Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2370, 2371, 2372, 2373, 2374, 2375, 2376 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:24 

algemeen/dj-mag-top-100-2015-t51156-125.html#p1540601
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:27 

Hardtraxx Addict

Blear schreef:
Het is best pijnlijk voor Scantraxx neem ik aan, in de vorm hoe Headhunterz over "dat label" praat :lol:

Vind dat hij zich nog wel inhoudt. Anders had hij Scantraxx helemaal zwart gemaakt of dieper in het verhaal te duiken en hun naam te noemen.
Dit is gewoon een nette reclame voor de nieuwe stichting die jonge dj's behoudt voor het maken van onnodige fouten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:36 

Hardtraxx Veteran

Geen kwaad woord gezegd volgens mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:56 

Hardtraxxer

Als je door zijn woorden heen leest, zegt hij eigenlijk dat hij heel veel spijt heeft gehad van zijn naïviteit in de tijd dat hij tekende bij Scantraxx. Het filmpje maakt dat duidelijk. Hij zegt trouwens zelfs letterlijk dat hij daar spijt van heeft gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 21:01 

Hardtraxx Addict

Blear schreef:
Als je door zijn woorden heen leest, zegt hij eigenlijk dat hij heel veel spijt heeft gehad van zijn naïviteit in de tijd dat hij tekende bij Scantraxx. Het filmpje maakt dat duidelijk. Hij zegt trouwens zelfs letterlijk dat hij daar spijt van heeft gehad.

Hij heeft eerder spijt gehad dat hij niet naar zijn ouders heeft geluisterd. Scantraxx ligt hij hier niet uit maar het contract met Scantraxx wel, okal word de naam niet genoemd.
Maar hij wilt dat de jongere dj's minder naïef zullen zijn en eerst de ouders of de nieuwe organisatie het contract laten lezen voordat er getekend word.
Het is zeker een goede organisatie denk ik, omdat platenlabels tot op heden nog makkelijk jonge naïeve dj's tot op zekere hoogte hun talenten 'misbruiken'.

Hij noemt Scantraxx niet misschien uit respect omdat hij weet dat het zijn eigen fout is geweest en het gewoon de manier van doen was toendertijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 21:13 

Hardtraxxer

O ja daar geef ik je zeker gelijk in. Bovendien is zo'n organisatie een plus punt, dat ze daar nog niet eerder mee zijn gekomen zelfs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:16 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Blear schreef:

Hij heeft eerder spijt gehad dat hij niet naar zijn ouders heeft geluisterd. Scantraxx ligt hij hier niet uit maar het contract met Scantraxx wel, okal word de naam niet genoemd.
Maar hij wilt dat de jongere dj's minder naïef zullen zijn en eerst de ouders of de nieuwe organisatie het contract laten lezen voordat er getekend word.
Het is zeker een goede organisatie denk ik, omdat platenlabels tot op heden nog makkelijk jonge naïeve dj's tot op zekere hoogte hun talenten 'misbruiken'.

Hij noemt Scantraxx niet misschien uit respect omdat hij weet dat het zijn eigen fout is geweest en het gewoon de manier van doen was toendertijd.

We hebben vaak commentaar op je, maar hier sla je de spijker op z'n kop :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:19 

Hardtraxxer

Rickzel, je bent zo vredelievend vandaag, ik word er helemaal warm van :$
:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:51 

Hardtraxxer

Hard Invasion schreef:
DJ MAG schreef:
49. Coone
53. Brennan Heart
72. Radical Redemption
73. Frontliner
79. Da Tweekaz
87. Zatox

Deze poll wordt ook steeds lachwekkender ook he, Noisecontrollers en Wildstylez eruit en dan BH die stijgt. Dimitri vegas & Like Mike op 1 :lol: . Het zielige is ook gewoon dat elke buitenstaander ze als helden ziet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 22:53 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
We hebben vaak commentaar op je, maar hier sla je de spijker op z'n kop :)

Nu nog volhouden xd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 01:30 

Hardtraxx Veteran

Skatzow schreef:
Citaat:
Ouders Nederlandse top-dj's willen dj-talenten beschermen

Managers die veel aan je verdienen en promotors die vooral zélf beter worden van succes van een ander: de dancewereld is een miljoenenbusiness en daar willen veel mensen een graantje van meepikken. Daar gaat het vaak mis, merken ouders van dj's die op jonge leeftijd doorbraken.

Zij komen nu met de Dutch DJ Foundation (DDJF). Zo willen ze de belangen behartigen van Nederlandse dj's en producers.

http://nos.nl/artikel/2063384-ouders-ne ... ermen.html

Het idee opzich is wel goed :)

Kan uit het artikel niet echt opmaken wat er nou precies misgaat. Geen concrete voorbeelden en te oppervlakkig helaas.

Daarnaast kan het contract misschien niet helemaal eerlijk zijn maar ik weet bijna zeker dat als Martin Garrix Animals op een ander label had uitgebracht, hij niet zou staan waar hij vandaag de dag staat. Oftewel, door bekendheidsboost die het label je geeft als onbekende naam, lijkt het mij gewoon een eerlijk deal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 06:03 

Donateur

jonah_psvfan schreef:
DJ MAG schreef:
49. Coone
53. Brennan Heart
72. Radical Redemption
73. Frontliner
79. Da Tweekaz
87. Zatox

Deze poll wordt ook steeds lachwekkender ook he, Noisecontrollers en Wildstylez eruit en dan BH die stijgt. Dimitri vegas & Like Mike op 1 :lol: . Het zielige is ook gewoon dat elke buitenstaander ze als helden ziet.

Brennan Heart (-6)

Stijgt? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 06:37 

Donateur

http://www.petitions24.com/we_want_ruff ... limax_2015

Dat wil toch niemand... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 07:35 

Donateur

hoebedoelje schreef:
http://www.petitions24.com/we_want_ruffian_at_qlimax_2015

Nee. Dit was voor mij deze week een van de lichtpuntjes. Zet onze kleine vriend er alsjeblieft neer. Slokt qua postuur niet zoveel aandacht op en hij weet echt wel af en toe wanneer die z'n waffel moet houden. Wat mij betreft is er voor hardstyle setjes het liefst helemaal niemand die door de platen heen staat te blèren, maar als het dan iemand moet zijn dan alsjeblieft Villain.

Onbegrijpelijk ook dat Q hem wegzet voor "Peterrrrrrr Aldenzee" op XQ Holland. Die gozer geeft gewoon openlijk aan dat hij Hard Rock boven hardere stijlen verkiest. Hoop van harte dat we daar vanaf nu van verlost zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 09:05 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
hoebedoelje schreef:
http://www.petitions24.com/we_want_ruffian_at_qlimax_2015

Nee. Dit was voor mij deze week een van de lichtpuntjes. Zet onze kleine vriend er alsjeblieft neer. Slokt qua postuur niet zoveel aandacht op en hij weet echt wel af en toe wanneer die z'n waffel moet houden. Wat mij betreft is er voor hardstyle setjes het liefst helemaal niemand die door de platen heen staat te blèren, maar als het dan iemand moet zijn dan alsjeblieft Villain.

Onbegrijpelijk ook dat Q hem wegzet voor "Peterrrrrrr Aldenzee" op XQ Holland. Die gozer geeft gewoon openlijk aan dat hij Hard Rock boven hardere stijlen verkiest. Hoop van harte dat we daar vanaf nu van verlost zijn

not sure if sarcasme, or compleet noncence.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 09:25 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
jonah_psvfan schreef:
DJ MAG schreef:
49. Coone
53. Brennan Heart
72. Radical Redemption
73. Frontliner
79. Da Tweekaz
87. Zatox

Brennan Heart (-6)

Stijgt? :/

Oh dan had ik het even niet goed gelezen, maar dat hij nog ergens in de 50 staat is toch onterecht, als je bijv naar Noisecontrollers kijkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 10:43 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:
Die gozer geeft gewoon openlijk aan dat hij Hard Rock boven hardere stijlen verkiest. Hoop van harte dat we daar vanaf nu van verlost zijn

Ik ook (Metalcore dan) :P Boeiend.

Maar dit jaar op Defqon ook wel gemerkt dat Villain het prima zou kunnen. Als hij het hee hoo tot een minimum zou kunnen houden want dat was wel iets wat Ruffian in ieder geval deed bij de black dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:24 

Hardtraxx Veteran

Hard Invasion schreef:
Rickzel, je bent zo vredelievend vandaag, ik word er helemaal warm van :$
:kiss:

Hahaha, ja ik heb zo mijn buitjes :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 11:32 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Die gozer geeft gewoon openlijk aan dat hij Hard Rock boven hardere stijlen verkiest. Hoop van harte dat we daar vanaf nu van verlost zijn

Ik ook (Metalcore dan) :P Boeiend.

Maar dit jaar op Defqon ook wel gemerkt dat Villain het prima zou kunnen. Als hij het hee hoo tot een minimum zou kunnen houden want dat was wel iets wat Ruffian in ieder geval deed bij de black dit jaar.

Elke paar uur een andere MC. En dan na het feest een enquete van wie deed het beste MC zijn en die voor 2016 inhuren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:00 

Hardtraxx Veteran

Oh god nee geen Ruffian... Villain vind ik echt zo veel fijner, lult veel minder (onzin)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 12:58 

Hardtraxx Addict

Van mij mogen ze gewoon overal en altijd MC Da Syndrome gooien. Qua stem misschien niet de sterkste, maar wat een entertainment verder! ik word zo vrolijk van die gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:01 

Hardtraxx Addict

Nolz overal. Zijn stem is RAWWW
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:10 

Hardtraxx Veteran

MC Jeff dan met zn piepstem :D

Ruffian mag dan misschien niet de beste mc zijn, hij hoort gewoon blij qlimax :( zoveel edities heeft hij daar al gestaan.. Op overige feesten zal ik hem niet echt missen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:18 

Hardtraxx Crew

Zullen we het verder maar hebben over wist je datjes hebben? Vertellen welke MC je het liefst op een feest ziet mag je ergens anders doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 13:28 

Hardtraxx Addict

Hard Bass schreef:
Unit 001 – Team Blue – Mission coordinates: 71°18'1" N, 156°44'9” W – ‪#‎HB16‬

Komt uit op:

7501-7967 Transit St, Barrow, AK 99723, USA
Latitude: 71.300278 | Longitude: -156.735833
Vorige  1 ... 2370, 2371, 2372, 2373, 2374, 2375, 2376 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen