Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2336, 2337, 2338, 2339, 2340, 2341, 2342 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:00 

Donateur

DeBakker schreef:
Maximumraver schreef:

@TiMOTHYb
Mag ik m'n euroknaller?

Zeker, niet verwacht! Laat maar weten als je een keer in de buurt bent, of eventueel wil ik hem ook wel opsturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:05 

Hardtraxx Veteran

phoenix schreef:
Grudgie schreef:
Lineup van X-Qlusive Holland ook bekend gemaakt is..

Atmozfears & Bass Modulators
B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr.Rude
FeestDJRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack
Bouncing Ball
Break Zero
Jason Payne
Pavo
Scope DJ
Trilok & Chiren

Aii, dat is wel een heel teleurstellende line up

What doet Scope Dj in de 2nd stage dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:27 

Hardtraxx Veteran

Ben het trouwens wel deels eens met Frontliner.
Hardstyle roepen terwijl je eigenlijk de scene zo goed als verlaten bent. Mag je dan wel ooit begonnen zijn met de hs scene opbouwen.....

desniettemin, onnodig om zo reacties en zieltjes te lokken. Wat heb je dan voor een community
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:33 

Donateur

Is Frontliner wel echt Hollands? Anders mag hij ook niet in die lineup vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 19:59 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
@audiofreqdj: This is hilarious! Frontliner, when you start making hardstyle instead of pop music lemme know! http://t.co/mv8XolLfl5

:corn:

Laat audiofreq lekker in de spiegel kijken met z'n Bioweapon soap. Gatver wat hypocriet.
Alsof Frontliner niks mag zeggen over Showtek en Headhunterz die een andere kant op gingen. Volgens mij hebben wij daar allemaal onze bek over opengetrokken en niet 1 keer ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 20:19 

Artiest

TiMOTHYb schreef:
DeBakker schreef:
Maximumraver schreef:

@TiMOTHYb
Mag ik m'n euroknaller?

Zeker, niet verwacht! Laat maar weten als je een keer in de buurt bent, of eventueel wil ik hem ook wel opsturen?

Haha, held. Nee, hoef 'm niet hoor. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 00:32 

Bierkoning

Godverdomme wat word ik toch moe van dat gejank op social media van die internethelden, begint steeds meer op GTST te lijken. Ga gewoon fucking muziek maken en hou je bezig met jezelf ipv met anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 11:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Godverdomme wat word ik toch moe van dat gejank op social media van die internethelden, begint steeds meer op GTST te lijken. Ga gewoon fucking muziek maken en hou je bezig met jezelf ipv met anderen.

Ik kan dit gebash, zeg 4-5+ jaar geleden totaal niet herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Kepro schreef:
Pommer schreef:

Headhunterz/Zatox fittie, het Bioweapon gezeik en Atmozfears vs Code black kick rip geneuzel vergeten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 12:13 

Bierkoning

iMark schreef:
Kepro schreef:
Pommer schreef:

Headhunterz/Zatox fittie, het Bioweapon gezeik en Atmozfears vs Code black kick rip geneuzel vergeten?

Dat gaat dan nog om dingen waarvan ik wel begrijp dat je ruzie kan krijgen. Dit gaat helemaal nergens over. Neemt niet weg dat het allemaal gewoon sneu is en dat je het nog altijd onderling uit kan praten ipv zieltjes winnen op social media.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Hardstyle roepen terwijl je eigenlijk de scene zo goed als verlaten bent. Mag je dan wel ooit begonnen zijn met de hs scene opbouwen.....

Dat was nog in de tijd dat ze zelf Hardstyle vet vonden en dat de muziek totaal anders was. Alsof jij nooit dingen zegt waar je het later niet meer mee eens bent!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 12:34 

Hardtraxx Elite

De Frontliner remix van Wildstylez - Muzic Or Noize kunnen we nu wel definitief vergeten vrees ik :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 13:32 

Hardtraxxer

B2S Via facebook. Loudness stage op decibel is gesloten tot 14:00 ivm technische problemen. De barren zijn nog open.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nuracore schreef:

Dat was nog in de tijd dat ze zelf Hardstyle vet vonden en dat de muziek totaal anders was. Alsof jij nooit dingen zegt waar je het later niet meer mee eens bent!?

Als ik een bakker ben geweest en in verkoop nu vis, dan ga ik geen reclame maken voor verse stokbrood :P
Maar zoals ik zei :) Ben het er deels mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 14:28 

Hardtraxx Elite

Nuracore schreef:
Daveytl schreef:
Nuracore schreef:

Als ik een bakker ben geweest en in verkoop nu vis, dan ga ik geen reclame maken voor verse stokbrood :P

Het is wat anders dat wanneer je bakker bent geweest, je inmiddels al een jaar in de vishandel zit en er dan ineens een reclamebord uit je bakkertijd erbij gepakt wordt ;) Smaken veranderen nou eenmaal, zo werkt het ook voor de artiesten! Heb liever dat ze maken wat ze zelf vet vinden dan dat ze krampachtig vast blijven houden aan een stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 15:59 

Artiest

...Frontliner nu LIVE op Decibel streamt?

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 17:22 

Hardtraxx Veteran

Main en Pussy Lounge lijken trouwens omgedraaid op de fotos en de Pussy Lounge is een kwartslag gedraaid (met de rug van het podium naar het water).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 17:27 

Hardtraxx Veteran

DeBakker schreef:

Afbeelding

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 18:07 

Pff wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 18:36 

Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
DeBakker schreef:

Afbeelding

:huh:
Hmm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 18:48 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Daveytl schreef:

Goeie vergelijking man. Vast lang over nagedacht.

TakkU schreef:
Het is wat anders dat wanneer je bakker bent geweest, je inmiddels al een jaar in de vishandel zit en er dan ineens een reclamebord uit je bakkertijd erbij gepakt wordt ;) Smaken veranderen nou eenmaal, zo werkt het ook voor de artiesten! Heb liever dat ze maken wat ze zelf vet vinden dan dat ze krampachtig vast blijven houden aan een stijl.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 19:19 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Nuracore schreef:
Daveytl schreef:

Goeie vergelijking man. Vast lang over nagedacht.

TakkU schreef:

Dit dus.

Speciaal voor jou :P moet het natuurlijk niet te ingewikkeld maken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 19:23 

Hardtraxx Veteran

Verse stokbrood ah mattie jeweetzelftoch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

Met een bulleke vis.

Wist je dat Inner Heat wat platen weg gaat geven?

Citaat:
Afbeelding

#FREE #RELEASE 18TH AUGUST!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2015 10:22 

Hardtraxx Addict

Frontliner bezig om weer fans te winnen.
Wel mooi gebaar van hem.

Afbeelding
Vorige  1 ... 2336, 2337, 2338, 2339, 2340, 2341, 2342 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen