Tomorrow it's finally time for Supremacy.
We got 3 new tracks for you guys, so prepare your eardrums!
See you in 26,5 hours!

Tomorrow it's finally time for Supremacy.
We got 3 new tracks for you guys, so prepare your eardrums!
See you in 26,5 hours!

Comments op titels ook!Joey wrote:De titels worden wel steeds origineler!
Ik zie een verbandChroman wrote:Comments op titels ook!Joey wrote:De titels worden wel steeds origineler!
Neem ook de moeite al niet meer om ze te luisteren.Joey wrote:De titels worden wel steeds origineler!
Inderdaad, niet alleen oordelen aan de hand van de titel van een trackDelt-A wrote:Wist je dat Ain't F_cking Around gewoon een heel leuke track is die wel de moeite waard is om te luisteren?
Andere twee nog niet gehoord.
Moet je Kronos even mailen, die weet daar vast wel raad mee.yowan wrote:Ik wacht nogsteeds op een nummer dat ''Fuck'' gaat heten.
Dit nummer op z'n hardstyleboys heet fuckyowan wrote:Ik wacht nogsteeds op een nummer dat ''Fuck'' gaat heten.
In acts als Minus Militia, Radical, Digital Punk en Warface stop ik überhaupt geen tijd. Dat ze stoere titels verzinnen voor hun beukplaatjes maakt het eigenlijk nog meer sneu. Maar ik bemoei verder niet. Als iemand er gelukkig van kan worden, prima toch!Franky wrote:Inderdaad, niet alleen oordelen aan de hand van de titel van een trackDelt-A wrote:Wist je dat Ain't F_cking Around gewoon een heel leuke track is die wel de moeite waard is om te luisteren?
Andere twee nog niet gehoord.
Das het belangrijkst tochDelt-A wrote:Als iemand er gelukkig van kan worden, prima toch!
Omdat FL nu eco vliegt kunnen er veel oude mensen business vliegen namelijk. Kijk mij eens lang zijn en eco vliegen. Snel op facebook vertellen.Frontliner wrote:I used to fly Business Class but then I saw old people crawl up in Eco and then I thought 'who am I to sit here' ever since I flew economy. I'm also the only one that is almost 2meters tall. Eco to Australia was just fine. Makes you appreciate your hotelbed more wink-emoticon
Vind ik leuk · Beantwoorden · 66 · 25 september om 4:07
Voor de meest normale dingen gaan zeiken. Dat die gewoon business vliegt, zou ik ook doen als ik 2 meter zou zijn.TiMOTHYb wrote:Of dit;
Omdat FL nu eco vliegt kunnen er veel oude mensen business vliegen namelijk. Kijk mij eens lang zijn en eco vliegen. Snel op facebook vertellen.Frontliner wrote:I used to fly Business Class but then I saw old people crawl up in Eco and then I thought 'who am I to sit here' ever since I flew economy. I'm also the only one that is almost 2meters tall. Eco to Australia was just fine. Makes you appreciate your hotelbed more wink-emoticon
Vind ik leuk · Beantwoorden · 66 · 25 september om 4:07
Hij vliegt geen business staat er toch?SAIN7 wrote: Voor de meest normale dingen gaan zeiken. Dat die gewoon business vliegt, zou ik ook doen als ik 2 meter zou zijn.
Ik bedoel: 'dat die gewoon business gaat vliegen.'TiMOTHYb wrote:Hij vliegt geen business staat er toch?SAIN7 wrote: Voor de meest normale dingen gaan zeiken. Dat die gewoon business vliegt, zou ik ook doen als ik 2 meter zou zijn.
YupMitzinator wrote:Judge Me (Minus Militia Remix), dat moet gewoon een verkrachting zijn.