Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2398, 2399, 2400, 2401, 2402, 2403, 2404 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 15:40 

Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
vuxajoro schreef:
Activator op Facebook schreef:
Well, I'm sorry to say that the 5th volume of VoS will never be released as part of the album but all the collaborations I made (Zatox, Tatanka, Hardstyle Mafia, Unresolved, Pherato, Kidd Kaos) will be out in 2016 as a single.

:oh: Hier ben ik benieuwd naar, heb ik dit gemist of is er ergens iets al te luisteren.

Bedoelde hij niet Italian Hardstyle Mafia?
https://www.facebook.com/Italianhardstylemafia/?fref=ts
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

Kleine kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 17:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
We're very proud to welcome yet another amazing talent to DWX Update. Wave Pressure, a musical talent from The Netherlands, will be taking you to new heights with his highly euphoric sounds!

Stay tuned for a full preview of his debut single "Take Me High" - online tonight.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 19:29 

Hardtraxxer

Zouden ze de naam Wave Pressure van die track (Pressure Waves) van Festuca hebben "gejat"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 19:31 

Artiest

Zephyrus schreef:
Zouden ze de naam Wave Pressure van die track (Pressure Waves) van Festuca hebben "gejat"?

Nee, PW was daarvoor al actief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 20:04 

Hardtraxx Veteran

DeBakker schreef:
Zephyrus schreef:

WP bedoel je, maar dat is dan ook weer Wasted Penguinz. Dus laten we het maar bij Wave Pressure houden.
Ben benieuwd naar meer van hem, had al eerder plaatjes van hem gehoord klonken lekker euforisch :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 20:19 

Artiest

jaron123 schreef:
DeBakker schreef:
Zephyrus schreef:

WP bedoel je, maar dat is dan ook weer Wasted Penguinz. Dus laten we het maar bij Wave Pressure houden.
Ben benieuwd naar meer van hem, had al eerder plaatjes van hem gehoord klonken lekker euforisch :thumbsup:

Dankje. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 21:25 

Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
DeBakker schreef:
Zephyrus schreef:

De nieuwe ID-ID uit de XXLerator MC Villain is van hem.
Hij zegt 'New kid from Dirty Workz.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:00 

Hardtraxx Veteran

Ja dat is Take Me High.. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 22:32 

Hardtraxx Veteran

vuxajoro schreef:
Bedoelde hij niet Italian Hardstyle Mafia?
https://www.facebook.com/Italianhardstylemafia/?fref=ts

Kun je niet menen man bestaat dat ook. Wist ik niet eens maar gezien de namen kan het me vast niet boeien :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 11:43 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:

hahaha wtf is dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 11:47 

Hardtraxx Veteran

JVDM schreef:

Was een heel leuk setje hoor op DQ 2014 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 12:16 

Donateur

Citaat:
Hardshock Festival

GRATIS ‪#‎HARDSHOCK‬ ‪#‎CARSTICKER‬ ➜ TAG&WIN!
Hardshock Festival heeft speciaal voor het vijfjarig bestaan een hele gave sticker-actie bedacht. Jij kan namelijk een super dikke sticker van Hardshock Festival op je auto krijgen. En weet je wat dat kost? Helemaal NIKS! En alsof dat nog niet genoeg is komt het Hardshock Sticker-Team ook nog eens naar jou toe om de stickers er op een professionele wijze op te plakken. Hoe cool is dat?!

TAG&WIN!
Heb jij vrienden die deze sticker ook super graag willen hebben? Tag deze vrienden dan NU onder dit bericht en maak ook nog eens kans op 2 tickets en een super gave Hardshock Festival goodiebag!

Stuur NU een mail naar [email protected] met daarin je voor- en achternaam, volledige adres en telefoonnummer waar je op bereikbaar bent. Vervolgens gaan we je aanvraag inplannen en krijg je van ons een bevestiging per mail wanneer alles goed ontvangen is. Vergeet niet mee te sturen wat voor een auto je hebt. Ook het kenteken van de auto is belangrijk.

Let op: Wij komen alléén langs wanneer jij van ons een bevestiging hebt gekregen en er een afspraak is gemaakt met jou persoonlijk.

Wij plakken de stickers op een professionele manier op je auto. Het veroorzaakt geen schade aan je auto en de stickers is eenvoudig weer te verwijderen.

Hardshock Festival – The 5th Statement
Zaterdag 16 april 2016
Almere Strand, Almere [NL]
6 Areas – 100+ artists
100% Hardcore & Harder!
www.hardshockfestival.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 14:48 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
JVDM schreef:

Was een heel leuk setje hoor op DQ 2014 :)

Heb ze op Sunset 2014 gezien, was nog best leuk. Heel afwisselende set, iets wat je niet heel vaak meer ziet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2015 15:54 

Hardtraxxer

Zo zie je maar weer hoe bevooroordeeld mensen kunnen zijn. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

De NC CD is sold out, maar 1000 hardcopies van. Blij dat ik hem wel heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:50 

Dj Mag een top 5 heeft gemaakt van de hardstyle albums die uit zijn gekomen in 2015?

http://djmag.nl/comin/12042015-1126/top ... s-van-2015

De nr. 3 bevestigt weer waarom dat je dat hele Dj Mag niet serieus kan nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:51 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Dj Mag een top 5 heeft gemaakt van de hardstyle albums die uit zijn gekomen in 2015?

De nr. 3 bevestigt weer waarom dat je dat hele Dj Mag niet serieus kan nemen :lol:

"We hebben dit jaar een aantal mooie hardstyle albums gezien en gehoord. Maar welke albums werden het meest verkocht op Hardstyle.com?"
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:52 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:

En 5 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 16:52 

Hardtraxx Elite

Ik koop sowieso nooit albums via Hardstyle.com. Vaak te duur. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:03 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De Italiaanse Typhoon tilt raw hardstyle naar een nieuw niveau: rawcore

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:04 

Hardtraxx Veteran

HS.com normale prijs toch? Prima portal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:16 

Hardtraxx Elite

sonnebloem schreef:

Iets van 6/7 euro verzendkosten dacht ik, bij Bol.com en andere sites betaal je nog niet eens de helft van de verzendkosten. Op bijvoorbeeld Astralmusic zijn de albums zelf ook vaak twee euro goedkoper. Niet dat die twee euro veel uitmaakt, maar het blijft een duurdere site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:30 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
sonnebloem schreef:

Iets van 6/7 euro verzendkosten dacht ik, bij Bol.com en andere sites betaal je nog niet eens de helft van de verzendkosten. Op bijvoorbeeld Astralmusic zijn de albums zelf ook vaak twee euro goedkoper. Niet dat die twee euro veel uitmaakt, maar het blijft een duurdere site.

Top 5 digitale hardstyle albums van 2015. Fysieke verkoop van HS.com zou niet relevant zijn want een hoop van de albums worden toch wel op het releasefeest verkocht of via andere sites als Noisevision of de Minus is More webshop

Verder koop ik een album meestal op het feest van de release zelf. Verder stuurt hs.com albums via briefpost. Dit is maar 3,50 ofzo. Maar zo komt het nog wel eens voor dat ik een album niet binnenkrijg.

Losse nummers kopen op HS.com vind ik juist kut. Ik wil altijd maar 1 plaatje kopen en moet dan meteen een of anderhalve euro transactie kosten betalen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2015 17:32 

Hardtraxxer

Indyy schreef:
Citaat:
De Italiaanse Typhoon tilt raw hardstyle naar een nieuw niveau: rawcore

:lol: :lol:

Doet gewoon pijn zulke teksten.
Vorige  1 ... 2398, 2399, 2400, 2401, 2402, 2403, 2404 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen