Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2472, 2473, 2474, 2475, 2476, 2477, 2478 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Nou, de act kan moeilijk nog minder origineel worden dan de naam, maar we zullen het zien.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:20 
 
Hardtraxx Veteran

Zonder ook maar iets te hebben gehoord is het nu al kut, dat blijf ik ook knap vinden.
Wil de reacties hier wel is horen wanneer B-Front een live act opzet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist niet dat ze zo'n goede band hadden om een live act te beginnen. Zo veel platen hebben ze toch ook niet gemaakt samen ? :D
Vind het ook wel een raar moment dat het bekend gemaakt wordt ( alle festivals zoals defqon, decibel, q-base hun lineup is al geannounced, dus ze gaan pas in het najaar draaien?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En weer een nieuwe liveact, heerlijk!! Alleen Warface heeft al zo'n 3 à 4 liveacts opgezet xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:33 
 

Ontzettend slechte en goedkope naam :/, maar wel oprecht benieuwd naar de tracks die ze gaan maken ^^. Als ze daadwerkelijk enige moeite in de act gaan stoppen kan er nog best iets leuks uit komen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maken ze nu al de nieuwe live act voor Hardbass al bekend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk wel benieuwd. Hopelijk gaan ze er ook echt tijd en moeite in steken en wordt het geen Warface vs E-Force, zoals dat met bijvoorbeeld 3 The Hard Way wel is. Dat zou ik enorm zonde vinden.

De naam is inderdaad erg goedkoop, maar B-Freqz is ook niet door een intellectueel bedacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Invasion schreef:
Wist niet dat ze zo'n goede band hadden om een live act te beginnen. Zo veel platen hebben ze toch ook niet gemaakt samen ? :D
Vind het ook wel een raar moment dat het bekend gemaakt wordt ( alle festivals zoals defqon, decibel, q-base hun lineup is al geannounced, dus ze gaan pas in het najaar draaien?)


Tot nu toe alleen Disphoria, wat wel echt een pareltje is :love:. Daarnaast komt Reloading eraan en is Devestation wellicht ook een collab van deze twee. Ik vind het in ieder geval wel een vette combinatie, al is die naam wel echt om te huilen inderdaad :whistle:

RadicelArmy schreef:
Ben eigenlijk wel benieuwd. Hopelijk gaan ze er ook echt tijd en moeite in steken en wordt het geen Warface vs E-Force, zoals dat met bijvoorbeeld 3 The Hard Way wel is. Dat zou ik enorm zonde vinden.

De naam is inderdaad erg goedkoop, maar B-Freqz is ook niet door een intellectueel bedacht.


Klopt, dat komt alleen minder knullig over dan Warforce >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een liveact die geen enkele meerwaarde biedt aan de scene, benieuwd of dit net zo'n geslaagde act als Freakz at Night wordt. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb gehoord dat ze na weken brainstormen deze naam hebben bedacht.

Een nieuwe live-act zit niemand echt op te wachten, maar denk dat dit best wel een prima duo is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"War Force", hou toch op man. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warforce is niets meer dan een logische naam, het combineren van hun namen slaat ten minste ergens op, ipv een 3 the hard way..

Over de act zelf, ik wacht rustig af tot hun eerste optreden. Wie weet wordt het wel vet, en zo niet, afkraken kan altijd nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Warforce is niets meer dan een logische naam, het combineren van hun namen slaat ten minste ergens op, ipv een 3 the hard way..

Dan had Project 1 dus Headstylez of Wildhunterz moeten heten en G4H zou Randaro, om maar wat te noemen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Randaro xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 21:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Er een remix pack uitkomt van Main Concern: Dark Universe, Pineapple en Ultimate Reality zijn geremixed!

Het is nog onbekend door wie.

Dark Universe Vazard remix zou vet zijn. :drool:

Vazard zou vet zijn, maar Main Concern bestempelt de artiesten als 'very talented' en Vazard vind ik inmiddels wel een gevestigde naam, dus ik zou eerder denken aan artiesten als Infirium, D-Verze, Mind Dimension of Genox. Ik verwacht zelf dat Malice en Mind Dimension in ieder geval een remix zullen doen, omdat ze met Decibel ook draaien met Main Concern.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Rickzel schreef:
Er een remix pack uitkomt van Main Concern: Dark Universe, Pineapple en Ultimate Reality zijn geremixed!

Het is nog onbekend door wie.

Dark Universe Vazard remix zou vet zijn. :drool:

Vazard zou vet zijn, maar Main Concern bestempelt de artiesten als 'very talented' en Vazard vind ik inmiddels wel een gevestigde naam, dus ik zou eerder denken aan artiesten als Infirium, D-Verze, Mind Dimension of Genox. Ik verwacht zelf dat Malice en Mind Dimension in ieder geval een remix zullen doen, omdat ze met Decibel ook draaien met Main Concern.


denk inderdaad ook een remix van malice en mind dimension. alle genoemde artiesten ben ik eigenlijk wel enthousiast over. laat maar komen :thumbup:

Verder vind ik warforce een beetje afgezaagd. verre van origineel en natuurlijk de zoveelste live act. echter denk ik dat als ze er een beetje energie in steken, dat het echt wel een dikke act kan worden.
muzikaal vind ik het gewoon een goed duo als je kijkt naar disphoria reloading en eventueel devestation.
feest waar ze draaien zal wel supremacy zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2016 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tt
iRon schreef:
Vazard zou vet zijn, maar Main Concern bestempelt de artiesten als 'very talented'

Want jij zou Vazard niet bestempelen als 'zeer getalenteerd'? Volgens mij is Heady nog in 2012 door mensen bestempeld als 'jezus wat heeft hij een gevoel hiervoor' wat ik ook kan lezen als 'hij is getalenteerd'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 08:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
tt
iRon schreef:
Vazard zou vet zijn, maar Main Concern bestempelt de artiesten als 'very talented'

Want jij zou Vazard niet bestempelen als 'zeer getalenteerd'? Volgens mij is Heady nog in 2012 door mensen bestempeld als 'jezus wat heeft hij een gevoel hiervoor' wat ik ook kan lezen als 'hij is getalenteerd'


Bij een getalenteerde artiest denk ik gewoon wat sneller aan iemand die upcoming is met erg veel potentie, niet iemand die al wat langer mee draait.
Maar ik zou het niet erg vinden als t vazard is. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 08:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maar als de eerste live-act plaats vind op supremacy, denk ik dat ik allang uitgekeken ben op de platen reloading en devestation. komen ze der niet een beetje vroeg mee? vind het beide toffe platen, maar niet zo tof dat ze me zo lang bijblijven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Warforce is niets meer dan een logische naam, het combineren van hun namen slaat ten minste ergens op, ipv een 3 the hard way..

Over de act zelf, ik wacht rustig af tot hun eerste optreden. Wie weet wordt het wel vet, en zo niet, afkraken kan altijd nog

Dit dus. Wacht gewoon even af, zeikerds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 09:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al die raw live acts tegenwoordig, je word er mee dood gegooid..
Laat die artiesten nou is gewoon een lekkere euforische live act maken zoals NCBM, dat zouden mensen leuker vinden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

War Force hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Al die raw live acts tegenwoordig, je word er mee dood gegooid..
Laat die artiesten nou is gewoon een lekkere euforische live act maken zoals NCBM, dat zouden mensen leuker vinden!

Dat vind jij. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FIFO schreef:
Hard Invasion schreef:
Wist niet dat ze zo'n goede band hadden om een live act te beginnen. Zo veel platen hebben ze toch ook niet gemaakt samen ? :D
Vind het ook wel een raar moment dat het bekend gemaakt wordt ( alle festivals zoals defqon, decibel, q-base hun lineup is al geannounced, dus ze gaan pas in het najaar draaien?)


Tot nu toe alleen Disphoria, wat wel echt een pareltje is :love:


Daar zijn de meningen ook over verdeelt hoor :P wat een verschrikkelijke track vind ik dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2016 10:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Niet een beste naam, maar wel logische stap aangezien al hun collabs werden genoemd zo op social media. Ze spelen gewoon slim erop in.

Daarnaast verwacht ik goede tracks en een vette act. Geen poespas, maar lekkere knallende nummers!
E-Force kan bijna niets fout doen :)
Vorige  1 ... 2472, 2473, 2474, 2475, 2476, 2477, 2478 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen