Gaat snel zeg. Leuk voor Rohan (en die andere die ik niet ken), maar ik vraag me af in hoeverre ze op het niveau zitten om bij een dergelijk label te tekenen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Volgens mij was hun vorige alias Blackbass & Eddicted (Of iets in die trant iig). Daarnaast hebben zij volgens mij connecties genoeg, en als je dan kunt produceren met ruimte om bij te leren kan het inderdaad snel gaan. Niks mis mee in mijn ogen. 
Stelt in mijn ogen niet zoveel voor hoor, dat WE RJoey wrote:een dergelijk label
Het label profileert zich als een vrij groot label, waardoor ik 't apart vind dat ze hier zo bij komen.yowan wrote:Stelt in mijn ogen niet zoveel voor hoor, dat WE RJoey wrote:een dergelijk label
SlaapwelMillard Fillmore wrote:Wat vermoeiend dit.DL22 wrote:toty is bekend
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Ik volg veel, en ook onbekend talent. Maar heb zowel van deze als van de alias hierboven werkelijk waar nog nooit gehoord.Kiloknaller wrote:Eeeeh wie?Partofthehard wrote:We welcome TWSTD to our WE R RAW label.
Volgens mij organiseert die Rohan ook regelmatig feestjes in het westen van het land. Staat me iets van bij dat Nostalgia ook mede door hem georganiseerd is maar dat kan ik fout hebben 
Nee man. Nostalgia, Purge, Retaliator en Solid Kingsday worden door Solid Events georganiseerd. Daar is Rohan niet direct bij betrokken. Zal wel iets van promotie doen ofzo.
Re-Volt:

Spijtig, al zat dit er al wel een beetje aan te komen gezien de lange stilte omtrent het project. Kan me die DJ Marcky nog wel herinneren uit de tijd toen jumpstyle erg populair wasThe re-volt project will not be continued in the future, please like my alterego DJ Marcky @ www.facebook.com/dj.marcky.be ; Muchos gracias
-
S
Haha, dus dat is DJ Marcky, supervet.
Nieuwe review online: http://hardtraxx.nl/reviews/review-dj-t ... album.html 
Ook nooit geweten, even weer Vive La France luisterenstefaneke wrote:Haha, dus dat is DJ Marcky, supervet.
Wist je dat het Defqon anthem vrijdag uitkomt !
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Dit mag in het topic van het anthem lijkt me.Lennard95 wrote:Wist je dat het Defqon anthem vrijdag uitkomt !
-
WNew member
- 1 posts member since 2016
- last seen May 2016
bijzonder openhartig! Leuk om te zien.
Wel beetje irritant dat dat nummer op de achtergrond heletijd op repeat staat
Wel beetje irritant dat dat nummer op de achtergrond heletijd op repeat staat
Rickzel wrote:bijzonder openhartig! Leuk om te zien.
Schijtirritant dat dat nummer op de achtergrond hele tijd op repeat staat
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Rickzel wrote:bijzonder openhartig! Leuk om te zien.
-
K
5:53 "helpte" wtf man 
OT: tof interview
OT: tof interview
Radical is bezig met een remix van DJ Youri - Fuck on Cocaine
Klinkt erg lekker dusver.
Klinkt erg lekker dusver.
-
HHardtraxxer
- 807 posts member since 2012
- last seen 6 days ago
Leuk interview! Echt leuk om te zien 
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Hard News is gebanned van facebook tot 12 mei.