Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2456, 2457, 2458, 2459, 2460, 2461, 2462 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 11:06 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Die beveiligers praktijken op feesten slaan soms nergens op. Bij de dixis groep aan de achterkant een looppad bijvoorbeeld en dan gluurluikjes waarbij je soms totaal verrast wordt als er een beveiliger mee kijkt dat je staat te pissen omdat ze denken dat iedereen in een dixie snuift :lol:

Ik blijf me altijd verbazen op HT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 12:17 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Die beveiligers praktijken op feesten slaan soms nergens op. Bij de dixis groep aan de achterkant een looppad bijvoorbeeld en dan gluurluikjes waarbij je soms totaal verrast wordt als er een beveiliger mee kijkt dat je staat te pissen omdat ze denken dat iedereen in een dixie snuift :lol:

Te veel aan de DMT gezeten dit weekend :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:11 

RTM93 schreef:
ThaBomba. schreef:
x2, niet om aan te horen

X3

X4 wat een ongeïnspireerde bagger zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 13:29 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
RTM93 schreef:
ThaBomba. schreef:
x2, niet om aan te horen

X3

X4 wat een ongeïnspireerde bagger zeg :lol:

Wat is er met die man gebeurd :( z'n album vond ik best goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 15:49 

Hardtraxx Crew

Zullen we anders verder gaan over de thyron tracks in de nieuwe tracks hoek? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:24 

Zenda schreef:

Daar staat die teaser mix niet dus dat gaat een beetje moeilijk hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 16:29 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Zenda schreef:

Daar staat die teaser mix niet dus dat gaat een beetje moeilijk hè :P

Het is natuurlijk ook moeilijk om gewoon een topic aan te maken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 17:37 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
RTM93 schreef:

Ga weg :lol: :lol:

Megawatt 2013 oa zien gebeuren. Er stonden 2 in de toilet groep en 1 liep achterlangs. Als ze er 1 hadden betrapt dan riep die via de portofoon naar z'n collega welke dixie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 21:07 

Hardtraxxer

Voor de geïnteresseerden onder ons: Coone is zo meteen live te horen/zien op MNM (Belgische radio), het gaat gaan over de hardstyle scene na dat voorvalletje over "epilepsie van Coone" (Zie fb Coone).
Te volgen op http://mnm.be/luister/live
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 21:24 

Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
Voor de geïnteresseerden onder ons: Coone is zo meteen live te horen/zien op MNM (Belgische radio), het gaat gaan over de hardstyle scene na dat voorvalletje over "epilepsie van Coone" (Zie fb Coone).

Beschaamd als Belg om hier naar te luisteren, walgelijk interview :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 21:33 

Hardtraxxer

b-plan schreef:
Hard Invasion schreef:

Beschaamd als Belg om hier naar te luisteren, walgelijk interview :sick:

Het gaat inderdaad niet echt vlotjes nee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 23:28 

Hardtraxx Addict

Samenvatting of link waar ik het kan terugluisteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 16:49 

Hardtraxxer

Ik heb even een klein vraagje. Ik zit nu een paar maand al regelmatig op hardtraxx en de laatste 1,5/2 maand ongeveer elke dag wel. Hiervoor zat ik voornamelijk op Partyflock, maar dat is de laatste echt ontzettend rustig. Ik vroeg me alleen af of op Hardtraxx ook een functie is om meldingen te krijgen als je gequote wordt en of je bepaalde topics kan volgen en dat je een melding krijgt als daar een reactie geplaatst wordt. Zou wel erg handig zijn imo :thumbup: Ik heb deze functie nergens kunnen vinden, dus ben bang van niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 16:50 

Hardtraxx Veteran

ShatterDJ schreef:
Ik heb even een klein vraagje. Ik zit nu een paar maand al regelmatig op hardtraxx en de laatste 1,5/2 maand ongeveer elke dag wel. Hiervoor zat ik voornamelijk op Partyflock, maar dat is de laatste echt ontzettend rustig. Ik vroeg me alleen af of op Hardtraxx ook een functie is om meldingen te krijgen als je gequote wordt en of je bepaalde topics kan volgen en dat je een melding krijgt als daar een reactie geplaatst wordt. Zou wel erg handig zijn imo :thumbup: Ik heb deze functie nergens kunnen vinden, dus ben bang van niet

Heel simpel antwoord: Nee dat is niet.

Reden: Hardtraxx is al een tijd in de verkoop en tot die tijd zullen er weinig tot geen grote veranderingen plaats vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 16:52 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
ShatterDJ schreef:

Heel simpel antwoord: Nee dat is niet.

Reden: Hardtraxx is al een tijd in de verkoop en tot die tijd zullen er weinig tot geen grote veranderingen plaats vinden

Ja ik zag een tijdje geleden al wel die mededeling van Jor-D, maar had gekund dat die functie misschien ergens in de instellingen stond.

Thanks voor je snelle antwoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 18:11 

Hardtraxxer

Richardd schreef:
Samenvatting of link waar ik het kan terugluisteren?

Het begon al met een fragment "hardstyle", Coone- Doggystyle. Jump dus >.<
Daarna hebbe ze het dan rechtgezet omdat er veel reactie op kwam dat het geen hardstyle was.
Eigenlijk ging het hele interview over "wat is het subgenre hardstyle", tek en hardcore kwamen ter sprake.
De presentatrice kende of wilde het verschil niet kennen volgens mij. Coone heeft dan vooral gepraat over hoe hij vindt dat Hardstyle meer emotie bevat dan jump/tek/hardcore enzoverder en hoe de Belgische bevolking achter loopt aangezien ze bij hardstyle nog steeds aan jumpen denken enzo.
Dan zijn de "grootste fans" aan het woord geweest (Zie foto facebook page DWX), waar ik me niet ga over uitspreken :x

EDIT : te beluisteren hiero

De muziek ertussen moet je wel skippen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 22:05 

Donateur

Ja maarja commercieel radio station. Die lullen gewoon maar een beetje mee met wat er allemaal "in de SMS inbox" binnenkomt. Ik kan me nog herinneren dat onze eigen Giel hardstyle ook allemaal helemaal niks vond, totdat Niels Geuzenbroek zich ermee ging bemoeien en toen ging hij ineens platen bespreken.

