Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2413, 2414, 2415, 2416, 2417, 2418, 2419 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:45 

Dat is leuk nieuws! Vond z'n tracks altijd prima te doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:52 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
Preview op Hard Bass. Maar hij was nog niet helemaal 'af'. Desalniettemin kijk ik er naar uit :)

Er staat letterlijk bij die foto: TRACK = F*CKING FINISHED! :lol: :lol: Hoe duidelijk wil je het hebben

Als je alleen uitgaat van de foto hier op hardtraxx, wordt dat niet duidelijk.. Als je naar hun fb pagina gaat, dan pas wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:17 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Outlander

Kan ie niet gewoon muziek maken wanneer hij er zin in heeft en geen muziek maken wanneer hij er geen zin in heeft, ipv de hele tijd te stoppen en terug te komen? Ff wat minder drama plz. Vind t desondanks wel gewoon fijn dat ie weer gaat produceren hoor, daar niet van... maar die aankondigingen hoeven van mij niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 13:27 

Hardtraxx Veteran

Tof dat hij weer terug is!
Miste echt tracks als Our World en Telepathy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:13 

Hardtraxx Addict

Afbeelding

Was al beetje te verwachten maar nu dus zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:15 

Hardtraxx Veteran

Dat ging over de tracklist van de CD (die dus uitgelekt is).
Volgende keer alle reacties lezen die er op die comment geplaatst zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 14:53 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Wat is overrated toch een vaag kut begrip, feit dat een deel van de hardtraxx gebruikers de muziek van Main Concern kan waarderen, en er van baalt dat ze stoppen, wat maakt het dan precies overrated?

Ik krijg een enorm slappe lul van 99% van de muziek van Da Tweekaz, maar als ik hier een topic open dan zit ook iedereen te geilen op de originaliteit van die gasten, blijkbaar vinden veel mensen het leuk. Maar zijn ze dan overrated?

Daarom zei ik ook 'op Hardtraxx'.

Dan kan jij bv zeggen dat Da Tweekaz in jouw opinie erg overrated zijn op hardtraxx :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 15:02 

Hardtraxx is geen maatstaf voor het grote geheel.. Voor geen artiest, organisatie of wat dan ook nog meer in de scene! Het aantal echt actieve leden die bijvoorbeeld dagelijks wat posten kun je volgens mij op een paar handen tellen :x Correct me if i'm wrong ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 15:16 

Hardtraxxer

Citaat:
Outlander:
New track should be up this afternoon.

Leuk dat hij terug is kan z'n tracks zeker waarderen, vandaag dus al een preview :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 15:29 

Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Rickzel schreef:
Wat is overrated toch een vaag kut begrip, feit dat een deel van de hardtraxx gebruikers de muziek van Main Concern kan waarderen, en er van baalt dat ze stoppen, wat maakt het dan precies overrated?

Ik krijg een enorm slappe lul van 99% van de muziek van Da Tweekaz, maar als ik hier een topic open dan zit ook iedereen te geilen op de originaliteit van die gasten, blijkbaar vinden veel mensen het leuk. Maar zijn ze dan overrated?

Daarom zei ik ook 'op Hardtraxx'.

Dan kan jij bv zeggen dat Da Tweekaz in jouw opinie erg overrated zijn op hardtraxx :P .

De opmerking uberhaupt is vreemd, overrated is een uitspraak die je altijd doet naar aanleiding van je eigen mening. Betekent het dat je niet inziet waarom ze succesvol zijn? Want ik kan makkelijk 10 dingen opnoemen waarom da Tweekaz wel succesvol zijn. Betekent niet dat ik het er mee eens ben :P

En laten we onze filosofie sessie over het begrip overrated maar hierbij laten, anders gaan we weer teveel offtopic :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 15:50 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
@Main Concern verhaal: Slechtste nieuws in tijden. Echt ontzettend fan van deze gasten. Ze hadden echt een hoop potentie om groot te worden met de support van Q/b2s die ze het laatste jaar al hebben mogen ontvangen. Zowel originele producties als originele setjes, helemaal mijn smaak. Heel erg jammer, vind echt dat ze hier de verkeerde keus maken, helaas!

Zeker gezien de grote boekingen inderdaad. Jezus wat zuur nieuws, altijd een van de acts waar ik het meest naar uitkeek als ze in een line-up stonden. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 16:18 

Hardtraxx Veteran

Eeuwig zonde, zijn één van de weinige producers die de raw van tegenwoordig voor mij nog interessant weten te houden, zetten altijd vette sets neer imo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:12 

Hardtraxx Elite

provehito schreef:
Afbeelding

:corn: :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 17:43 

Hardtraxxer

Erg jammer van Main Concern. Vond het een van de interessantste namen van het hardere werk.

Wel leuk dat Outlander weer terug is. Tracks als Our world, Gaia en Euphoricat heb ik nog wel eens aan staan. Als zijn nieuwe tracks in dezelfde stijl zijn ben ik al om :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 18:28 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
RTM93 schreef:
Preview op Hard Bass. Maar hij was nog niet helemaal 'af'. Desalniettemin kijk ik er naar uit :)

Er staat letterlijk bij die foto: TRACK = F*CKING FINISHED! :lol: :lol: Hoe duidelijk wil je het hebben

:sleep: de track heeft geen vocals. Die worden er later onder gezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 20:17 

Hardtraxx Elite

https://www.instagram.com/p/BAh3cTvhTjX/

The Vision is met Demi Kanon in de studio :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 20:54 

Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:
https://www.instagram.com/p/BAh3cTvhTjX/

The Vision is met Demi Kanon in de studio :loving:

http://hardtraxx.nl/forum/nieuwe-tracks-hs/the-vision-demi-kanon-tba-t53687.html
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 22:46 

Hardtraxx Veteran

Jammer van Main Concern :( Vind dat juist altijd leuke setjes om naar uit te kijken op een feest. Ze hebben ook een typische eigen experimentele sound wat ik juist zo vet vind en nog wel eens mis in de huidige scene..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 04:30 

Hardtraxx Veteran

ze zijn nog niet weg he :P maar zeker jammer dat ze gaan stoppen, ik gok wel dat omdat ze door q-dance - next gepusht worden ze vast nog wel op de grote stages en feesten staan dit jaar :P (PS. wat dit betreft weet ik net zoveel als iedereen hier weet)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 13:46 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Bericht van Thera op zijn facebook met als onderschrift : '22-01-2016'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 13:52 

Hardtraxx Addict

Laat dat alsjeblieft een nieuw album zijn :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2016 13:58 

Hardtraxx Veteran

b-plan schreef:
Laat dat alsjeblieft een nieuw album zijn :loving:

Moet haast wel, met zoveel nummers die hij nog op de plank heeft liggen