Nee niet bij Q gemeld, wel bij de Ziggodome (op die avond zelf), en gewoon aangifte gedaan natuurlijk. Ze had nog een paar keer bij gevonden voorwerpen gekeken, maarja dat kun je wel raden dat dat niks op schoot natuurlijk

Die vriendin van me had telefoon in een tasje met een rits zitten, toen ze bij de wc kwam zag ze dat het tasje open was en dat haar telefoon weg was. Ze heeft geen idee hoe of waar het precies gebeurde, en afgezien van een paar wijntjes was ze niet verder onder invloed ofzo

Daar hebben we dus verder niks van mee gekregen.
Maar ik heb zelf een aantal oostblok-uitziende mensen gezien, die geen idee hadden hoe ze op de muziek los moesten gaan, die alleen maar om zich heen stonden te loeren, en die gewoon verdacht bezig waren zeg maar... Heb 1 security er van op de hoogte gesteld, maar die kunnen er natuurlijk niks aan doen als mensen gewoon vreemd doen.
Achteraf alsnog een mailtje sturen naar Q kan misschien geen kwaad, maar de enige maatregelen die ik kan bedenken gaan ze toch niet doorvoeren, en dat gaat al helemaal nie via Q maar bijvoorbeeld via de Ziggodome.
Die lui flikkeren alle buit waarschijnlijk in een kluisje en verlaten op tijd het gebouw weer met een rugzak vol.