Dat is waar. Of aan het eind van het jaar kapot gedraaid. En vindt niemand die meer leukDelt-A wrote:Jammere is dat vaak tracks uit januari/februari vergeten worden door stemmers.Pipa wrote:TOTY van 2016 al bekend dus. Misschien doen ze in Januari releasen zodat die volgend jaar met Freaqshow komt?Delt-A wrote:Laten ze de kans op Hardtraxx TOTY schieten
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
-
KHardtraxxer
- 331 posts member since 2014
- last seen 1 hour ago

ALBUM???
Het zou wel een gekke naam zijn
Nou... Misschien als 'grapje' bedoelt aangezien ze een beetje tussen Raw en Mainstream inzitten?
Last edited by Conzpiracy on 26 Nov 2015 16:33, edited 1 time in total.
Moest daar dus gelijk aan denken, zou het best wel een stunt vindenConzpiracy wrote:Nou... Misschien als 'grapje' bedoelt dat ze een beetje tussen Raw en Mainstream inzitten?
Heb hem ook mogen zien, wat hebben de heren van Editz dit vet in elkaar gezet zeg! Echt een aanrader om eens te gaan kijken, hier ook een uur lang kippenvel en ''whoop, deze trackAppelsapman wrote:Als 1 van de gelukkigen de docu mogen zien. Maar wat was dit een vette docu!! Meters kippenvel gehad tijdens het kijken. Ook mooi om te zien dat headhunterz ook mee wou werken.
Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Hahaha #HOKJES
Als ze hier willen aangeven dat ze er tussen inzitten of meer raw met gevoel/melodie willen produceren ik juich het héél hard toe
Zoals eerder aangegeven kan/kon ik van beide stijlen genieten, maar laatste dikke half jaar is de raw inspiratieloos geworden- screech - Kick /en of harder - hardst gelukkig is zijn er nog een aantal artiesten die het wel snappen (B-front/Freqz o.a.), gelukkig is de euforische hardstyle sinds een aantal maanden voor mijn gevoel ook weer uit een dal gekomen met vette releases en producties, dus dikke prima allemaal.
Als ze hier willen aangeven dat ze er tussen inzitten of meer raw met gevoel/melodie willen produceren ik juich het héél hard toe
Zoals eerder aangegeven kan/kon ik van beide stijlen genieten, maar laatste dikke half jaar is de raw inspiratieloos geworden- screech - Kick /en of harder - hardst gelukkig is zijn er nog een aantal artiesten die het wel snappen (B-front/Freqz o.a.), gelukkig is de euforische hardstyle sinds een aantal maanden voor mijn gevoel ook weer uit een dal gekomen met vette releases en producties, dus dikke prima allemaal.
-
KHardtraxxer
- 331 posts member since 2014
- last seen 1 hour ago
Dit. +1Criticaster wrote:Hahaha #HOKJES![]()
![]()
Als ze hier willen aangeven dat ze er tussen inzitten of meer raw met gevoel/melodie willen produceren ik juich het héél hard toe![]()
Minus is More op fb:

Collectors, keep an eye on our page..

dat dacht ik ook, maar waarom zou je minus is more op de rand printen?sonnebloem wrote:Is dat een canvas?
Gewoon als merkje lijkt me
Maar een ultimate verzamel CD box lijkt me wel gaaf van alle artiesten. Maar denk het niet helaas.
Maar een ultimate verzamel CD box lijkt me wel gaaf van alle artiesten. Maar denk het niet helaas.
Waarom niet?yowan wrote:dat dacht ik ook, maar waarom zou je minus is more op de rand printen?sonnebloem wrote:Is dat een canvas?
Volgens mij hij er helemaal klaar mee.bdh112 wrote:Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
Als je een canvas aan je muur hebt wil je toch niet dat er allemaal dingen op de rand staan?Hard Invasion wrote:Waarom niet?yowan wrote:dat dacht ik ook, maar waarom zou je minus is more op de rand printen?sonnebloem wrote:Is dat een canvas?
Ik zou me er niet aan storen, het zou eens wat anders zijn.yowan wrote: Als je een canvas aan je muur hebt wil je toch niet dat er allemaal dingen op de rand staan?
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
Is het wel een canvas?
Lijkt er wel op.Zephyrus wrote:Is het wel een canvas?
Daarnaast staat er in die waas ook nog het logo van MiM.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 23 days ago
Bas zei voordat de docu begon dat hij Arjan wel gevraagd had, maar dat Arjen er inderdaad klaar mee is en dat hij NC achter zich heeft gelaten en dat hij nu in zn eentje knalt.MelvinFR wrote:Volgens mij hij er helemaal klaar mee.bdh112 wrote:Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
Vind dat toch wel een beetje gek als je het mij vraagt. Je hoeft geen optreden te doen maar gewoon wat vragen te beantwoorden hoe je die tijd hebt beleefd of hoe je de samenwerking vond.Appelsapman wrote:Bas zei voordat de docu begon dat hij Arjan wel gevraagd had, maar dat Arjen er inderdaad klaar mee is en dat hij NC achter zich heeft gelaten en dat hij nu in zn eentje knalt.MelvinFR wrote:Volgens mij hij er helemaal klaar mee.bdh112 wrote:Misschien spoil ik nu iets, maar ik had eigenlijk nog wel op een bijdrage van Arjan gehoopt/
Ik bedoel ik heb ook meerdere banen gehad en kom daar ook niet meer over de vloer.
Maar als iemand me wat zou willen vragen over een bepaalde werkzame periode zou ik best een paar vraagjes willen beantwoorden.
Het lijkt er bijna op dat ze samen toch onenigheid hebben gehad oid? Waarom anders zoveel moeite doen om geen vragen te willen beantwoorden