Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2326, 2327, 2328, 2329, 2330, 2331, 2332 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blackwatch schreef:
vacation mode ON! Everything went fine in Poland with Regain and I had a woonderful time.
I want to go back again!! I wont leave without showing what im doing now, a new collaboration. Not raw this time, but can you guess with who? Hint: Scantraxx

https://www.facebook.com/blackwatchoffi ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2015 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind dat wasted mind verhaal een soort van misleiding worden. Elke organisatie knalt m op de lineup wetend dat er een grote kans is dat ie weer niet verschijnt. Er wordt geen verklaring gegeven. Zoals gezegd kan die prima met de auto voor een groot event aanrijden, maar dat doet ie ook niet. Wat is daar nu precies mee aan de hand dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij gewoon een normale baan heeft in spanje naast zn dj carriere, kan een auto tripje naar nederland toch net ff iets te lang duren. Dat rij je niet ff in een middagje
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 00:57 
 
Hardtraxx Crew

Decibel 2015 cd(s?) gemixt door Atmozfears, Warface & Korsakoff.

http://www.bol.com/nl/p/decibel-2015/9200000038834639/

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 09:32 
 

Mitzinator schreef:
Warface


:/ Rare keus! Komt niet veel later met een eigen album.. Lijkt me niet dat die tracks hier dan op komen! Frequencerz was een betere keus geweest en dan hopende op een aantal promo's van hun kant of B-Freqz :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh and Wesz en Phuture Noize hebben aangegeven een follow-up van Liberal te maken. Bron : Twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 10:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Audiofreq HWS waarschijnlijk overneemt https://www.facebook.com/hardnewsnl/videos/vb.320812054611660/1206409856051871/?type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 10:44 
 
Hardtraxxer

Leonidas schreef:
Josh and Wesz en Phuture Noize hebben aangegeven een follow-up van Liberal te maken. Bron : Twitter


Heel vet. Vooral ook de flow waarin zij beiden zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 11:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
Josh and Wesz en Phuture Noize hebben aangegeven een follow-up van Liberal te maken. Bron : Twitter


Heel benieuwd, luister Liberal nog regelmatig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 14:56 
 

Sub Zero Project een interview heeft gedaan en daar viel me het e.e.a. op :cool:

Sub Zero Project schreef:
We wilden af van dat standaard raw hardstyle riedeltje. Weg van die duistere vocals, knetterharde screeches en dark kicks.”.......
‘Funky Shit’ is eigenlijk onze eerste stap naar meer euforie in de raw scene en maakt het daarmee hopelijk toegankelijker.”


Eehh.. Dat het ietwat vernieuwend is oké, maar ik vind dat het nog steeds wel hetzelfde riedeltje.. Benieuwd wat jullie ervan vinden :cool:

Bron: SSP interview Dj Mag
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Als hij gewoon een normale baan heeft in spanje naast zn dj carriere, kan een auto tripje naar nederland toch net ff iets te lang duren. Dat rij je niet ff in een middagje

Waarom dan in lineups blijven knallen? Regel iemand anders die kan/wil draaien. Kan die mooi ghosten vanuit Spanje naast z'n daytime job.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 16:11 
 

TiMOTHYb schreef:
Waarom dan in lineups blijven knallen?


And again :p

B2S schreef:
We're proud to announce that Miss K8 will perform at the Hardcore4life area during Decibel outdoor - the festival, instead of Wasted Mind. ‪#‎DB15‬


Bron: B2S Facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 16:24 
 
Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Als hij gewoon een normale baan heeft in spanje naast zn dj carriere, kan een auto tripje naar nederland toch net ff iets te lang duren. Dat rij je niet ff in een middagje


Dan moet hij gewoon geen boekingen aannemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2015 16:48 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A-lusion – August Giveaway
It’s August Giveaway month.
During the month of August, you can download a free A-lusion track every day. Including commercial releases.
So this is your chance to complete your A-lusion Hardstyle collection.
Only the downloads of the current and previous day will be active. So don’t miss out and visit this page every day.

http://www.a-lusion.com/a-lusion-august ... yle-music/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leonidas schreef:
A-lusion – August Giveaway
It’s August Giveaway month.
During the month of August, you can download a free A-lusion track every day. Including commercial releases.
So this is your chance to complete your A-lusion Hardstyle collection.
Only the downloads of the current and previous day will be active. So don’t miss out and visit this page every day.

http://www.a-lusion.com/a-lusion-august ... yle-music/


Dat is een behoorlijke actie ! Dus 31 dagen aan platen in augustus
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Sub Zero Project een interview heeft gedaan en daar viel me het e.e.a. op :cool:

Sub Zero Project schreef:
We wilden af van dat standaard raw hardstyle riedeltje. Weg van die duistere vocals, knetterharde screeches en dark kicks.”.......
‘Funky Shit’ is eigenlijk onze eerste stap naar meer euforie in de raw scene en maakt het daarmee hopelijk toegankelijker.”


Eehh.. Dat het ietwat vernieuwend is oké, maar ik vind dat het nog steeds wel hetzelfde riedeltje.. Benieuwd wat jullie ervan vinden :cool:

Bron: SSP interview Dj Mag


Écht vernieuwend vind ik het ook niet, maar ook zeker niet hetzelfde riedeltje. Zit een stuk meer melodie en energie in dan de normale kick/screech track. Ook een heel aparte sound die me goed ligt. Ik zou het eerder met iets als The Record Breaking vergelijken qua soort track dan iets van Riiho of Warface ofzo. Maar lang niet zo vernieuwend als TRB toen was vind ik. Dat was echt revolutionair.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kiloknaller schreef:
Sub Zero Project een interview heeft gedaan en daar viel me het e.e.a. op :cool:

Sub Zero Project schreef:
We wilden af van dat standaard raw hardstyle riedeltje. Weg van die duistere vocals, knetterharde screeches en dark kicks.”.......
‘Funky Shit’ is eigenlijk onze eerste stap naar meer euforie in de raw scene en maakt het daarmee hopelijk toegankelijker.”


Eehh.. Dat het ietwat vernieuwend is oké, maar ik vind dat het nog steeds wel hetzelfde riedeltje.. Benieuwd wat jullie ervan vinden :cool:

Bron: SSP interview Dj Mag


Écht vernieuwend vind ik het ook niet, maar ook zeker niet hetzelfde riedeltje. Zit een stuk meer melodie en energie in dan de normale kick/screech track. Ook een heel aparte sound die me goed ligt. Ik zou het eerder met iets als The Record Breaking vergelijken qua soort track dan iets van Riiho of Warface ofzo. Maar lang niet zo vernieuwend als TRB toen was vind ik. Dat was echt revolutionair.


Inmiddels is diezelfde kick uit 'Funky Shit' al weer twee keer hergebruikt, wat toen ook bij 'The Record Breaking' gebeurde. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 16:11 
 
Hardtraxxer

In het nieuwe DJ mag magazine staat dat Warface met een documentaire komt samen met z'n album.
Had ik hier nog niet voorbij zien komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Showtek afsloot met FTS op Dance Valley :P

Was een super vette show trouwens!

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Showtek afsloot met FTS op Dance Valley :P

Was een super vette show trouwens!


Dit doen ze al maanden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mooi nieuws rondom Prefix & Density! :)

Citaat:
Awesome week incoming!

- Doing a new collab with artist(s) (some of you might waited for this combo for a long time)
- Already planned more collabs with exciting artists!
- New radioshow guestmix
- Preparing new tracks to be in time ready for playtime at Decibel

#brainmeetsbrutal


Collab met Degos & Re-Done?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De setjes van de Indigo en Gold van Defqon.1 zijn online

https://soundcloud.com/qdance/sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iRon schreef:
Mooi nieuws rondom Prefix & Density! :)

Citaat:
Awesome week incoming!

- Doing a new collab with artist(s) (some of you might waited for this combo for a long time)
- Already planned more collabs with exciting artists!
- New radioshow guestmix
- Preparing new tracks to be in time ready for playtime at Decibel

#brainmeetsbrutal


Collab met Degos & Re-Done?


Staan P&D op Decibel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2015 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nee, maar er zijn genoeg artiesten die hun nieuwe tracks supporten en dus kunnen draaien :P
Vorige  1 ... 2326, 2327, 2328, 2329, 2330, 2331, 2332 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen