Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2397, 2398, 2399, 2400, 2401, 2402, 2403 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 21:10 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Moddervette docu! Wel jammer dat er weinig aandacht aan het conflict met Q is besteed. Als je een dan ook echt alle 10 jaar wil vertellen moet je wel alles doen. Had ook wel een hoofdstuk verwacht waar de uitstapjes van NC aan de beurt kwamen. Get Loose, die Hardwell remix en wat dubstyle tracks. Had zijn visie daar wel in willen horen.

Verder is deze docu in alle stappen beter dan die van Brennan Heart.

Klopt dat miste ik ook wel! En over het algemeen gewoon jammer dat Arjan niet mee wilde werken. Zal toch wel niet helemaal vlekkeloos zijn geweest die break-up.

Maar verder een hele vette productie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 21:11 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
iMark schreef:
Moddervette docu! Wel jammer dat er weinig aandacht aan het conflict met Q is besteed.

Welk conflict is dat dan met Q geweest?

Ze moesten naar Platinum Agency voordat ze Q-Dance boekingen kregen. De hele fanbase wilde ze op Q feesten hebben, ze waren natuurlijk kneiter populair na hun eerste releases. Pas nadat ze naar Platinum gingen werden ze geboekt omdat ze stil bleven staan, terwijl ze eigenlijk niet wilden.

Kijk maar naar Adaro en B-Front in 2012. Ze gingen naar Platinum en spontaan mochten ze op Qlimax draaien en kregen een echt podium met Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 21:26 

Hardtraxx Crew

iMark schreef:
Ze moesten naar Platinum Agency voordat ze Q-Dance boekingen kregen. De hele fanbase wilde ze op Q feesten hebben, ze waren natuurlijk kneiter populair na hun eerste releases. Pas nadat ze naar Platinum gingen werden ze geboekt omdat ze stil bleven staan, terwijl ze eigenlijk niet wilden.

Wordt wel gezegd dat toen ze switchten van boekingskantoor ze direct op Qlimax stonden. Je kunt natuurlijk ook Q niet zwart gaan maken in zo'n docu :P

Wat een ongelofelijke dikke documentaire is dit geworden, Bas komt ook erg sympathiek over :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 22:51 

Hardtraxxer

Even tussendoor,

Outlander heeft een iets van 20 nummers op soundcloud gezet die je gratis kan downloaden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2015 23:40 

Hardtraxxer

DL22 schreef:
Outlander stopt met hardstyle te producen?

Things have been very quiet around Outlander, because he has decided to quit hardstyle.
But he did have a big surprise. He has decided to give away 23 of his unreleased tracks for free! You can find them on his SoundCloud page.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 01:25 

Hardtraxx Veteran

Wat een super toffe docu. Mooi om te horen hoe de grootste namen uit de scène hem nog steeds superieur vinden. Wat een sympathieke eindbaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 13:46 

Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
sympathieke eindbaas.

:yes:

Eeuwige held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

Wat een ongelooflijk gave docu zeg, zo mooi om te zien hoeveel passie hij voor de muziek heeft! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 16:28 

Hardtraxx Elite

Beste producer van hardstyle, ik durf bijna wel mijn hand in t vuur te steken dat hij ook de beste producer is van heel EDM. Hij heeft echt van alles gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 17:27 

Hardtraxxer

Hele gave docu inderdaad. Ben ook blij dat er een hoop aandacht is besteed aan Arjan zijn verhaal. Wel jammer dat Arjan dit niet zelf verteld in de docu, wat ik wel kan begrijpen. Overigens had er wel een blokje "Digital Age" nog bij gemogen. Is volgens mij wel een periode die veel heeft gedaan voor Noisecontrollers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 20:29 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Beste producer van hardstyle, ik durf bijna wel mijn hand in t vuur te steken dat hij ook de beste producer is van heel EDM. Hij heeft echt van alles gemaakt.

Hardstyle producers behoren volgens mij sowieso tot de top van de dance industrie qua producerskills. Zeker als je kijkt naar het gemak waarop ze ook kwalitatief sterke housetracks produceren.

Ik zie dat andersom niet zo snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2015 20:48 

Hardtraxx Veteran

Toen met die livestream van deadmau5, kreeg ook ging hardstyle kick gemaakt, toen stopte ie er maar mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 11:24 

Hardtraxx Addict

provehito schreef:
Toen met die livestream van deadmau5, kreeg ook ging hardstyle kick gemaakt, toen stopte ie er maar mee

Heeft iemand hier nog een linkje van? Weet wel hoe het gekomen is waarom die het ging proberen maar die stream uiteindelijk nooit gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 12:51 

Donateur

Heel erg gaaf om die documentaire te zien. Het brengt mij ook terug naar vervlogen tijden. Bas is ook echt een super sympathieke gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 12:53 

Teknizion schreef:
Heel erg gaaf om die documentaire te zien. Het brengt mij ook terug naar vervlogen tijden. Bas is ook echt een super sympathieke gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 12:56 

Artiest

Duke schreef:
hotymoty schreef:

Hardstyle producers behoren volgens mij sowieso tot de top van de dance industrie qua producerskills. Zeker als je kijkt naar het gemak waarop ze ook kwalitatief sterke housetracks produceren.

Dit is een beetje te zwart op wit. Ben het met je eens dat Hardstyle producers over het algemeen wel bij de top horen qua productie skills, maar dat betekend niet direct dat ze beter zijn dan een house producer. Elke producer in elk verschillende genre heeft zijn eigen kwaliteiten.

Neem bijvorbeeld een Hans Zimmer. Deze man is ook een genie in het producen en componeren van muziek, maar omdat hij geen hardstyle kan maken wil niet zeggen dat hij een slechte producer is. En zo ook vice versa.

Naar mijn mening bestaan er in de muziek wereld geen 'beste' dj, gitarist, producer, pianist etc. etc.

Wel ben ik van mening dat Bas een ongekende goede producer is die van vele markte thuis is en als er een top 10 zou zijn, dat hij er dan ongetwijfeld in zal staan! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 13:23 

Kraak... Piep...

Dit hierboven.

TOA, Ophidian en Promo zou ik persoonlijk net zo of beter dan Bas vinden. Die productie kwaliteit ligt abnormaal hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 14:15 

Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Duke schreef:
hotymoty schreef:

Dit is een beetje te zwart op wit. Ben het met je eens dat Hardstyle producers over het algemeen wel bij de top horen qua productie skills, maar dat betekend niet direct dat ze beter zijn dan een house producer. Elke producer in elk verschillende genre heeft zijn eigen kwaliteiten.

Neem bijvorbeeld een Hans Zimmer. Deze man is ook een genie in het producen en componeren van muziek, maar omdat hij geen hardstyle kan maken wil niet zeggen dat hij een slechte producer is. En zo ook vice versa.

Naar mijn mening bestaan er in de muziek wereld geen 'beste' dj, gitarist, producer, pianist etc. etc.

Wel ben ik van mening dat Bas een ongekende goede producer is die van vele markte thuis is en als er een top 10 zou zijn, dat hij er dan ongetwijfeld in zal staan! ^^

Bedoel ook meer binnen de dance scene, Hans Zimmer is natuurlijk weer een producer in een hele andere categorie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 18:59 

Hardtraxx Elite

Ik bedoelde ook EDM, niet te vergelijken met Hans Zimmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 20:45 

Artiest

Excuses dan ^^. Wel ben ik van mening dat het zelfde principe ook hetzelfde geldt binnen de EDM :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Over de docu kunnen we hier verder: algemeen/10-years-of-noisecontrollers-documentary-t53450.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 16:27 

Hardtraxx Veteran

Rebirth line-up dag twee is er ook:
feesten/rebirth-festival-2016-the-wildest-adventure-9-10-4-2016-raamse-akkers-haaren-t53307-75.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 17:00 

Hardtraxxer

Activator op Facebook schreef:
Well, I'm sorry to say that the 5th volume of VoS will never be released as part of the album but all the collaborations I made (Zatox, Tatanka, Hardstyle Mafia, Unresolved, Pherato, Kidd Kaos) will be out in 2016 as a single.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2015 23:46 

Hardtraxx Veteran

vuxajoro schreef:
Activator op Facebook schreef:
Well, I'm sorry to say that the 5th volume of VoS will never be released as part of the album but all the collaborations I made (Zatox, Tatanka, Hardstyle Mafia, Unresolved, Pherato, Kidd Kaos) will be out in 2016 as a single.

:oh: Hier ben ik benieuwd naar, heb ik dit gemist of is er ergens iets al te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2015 10:57 

Hardtraxx Addict

Interview: Bioweapon is back and here to stay! - http://www.hardnews.nl/en/interview-bio ... e-to-stay/
Vorige  1 ... 2397, 2398, 2399, 2400, 2401, 2402, 2403 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen