Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2369, 2370, 2371, 2372, 2373, 2374, 2375 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 18:12 

Hardtraxx Crew

Blear schreef:
NC Album is niet zo lastig uiteindelijk:

1. Je klikt een willekeurige track aan die je naar je winkelmandje doet.
2. Je gaat in je winkelmandje en klikt bij step 2 op accepteren van terms conditions blabla.
3. Je voert de code in, en klikt op check code. Dan staat er code approved blabla.
4. Je gaat terug naar stap 2 en flikkert de willekeurige track uit je mandje.
5. Je gaat naar de homepage, iets omlaag onder het kopje latest merchandise, en gaat met je muis op het NC album staan.
6. Buy
7. Blij :clap:

Thanks, niet hoeven kloten zo. Meteen besteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:20 

Hardtraxx Veteran

Komt er bij mij dus op neer dat hij niet verder wil als je iDeal aanvinkt. man man man. Heb geen creditcard nie :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:30 

Artiest

sonnebloem schreef:
Komt er bij mij dus op neer dat hij niet verder wil als je iDeal aanvinkt. man man man. Heb geen creditcard nie :mad:

Zojuist heb ik 'm met iDeal kunnen bestellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 19:57 

Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
DeBakker schreef:
Dit bedoelt Atmozfears als grap toch? :x

Ze hadden Deetox & Atmozfears blijkbaar op het zelfde tijdstip & zelfde locatie ingepland. xd

Als gastspreker, of dj?
Want dan konden ze ook mooi b2b spelen :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2015 20:00 

Artiest

SAIN7 schreef:
Mitzinator schreef:
DeBakker schreef:

Ze hadden Deetox & Atmozfears blijkbaar op het zelfde tijdstip & zelfde locatie ingepland. xd

Als gastspreker, of dj?
Want dan konden ze ook mooi b2b spelen :p

DJ, maar blijkbaar had ie daar geen zin in. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 09:31 

DeBakker schreef:
maar blijkbaar had ie daar geen zin in. :P

Dat kan ik me wel voorstellen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 11:16 

Mitzinator schreef:
DeBakker schreef:

madmozfears :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 12:07 

Kraak... Piep...

HAHAHA

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 13:01 

Hardtraxxer

Laat ze jou eens een keer een -pammetje voorschrijven, zal wonderen doen denk ik :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:14 

Hardtraxxer

Dat Noisecontrollers album ziet er vet uit, maar €27,45 voor een album waarvan ik de cd's niet gebruik is wel een beetje veel geld.

Off-topic: Ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die albums kopen puur om de artiest te steunen, zit hier zelf de laatste tijd aan te denken om te gaan doen aangezien ik muziek nooit koop en bepaalde artiesten mijn geld daar wel voor verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:17 

Hardtraxx Veteran

Is er al bekend wat er allemaal op komt?
Ik wil niet 3 tientjes neerleggen voor iets waar ik geen flauw idee van heb wat er op komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:19 

Hardtraxxer

Ik leg bepaalde albums in de auto, toch altijd leuk voor onderweg.

Heb nu 3x een NC album gekocht, Smack, Machine album, Toneshifterz album, Showtek album.
Deels wel voor de steun naar artiesten toen, maar ook omdat het toch wel een hebbedingetje blijft in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:19 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
Is er al bekend wat er allemaal op komt?
Ik wil niet 3 tientjes neerleggen voor iets waar ik geen flauw idee van heb wat er op komt.

100 beste nummers, documentaire en exclusief materiaal zoals de Ctrl.Alt.Delete kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:28 

Hardtraxx Veteran

DJ JellyBean schreef:
Off-topic: Ben eigenlijk benieuwd of er mensen zijn die albums kopen puur om de artiest te steunen, zit hier zelf de laatste tijd aan te denken om te gaan doen aangezien ik muziek nooit koop en bepaalde artiesten mijn geld daar wel voor verdienen.

Dit speelt voor mij wel een grote rol ja, voor welke muziek ik netjes koop en welke ik op minder legale manieren binnenhaal. Bovendien vind ik het altijd wel leuk om iets tastbaars te hebben, dus een fysieke cd zal ik sneller kopen dan legale downloads (ookal zou dat iets duurder zijn)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 14:57 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
DJ JellyBean schreef:

Dit speelt voor mij wel een grote rol ja, voor welke muziek ik netjes koop en welke ik op minder legale manieren binnenhaal. Bovendien vind ik het altijd wel leuk om iets tastbaars te hebben, dus een fysieke cd zal ik sneller kopen dan legale downloads (ookal zou dat iets duurder zijn)

Ik vind het zelf ook tof om iets tastbaars te hebben, geeft echt een stukje meerwaarde. Helemaal vet als je ook nog eens een gesigneerd album hebt (vind ik tenminste :P)

Zojuist een goede deal gevonden: Frontliner - Producers Mind, Noisecontrollers - E=NC2, D-Block & S-Te-Fan -Rockin Ur Mind voor €7,50 per stuk. Daar laat ik ze niet voor liggen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:53 

Hardtraxx Crew

Audiofreq op Twitter:
Citaat:
So, uh I wonder what people are gonna say what our Bioweapon EP sounds exactly like Bioweapon out of 2011. I mean, that’s kinda what the whole project/act was all about, that sound and that style. So if we go back to/continue that style, is that bad? I dunno, it’s weird, making old (school) sounding record with old tunes. Just hope people aren’t disappointed. But at least it’s fun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

DJ JellyBean schreef:

Zojuist een goede deal gevonden: Frontliner - Producers Mind, Noisecontrollers - E=NC2, D-Block & S-Te-Fan -Rockin Ur Mind voor €7,50 per stuk. Daar laat ik ze niet voor liggen :D

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 16:00 

Donateur

Ja die hoop op geen teleurstelling is waarom people are gonna say what
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 17:06 

Hardtraxxer

Citaat:
Ouders Nederlandse top-dj's willen dj-talenten beschermen

Managers die veel aan je verdienen en promotors die vooral zélf beter worden van succes van een ander: de dancewereld is een miljoenenbusiness en daar willen veel mensen een graantje van meepikken. Daar gaat het vaak mis, merken ouders van dj's die op jonge leeftijd doorbraken.

Zij komen nu met de Dutch DJ Foundation (DDJF). Zo willen ze de belangen behartigen van Nederlandse dj's en producers.

http://nos.nl/artikel/2063384-ouders-ne ... ermen.html

Het idee opzich is wel goed :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:29 

Hardtraxxer

Het is best pijnlijk voor Scantraxx neem ik aan, in de vorm hoe Headhunterz over "dat label" praat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:41 

Hardtraxxer

DJ MAG schreef:
72. Radical Redemption
73. Frontliner
79. Da Tweekaz
87. Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:52 

Hardtraxx Veteran

Vergeet Miss K8 op 94 niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 19:56 

Hardtraxxer

_theon_ schreef:
Vergeet Miss K8 op 94 niet. :thumbup:

Ben zelf niet echt geïntereseerd in hardcore vandaar, maar je hebt gelijk ! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:12 

brennan heart op 53
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2015 20:23 

Hardtraxxer

DJ MAG schreef:
49. Coone
53. Brennan Heart
72. Radical Redemption
73. Frontliner
79. Da Tweekaz
87. Zatox
Vorige  1 ... 2369, 2370, 2371, 2372, 2373, 2374, 2375 ... 3078  Volgende