Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface maakt een remix van Delete - Ghetto

Bron: facebook filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 17:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Warface maakt een remix van Delete - Ghetto

Bron: facebook filmpje


Ondanks dat ik Warface in tegenstelling tot de meeste hier vaak wel kan waarderen, kan ik me niet voorstellen dat dit beter gaat worden dat het origineel. Maar ben wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2016 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee heb het zelfde, denk idd niet dat ze die track gaan verbeteren :P maar dat "daar moet je van af blijven" gevoel heb ik nooit zo sterk, wie weet maken ze er wel wat leuks van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator pre-sale zijn alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator pre-sale zijn alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)


gaat echt nergens meer over. Zelfde geld voor administratiekosten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MeneerEend schreef:
Aristo schreef:
Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator pre-sale zijn alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)


gaat echt nergens meer over. Zelfde geld voor administratiekosten.

Dit dus. Zo waren de weekendtickets voor Defqon op papier €122,50 maar uiteindelijk betaalde ik er toch mooi €132,25 voor. De totaalprijs steeds dus met fucking €40,- :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 12:02 
 

Aristo schreef:
Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)

Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.

Ik vind dit persoonlijk echt zo mierenneukerig..
Je hebt een fk mooie dag op en feest :love: en dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen :/

De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 12:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Aristo schreef:
Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)

Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.

Ik vind dit persoonlijk echt zo mierenneukerig..
Je hebt een fk mooie dag op en feest :love: en dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen :/

De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.


Leuk voor je dat je 100 euro zou neertellen voor een feest, niet iedereen bulkt van het geld. Als de feesten zoveel zouden kosten zou je er toch een stuk minder bezoeken of niet dan? Ik iig wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Aristo schreef:
Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)

Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.

Ik vind dit persoonlijk echt zo mierenneukerig..
Je hebt een fk mooie dag op en feest :love: en dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen :/

De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.


Ik denk meer dat mensen doelen op het feit dat het ieder jaar duurder en duurder word, zelfde met servicekosten, toen ik net begon was het 3-3,50 per ticket nu al bij sommige events 4,50. Als je dat over lange tijd uitrekent betaal je zoveel geld extra en extra telkens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het gaat mij ook niet om die 1.40. Vind het gewoon een smerige manier van geld aftroggelen. Net als dat je soms 15 euro administratiekosten betaalt. Of dat je daar 2.50 moet betalen om gebruik te mogen maken van de wc's (sunset :thumbdown: ).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 13:50 
 

Aristo schreef:
SVB schreef:
Aristo schreef:
Betalingskosten via iDeal eerst altijd 85 cent was, nu met Dominator preseal alle betaalmethodes gelijkgetrokken en kostte iDeal dus €5,70 voor 4 tickets >.< (€1,425 komt erbij per ticket)

Woow wel €1,40 per ticket extra, ik zou niet meer gaan hoor.

Ik vind dit persoonlijk echt zo mierenneukerig..
Je hebt een fk mooie dag op en feest :love: en dan zeuren over anderhalve euro. Net of je die anderhalve euro echt gaat missen :/

De hele ervaring van een feest kan voor mij sws nooit op tegen de prijs. Als alles dubbel zo duur was zou ik nog steeds gaan. Ik zou makkelijk 100 euro neertellen voor een feest zoals bijvoorbeeld Reverze. De momenten die ik daar beleeft heb zijn onvergetelijk. De prijs van een kaartje kan daar voor mijn aan belevingswaarde nooit aan matchen. Laat staan gaan zeuren over €1,40.


Leuk voor je dat je 100 euro zou neertellen voor een feest, niet iedereen bulkt van het geld. Als de feesten zoveel zouden kosten zou je er toch een stuk minder bezoeken of niet dan? Ik iig wel.

Ik bedoel dat de kosten van een feest voor mij nooit opkunnen tegen de prachtige momenten die ik daar beleef en de herinneringen die ik er aan over houd. Die momenten blijf je de rest van je leven herinneren, iedere keer als je daar aan terug denkt krijg ik weer kippevel. In verhouding tot dat alles vind ik de ticketprijzen etc echt helemaal niks.
Ik ben begonnen met krantjes lopen om later naar zulk soort feesten te gaan. Dit is waar ik mijn geld ook echt graag aan uitgeef. Deze muziek en de bijbehorende feesten zijn mijn leven samen met met vrouw en kindje. Hier staat geen prijs op voor mij persoonlijk.

Edit: tuurlijk houd het voor mij ook wel een keer op maar tot pak en weg 300 euro per nacht en 700 euro per weekend zou ik zeker nog gaan. Ga toch vaak maar naar 4 a 5 feesten per jaar dus is nog prima te doen.

Edit 2: En ja ik snap wel wat MeneerEend bedoeld maar in een tijd dat alles duurder word kijk ik hier ook niet van op. €2,50 voor een wc bezoek slaat natuurlijk nergens op maarja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat jij het kunt of wil veroorloven is niet echt het punt Sander. Ik zal proberen het punt aan de hand van een (voor jou) actueel voorbeeld uit te leggen.

Het is zaterdagmiddag, je staat met vrouwlief en de buggy in de Prenatal. Het is tyfusdruk en de zaak is gevuld met krijsende kinderen, hoogzwangere vrouwen en met SVB. Ha! Je oog valt op de grote stapel luiers aan het begin van de zaak. 'Godmaria wat goedkoop' denk je; een pak (12x ultragevoelige luiers) voor slechts €6,95!! Doet mij dat dan maar.

Je sleept twee pakken ultragevoelige schijtdragers mee naar de kassa, alwaar je wordt gevraagd €18,35 af te rekenen. Of Sander wil pinnen of kan het contant? Rekenwonder dat je bent heb je het snel uitgekiend: dit klopt niet. Waar komt die 5 euro vandaan?

Kassamiep: "Tsja mijnheer van Bruggen: servicekosten, betalingskosten. Oh ik zie trouwens dat uw vrouw even is gaan plassen? Dat is dan nog €2,50 erbij."

Als het goed is gaat er bij het voorstellen van deze situatie in je hoofd ergens een adertje trekken. Dat adertje is de reactie op creatieve zwendels om zoveel mogelijk geld uit zakken te kloppen. Je kunt namelijk ook prima bij de prijs van het kaartje zeggen dat er nog minimaal/maximaal €10 euro aan kosten bijkomen. Dat wordt echter expres niet gedaan omdat men verderop in het bestelproces minder snel geneigd is om nog af te zien van een aankoop. Het vervelende gevoel blijft echter (bij sommigen). Of je het bedrag het alsnog waard vindt is een ander verhaal (en totaalsubjectief, en niet zo boeiend voor anderen om te weten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:22 
 

Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
In het voorbeeld wat jij geeft (leuk voorbeeld hoor) word je totaal verrast.
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
In het voorbeeld wat jij geeft (leuk voorbeeld hoor) word je totaal verrast.
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.

Sander je mist Tim zijn punt :x

Het gaat er niet om dat je weet dat er geld bij komt (wat trouwens niet helemaal waar is, want het verschilt nogal per organisatie), het gaat er om dat het geld wat je denkt te betalen voor je kaartje niet het totaalbedrag is.

Is het echt zo moeilijk om te begrijpen in die jonge hersentjes van je? Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
'Godmaria wat goedkoop' denk je; een pak (12x ultragevoelige luiers) voor slechts €6,95!! Doet mij dat dan maar.

Je sleept twee pakken ultragevoelige schijtdragers mee naar de kassa, alwaar je wordt gevraagd €18,35 af te rekenen. Of Sander wil pinnen of kan het contant? Rekenwonder dat je bent heb je het snel uitgekiend: dit klopt niet. Waar komt die 5 euro vandaan?

Kassamiep: "Tsja mijnheer van Bruggen: servicekosten, betalingskosten. Oh ik zie trouwens dat uw vrouw even is gaan plassen? Dat is dan nog €2,50 erbij."


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:32 
 

The Skribbler schreef:
SVB schreef:
Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
In het voorbeeld wat jij geeft (leuk voorbeeld hoor) word je totaal verrast.
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.

Sander je mist Tim zijn punt :x

Het gaat er niet om dat je weet dat er geld bij komt (wat trouwens niet helemaal waar is, want het verschilt nogal per organisatie), het gaat er om dat het geld wat je denkt te betalen voor je kaartje niet het totaalbedrag is.

Is het echt zo moeilijk om te begrijpen in die jonge hersentjes van je? Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?

Nee je bent gwn een rund als je in deze tijd denkt dat je een kaartje kan kopen voor de opgegeven prijs op een website. Je weet dat het meer word dan daar staat.

Ik reken persoonlijk al direct 5 euro extra als ik een kaartpijs zie staan.

Dus ja ik snap zijn punt mop, maar jullie weten allemaal dat er kosten bijkomen als je kaartjes gaat bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Ga toch vaak maar naar 4 a 5 feesten per jaar dus is nog prima te doen.


Ik denk als jij zo'n 25 á 30 feesten per jaar gaat dat je ook wel anders praat. Zoals hierboven al vermeld staat gaat het niet zozeer om het geld maar om het idee dat het steeds maar hoger word zonder enige redenen en dat de bezoekers er kansloos tegenover staan aangezien we er niets tegen kunnen doen en toch moeten betalen, anders geen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
The Skribbler schreef:
SVB schreef:
Iedereen (denk ik) weet dat er nog kosten bijkomen...
In het voorbeeld wat jij geeft (leuk voorbeeld hoor) word je totaal verrast.
Als je kaartjes gaat kopen weet je van te voren al dat daar nog service kosten bij komen, net zoals als je een telefoon gaat kopen je nog extra kopiërheffings kosten moet betalen.

Sander je mist Tim zijn punt :x

Het gaat er niet om dat je weet dat er geld bij komt (wat trouwens niet helemaal waar is, want het verschilt nogal per organisatie), het gaat er om dat het geld wat je denkt te betalen voor je kaartje niet het totaalbedrag is.

Is het echt zo moeilijk om te begrijpen in die jonge hersentjes van je? Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?

Nee je bent gwn een rund als je in deze tijd denkt dat je een kaartje kan kopen voor de opgegeven prijs op een website. Je weet dat het meer word dan daar staat.

Ik reken persoonlijk al direct 5 euro extra als ik een kaartpijs zie staan.

Dus ja ik snap zijn punt mop, maar jullie weten allemaal dat er kosten bijkomen als je kaartjes gaat bestellen.

Nogmaals...

NEE KUT, HET PROBLEEM IS NIET DAT WE WEL OF NIET WETEN DAT ER GELD BIJ KOMT. HET PROBLEEM IS DAT DE PRIJS DIE VOORAF OPGEGEVEN WORDT VOOR HET KAARTJE DUS NIET DE UITEINDELIJKE PRIJS IS. JE BETAALT MEER DAN ER VOOR HET KAARTJE WORDT GEVRAAGD, ZOALS DAT BIJVOORBEELD DE TOILETTEN NIET GRATIS ZIJN.

Snapte.
Citaat:
Misschien toch iets te vroeg vader geworden dan...?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

SVB schreef:

Ik reken persoonlijk al direct 5 euro extra als ik een kaartpijs zie staan.



Precies, deed ik ook altijd. Mijn hele punt over die betalingskosten is dat je voortaan dus €7 extra kan gaan rekenen. Nee, ik zal er geen feesten voor laten schieten, maar het helpt wel mee met de alsmaar duurder wordende prijs. En zoals iemand al zei, als je maar 4-5 feesten bezoekt boeit het geen kut, maar als je er 25 bezoekt wel.

edit: verdomme al een halve pagina geluld over dit onderwerp xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad leuk dat jij er automatisch €5 bij telt omdat je maar een handjevol feestjes in een jaar pakt. Door een geheel andere situatie als voorbeeld te gebruiken wilde ik ook aangeven dat jouw optelmethode niet echt hanteerbaar is als dit bij alles wat je koopt voor zou komen. Jij denkt dat dit alleen bij festivalkaartjes zo werkt? U gaat niet door voor de koelkast.

Vliegtickets bijvoorbeeld:
Artikel: http://radar.avrotros.nl/hulp-tips/hulp ... egtickets/
Bewegend beeld: http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/g ... egtickets/

Ik ben wel eens benieuwd hoe dat werkt met festivalkaartjes. Mogen evenementenorganisaties wel gewoon verborgen (creditcard, ideal) kosten ophopen tot aan het eind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 15:08 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

in b4 svb maar jullie weten toch...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 15:11 
 

@MENEER HOOFDLETTER, Ja ik snap het punt wel maar ik heb geen enkel begrip voor het gemekker daarover. Ik snap oprecht niet wrm jullie daar z'n probleem van maken? Je kaartje kost wel €50 euro er komen alleen nog kosten bij. Dat is als je een telefoon van €200 gaat kopen toch ook zo, dan betaal ik uiteindelijk toch nog €207,50 door bij komende kosten voor die telefoon maar daar hoor ik nooit iemand over klagen.
Het zelfde geldt voor Mp3 etc etc...

Wat wou je aan dit probleem gaan doen? Niks want je kunt er niks aan doen, mss jezelf er maar gwn een keer bij neerleggen en ophouden met klagen hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 15:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha dikke trailer hoor! ^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2016 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:


Welke track wordt er in de trailer gebruikt?
Vorige  1 ... 2446, 2447, 2448, 2449, 2450, 2451, 2452 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen