Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2329, 2330, 2331, 2332, 2333, 2334, 2335 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 07:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Waar ik een paar dagen terug nog postte over het 'album' van Caine is het nu nog maar de vraag of zijn muziek nog te redden valt. Alles is geïnfecteerd met het zogeheten 'CryptoWall Virus', inclusief zijn back-ups. :/


Citaat:
I can't believe what has just happened, I have been attacked by a thing called the "CryptoWall Virus" and all my music projects have been encrypted into ".AAA" files, literally everything I'm working on. Please tell me someone knows there is a fix for this? If not then literally every single track I have been working on is gone. Yep, even backed up files on my other portable HD have been encrypted too and all my online ones. If there is no way around this then simply put, I'm fucked. Everything I've worked on over the years will be gone (incl Prepare for Glory). The only thing that luckily hasn't been encrypted is kicks/.wav/.flp but unfortunately 90% of my projects I save as a .rar file and they've all been encrypted! I actually cannot believe this has happened.. just as things were starting to go amazing :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 08:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hitman Pro maar eens kopen Caine
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:53 
 
Hardtraxxer

Erg zuur als het je broodwinning is.. aangezien er voor cryptowall 3.0 nog geen oplossing is. Als je back-up files ook encrypted zijn ben je mooi de sjaak. Je kan nog experimenteren in Windows met previous files (mits je dat aan hebt staan) maar dat is ook het enige.

Zo niet ben je mooi alles kwijt..

** Heb er zelf ook helaas last van gehad en mijn redding is geweest dat die pc geen permante connectie had met mijn Synology anders was ik al mijn foto's, documenten en muziek kwijt geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Erg zuur als het je broodwinning is.. aangezien er voor cryptowall 3.0 nog geen oplossing is. Als je back-up files ook encrypted zijn ben je mooi de sjaak. Je kan nog experimenteren in Windows met previous files (mits je dat aan hebt staan) maar dat is ook het enige.

Zo niet ben je mooi alles kwijt..

** Heb er zelf ook helaas last van gehad en mijn redding is geweest dat die pc geen permante connectie had met mijn Synology anders was ik al mijn foto's, documenten en muziek kwijt geweest

Als je een back-upservice als Dropbox gebruikt, kan je altijd nog oudere versies opvragen. Kan dat met dit virus ook niet meer? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo zijn zijn online back-ups ook geëncrypteerd? Heeft hij een permanente link naar zijn online back-up zoals Dropbox? In het geval van Dropbox kun je zoals Qz. zegt nog oudere versies opvragen (tot 30 dagen?).

Hoe komt het dat al zijn bestanden (.rar) geëncrypteerd zijn behalve zijn kicks/.wav/.flp? Een Cryptowall virus maakt geen onderscheid in bestandstypes en encrypteerd alles wat het tegenkomt.

Er zitten een aantal gaten in zijn verhaal imo. Hij zegt ook dat zijn draagbare HDD geëncrypteerd is met back-up files. Dit zou in principe ook enkel kunnen als hij deze op zijn PC aangesloten had in plaats van veilig weg te leggen.
Een Cryptowall virus decrypteerd normaliter toch weer je gegevens nadat je betaald heb? In de meeste gevallen zou ik het afraden om te betalen maar voor hem zit er dit keer niets anders op.


PS: de maker(s) van een Cryptowall virus doen er goed aan om effectief terug te decrypteren na het betalen van de 'borgsom' omdat er anders niemand meer gaat betalen en zij dus ook geen broodwinning meer hebben met hun virus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Joey schreef:
...er binnenkort B-Front snapbacks te koop zijn?


Iedere keer zijn het die goedkope snapbacks met grijze klep. :thumbdown:

Jambekkiee schreef:
Ik snap echt niet waarom Q hem al deze dingen steeds laat doen. Al is dit wel een dikke plaat.


Gelukkig laat Q-Dance dit niet over aan Festuca.

Zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik werk zelf bij een IT bedrijf waar dit nog regelmatig voorkomt. Kaspersky heeft wel samen met politie NL een tool hiervoor gemaakt. Werkt niet altijd even goed.

Onze 'oplossing' is dus eigenlijk backup terug plaatsen. Of shadow copies terug zetten.

Jammer voor hem :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit topic weer open kan: hardstyle-releases/va-decibel-2015-b2scd007-t51272.html

https://www.facebook.com/notes/851499754931110/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:50 
 

Paultheone schreef:


CD van Atmozfears :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 13:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Volgende keer graag even een PB naar één van de mods :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 14:33 
 
Hardtraxxer

Grim schreef:
Hoezo zijn zijn online back-ups ook geëncrypteerd? Heeft hij een permanente link naar zijn online back-up zoals Dropbox? In het geval van Dropbox kun je zoals Qz. zegt nog oudere versies opvragen (tot 30 dagen?).

Hoe komt het dat al zijn bestanden (.rar) geëncrypteerd zijn behalve zijn kicks/.wav/.flp? Een Cryptowall virus maakt geen onderscheid in bestandstypes en encrypteerd alles wat het tegenkomt.

Er zitten een aantal gaten in zijn verhaal imo. Hij zegt ook dat zijn draagbare HDD geëncrypteerd is met back-up files. Dit zou in principe ook enkel kunnen als hij deze op zijn PC aangesloten had in plaats van veilig weg te leggen.
Een Cryptowall virus decrypteerd normaliter toch weer je gegevens nadat je betaald heb? In de meeste gevallen zou ik het afraden om te betalen maar voor hem zit er dit keer niets anders op.


PS: de maker(s) van een Cryptowall virus doen er goed aan om effectief terug te decrypteren na het betalen van de 'borgsom' omdat er anders niemand meer gaat betalen en zij dus ook geen broodwinning meer hebben met hun virus.



Wel redelijk offtopic dit maar als je permanente links hebt dan word alles geinfecteerd waar je ook maar een (netwerk) link mee hebt.

En er zijn genoeg gevallen bekend dat het decrypt tooltje wat ze sturen niet werkt of maar een X aantal bestanden doet. Ik zou hoe dan ook niet betalen ervoor, je kunt er vanuit gaan dat je je bestanden kwijt bent als je geen gebruikt maakt van shadow copies. Cryptowall maakt geen onderscheid in bestanden inderdaad maar het zou kunnen dat .flv/.wav bestanden overgeslagen worden. Mijn .mkv bestanden op de pc waren ook niet encrypted namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat een zaterdagticket voor Defqon 1 Australia omgerekend € 120 kost ?! :surrender:
Dan valt de prijs hier nog mee gelukkig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Wist je dat een zaterdagticket voor Defqon 1 Australia omgerekend € 120 kost ?! :surrender:
Dan valt de prijs hier nog mee gelukkig :cool:

Iets met vraag en aanbod..daar zijn er maar amper grote harder styles-festivals en mensen weten niet beter, dus ze betalen het toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
hurricane schreef:
Wist je dat een zaterdagticket voor Defqon 1 Australia omgerekend € 120 kost ?! :surrender:
Dan valt de prijs hier nog mee gelukkig :cool:

Iets met vraag en aanbod..daar zijn er maar amper grote harder styles-festivals en mensen weten niet beter, dus ze betalen het toch wel.

Ja en bijna alle artiesten moeten uit europa business class ingevlogen worden. Kost ook een hoop geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er ook voor een groot deel aan dat alles in Australië duurder is. Salarissen zijn er ook hoger. Beetje vergelijkbare situatie als Noorwegen, Zwitserland. €120 euro is daar gewoon niet zoveel als dat het hier is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ah en Q probeert dat een beetje te compenseren? Wel netjes op zich. Dacht altijd dat het gewoon omdat NL organisatie was ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 18:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

drank en tabak zijn ook onbetaalbaar daar.

een pakje sigaretten kost iets van 25 euro, slaat nergens meer op
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Loudfest gaat niet door.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Loudfest gaat niet door.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan ik niet geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Kan ik niet geven

Goeie fa2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weddenschap staat. Verzin jij maar een reward.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Weddenschap staat. Verzin jij maar een reward.

Een euroknaller.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Done.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:29 
 
Artiest
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Done.

Wanneer zou volgens jou de aankondiging zijn?
Vorige  1 ... 2329, 2330, 2331, 2332, 2333, 2334, 2335 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen