Bewijsdrang.PNXRMX wrote:Zal nog best even een vreemde gast blijven zo te zien. Ik snap wel dat ie er echt blij mee is, maar het getuigt toch echt wel weer van een apart inschattingsvermogen betreft sociale situaties, het lelijke knip-en-plakwerk daargelaten.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Frontliner mijn avater van Hardtraxx op Facebook heeft gedeeld, blijkbaar kijkt hij ook mee
https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... =3&theater
https://www.facebook.com/djfrontliner/p ... =3&theater
-
K
Dan moet je niet naar TMS gaanchas1n wrote:plus boekingen...
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 7 days ago
Zephyrus wrote:Wordt die jongen nog wel is geboekt om ergens te komen draaien?
View on Instagram
Ik vind het wel apart om te zien dat die jongen nog zoveel support en contact heeft met andere artiesten na alles.
Nou, geen Gangsta Remix gehoord tijdens TitanTitan: 'jongen die gaat vol door de hangar'! Be there!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 10 days ago
Het zal me niks verbazen als deze jongen in een waanwereld leeft en de meeste reacties geshopt zijn 
Hij zei ook hanger, dus misschien dat het Titans nieuwe kledingkast anthem is.Basshunterzz wrote:Zephyrus wrote:Wordt die jongen nog wel is geboekt om ergens te komen draaien?
View on Instagram
Ik vind het wel apart om te zien dat die jongen nog zoveel support en contact heeft met andere artiesten na alles.Nou, geen Gangsta Remix gehoord tijdens TitanTitan: 'jongen die gaat vol door de hangar'! Be there!
Nee, die gangsta remix is al door heel veel artiesten gedraaid. Hoezo nou weer waanwereld?RTM93 wrote:Het zal me niks verbazen als deze jongen in een waanwereld leeft en de meeste reacties geshopt zijn
toch wel vet dat Requiem en Titan hem blijkbaar wel mogen terwijl Fusion hem nogsteeds loopt te naaien (Oa die podcast waar ineens alle Fusion platen uitgehaald moesten worden).
Interview Prefix & Density
http://www.hardnews.nl/prefix-density-o ... omstvisie/
Hebben het ook over een eventueel plan om een album te maken.
http://www.hardnews.nl/prefix-density-o ... omstvisie/
Hebben het ook over een eventueel plan om een album te maken.
Het eerste wat ik dacht bij ‘Brain meets Brutal’ was een album. Hebben jullie al eens gedacht aan een album maken?
Wouter: Toevallig zitten wij wel te brainstormen over een album. We hebben het gevoel dat een album de volgende stap gaat worden in onze carrière. We zijn vooral aan het nadenken over hoe we een album zouden aanpakken qua thema en release etc. Qua produceren is het echt geen probleem aangezien de platen al de studio uit vliegen!
Bas: Ik denk dat we het ook gewoon origineel moeten aanpakken, zoals op wat voor manier het album wordt verspreid, in plaats van dat het maar op een CD’tje weggezet wordt. Met het brainstormen hopen we hier origineler in te zijn, qua tracks en qua zaken er omheen.
en:
Naast dat komt de release van “Just a Memory” er op 6 januari aan en zijn we zelfs bezig met een remix van een hele bekende plaat, namelijk “Phuture Noize – Terrordome!”
Laten ze de kans op Hardtraxx TOTY schieten 
Zo B-Front geil als HT is (al doe ik er zelf ook aan mee) zag ik het toch niet gebeuren dat Just A Memory zou winnen van We Are One, als je kijkt naar hoe beide nummers gewaardeerd worden.
Ja hier is over nagedachtJoey wrote:Zo B-Front geil als HT is (al doe ik er zelf ook aan mee) zag ik het toch niet gebeuren dat Just A Memory zou winnen van We Are One, als je kijkt naar hoe beide nummers gewaardeerd worden.
Maar als ik zie wat B-Front nu al klaar heeft liggen wordt hij volgend jaar 1, 2 en 3
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Dat wordt mooi!
Wauw wat gaaf, ben echt enorm benieuwd!
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Die man is echt een genie. Kan niet wachten om de hele docu te kijken.
-
AHardtraxxer
- 771 posts member since 2015
- last seen 23 days ago
Als 1 van de gelukkigen de docu mogen zien. Maar wat was dit een vette docu!! Meters kippenvel gehad tijdens het kijken
. Ook mooi om te zien dat headhunterz ook mee wou werken. 
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Wanneer kan je hem bekijken? 
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Als je het 10 years noisecontrollers album hebt gekocht.Lenny wrote:Wanneer kan je hem bekijken?
-
K
Die track onder de trailer 
Gisteren ook gezien inderdaad. Hele interessante docuAppelsapman wrote:Als 1 van de gelukkigen de docu mogen zien. Maar wat was dit een vette docu!! Meters kippenvel gehad tijdens het kijken. Ook mooi om te zien dat headhunterz ook mee wou werken.
Nu een wistjedatje: Bij de nieuwe editie van Wish Outdoor is op vrijdag een extra hardstyle podium geprogrammeerd.
-
K
Slimme en zeker van toegevoegde waarde keus denk ikKhadber wrote:Bij de nieuwe editie van Wish Outdoor is op vrijdag een extra hardstyle podium geprogrammeerd.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 9 hours ago
TOTY van 2016 al bekend dus. Misschien doen ze in Januari releasen zodat die volgend jaar met Freaqshow komt?Delt-A wrote:Laten ze de kans op Hardtraxx TOTY schieten
Jammere is dat vaak tracks uit januari/februari vergeten worden door stemmers.Pipa wrote:TOTY van 2016 al bekend dus. Misschien doen ze in Januari releasen zodat die volgend jaar met Freaqshow komt?Delt-A wrote:Laten ze de kans op Hardtraxx TOTY schieten