Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
@MENEER HOOFDLETTER, Ja ik snap het punt wel maar ik heb geen enkel begrip voor het gemekker daarover. Ik snap oprecht niet wrm jullie daar z'n probleem van maken? Je kaartje kost wel €50 euro er komen alleen nog kosten bij. Dat is als je een telefoon van €200 gaat kopen toch ook zo, dan betaal ik uiteindelijk toch nog €207,50 door bij komende kosten voor die telefoon maar daar hoor ik nooit iemand over klagen.
Het zelfde geldt voor Mp3 etc etc...

Wat wou je aan dit probleem gaan doen? Niks want je kunt er niks aan doen, mss jezelf er maar gwn een keer bij neerleggen en ophouden met klagen hierover?

Gooi jezelf gewoon weg man xd

Je lult zo ontzettend om het probleem heen... "wat wil je er aan gaan doen???" "ja het gebeurt hier en hier ook"

Ik hou er nu over op want in dat kinderkopje van jou komt blijkbaar toch niks binnen... Hoe is het met het rijbewijs van je vrouw trouwens? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Je kaartje kost wel €50 euro er komen alleen nog kosten bij.

Hahahahahaha ja het probleem was mij duidelijk :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb al moeite met administratiekosten van 2 euro per kaartje als ik ergens heen ga. optyfe met je extra kosten :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is je kans om deel uit te maken van de grootste Q-dance & 10,000 HOURS vrijwilligersdag ooit. Ben jij dedicated genoeg om mee te doen met THE PROJEQT? Bekijk nu de trailer.
Meld je aan op http://THEPROJEQT.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 16:30 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
dat kinderkopje van jou


The Skribbler schreef:
Hoe is het met het rijbewijs van je vrouw trouwens? :lol:


:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh het spijt me maat dat ik je vriendje hebt beledigd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:09 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Oh het spijt me maat dat ik je vriendje hebt beledigd


Of zijn vriendin, die had hier ook een account namelijk. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:27 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Oh het spijt me maat dat ik je vriendje hebt beledigd

Waarom moet je persoonlijk worden en hem beledigen? Is een inhoudelijke reactie niet voldoende? Moderators, wanneer geven jullie The Skribbler eens een ban? Als Timothy een ban heeft gekregen, mag The Skribbler nu ook wel eens voor 2 maanden bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:30 
 
Hardtraxxer

Ik ben niet bevriend met hem, nooit ontmoet ook. Totaal niet relevant. Ik benadruk jouw hypocrisie, omdat je een mijn inziens vervelende, misplaatste houding aanneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:38 
 

Hard Driver met Noize Suppressor in de studio zit

Bron: FB
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangster schreef:
Als Timothy een ban heeft gekregen, mag The Skribbler nu ook wel eens voor 2 maanden bestraft worden.

Hahah oh het is de bedoeling dat we allemaal in polonaise geband worden?

Dan gaan we zuipen met z'n allen heel de tent gaat op en neer jalalalalal tatatatataaa inhaken Dirrek!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 17:41 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Dat jij het kunt of wil veroorloven is niet echt het punt Sander. Ik zal proberen het punt aan de hand van een (voor jou) actueel voorbeeld uit te leggen.

Het is zaterdagmiddag, je staat met vrouwlief en de buggy in de Prenatal. Het is tyfusdruk en de zaak is gevuld met krijsende kinderen, hoogzwangere vrouwen en met SVB. Ha! Je oog valt op de grote stapel luiers aan het begin van de zaak. 'Godmaria wat goedkoop' denk je; een pak (12x ultragevoelige luiers) voor slechts €6,95!! Doet mij dat dan maar.

Je sleept twee pakken ultragevoelige schijtdragers mee naar de kassa, alwaar je wordt gevraagd €18,35 af te rekenen. Of Sander wil pinnen of kan het contant? Rekenwonder dat je bent heb je het snel uitgekiend: dit klopt niet. Waar komt die 5 euro vandaan?

Kassamiep: "Tsja mijnheer van Bruggen: servicekosten, betalingskosten. Oh ik zie trouwens dat uw vrouw even is gaan plassen? Dat is dan nog €2,50 erbij."

Als het goed is gaat er bij het voorstellen van deze situatie in je hoofd ergens een adertje trekken. Dat adertje is de reactie op creatieve zwendels om zoveel mogelijk geld uit zakken te kloppen. Je kunt namelijk ook prima bij de prijs van het kaartje zeggen dat er nog minimaal/maximaal €10 euro aan kosten bijkomen. Dat wordt echter expres niet gedaan omdat men verderop in het bestelproces minder snel geneigd is om nog af te zien van een aankoop. Het vervelende gevoel blijft echter (bij sommigen). Of je het bedrag het alsnog waard vindt is een ander verhaal (en totaalsubjectief, en niet zo boeiend voor anderen om te weten)


Ik moest lachen, niet om je verhaal, maar om hoe hard je probeert om grappig te zijn

inb4 shitstorm van The Skribbler
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 18:51 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

-mod edit: weg-

En dus omdat iemand niet in zn hoofd krijgt wat het punt is en er een domme reply op geeft, want ik wed dat niemand 2 paginas terug kijkt, en mensen t hem willen uitleggen maar hij gewoon domme antwoorden geeft die zich niet tot het punt betrekken.

Dan is de boosdoener toch echt de oorzaak van de discussie. Aka svb.

-mod edit: weg-
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ten eerste ken ik die gast geeneens, maar jij kan mij zo te zien veel over hem vertellen dus het is mooi om te zien dat je zoveel aandacht aan hem besteed.
Over kontlikkers gesproken, ik had kunnen weten dat jij zou reageren voor The Skribbler, dan hebben we namelijk de hele circlejerk van internethelden en mensen die zo erg om hun E-rep geven bij elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:11 
 

Jezus man nu is het toch wel mooi geweest? Gaat echt nergens meer over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:31 
 
Hardtraxxer

Wat een trieste bedoeling hier zeg, en ook nog de persoons volledige naam maar op het forum kwakken.. paupers
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man man, gezellig jongens. :lol:

Om bij de discussie te blijven over de extra kosten op tickets. Ik denk dat vooral het probleem zit in het feit dat het niet echt duidelijk is wat de kosten precies inhouden en waarvoor je het betaald. Het is namelijk best logisch dat je voor sommige diensten moet betalen. Daar draait onze wereld nou eenmaal om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker sfeertje weer jongens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja ik post hier nu ook volledig offtopic maar dat maakt me nu al niets meer uit op dit schijtforum :thumbup: .

Wéér een paar paginas aan gezeik in het WJD topic om dat één iemand te dom is om zn kop ff te gebruiken en de rest van de leden belachelijk maakt omdat zij terecht klagen over de absurde bijkomende kosten van evenmententickets tegenwoordig.

Flikker die sandervanbruggen gewoon van het forum af. Naast zijn debiele gedachtegang voegt hij ook niks inhoudelijks toe aan dit forum en is altijd bezig zijn absurde mening bij andere leden in de strot te douwen. Zelfs in het offtopic gedeelte weet hij mensen te irriteren met zn gezeik. En dat is dan een vader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Ja ik post hier nu ook volledig offtopic maar dat maakt me nu al niets meer uit op dit schijtforum.

Weer een paar paginas aan gezeik in het WJD topic om dat één iemand te dom is om zn kop ff te gebruiken en de rest van de leden belachelijk maakt omdat ze terecht klagen over absurde bijkomende kosten van evenmentententickets. Flikker die sandervanbruggen gewoon van het forum af. Naast zijn debiele gedachtegang voegt hij ook niks inhoudelijks toe aan dit forum en is altijd bezig zijn absurde mening bij andere leden in de strot te douwen. Zelfs in het offtopic gedeelte weet hij mensen te irriteren met zn gezeik. En dat is dan een vader.


Nu zit je wel SVB af te zeiken, maar dat gelijk persoonlijk worden en iedereen die daar iets van zegt kontenlikkers van SVB noemen vind ik net zo kinderachtig. Hoe moeilijk is het om gewoon normaal met elkaar te discussiëren... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen komen hier om op redelijk niveau over muziek te kunnen discussieren al dan niet soms met een grapje of een meningsverschil. Gek hè dat leden geirriteerd raken als iemand telkens weer de boel gaat verzieken met zn inlevingsloze, naïeve en domme houding hier?

Je hoeft het niet goed te keuren maar je kan het op zn minst begrijpen. Die sander loopt hier gewoon zwaar te kloten en dat weet iedereen die regelmatig dit forum bezoekt. Zo iemand hoort hier gewoon niet thuis.

Open trouwens maar een Irritante leden en Ticketprijs topic want dit loopt weer helemaal uit de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Ja ik post hier nu ook volledig offtopic maar dat maakt me nu al niets meer uit op dit schijtforum :thumbup: .

Wéér een paar paginas aan gezeik in het WJD topic om dat één iemand te dom is om zn kop ff te gebruiken en de rest van de leden belachelijk maakt omdat zij terecht klagen over de absurde bijkomende kosten van evenmententickets tegenwoordig.

Flikker die sandervanbruggen gewoon van het forum af. Naast zijn debiele gedachtegang voegt hij ook niks inhoudelijks toe aan dit forum en is altijd bezig zijn absurde mening bij andere leden in de strot te douwen. Zelfs in het offtopic gedeelte weet hij mensen te irriteren met zn gezeik. En dat is dan een vader.

#teamyowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:12 
 
Hardtraxx Veteran

yowan schreef:
Mensen komen hier om op redelijk niveau over muziek te kunnen discussieren al dan niet soms met een grapje of een meningsverschil. Gek hè dat leden geirriteerd raken als iemand telkens weer de boel gaat verzieken met zn inlevingsloze, naïeve en domme houding hier?

Je hoeft het niet goed te keuren maar je kan het op zn minst begrijpen. Die sander loopt hier gewoon zwaar te kloten en dat weet iedereen die regelmatig dit forum bezoekt. Zo iemand hoort hier gewoon niet thuis.

Open trouwens maar een Irritante leden en Ticketprijs topic want dit loopt weer helemaal uit de hand.


Dat SVB loopt te kloten heb ik inderdaad ook wel door. Maar ik vind het zo kinderachtig om dan gelijk maar weer over zijn kind te beginnen of andere persoonlijke dingen in elke discussie, daar ging het mij meer om. Dat hij van een laag niveau is betekent niet dat jij het ook maar moet gaan doen. En datzelfde geldt voor zo'n reactie tegen Terrordrang, 'jij luistert Frenchcore dus..'. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 20:17 
 

@yowan, tot aan hier ging het volgens mij allemaal prima en netjes toch?
SVB schreef:
Aristo schreef:
SVB schreef:
Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.

Ik vind dit persoonlijk echt zo mierenneukerig..
Je hebt een fk mooie dag op en feest :love: en dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen :/

De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.


Leuk voor je dat je 100 euro zou neertellen voor een feest, niet iedereen bulkt van het geld. Als de feesten zoveel zouden kosten zou je er toch een stuk minder bezoeken of niet dan? Ik iig wel.

Ik bedoel dat de kosten van een feest voor mij nooit opkunnen tegen de prachtige momenten die ik daar beleef en de herinneringen die ik er aan over houd. Die momenten blijf je de rest van je leven herinneren, iedere keer als je daar aan terug denkt krijg ik weer kippevel. In verhouding tot dat alles vind ik de ticketprijzen etc echt helemaal niks.
Ik ben begonnen met krantjes lopen om later naar zulk soort feesten te gaan. Dit is waar ik mijn geld ook echt graag aan uitgeef. Deze muziek en de bijbehorende feesten zijn mijn leven samen met met vrouw en kindje. Hier staat geen prijs op voor mij persoonlijk.

Edit: tuurlijk houd het voor mij ook wel een keer op maar tot pak en weg 300 euro per nacht en 700 euro per weekend zou ik zeker nog gaan. Ga toch vaak maar naar 4 a 5 feesten per jaar dus is nog prima te doen.

Edit 2: En ja ik snap wel wat MeneerEend bedoeld maar in een tijd dat alles duurder word kijk ik hier ook niet van op. €2,50 voor een wc bezoek slaat natuurlijk nergens op maarja xd


Ik had mijn verhaal gedaan en tegelijk ook te kennen gegeven dat ik hun best begrijp.

Dat the Skribbler daarna mijn hele privéleven er weer bij gaat betrekken kan ik ook weinig aan doen en daar ben ik zoals je ziet ook nieteens op ingegaan.

Je kunt best vinden dat ik onzin uitkraam maar ik was wel aan het discussiëren over een ontopic onderwerp.
Ik ben niet degene die er dan een hele boel onrelevante dingen bij haalt. Zonder al die 'grappige' opmerkingen was deze discussie al lang weer gestopt en het niet deze hele pagina daar bijna mee vol gestaan.
Vorige  1 ... 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452, 2453 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen