Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2412, 2413, 2414, 2415, 2416, 2417, 2418 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:22 

Hardtraxx Elite

Main Concern schreef:
***Announcement***

Hi friends!

As most of you know, we've been very busy with our personal lives lately. John just started studying and Nick is working very hard on his job. In almost exactly one year John will be leaving Sweden to study abroad for a longer period of time. This lead us to start discussing our future due to the fact that we'd most likely have to take a break while John is gone.

We came to the conclusion that we don't want to do that. The Main Concern project is far too important to us to let it slowly die because we go into new phases in our lives. We've decided to give it one last year where we'll try all we got to make sure that we go out with a boom. We got a lot of exciting stuff planned that we hope you'll like, more information will be revealed as the year progress!

// John & Nick
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:30 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Main Concern schreef:
***Announcement***

Hi friends!

As most of you know, we've been very busy with our personal lives lately. John just started studying and Nick is working very hard on his job. In almost exactly one year John will be leaving Sweden to study abroad for a longer period of time. This lead us to start discussing our future due to the fact that we'd most likely have to take a break while John is gone.

We came to the conclusion that we don't want to do that. The Main Concern project is far too important to us to let it slowly die because we go into new phases in our lives. We've decided to give it one last year where we'll try all we got to make sure that we go out with a boom. We got a lot of exciting stuff planned that we hope you'll like, more information will be revealed as the year progress!

// John & Nick

Dus over een jaar stoppen ze? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:37 

Hardtraxx Veteran

Wow, dat vind ik oprecht waardeloos... gvd man :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:50 

Hardtraxx Veteran

Zal wel een combinatie van dingen zijn. Boekingen hadden ze ook niet echt. Vind het oprecht wel ontzettend jammer, waren goede gasten met geniale muziek.. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:52 

Hardtraxx Veteran

Ze hadden wel aantal grote boekingen vorig jaar, alleen de zaal/tent/whatever liep vaak wel een beetje leeg als zij begonnen. Denk dat het grote publiek gewoon niet klaar is voor zulke industriële sounds en harde kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:53 

Hardtraxx Veteran

Ik zeg Main Concern goodbye party in de stijl van Bass Protocol :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 21:55 

Hardtraxx Veteran

:cry: als ze ergens geboekt staan op een feest waar ik naartoe ga kijk ik by far altijd het meest uit naar main concern. Dit ís toch wel even balen... Dat wordt dus sowieso een feest pakken waar ze staan dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 22:04 

Hardtraxx Veteran

Headhunterz en Wildstylez samen waren zag ik op FB van wildy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2016 22:40 

Hardtraxx Veteran

Radical Redemption schreef:
Collab with Sub Zero Project is DONE!

Verder, heel klote van Main Concern inderdaad :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 00:38 

Hardtraxxer

Pff baal echt van Main Concern ja. :cry: Had ze dit jaar voor het eerst gezien op Decibel en manmanman wat een set toen. Maar dat word dit jaar dan ook sws een keer meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 01:53 

Hardtraxxer

Joey schreef:
Ze hadden wel aantal grote boekingen vorig jaar, alleen de zaal/tent/whatever liep vaak wel een beetje leeg als zij begonnen. Denk dat het grote publiek gewoon niet klaar is voor zulke industriële sounds en harde kicks.

Precies dit ja.
Grote boekingen hebben ze zeker gehad, afgelopen jaar zo uit mijn hoofd:

-Afsluiten Decibel Loudness stage met vaz&del
-Afsluiten Q-Base Bunker
-Afsluiten Loudness (of was dit in 2014?)
-Defqon stonden ze ook toch?

Maar inderdaad, je ziet ze niet veel op kleine feestjes langskomen en juist daar pik je toch ook populariteit mee. Denk verder ook inderdaad dat het grote publiek niet klaar is voor deze wat meer ontoegankelijke sound helaas. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 09:31 

Hardtraxxer

Tja jammer voor de fans, maar imo zijn ze hier flink overrated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 09:34 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Denk verder ook inderdaad dat het grote publiek niet klaar is voor deze wat meer ontoegankelijke sound helaas. :/

Een jaar of drie geleden had ook niemand verwacht dat Delete zou staan waar 'ie nu staat, er kan van alles gebeuren in korte tijd. Desondanks erg jammer.

Duke schreef:

16e in de Hardtraxx DJ Mag zou ik nou niet zozeer flink overrated willen noemen. Natuurlijk zijn ze 13 plekken gestegen t.o.v. vorig jaar, maar dat is zeker te wijten aan het feit dat ze veel meer geboekt zijn dan in 2014.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 09:59 

Hardtraxx Veteran

Heb nog nooit een nummer van ze gedraaid. Dan zijn ze wel overrated xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 10:34 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Blear schreef:
Denk verder ook inderdaad dat het grote publiek niet klaar is voor deze wat meer ontoegankelijke sound helaas. :/

Een jaar of drie geleden had ook niemand verwacht dat Delete zou staan waar 'ie nu staat, er kan van alles gebeuren in korte tijd. Desondanks erg jammer.

Duke schreef:

16e in de Hardtraxx DJ Mag zou ik nou niet zozeer flink overrated willen noemen. Natuurlijk zijn ze 13 plekken gestegen t.o.v. vorig jaar, maar dat is zeker te wijten aan het feit dat ze veel meer geboekt zijn dan in 2014.

Niet zo gek met de Spoontech/Theracords fanbase die op Hardtraxx zit.
Daarbij heb ik gemist dat er een HT DJ Mag was en heb dus niet gestemd.

PS.
HARDFEST:
EARLYBIRDVERKOOP IS GESTART!!
➜ Profiteer van € 7,- korting! (Earlybird: €18,-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:02 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Hij is af :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:17 

Hardtraxxer

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Main Concern op Supersized heb gezien en vond er toen geen kut aan. Op decibel was het overigens wel een dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:28 

Hardtraxxer

Lees t nu pas van Main Concern, lekker janken dit. By far een van mijn favoriete hardstyle acts.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:43 

Hardtraxx Veteran

Wat is overrated toch een vaag kut begrip, feit dat een deel van de hardtraxx gebruikers de muziek van Main Concern kan waarderen, en er van baalt dat ze stoppen, wat maakt het dan precies overrated?

Ik krijg een enorm slappe lul van 99% van de muziek van Da Tweekaz, maar als ik hier een topic open dan zit ook iedereen te geilen op de originaliteit van die gasten, blijkbaar vinden veel mensen het leuk. Maar zijn ze dan overrated?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 11:51 

Hardtraxxer

Oei, Main Concern, erg jammer mochten ze gaan stoppen over een jaar... Hopen dat ik ze in de tussentijd nog ergens kan zien. Ze hadden de afgelopen tijd ook al weinig tijd voor producties als ik het goed begrepen heb, maar er is dus goede hoop dat ze er dit jaar nog ff volle polle voor gaan :) . Ben benieuwd of die 'out with a boom' letterlijk 'iets' wordt zegmaar of dat ze gewoon bedoelen dat t een actief laatste jaar wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:00 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Heb nog nooit een nummer van ze gedraaid. Dan zijn ze wel overrated xd

Ja want jij bent de maatstaf van de scène :thumbdown:
:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:02 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Afbeelding

Hij is af :oh:

Preview op Hard Bass. Maar hij was nog niet helemaal 'af'. Desalniettemin kijk ik er naar uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:29 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Preview op Hard Bass. Maar hij was nog niet helemaal 'af'. Desalniettemin kijk ik er naar uit :)

Er staat letterlijk bij die foto: TRACK = F*CKING FINISHED! :lol: :lol: Hoe duidelijk wil je het hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:35 

Hardtraxx Veteran

@Main Concern verhaal: Slechtste nieuws in tijden. Echt ontzettend fan van deze gasten. Ze hadden echt een hoop potentie om groot te worden met de support van Q/b2s die ze het laatste jaar al hebben mogen ontvangen. Zowel originele producties als originele setjes, helemaal mijn smaak. Heel erg jammer, vind echt dat ze hier de verkeerde keus maken, helaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2016 12:43 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Vorige  1 ... 2412, 2413, 2414, 2415, 2416, 2417, 2418 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen