Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2335, 2336, 2337, 2338, 2339, 2340, 2341 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:34 

Hardtraxxer

Op zich hebben ze beide wel een punt..

Ondanks dat begin ik een soort medelijden met Frontliner te krijgen.. wat een opzichzelfstaande gast moet dat zijn zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:35 

Hardtraxx Elite

Reactie op twitter van iemand:

Citaat:
@audiofreqdj If we should take lyrics so seriously as Frontliner does,then it's just a matter of time before he blows up a building I guess.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:36 

Hardtraxxer

Frontliner heeft zijn originele post bewerkt naar :

Citaat:
Some people got stepped on their toes about my previous post. I sincerely regret that as my point about the word hardstyle being abused for winning over the mass instead of a word that describes a CERTAIN STYLE OF MUSIC got missed. But hey! Let’s all be happy Hardstyle is a brand got so big everyone is willing to defend it and protect it
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:36 

Hardtraxx Veteran

Ronzz schreef:

Ondanks dat begin ik een soort medelijden met Frontliner te krijgen.. wat een opzichzelfstaande gast moet dat zijn zeg.

Leedvermaak bedoel je?
Dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken, met zijn uitspraken over andere artiesten steeds.
In 2013 was er toch ook al een hele rel tussen hem en andere artiesten ontstaan ofzo?
Zielig ventje is het vooral.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:42 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ronzz schreef:

Leedvermaak bedoel je?
Dat heeft ie helemaal aan zichzelf te danken, met zijn uitspraken over andere artiesten steeds.
In 2013 was er toch ook al een hele rel tussen hem en andere artiesten ontstaan ofzo?
Zielig ventje is het vooral.

Ja ook dat. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ie een hele hoge pet van zichzelf heeft en daardoor andere artiesten gaat bashen om er voor zichzelf beter uit te komen, ofzo.

Ik geloof best dat ie een zwak heeft voor hardstyle en daar moet hij vooral mee doorgaan, maar dit soort ongein zit niemand op te wachten.
Behalve wij natuurlijk, wij liggen waarschijnlijk naast onze bureaustoel op de grond van het lachen :yes:

PS.
Morgen draait Atmozfears na Frontliner op Decibel.. ik denk dat ik daar maar even bij moet zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:46 

Hardtraxx Addict

Die zal het zweet wel op z'n voorhoofd hebben staan nu nadat hij zijn post veranderd heeft :/ ..
Ben het eens dat op deze wijze respectloos praten over je collega's gewoon not-done is.

Nou kan de Collab Frontliner & Audiofreq ook wel vergeten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:51 

Hardtraxxer

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:53 

Hardtraxx Veteran

WTF @ mensen die dit gelijk als disrespect voor Heady en Showtek zien, hij zegt daar toch verder niks over, ik zie het meer als 2 voorbeelden die hij wat lomp gebruikt. Beetje een sneer naar de scene, maar verder heeft hij Frontliner wel gelijk en vind ik het juist wel mooi dat hij dat gewoon uitspreekt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:57 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Reactie op twitter van iemand:

Citaat:
@audiofreqdj If we should take lyrics so seriously as Frontliner does,then it's just a matter of time before he blows up a building I guess.

:lol:

Haha mijn tweet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:23 

Hardtraxx Elite

haha, wat had Frontliner nou verwacht? Vind t echt heel dom van m :lol: . Wel weer leuk vermaak op fb. gebeurd er nog eens iets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:26 

Hardtraxxer

Hier kan b2s met het feest 'Knock Out' volgend jaar natuurlijk wel mooi op inspelen: Wildstylez vs Frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Voor de twijfelaars: Hij doet dit gewoon met pure opzet, niks meer niks minder. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:38 

Hardtraxx Addict

Loudfest gaat door. :)

http://www.b2s.nl/news/70700/loudfest-o ... c3eJVPtmko
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:42 

Hardtraxx Addict

Maximumraver schreef:

Goed nieuwtje! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:45 

Hardtraxx Veteran

http://www.mysteryland.nl/nl/nieuws/wil ... hter-zijn/
Interview Wildstylez voor Mysteryland. Opvallende quote

Citaat:
Ik snap dat deze vraag misschien onmogelijk is om te antwoorden. Maar hoe denk je dat hardstyle er over vijf jaar voor staat?
‘Ik hoop dat het dan veelzijdiger is en breder wordt geaccepteerd onder artiesten en luisteraars. Mensen in het buitenland staan meer open voor variatie, in tegenstelling tot Nederland en Europa waar veel mensen echt hardcorefan zijn en soms niks anders luisteren. Verder mag er meer variatie in beats komen, langzamer en minder hard. Daar zal ik in ieder geval voor gaan vechten.’

En wanneer ga jij zelf weer flink buiten de lijntjes gaat kleuren?
‘Op dit moment ben ik bezig met een remix die anders is dan mensen van mij gewend zijn. Het is langzamer dan hardstyle en heeft een andere vibe dan house. Dat zal de eerste plaat zijn die weer een ander geluid zal brengen. Hij is nog niet af maar de bedoeling is hem tijdens Mysteryland voor het eerst te gaan draaien. Dus hou je oren goed open.’
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:49 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
http://www.mysteryland.nl/nl/nieuws/wildstylez-verklapt-het-verhaal-achter-zijn/
Interview Wildstylez voor Mysteryland. Opvallende quote

Citaat:
Ik snap dat deze vraag misschien onmogelijk is om te antwoorden. Maar hoe denk je dat hardstyle er over vijf jaar voor staat?
‘Ik hoop dat het dan veelzijdiger is en breder wordt geaccepteerd onder artiesten en luisteraars. Mensen in het buitenland staan meer open voor variatie, in tegenstelling tot Nederland en Europa waar veel mensen echt hardcorefan zijn en soms niks anders luisteren. Verder mag er meer variatie in beats komen, langzamer en minder hard. Daar zal ik in ieder geval voor gaan vechten.’

En wanneer ga jij zelf weer flink buiten de lijntjes gaat kleuren?
‘Op dit moment ben ik bezig met een remix die anders is dan mensen van mij gewend zijn. Het is langzamer dan hardstyle en heeft een andere vibe dan house. Dat zal de eerste plaat zijn die weer een ander geluid zal brengen. Hij is nog niet af maar de bedoeling is hem tijdens Mysteryland voor het eerst te gaan draaien. Dus hou je oren goed open.’

Iets zegt me dat hij gewoon de volgende is die vertrekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:51 

Basshunterzz schreef:
Iets zegt me dat hij gewoon de volgende is die vertrekt.

Ja ik denk dat dat "iets" gewoon Wildstylez zelf is, hij zegt hij eigenlijk hierboven al in die quote een beetje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:24 

Hardtraxxer

Citaat:

Totaal niet mee eens. Hier op Hardtraxx bijvoorbeeld wordt er letterlijk geschreeuwd om meer variatie, zowel voor de mainstream als voor de raw-kant, of het nou gaat om producties of setjes. Ik geloof niet dat Nederlanders (en Europeanen) van nature meer bekrompen zijn dan mensen uit andere werelddelen. Wellicht dat 'wij' kritischer zijn omdat we meer verwend zijn en ons wat meer in de hardstyle scene hebben verdiept (in andere werelddelen is het nog steeds een relatief nieuw genre), waardoor de lat hoger ligt. Maar dat er vaak kritiek is op bepaalde nummers die bijvoorbeeld de grens van house opzoeken, betekent nog niet dat men niet zit te wachten op variatie. Er zijn genoeg experimentele/variërende tracks die hier gewoon goed onthaald worden/werden.

Daarnaast vind ik variatie iets anders dan het genre één bepaalde kant opduwen. En uit bovenstaande quotes wordt ook duidelijk dat het geen toeval is dat het de meer toegankelijke kant is die opgezocht wordt. Je muziek aanpassen ('langzamer, minder hard') aan wat de massa wil horen ('breder wordt geaccepteerd onder artiesten en luisteraars') vind ik geen goed voorbeeld van variatie. Dat Wildstylez vervolgens het woord variatie gebruikt om zijn nieuwe stijl bij voorbaat te verdedigen, doet niets af aan het idee dat ik krijg dat hij gewoon op zoek is naar een nieuwe, bredere doelgroep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Delete, Vazard en Main Concern hebben alvast een plaatje gemaakt met zijn allen
Zin in morgen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:26 

Eens met bovenstaand (en dan 1 verder) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:50 

Hardtraxxer

Chroman schreef:

Dat word dus een schone onderbroek meenemen morgen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 16:03 

Hardtraxxer

Lineup van X-Qlusive Holland ook bekend gemaakt is..

Atmozfears & Bass Modulators
B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr.Rude
FeestDJRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack

Bouncing Ball
Break Zero
Jason Payne
Pavo
Scope DJ
Trilok & Chiren
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

NickDB schreef:
Chroman schreef:

Dat word dus een schone onderbroek meenemen morgen :drool:

Afbeelding

Grudgie schreef:

B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr.Rude
FeestDJRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack

Bouncing Ball
Break Zero
Jason Payne
Paco
Scope DJ
Trilok & Chiren

Meh
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 18:19 

Artiest

Maximumraver schreef:

@TiMOTHYb
Mag ik m'n euroknaller?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 18:57 

Hardtraxx Addict

Grudgie schreef:

B-Front & Frequencerz
D-Block & S-Te-Fan
Darkraver & Deepack
Deetox
Dr.Rude
FeestDJRuthless
Festuca
Frontliner
Mashup Jack
Bouncing Ball
Break Zero