKK
NSCLT
DBSTF
ENZ
https://www.discogs.com/Shxcxchcxsh-Str ... ter/575587
On topic:
Collab van MAKJ en Zatox
Zou wel leuk zijn als ze wat meer geboekt worden, maar aub niet op elk back in time feestje ala Josh and Wesz
Of Jones.Basshunterzz wrote:Zou wel leuk zijn als ze wat meer geboekt worden, maar aub niet op elk back in time feestje ala Josh and Wesz
Jones draait nog wel eens vergeten plaatjes, Josh & Wesz draaien elke classics set dezelfde nummers met 1/2 platen verschil.TheJoker wrote:Of Jones.Basshunterzz wrote:Zou wel leuk zijn als ze wat meer geboekt worden, maar aub niet op elk back in time feestje ala Josh and Wesz
Hij doet net alsof hij een totaal nieuwe weg inslaat. En RawKore, man man mancorneelwr wrote:ANNOUNCEMENT:
the revolution starts today, KATAKLISM IS HERE!!!
With this post, i tell to you all that from today Typhoon is part of the past, Defqon 1 will be my last performance as Typhoon... i got this decision for personal reasons and mostly because i want a new challenge, but i want to thank you all for your support to Typhoon and to his music, i wouldn't be nothing without your support! _O_
And now, LET'S TALK ABOUT MUSIC...
stay tuned on my socials, it's time to show you the power of KATAKLISM!!!
tune in at 18:00 for the preview of my first track TOTAL DESTRUCTION!!!
#DjKataklism #TotalDestruction #RawKore
Bron: Typhoon z'n FB
Nou niet lopen overdrijven en doen alsof ie zo beroerd is. Het zijn er wel 3 volgens PF.Norther66 wrote:Je moet toch wat voor de aandacht met maar 2 boekingen dit jaar
tjakevladze wrote:Prefix & Density zijn bezig met een album. Aldus Phuture Noize
Last tweaks on the collab with Cyber!
Heb er nog niks van gehoord, maar zeg het toch. Blijf aub van het orgineel afErikZ wrote:The Machine heeft een remix gemaakt van Chain Reaction - Out With A Bang
ik snap dit soort opmerking echt voor geen meter, wtf maakt het nou uit, ga jij de originele nou opeens kutter vinden? of wil je laten blijken dat je zo'n fan bent van het origineel en er zijn niet genoeg mensen die dat weten? reacties als: remix kut is, of ''orginele vind ik toch beter", snap ik wel maar ''blijf af van het orgineel''? wtf, ga je dan dood ofzo?ShatterDJ wrote:Heb er nog niks van gehoord, maar zeg het toch. Blijf aub van het orgineel afErikZ wrote:The Machine heeft een remix gemaakt van Chain Reaction - Out With A Bang
Frijolrojo wrote:ik snap dit soort opmerking echt voor geen meter, wtf maakt het nou uit, ga jij de originele nou opeens kutter vinden? of wil je laten blijken dat je zo'n fan bent van het origineel en er zijn niet genoeg mensen die dat weten? reacties als: remix kut is, of ''orginele vind ik toch beter", snap ik wel maar ''blijf af van het orgineel''? wtf, ga je dan dood ofzo?ShatterDJ wrote:Heb er nog niks van gehoord, maar zeg het toch. Blijf aub van het orgineel afErikZ wrote:The Machine heeft een remix gemaakt van Chain Reaction - Out With A Bang
AmenFrijolrojo wrote:ik snap dit soort opmerking echt voor geen meter, wtf maakt het nou uit, ga jij de originele nou opeens kutter vinden? of wil je laten blijken dat je zo'n fan bent van het origineel en er zijn niet genoeg mensen die dat weten? reacties als: remix kut is, of ''orginele vind ik toch beter", snap ik wel maar ''blijf af van het orgineel''? wtf, ga je dan dood ofzo?ShatterDJ wrote:Heb er nog niks van gehoord, maar zeg het toch. Blijf aub van het orgineel afErikZ wrote:The Machine heeft een remix gemaakt van Chain Reaction - Out With A Bang