Da's net zoiets als de Privé van komkommer journalistiek beschuldigen. Beetje hun core business. Vooral blij zijn dat je er niet (dagelijks) naar luistert en lekker wat anders gaan doen.

Daarnaast is de verontwaardiging ook maar selectief: ik zie tenenkrommende interviews voorbij komen bij bijvoorbeeld Hardnews, maar goed die zijn hardstyle geëngageerd dus daar hoor je niemand over. Hoe kun je het dan zon onwetend Vlaams meisje bij een pop radio het kwalijk nemen dat ze geen idee heeft waar het over gaat?

Wat ik echt verwonderlijk vind is dat we onderhand een stuk of 10 van de allergrootste namen hebben met een eigen podcast, maar dat Q-Dance Radio nog steeds een soort shuffle lijst is gebleven. Hoezo kan daar niet gewoon een wekelijkse programmering worden geregeld? Laat je Audiofreq af en toe een paar uur aan elkaar praten, Villain wat platen selecteren en desnoods wissel je het af met wat livesets (zonder interviews). Wat dat betreft is het allemaal leuk en aardig dat commentaar van Coone ook, maar die levert zelf ook een 13/12 (of erger) podcast. Maak eens iets waar ik doordeweeks aandachtig naar ga zitten luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 22:17 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Daarnaast is de verontwaardiging ook maar selectief: ik zie tenenkrommende interviews voorbij komen bij bijvoorbeeld Hardnews, maar goed die zijn hardstyle geëngageerd dus daar hoor je niemand over. Hoe kun je het dan zon onwetend Vlaams meisje bij een pop radio het kwalijk nemen dat ze geen idee heeft waar het over gaat?

Op facebook hoor je daar misschien niemand over, maar ik zie hier op hardtraxx toch wel genoeg kritische reacties richting Hardnews. Heb overigens ook niks op facebook gezien over dat interview van Coone, dus ik ben wel benieuwd waar je het vandaan haalt dat je niemand hoort over interviews van Hardnews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 22:42 

Hardtraxxer

.. In Argentinië het er heftig aan toe gaat m.b.t drugs..

https://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=34373
"Six dead at Time Warp Argentina, second night canceled"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 22:54 

Donateur

Joey schreef:
TiMOTHYb schreef:

Op facebook hoor je daar misschien niemand over, maar ik zie hier op hardtraxx toch wel genoeg kritische reacties richting Hardnews. Heb overigens ook niks op facebook gezien over dat interview van Coone, dus ik ben wel benieuwd waar je het vandaan haalt dat je niemand hoort over interviews van Hardnews?

Met niemand bedoel ik met name de mensen die op facebook onder de statussen van DWX artiesten verontwaardig acteren, de mensen die plots beginnen te SMS-en naar dat radio station etc. De massa dus.

Buiten Hardtraxx zie ik vrij weinig kritiek of discussie over de artikelen en interviews van (onder andere, want de rest is niet veel beter) Hardnews. Jij wel? De massa betaalt, bepaalt en spreekt hè. Die massa zit op FB, en niet op dit verlepte gebeuren. Vandaar dat ik 'niemand' aanhaal.

Ik heb Hardtraxx altijd als kritisch ervaren en ik denk ook dat je middels Hardtraxx aardig kunt voorspellen wat er de komende jaren in de scene gaat gebeuren. Zo is dat de afgelopen jaren namelijk ook verlopen. Kijk bijvoorbeeld maar naar Theracords en Delete. Wat dat betreft lagen ze hier toch echt een aantal jaren voor op de massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 22:57 

Donateur

Blear schreef:
.. In Argentinië het er heftig aan toe gaat m.b.t drugs..

https://www.residentadvisor.net/news.aspx?id=34373
"Six dead at Time Warp Argentina, second night canceled"

In dat soort landen is precies hetzelfde wat wij hier (op festivals) doen zo verschrikkelijk veel gevaarlijker. Puur en alleen omdat daar overheden zijn die denken dat dat de war on drugs de oplossing is. Ik denk dat dit ook bijvoorbeeld voor Q in Chili etc een groot obstakel gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2016 22:58 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Joey schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik heb Hardtraxx altijd als kritisch ervaren en ik denk ook dat je middels Hardtraxx aardig kunt voorspellen wat er de komende jaren in de scene gaat gebeuren. Zo is dat de afgelopen jaren namelijk ook verlopen. Kijk bijvoorbeeld maar naar Theracords en Delete. Wat dat betreft lagen ze hier toch echt een aantal jaren voor op de massa.

Wat dat betreft vind ik het positief voor HT dat je weer wat vaker een reactie komt plaatsen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 15:07 

Hardtraxx Veteran

Dj Thera een remix aan het maken is van Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Sound Of Victory?
Bron: Snapchat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 16:41 

Hardtraxx Elite

.... bekend is geworden wie er mogen deelnemen aan The Projeqt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2016 17:03 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Dj Thera een remix aan het maken is van Hardstyle Mafia ft. Yuna-X - Sound Of Victory?
Bron: Snapchat.

wat hoop ik graag dat ik deze op beat the bridge te horen krijg.
Vorige  1 ... 2456, 2457, 2458, 2459, 2460, 2461, 2462 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen