Denk dat je deze bedoeld?tjakevladze wrote:Radical is bezig met een remix van DJ Youri - Fuck on Cocaine
Klinkt erg lekker dusver.
Brennan Heart & Dailucia - Fuck on Cocaine (Radical Redemption Remix)
Denk dat je deze bedoeld?tjakevladze wrote:Radical is bezig met een remix van DJ Youri - Fuck on Cocaine
Klinkt erg lekker dusver.
I am forever thankful for all of you choosing my music to listen to. To show you what your support means to me I will make all of my solo productions available to all of my fans for free; starting with the Rebirth Festival 2016 Anthem Spread the love for #Hardstyle
Vermoedelijk alleen radio edits, maar wel echt een helden actie!Keeptrying wrote:Frontliner al zijn (nieuwe?) solo tracks gratis weggeeft.
De eerste plaat is het Rebirth anthem
DL : http://bit.ly/Frontliner-Rebirth-Anthem
I am forever thankful for all of you choosing my music to listen to. To show you what your support means to me I will make all of my solo productions available to all of my fans for free; starting with the Rebirth Festival 2016 Anthem Spread the love for #Hardstyle
naja als je elke keer een nummertje verkoopt voor 0,99 of 1,29 tikt dat wel aan toch? Snap wel wat je bedoelt maar volgens mij zijn er meer mensen die releases kopen dan je denkt.RTM93 wrote:Toffe actie. Al zal hij het toch 99% van zijn inkomsten uit draaien ophalen. Met releases verdien je volgens mij nog geen drol..
Ligt eraan, denk dat minus is more merchandising bijvoorbeeld echt flink geld binnen harkt. Maar bijvoorbeeld de wat minder in de markt gezette djs zullen er nauwelijks wat van merken, (theracords /spoontech artiesten) of individuen.sonnebloem wrote:naja als je elke keer een nummertje verkoopt voor 0,99 of 1,29 tikt dat wel aan toch? Snap wel wat je bedoelt maar volgens mij zijn er meer mensen die releases kopen dan je denkt.RTM93 wrote:Toffe actie. Al zal hij het toch 99% van zijn inkomsten uit draaien ophalen. Met releases verdien je volgens mij nog geen drol..
Nu ga ik mezelf toch weer tegenspreken: er zal ook vast een deel van dat bedrag naar verkoper/andere partij gaan.
conclusie: je hebt wel gelijk denk ik.
2e conclusie: merch tikt dan wel weer aan toch?
Iedereen downloadt illegaal, download live-sets of heeft Spotify (of andere streamings app), ik heb al heel lang niemand meer horen zeggen dat ze een enkel nummer hebben gekocht, alleen hard cover albums zullen nog wel goed verkocht worden!sonnebloem wrote:naja als je elke keer een nummertje verkoopt voor 0,99 of 1,29 tikt dat wel aan toch? Snap wel wat je bedoelt maar volgens mij zijn er meer mensen die releases kopen dan je denkt.RTM93 wrote:Toffe actie. Al zal hij het toch 99% van zijn inkomsten uit draaien ophalen. Met releases verdien je volgens mij nog geen drol..
Nu ga ik mezelf toch weer tegenspreken: er zal ook vast een deel van dat bedrag naar verkoper/andere partij gaan.
conclusie: je hebt wel gelijk denk ik.
2e conclusie: merch tikt dan wel weer aan toch?
Denk jij dat?sonnebloem wrote:De vele dj's die platen willen draaien kopen tracks toch ook?
Ja naja, ik dacht er laatst aan en vroeg me dat ook af, dus vandaar deze 'vraag'stefaneke wrote:Denk jij dat?sonnebloem wrote:De vele dj's die platen willen draaien kopen tracks toch ook?
Stel je vraag:SVB wrote:Als je je platen gratis weg gaat geven komen ze dan nog wel in aanmerking voor de hardstyle top 100 en 40 op HS.com?
Wildstylez nog laatst bij een NC track, dus ja.stefaneke wrote:Denk jij dat?sonnebloem wrote:De vele dj's die platen willen draaien kopen tracks toch ook?
Nu de rest van de 99,999% van de dj's nog. Eén uitzondering maakt nog geen regel.Lenny wrote:Wildstylez nog laatst bij een NC track, dus ja.stefaneke wrote:Denk jij dat?sonnebloem wrote:De vele dj's die platen willen draaien kopen tracks toch ook?
Onzin, dan zou je ook bans krijgen voor het benoemen van Kazaa, Limewire, The Piratebay en Bitcommet.SVB wrote:@Exterkate. Naam van die site weghalen anders krijg je dalijk een ban
Blear wrote:Onzin, dan zou je ook bans krijgen voor het benoemen van Kazaa, Limewire, The Piratebay en Bitcommet.SVB wrote:@Exterkate. Naam van die site weghalen anders krijg je dalijk een ban
Met alleen dat Soulseek ben je er namelijk nog niet.
Zeg het verder alleen maar zodat hij er geen gezeik mee krijgt.Het geven van links of hints naar websites of diensten die op een illegale manier tracks verspreiden zal worden bestraft.