P
Hardtraxx Veteran
5055 posts member since 2013
last seen 8 hours ago
Delt-A wrote:
Pipa wrote:
Delt-A wrote:Laten ze de kans op Hardtraxx TOTY schieten :(
TOTY van 2016 al bekend dus. Misschien doen ze in Januari releasen zodat die volgend jaar met Freaqshow komt?
Jammere is dat vaak tracks uit januari/februari vergeten worden door stemmers.
Dat is waar. Of aan het eind van het jaar kapot gedraaid. En vindt niemand die meer leuk
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Image

ALBUM???

Het zou wel een gekke naam zijn :P
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Nou... Misschien als 'grapje' bedoelt aangezien ze een beetje tussen Raw en Mainstream inzitten?
Last edited by Conzpiracy on 26 Nov 2015 16:33, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Conzpiracy wrote:Nou... Misschien als 'grapje' bedoelt dat ze een beetje tussen Raw en Mainstream inzitten?
Moest daar dus gelijk aan denken, zou het best wel een stunt vinden xd
Hardtraxxer
203 posts member since 2015
Appelsapman wrote:Als 1 van de gelukkigen de docu mogen zien. Maar wat was dit een vette docu!! Meters kippenvel gehad tijdens het kijken :cry: . Ook mooi om te zien dat headhunterz ook mee wou werken. :thumbsup:
Heb hem ook mogen zien, wat hebben de heren van Editz dit vet in elkaar gezet zeg! Echt een aanrader om eens te gaan kijken, hier ook een uur lang kippenvel en ''whoop, deze track :love:'' of ''oh ja, dit feest :drool: '' momenten gehad. Heerlijk! :worship: Idd gaaf dat Headhunterz ook een bijdrage heeft geleverd.

Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
C
Hardtraxxer
157 posts member since 2014
last seen Nov 2018
Hahaha #HOKJES :woot: :woot:

Als ze hier willen aangeven dat ze er tussen inzitten of meer raw met gevoel/melodie willen produceren ik juich het héél hard toe :thumbsup:

Zoals eerder aangegeven kan/kon ik van beide stijlen genieten, maar laatste dikke half jaar is de raw inspiratieloos geworden- screech - Kick /en of harder - hardst gelukkig is zijn er nog een aantal artiesten die het wel snappen (B-front/Freqz o.a.), gelukkig is de euforische hardstyle sinds een aantal maanden voor mijn gevoel ook weer uit een dal gekomen met vette releases en producties, dus dikke prima allemaal.
K
Hardtraxxer
331 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
Criticaster wrote:Hahaha #HOKJES :woot: :woot:

Als ze hier willen aangeven dat ze er tussen inzitten of meer raw met gevoel/melodie willen produceren ik juich het héél hard toe :thumbsup:

Zoals eerder aangegeven kan/kon ik van beide stijlen genieten, maar laatste dikke half jaar is de raw inspiratieloos geworden- screech - Kick /en of harder - hardst gelukkig is zijn er nog een aantal artiesten die het wel snappen (B-front/Freqz o.a.), gelukkig is de euforische hardstyle sinds een aantal maanden voor mijn gevoel ook weer uit een dal gekomen met vette releases en producties, dus dikke prima allemaal.
Dit. +1 :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Nieuw album :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 15 days ago
Minus is More op fb:
Collectors, keep an eye on our page..
Image
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Is dat een canvas?
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
sonnebloem wrote:Is dat een canvas?
dat dacht ik ook, maar waarom zou je minus is more op de rand printen?
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Gewoon als merkje lijkt me ;)

Maar een ultimate verzamel CD box lijkt me wel gaaf van alle artiesten. Maar denk het niet helaas.
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
yowan wrote:
Waarom niet? :cool:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 5 hours ago
bdh112 wrote:Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
Volgens mij hij er helemaal klaar mee. :/
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Hard Invasion wrote:
yowan wrote:
Waarom niet? :cool:
Als je een canvas aan je muur hebt wil je toch niet dat er allemaal dingen op de rand staan?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
yowan wrote: Als je een canvas aan je muur hebt wil je toch niet dat er allemaal dingen op de rand staan?
Ik zou me er niet aan storen, het zou eens wat anders zijn.
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
Is het wel een canvas?
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Zephyrus wrote:Is het wel een canvas?
Lijkt er wel op.
Daarnaast staat er in die waas ook nog het logo van MiM.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Ik zie er een album in.
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Ik denk een game.
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Dekbedovertrek.
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Ga maar verder on-topic ;)
A
Hardtraxxer
771 posts member since 2015
last seen 23 days ago
MelvinFR wrote:
bdh112 wrote:Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
Bas zei voordat de docu begon dat hij Arjan wel gevraagd had, maar dat Arjen er inderdaad klaar mee is en dat hij NC achter zich heeft gelaten en dat hij nu in zn eentje knalt.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Appelsapman wrote:
MelvinFR wrote:
Bas zei voordat de docu begon dat hij Arjan wel gevraagd had, maar dat Arjen er inderdaad klaar mee is en dat hij NC achter zich heeft gelaten en dat hij nu in zn eentje knalt.
Vind dat toch wel een beetje gek als je het mij vraagt. Je hoeft geen optreden te doen maar gewoon wat vragen te beantwoorden hoe je die tijd hebt beleefd of hoe je de samenwerking vond.
Ik bedoel ik heb ook meerdere banen gehad en kom daar ook niet meer over de vloer.
Maar als iemand me wat zou willen vragen over een bepaalde werkzame periode zou ik best een paar vraagjes willen beantwoorden.
Het lijkt er bijna op dat ze samen toch onenigheid hebben gehad oid? Waarom anders zoveel moeite doen om geen vragen te willen beantwoorden
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Die indruk krijg ik ook. Als je jarenlang samen hebt gewerkt, lijkt het me dat je het juist leuk vindt om zo iets te doen voor Bas. Denk ook niet dat ze nog veel contact hebben dan.