Blackwatch wrote:vacation mode ON! Everything went fine in Poland with Regain and I had a woonderful time.
I want to go back again!! I wont leave without showing what im doing now, a new collaboration. Not raw this time, but can you guess with who? Hint: Scantraxx
View on Facebook
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik vind dat wasted mind verhaal een soort van misleiding worden. Elke organisatie knalt m op de lineup wetend dat er een grote kans is dat ie weer niet verschijnt. Er wordt geen verklaring gegeven. Zoals gezegd kan die prima met de auto voor een groot event aanrijden, maar dat doet ie ook niet. Wat is daar nu precies mee aan de hand dan?
Als hij gewoon een normale baan heeft in spanje naast zn dj carriere, kan een auto tripje naar nederland toch net ff iets te lang duren. Dat rij je niet ff in een middagje
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Decibel 2015 cd(s?) gemixt door Atmozfears, Warface & Korsakoff.
http://www.bol.com/nl/p/decibel-2015/9200000038834639/

http://www.bol.com/nl/p/decibel-2015/9200000038834639/

-
K
Mitzinator wrote:Warface
Josh and Wesz en Phuture Noize hebben aangegeven een follow-up van Liberal te maken. Bron : Twitter
Audiofreq HWS waarschijnlijk overneemt https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... =2&theater
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Heel vet. Vooral ook de flow waarin zij beiden zitten.Leonidas wrote:Josh and Wesz en Phuture Noize hebben aangegeven een follow-up van Liberal te maken. Bron : Twitter
Heel benieuwd, luister Liberal nog regelmatigLeonidas wrote:Josh and Wesz en Phuture Noize hebben aangegeven een follow-up van Liberal te maken. Bron : Twitter
-
K
Sub Zero Project een interview heeft gedaan en daar viel me het e.e.a. op
Bron: SSP interview Dj Mag
Eehh.. Dat het ietwat vernieuwend is oké, maar ik vind dat het nog steeds wel hetzelfde riedeltje.. Benieuwd wat jullie ervan vindenSub Zero Project wrote:We wilden af van dat standaard raw hardstyle riedeltje. Weg van die duistere vocals, knetterharde screeches en dark kicks.”.......
‘Funky Shit’ is eigenlijk onze eerste stap naar meer euforie in de raw scene en maakt het daarmee hopelijk toegankelijker.”
Waarom dan in lineups blijven knallen? Regel iemand anders die kan/wil draaien. Kan die mooi ghosten vanuit Spanje naast z'n daytime job.Norther66 wrote:Als hij gewoon een normale baan heeft in spanje naast zn dj carriere, kan een auto tripje naar nederland toch net ff iets te lang duren. Dat rij je niet ff in een middagje
-
K
And again :pTiMOTHYb wrote:Waarom dan in lineups blijven knallen?
Bron: B2S FacebookB2S wrote:We're proud to announce that Miss K8 will perform at the Hardcore4life area during Decibel outdoor - the festival, instead of Wasted Mind. #DB15
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dan moet hij gewoon geen boekingen aannemen.Norther66 wrote:Als hij gewoon een normale baan heeft in spanje naast zn dj carriere, kan een auto tripje naar nederland toch net ff iets te lang duren. Dat rij je niet ff in een middagje
-
SHardtraxx Newbie
- 30 posts member since 2010
- last seen Nov 2018
A-lusion – August Giveaway
It’s August Giveaway month.
During the month of August, you can download a free A-lusion track every day. Including commercial releases.
So this is your chance to complete your A-lusion Hardstyle collection.
Only the downloads of the current and previous day will be active. So don’t miss out and visit this page every day.
http://www.a-lusion.com/a-lusion-august ... yle-music/
During the month of August, you can download a free A-lusion track every day. Including commercial releases.
Only the downloads of the current and previous day will be active. So don’t miss out and visit this page every day.
Dat is een behoorlijke actie ! Dus 31 dagen aan platen in augustusLeonidas wrote:A-lusion – August Giveaway
Écht vernieuwend vind ik het ook niet, maar ook zeker niet hetzelfde riedeltje. Zit een stuk meer melodie en energie in dan de normale kick/screech track. Ook een heel aparte sound die me goed ligt. Ik zou het eerder met iets als The Record Breaking vergelijken qua soort track dan iets van Riiho of Warface ofzo. Maar lang niet zo vernieuwend als TRB toen was vind ik. Dat was echt revolutionair.Kiloknaller wrote:Sub Zero Project een interview heeft gedaan en daar viel me het e.e.a. op![]()
Eehh.. Dat het ietwat vernieuwend is oké, maar ik vind dat het nog steeds wel hetzelfde riedeltje.. Benieuwd wat jullie ervan vindenSub Zero Project wrote:We wilden af van dat standaard raw hardstyle riedeltje. Weg van die duistere vocals, knetterharde screeches en dark kicks.”.......
‘Funky Shit’ is eigenlijk onze eerste stap naar meer euforie in de raw scene en maakt het daarmee hopelijk toegankelijker.”![]()
Inmiddels is diezelfde kick uit 'Funky Shit' al weer twee keer hergebruikt, wat toen ook bij 'The Record Breaking' gebeurde.PNXRMX wrote:Écht vernieuwend vind ik het ook niet, maar ook zeker niet hetzelfde riedeltje. Zit een stuk meer melodie en energie in dan de normale kick/screech track. Ook een heel aparte sound die me goed ligt. Ik zou het eerder met iets als The Record Breaking vergelijken qua soort track dan iets van Riiho of Warface ofzo. Maar lang niet zo vernieuwend als TRB toen was vind ik. Dat was echt revolutionair.Kiloknaller wrote:Sub Zero Project een interview heeft gedaan en daar viel me het e.e.a. op![]()
‘Funky Shit’ is eigenlijk onze eerste stap naar meer euforie in de raw scene en maakt het daarmee hopelijk toegankelijker.”![]()
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
In het nieuwe DJ mag magazine staat dat Warface met een documentaire komt samen met z'n album.
Had ik hier nog niet voorbij zien komen
Had ik hier nog niet voorbij zien komen
Dit doen ze al maandenAvixDJ wrote:Showtek afsloot met FTS op Dance Valley![]()
Was een super vette show trouwens!
View on YouTube
Mooi nieuws rondom Prefix & Density!
Collab met Degos & Re-Done?Awesome week incoming!
- Doing a new collab with artist(s) (some of you might waited for this combo for a long time)
- Already planned more collabs with exciting artists!
- New radioshow guestmix
- Preparing new tracks to be in time ready for playtime at Decibel
#brainmeetsbrutal
Staan P&D op Decibel dan?iRon wrote:Mooi nieuws rondom Prefix & Density!![]()
Collab met Degos & Re-Done?Awesome week incoming!
- Doing a new collab with artist(s) (some of you might waited for this combo for a long time)
- Already planned more collabs with exciting artists!
- New radioshow guestmix
- Preparing new tracks to be in time ready for playtime at Decibel
#brainmeetsbrutal