Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
DeBakker wrote:
Maximumraver wrote:Loudfest gaat door. :)

http://www.b2s.nl/news/70700/loudfest-o ... c3eJVPtmko
@TiMOTHYb
Mag ik m'n euroknaller?
Zeker, niet verwacht! Laat maar weten als je een keer in de buurt bent, of eventueel wil ik hem ook wel opsturen?
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
phoenix wrote:
Grudgie wrote:Lineup van X-Qlusive Holland ook bekend gemaakt is..

Atmozfears & Bass Modulators
B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr.Rude
FeestDJRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack
Bouncing Ball
Break Zero
Jason Payne
Pavo
Scope DJ
Trilok & Chiren

Aii, dat is wel een heel teleurstellende line up
What doet Scope Dj in de 2nd stage dan :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ben het trouwens wel deels eens met Frontliner.
Hardstyle roepen terwijl je eigenlijk de scene zo goed als verlaten bent. Mag je dan wel ooit begonnen zijn met de hs scene opbouwen.....

desniettemin, onnodig om zo reacties en zieltjes te lokken. Wat heb je dan voor een community
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is Frontliner wel echt Hollands? Anders mag hij ook niet in die lineup vind ik
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 7 days ago
iMark wrote:@audiofreqdj: This is hilarious! Frontliner, when you start making hardstyle instead of pop music lemme know! http://t.co/mv8XolLfl5

:corn:
Laat audiofreq lekker in de spiegel kijken met z'n Bioweapon soap. Gatver wat hypocriet.
Alsof Frontliner niks mag zeggen over Showtek en Headhunterz die een andere kant op gingen. Volgens mij hebben wij daar allemaal onze bek over opengetrokken en niet 1 keer ook.
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
TiMOTHYb wrote:
DeBakker wrote:
Maximumraver wrote:Loudfest gaat door. :)

http://www.b2s.nl/news/70700/loudfest-o ... c3eJVPtmko
@TiMOTHYb
Mag ik m'n euroknaller?
Zeker, niet verwacht! Laat maar weten als je een keer in de buurt bent, of eventueel wil ik hem ook wel opsturen?
Haha, held. Nee, hoef 'm niet hoor. :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
Godverdomme wat word ik toch moe van dat gejank op social media van die internethelden, begint steeds meer op GTST te lijken. Ga gewoon fucking muziek maken en hou je bezig met jezelf ipv met anderen.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
Pommer wrote:Godverdomme wat word ik toch moe van dat gejank op social media van die internethelden, begint steeds meer op GTST te lijken. Ga gewoon fucking muziek maken en hou je bezig met jezelf ipv met anderen.
Ik kan dit gebash, zeg 4-5+ jaar geleden totaal niet herinneren.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Kepro wrote:
Pommer wrote:Godverdomme wat word ik toch moe van dat gejank op social media van die internethelden, begint steeds meer op GTST te lijken. Ga gewoon fucking muziek maken en hou je bezig met jezelf ipv met anderen.
Headhunterz/Zatox fittie, het Bioweapon gezeik en Atmozfears vs Code black kick rip geneuzel vergeten?
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 20 days ago
iMark wrote:
Kepro wrote:
Headhunterz/Zatox fittie, het Bioweapon gezeik en Atmozfears vs Code black kick rip geneuzel vergeten?
Dat gaat dan nog om dingen waarvan ik wel begrijp dat je ruzie kan krijgen. Dit gaat helemaal nergens over. Neemt niet weg dat het allemaal gewoon sneu is en dat je het nog altijd onderling uit kan praten ipv zieltjes winnen op social media.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:Ben het trouwens wel deels eens met Frontliner.
Hardstyle roepen terwijl je eigenlijk de scene zo goed als verlaten bent. Mag je dan wel ooit begonnen zijn met de hs scene opbouwen.....
Dat was nog in de tijd dat ze zelf Hardstyle vet vonden en dat de muziek totaal anders was. Alsof jij nooit dingen zegt waar je het later niet meer mee eens bent!?
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 9 days ago
De Frontliner remix van Wildstylez - Muzic Or Noize kunnen we nu wel definitief vergeten vrees ik :cry:
M
Hardtraxxer
161 posts member since 2010
last seen May 2019
B2S Via facebook. Loudness stage op decibel is gesloten tot 14:00 ivm technische problemen. De barren zijn nog open.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Daveytl wrote:
Dat was nog in de tijd dat ze zelf Hardstyle vet vonden en dat de muziek totaal anders was. Alsof jij nooit dingen zegt waar je het later niet meer mee eens bent!?
Als ik een bakker ben geweest en in verkoop nu vis, dan ga ik geen reclame maken voor verse stokbrood :P
Maar zoals ik zei :) Ben het er deels mee eens.
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Nuracore wrote:
Daveytl wrote:
Als ik een bakker ben geweest en in verkoop nu vis, dan ga ik geen reclame maken voor verse stokbrood :P
Het is wat anders dat wanneer je bakker bent geweest, je inmiddels al een jaar in de vishandel zit en er dan ineens een reclamebord uit je bakkertijd erbij gepakt wordt ;) Smaken veranderen nou eenmaal, zo werkt het ook voor de artiesten! Heb liever dat ze maken wat ze zelf vet vinden dan dat ze krampachtig vast blijven houden aan een stijl.
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
...Frontliner nu LIVE op Decibel streamt?

View on Facebook
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Main en Pussy Lounge lijken trouwens omgedraaid op de fotos en de Pussy Lounge is een kwartslag gedraaid (met de rug van het podium naar het water).
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
DeBakker wrote:...Frontliner nu LIVE op Decibel streamt?

View on Facebook

Image

Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 46 minutes ago
Pff wauw
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Mitzinator wrote:
DeBakker wrote:...Frontliner nu LIVE op Decibel streamt?

View on Facebook

Image

:huh:
Hmm...
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Nuracore wrote:
Daveytl wrote: Dat was nog in de tijd dat ze zelf Hardstyle vet vonden en dat de muziek totaal anders was. Alsof jij nooit dingen zegt waar je het later niet meer mee eens bent!?
Goeie vergelijking man. Vast lang over nagedacht.
TakkU wrote: Het is wat anders dat wanneer je bakker bent geweest, je inmiddels al een jaar in de vishandel zit en er dan ineens een reclamebord uit je bakkertijd erbij gepakt wordt ;) Smaken veranderen nou eenmaal, zo werkt het ook voor de artiesten! Heb liever dat ze maken wat ze zelf vet vinden dan dat ze krampachtig vast blijven houden aan een stijl.
Dit dus.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Daveytl wrote:
Nuracore wrote:
Daveytl wrote: Dat was nog in de tijd dat ze zelf Hardstyle vet vonden en dat de muziek totaal anders was. Alsof jij nooit dingen zegt waar je het later niet meer mee eens bent!?
Goeie vergelijking man. Vast lang over nagedacht.
TakkU wrote: Het is wat anders dat wanneer je bakker bent geweest, je inmiddels al een jaar in de vishandel zit en er dan ineens een reclamebord uit je bakkertijd erbij gepakt wordt ;) Smaken veranderen nou eenmaal, zo werkt het ook voor de artiesten! Heb liever dat ze maken wat ze zelf vet vinden dan dat ze krampachtig vast blijven houden aan een stijl.
Dit dus.
Speciaal voor jou :P moet het natuurlijk niet te ingewikkeld maken ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Verse stokbrood ah mattie jeweetzelftoch.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Met een bulleke vis.

Wist je dat Inner Heat wat platen weg gaat geven?
Image

#FREE #RELEASE 18TH AUGUST!
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Frontliner bezig om weer fans te winnen.
Wel mooi gebaar van hem.

Image