Duke schreef:
hotymoty schreef:
Beste producer van hardstyle, ik durf bijna wel mijn hand in t vuur te steken dat hij ook de beste producer is van heel EDM. Hij heeft echt van alles gemaakt.
Hardstyle producers behoren volgens mij sowieso tot de top van de dance industrie qua producerskills. Zeker als je kijkt naar het gemak waarop ze ook kwalitatief sterke housetracks produceren.
Ik zie dat andersom niet zo snel gebeuren.
Dit is een beetje te zwart op wit. Ben het met je eens dat Hardstyle producers over het algemeen wel bij de top horen qua productie skills, maar dat betekend niet direct dat ze beter zijn dan een house producer. Elke producer in elk verschillende genre heeft zijn eigen kwaliteiten.
Neem bijvorbeeld een Hans Zimmer. Deze man is ook een genie in het producen en componeren van muziek, maar omdat hij geen hardstyle kan maken wil niet zeggen dat hij een slechte producer is. En zo ook vice versa.
Naar mijn mening bestaan er in de muziek wereld geen 'beste' dj, gitarist, producer, pianist etc. etc.
Wel ben ik van mening dat Bas een ongekende goede producer is die van vele markte thuis is en als er een top 10 zou zijn, dat hij er dan ongetwijfeld in zal staan!