Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2455, 2456, 2457, 2458, 2459, 2460, 2461 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 21:26 

Hardtraxx Elite

Dieptepunt is wel bereikt hoor. Zo triest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 22:58 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
https://www.facebook.com/ruudonline/videos/10153419643590988/

Op Masters ook al trouwens. Las ook verhalen dat er in de chaos sierraden gejat worden of althans dat er weer Roemenen op feesten rond schijnen te lopen. Kroonjuwelen thuislaten dus.

Roemenen met m'n eigen ogen al weer bezig gezien bij Qapital. Iphone6 van een vriendin van me ook gejat die avond, toen maandag daarna de 'zoek mijn iphone' melding eindelijk kwam, was dat ding te vinden in Roemenie.

Echt goed opletten dus weer inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2016 23:04 

Hardtraxx Veteran

Over het pepperspray verhaal. Ik stond er denk ik vrij dicht bij, want heb daarna nog zeker een uur constant moeten hoesten. Hierdoor is onze groep naar de main gegaan (wat overigens heel vet was). Maar ik zag toch heel wat volk richting uitgang wandelen. Heel triest zoiets flikken. Miss K8 was echt 2 minuten bezig ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 09:46 

Donateur

Rickzel schreef:
Roemenen met m'n eigen ogen al weer bezig gezien bij Qapital. Iphone6 van een vriendin van me ook gejat die avond, toen maandag daarna de 'zoek mijn iphone' melding eindelijk kwam, was dat ding te vinden in Roemenie.

Wat heb je gezien dan? En hoe gaat dat in z'n werk? Wel Q gemaild neem ik aan? Hoe reageerden ze?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 11:41 

Hardtraxx Veteran

Nee niet bij Q gemeld, wel bij de Ziggodome (op die avond zelf), en gewoon aangifte gedaan natuurlijk. Ze had nog een paar keer bij gevonden voorwerpen gekeken, maarja dat kun je wel raden dat dat niks op schoot natuurlijk :P

Die vriendin van me had telefoon in een tasje met een rits zitten, toen ze bij de wc kwam zag ze dat het tasje open was en dat haar telefoon weg was. Ze heeft geen idee hoe of waar het precies gebeurde, en afgezien van een paar wijntjes was ze niet verder onder invloed ofzo >.< Daar hebben we dus verder niks van mee gekregen.

Maar ik heb zelf een aantal oostblok-uitziende mensen gezien, die geen idee hadden hoe ze op de muziek los moesten gaan, die alleen maar om zich heen stonden te loeren, en die gewoon verdacht bezig waren zeg maar... Heb 1 security er van op de hoogte gesteld, maar die kunnen er natuurlijk niks aan doen als mensen gewoon vreemd doen. >.<

Achteraf alsnog een mailtje sturen naar Q kan misschien geen kwaad, maar de enige maatregelen die ik kan bedenken gaan ze toch niet doorvoeren, en dat gaat al helemaal nie via Q maar bijvoorbeeld via de Ziggodome.

Die lui flikkeren alle buit waarschijnlijk in een kluisje en verlaten op tijd het gebouw weer met een rugzak vol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 12:06 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Rickzel schreef:

Wat heb je gezien dan? En hoe gaat dat in z'n werk? Wel Q gemaild neem ik aan? Hoe reageerden ze?

Voor verloren voorwerpen kan je het beste Ziggo Dome mailen, want zij beheren alle gevonden voorwerpen. Het is uiteraard wel handig om het altijd te melden bij Q, want dan kan het meegenomen worden voor volgende evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 12:11 

Donateur

Zo'n groep stond met X-Q Holland (ja echt..) ook bij ons in de buurt..

Ik zou iedereen aanraden om Q hier juist wel in te betrekken of in ieder geval even CC-en. Bewakers zijn in veel gevallen oproepkrachten. Als het steeds aan een paar individuele bewakers (of op Partyflock of hier) wordt doorgegeven duurt het vreselijk lang voordat er een duidelijk beeld gevormd kan worden. Bovendien betwijfel ik het dat er überhaupt veel bewakers zijn die er serieus werk van maken op het moment dat jij het op een feest meldt.

Misschien dat ze bij de Ziggodome/HMH eens wat meer op dat soort zaken kunnen gaan letten in plaats van die drugsrazzia’s met die zielige zaklampjes of dat gedoe met die rolluiken in de WC’s. Daar ligt ook wel een taak voor Q om zoiets aan te kaarten als organisatie imo. Het moet niet zo zijn dat jongens met 3 pillen voor honderden euro´s moeten schikken terwijl de Roemenen in polonaise met alle elektronica naar buiten lopen…
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:45 

Hardtraxxer

Mail het graag naar [email protected], dan kan het geïnventariseerd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 13:50 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Misschien dat ze bij de Ziggodome/HMH eens wat meer op dat soort zaken kunnen gaan letten in plaats van die drugsrazzia’s met die zielige zaklampjes of dat gedoe met die rolluiken in de WC’s. Daar ligt ook wel een taak voor Q om zoiets aan te kaarten als organisatie imo. Het moet niet zo zijn dat jongens met 3 pillen voor honderden euro´s moeten schikken terwijl de Roemenen in polonaise met alle elektronica naar buiten lopen…

Helemaal met je eens, maar wat bedoel je met 'dat gedoe met die rolluiken in de WC's'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:08 

Donateur

In de HMH gooien ze vaak halverwege de rolluiken voor de WC’s naar beneden en moet iedereen die binnen staat per direct z’n zakken legen. Mensen die dus veilig hun zooitje mee naar binnen hebben genomen, en het vervolgens in hun broekzak hebben gestopt, zijn alsnog de sjaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
In de HMH gooien ze vaak halverwege de rolluiken voor de WC’s naar beneden en moet iedereen die binnen staat per direct z’n zakken legen. Mensen die dus veilig hun zooitje mee naar binnen hebben genomen, en het vervolgens in hun broekzak hebben gestopt, zijn alsnog de sjaak.

haha wat :corn: dat heb ik echt nog nooit gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:39 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
haha wat :corn: dat heb ik echt nog nooit gehoord

Klinkt ook nieuw voor mij, en ik heb inmiddels toch wel wat feestjes meegemaakt daar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 14:42 

Hardtraxxer

Met X-Qlusive Legends zag ik wel een keer dat er rolluiken naar beneden gingen, maar wist niet waarom
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 15:24 

TiMOTHYb schreef:

Dit klopt! Ook al erg vaak zien gebeuren.. Gelukkig zelf nog niet meegemaakt! Maar ik let er altijd wel goed op.. Als er een groep beveiligers dicht bij de heren wc staat, of die kant oplopen, niet naar binnen gaan! :cool: Ook vaak genoeg gezien dat ze wel eens random deuren openmaken.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 18:36 

Hardtraxx Veteran

Die beveiligers praktijken op feesten slaan soms nergens op. Bij de dixis groep aan de achterkant een looppad bijvoorbeeld en dan gluurluikjes waarbij je soms totaal verrast wordt als er een beveiliger mee kijkt dat je staat te pissen omdat ze denken dat iedereen in een dixie snuift :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 20:39 

Hardnews schreef:
The Pitcher just agreed to work on a new track together with the guys from Malice!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 20:42 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
Hardnews schreef:
The Pitcher just agreed to work on a new track together with the guys from Malice!

Poeh zwaar onverwachte collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 21:15 

Hardtraxx Elite

Zit wel wat lekkers tussen :drool:

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 21:25 

Hardtraxx Elite

DL22 schreef:
Zit wel wat lekkers tussen :drool:

13/12, bij vlagen dramatisch afgemixt, walgelijk joch. Next please :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 21:37 

Hardtraxx Veteran

x2, niet om aan te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2016 22:10 

Hardtraxx Veteran

Zo dan. Hij dacht ook, 'laat ik nog maar even meehoppen op de rawcorestyl0rz-hypetrain'. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 05:31 

Donateur

Citaat:
When SFX Entertainment first declared bankruptcy in 2016, people were unprepared for the upset that it would cause in the entertainment industry. SFX, being one of the largest corporate conglomerates in dance music, has been behind some of the most popular brands and largest festivals dance music, and it truly shocked fans when they declared bankruptcy.

As an attempt at financial recovery, SFX, after the announcement, quickly began to auction off its many assets including the electronic music marketplace Beatport, ticketing company Flavorus, marketing agency Fame House, and ID&T, the organizers of TommorowWorld.

As a further step to recover lost assets, SFX recently announced that they would be severing ties and auctioning off Q-Dance, a rapidly growing record label and event production company based around the growing hard dance craze. This news has sparked much debate and question within the music community about how the restructuring of all these organizations will affect the industry. Despite the uncertainty that this has caused, hopes are high that amidst the turmoil a new power player will arise to help bring this young industry into the spotlight.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 07:57 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
x2, niet om aan te horen

X3
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 10:46 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance dus in de verkoop.
Waar haal je dit eigenlijk vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2016 10:49 

Hardtraxx Veteran

TheJoker schreef:
SFX verhaal

Ik dacht dat Q-Dance onder ID&T viel, dat dat ook de reden was dat Black is gestopt... is dat dan bij de overname door SFX weer uit elkaar getrokken ofzo?
Vorige  1 ... 2455, 2456, 2457, 2458, 2459, 2460, 2461 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen