ziet er wel nice uitwrote:... http://www.fusionbv.com/shop
Ik dus ook. Maar hoop het eigenlijk niet :')wrote:Ik gok voor de Q-dance Feestfabriek...wrote:Headhunterz - The City Where The Heat is On (Official Decibel Outdoor Festival 2010 Anthem)wrote:djheadhunterz
Remix finished. Directly starting the next project. A very important one..
Jeuh, uit die lijn heb ik bij Zany dus dit shirt gekocht. Die kwaliteit is echt dik in orde!wrote:... http://www.fusionbv.com/shop
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
ik wil die Don't F#ck With Me I roll With The Donkeys
kopen maar dat vind mn ma niet zo tof
Want dan moet ze meer wassen ofzo? Wat maakt dat nou uit.... Kopen!wrote:ik wil die Don't F#ck With Me I roll With The Donkeys
je hebt toch je eigen kledingstijl? xDwrote:ik wil die Don't F#ck With Me I roll With The Donkeys
dus wat je nu gaat doen: zeg tegen je ma, ik koop die!
gaat je ma zeuren? dan is dit DE oplossing!
.. dit de 300ste pagina is die gevuld wordt met hardstyle weetjes. 
Solutio&The I's vanavond hun nieuwste track hebben gedraaid op de radio: Darkness 
das zowiezo een pluspuntwrote:Zo heel veel kost zo'n shirt niet. Ga je een gelijk tshirt ergens in een goede winkel kopen betaal je net zoveel of meer. Daarnaast is de kwaliteit gewoon goed, was instructies zijn aan de binnenkant gedrukt... geen kutlabeltjes duswrote:ik wil die Don't F#ck With Me I roll With The Donkeys
die kutlabels altijd die zitten te irriteren in je nek
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
het is meer dat er F#ck opstaat
mn ma is nogal een ernstig zeikwijf en als zij gaat zeuren me pa ook en dan kan ik t wel vergeten
mn ma is nogal een ernstig zeikwijf en als zij gaat zeuren me pa ook en dan kan ik t wel vergeten
wat voor eeen moeder heb je dan...wrote:het is meer dat er F#ck opstaat
als ik iets wil kopen qua kleding dan mag dat ook, ik heb zelf de beslissen wat ik aan wil
Dat grote Fusion logo ook aan de binnenkantwrote:Zo heel veel kost zo'n shirt niet. Ga je een gelijk tshirt ergens in een goede winkel kopen betaal je net zoveel of meer. Daarnaast is de kwaliteit gewoon goed, was instructies zijn aan de binnenkant gedrukt... geen kutlabeltjes duswrote:ik wil die Don't F#ck With Me I roll With The Donkeys
En er staat toch F#ck, niet Fuck? Plak er een sticker op.
dan is ie weer verpestwrote:Dat grote Fusion logo ook aan de binnenkantwrote:Zo heel veel kost zo'n shirt niet. Ga je een gelijk tshirt ergens in een goede winkel kopen betaal je net zoveel of meer. Daarnaast is de kwaliteit gewoon goed, was instructies zijn aan de binnenkant gedrukt... geen kutlabeltjes duswrote:ik wil die Don't F#ck With Me I roll With The Donkeys
kopen maar dat vind mn ma niet zo tofecht netjes.
En er staat toch F#ck, niet Fuck? Plak er een sticker op.
Die shirts zien er echt nice uit! Ga er na mn verjaardag ff eentje uitzoeken!
Ik denk dat het deze dan word:

Dan koop je het FTS shirt. Daar staat pas veel Fuck op.wrote:het is meer dat er F#ck opstaat
A
Die vind ik idd ook 1 van de mooiere, samen met datzelfde model met die klauw zeg maarwrote:Die shirts zien er echt nice uit! Ga er na mn verjaardag ff eentje uitzoeken!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
fijne ouderswrote:het is meer dat er F#ck opstaat
Kom ik weer: :')wrote:Headhunterz - The City Where The Heat is On (Official Decibel Outdoor Festival 2010 Anthem)wrote:djheadhunterz
Remix finished. Directly starting the next project. A very important one..
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Ik ook!!! was gister bij freaky en heb gelijk maar even geopperd om ze weer te laten maken omdat nu ook de shop open is.....Hoop dat ze dat ook gaan doen....wrote:ik wil Fusion slipmatten!!!!
Ik heb er ook al om gevraagdwrote:Ik ook!!! was gister bij freaky en heb gelijk maar even geopperd om ze weer te laten maken omdat nu ook de shop open is.....Hoop dat ze dat ook gaan doen....wrote:ik wil Fusion slipmatten!!!!
Mooi, zal Hein ook nog eens mailen danwrote:Ik heb er ook al om gevraagdwrote:Ik ook!!! was gister bij freaky en heb gelijk maar even geopperd om ze weer te laten maken omdat nu ook de shop open is.....Hoop dat ze dat ook gaan doen....wrote:ik wil Fusion slipmatten!!!!
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
U
Khad liever gezien of ie nog een beetje kon hakken, want dat is uiteraard net zo belangrijkwrote: Met onze eigen khadber die hier zijn zangkunsten vertoond! haha
T
Hardtraxx Addict
1039 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Das waar, maar Hein zit dicht bij et vuur natuurlijkVoor Fusion slipmats kan je beter contact opnemen met het adres dat in de fusion shop staat. Zal sneller gaan dan. Freaky.nl regelt namelijk de fusion merchandise nietdoet Fusion zelf.