Warface maakt een remix van Delete - Ghetto
Bron: facebook filmpje
Ondanks dat ik Warface in tegenstelling tot de meeste hier vaak wel kan waarderen, kan ik me niet voorstellen dat dit beter gaat worden dat het origineel. Maar ben wel benieuwd!Rickzel wrote:Warface maakt een remix van Delete - Ghetto
gaat echt nergens meer over. Zelfde geld voor administratiekosten.Aristo wrote:Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator pre-sale zijn alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets(€1,425 komt erbij per ticket)
Dit dus. Zo waren de weekendtickets voor Defqon op papier €122,50 maar uiteindelijk betaalde ik er toch mooi €132,25 voor. De totaalprijs steeds dus met fucking €40,-MeneerEend wrote:gaat echt nergens meer over. Zelfde geld voor administratiekosten.Aristo wrote:Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator pre-sale zijn alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets(€1,425 komt erbij per ticket)
Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.Aristo wrote:Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets(€1,425 komt erbij per ticket)
Leuk voor je dat je 100 euro zou neertellen voor een feest, niet iedereen bulkt van het geld. Als de feesten zoveel zouden kosten zou je er toch een stuk minder bezoeken of niet dan? Ik iig wel.SVB wrote:Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.Aristo wrote:Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets(€1,425 komt erbij per ticket)
Ik vind dit persoonlijk echt zo mierenneukerig..
Je hebt een fk mooie dag op en feesten dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen
![]()
De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.
Ik denk meer dat mensen doelen op het feit dat het ieder jaar duurder en duurder word, zelfde met servicekosten, toen ik net begon was het 3-3,50 per ticket nu al bij sommige events 4,50. Als je dat over lange tijd uitrekent betaal je zoveel geld extra en extra telkensSVB wrote:Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.Aristo wrote:Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets(€1,425 komt erbij per ticket)
Je hebt een fk mooie dag op en feesten dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen
![]()
De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.
Ik bedoel dat de kosten van een feest voor mij nooit opkunnen tegen de prachtige momenten die ik daar beleef en de herinneringen die ik er aan over houd. Die momenten blijf je de rest van je leven herinneren, iedere keer als je daar aan terug denkt krijg ik weer kippevel. In verhouding tot dat alles vind ik de ticketprijzen etc echt helemaal niks.Aristo wrote:Leuk voor je dat je 100 euro zou neertellen voor een feest, niet iedereen bulkt van het geld. Als de feesten zoveel zouden kosten zou je er toch een stuk minder bezoeken of niet dan? Ik iig wel.SVB wrote:Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.Aristo wrote:Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets(€1,425 komt erbij per ticket)
![]()
Sander je mist Tim zijn puntSVB wrote:Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
In het voorbeeld wat jij geeft (leuk voorbeeld hoor) word je totaal verrast.
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.
TiMOTHYb wrote: 'Godmaria wat goedkoop' denk je; een pak (12x ultragevoelige luiers) voor slechts €6,95!! Doet mij dat dan maar.
Je sleept twee pakken ultragevoelige schijtdragers mee naar de kassa, alwaar je wordt gevraagd €18,35 af te rekenen. Of Sander wil pinnen of kan het contant? Rekenwonder dat je bent heb je het snel uitgekiend: dit klopt niet. Waar komt die 5 euro vandaan?
Kassamiep: "Tsja mijnheer van Bruggen: servicekosten, betalingskosten. Oh ik zie trouwens dat uw vrouw even is gaan plassen? Dat is dan nog €2,50 erbij."
Nee je bent gwn een rund als je in deze tijd denkt dat je een kaartje kan kopen voor de opgegeven prijs op een website. Je weet dat het meer word dan daar staat.The Skribbler wrote:Sander je mist Tim zijn puntSVB wrote:Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.![]()
Het gaat er niet om dat je weet dat er geld bij komt (wat trouwens niet helemaal waar is, want het verschilt nogal per organisatie), het gaat er om dat het geld wat je denkt te betalen voor je kaartje niet het totaalbedrag is.
Is het echt zo moeilijk om te begrijpen in die jonge hersentjes van je? Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?
Ik denk als jij zo'n 25 á 30 feesten per jaar gaat dat je ook wel anders praat. Zoals hierboven al vermeld staat gaat het niet zozeer om het geld maar om het idee dat het steeds maar hoger word zonder enige redenen en dat de bezoekers er kansloos tegenover staan aangezien we er niets tegen kunnen doen en toch moeten betalen, anders geen feest.SVB wrote:Ga toch vaak maar naar 4 a 5 feesten per jaar dus is nog prima te doen.
Nogmaals...SVB wrote:Nee je bent gwn een rund als je in deze tijd denkt dat je een kaartje kan kopen voor de opgegeven prijs op een website. Je weet dat het meer word dan daar staat.The Skribbler wrote:Sander je mist Tim zijn puntSVB wrote:Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.![]()
Het gaat er niet om dat je weet dat er geld bij komt (wat trouwens niet helemaal waar is, want het verschilt nogal per organisatie), het gaat er om dat het geld wat je denkt te betalen voor je kaartje niet het totaalbedrag is.
Is het echt zo moeilijk om te begrijpen in die jonge hersentjes van je? Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?
Ik reken persoonlijk al direct 5 euro extra als ik een kaartpijs zie staan.
Dus ja ik snap zijn punt mop, maar jullie weten allemaal dat er kosten bijkomen als je kaartjes gaat bestellen.
Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?
Precies, deed ik ook altijd. Mijn hele punt over die betalingskosten is dat je voortaan dus €7 extra kan gaan rekenen. Nee, ik zal er geen feesten voor laten schieten, maar het helpt wel mee met de alsmaar duurder wordende prijs. En zoals iemand al zei, als je maar 4-5 feesten bezoekt boeit het geen kut, maar als je er 25 bezoekt wel.SVB wrote:
Ik reken persoonlijk al direct 5 euro extra als ik een kaartpijs zie staan.
Welke track wordt er in de trailer gebruikt?DjThera wrote:View on YouTube