Dat duswrote::')wrote:
Wildstylez - No Time To Waste (Pavelow Remix)
Heb gehoord dat Q-Dance het gaat promoten, dus een anthem remix zou goed kunnen.wrote:Het zou inderdaad goed mogelijk kunnen zijn. Misschien slaat Q-Dance wel op de creatieve tour wat betreft remixen van een anthem. Zoals het ook al het geval was bij het In Qontrol anthem.
Als het zo is dat Q-Dance het Pavelow project gaat promoten dan denk ik dat we het goed hebben hier op het forum.
Of bedoelde je dat Q-Dance andere muziek stromingen gaat promoten op hun feesten?
Of bedoelde je dat Q-Dance andere muziek stromingen gaat promoten op hun feesten?
Jeetje wat een waardeloze release wordt dat dan...
Nee Q-Dance gaat die style van Pavelow promoten. Dubstyle ofzo.wrote:Als het zo is dat Q-Dance het Pavelow project gaat promoten dan denk ik dat we het goed hebben hier op het forum.![]()
Bronwrote:Heb gehoord dat Q-Dance het gaat promoten, dus een anthem remix zou goed kunnen.wrote:Het zou inderdaad goed mogelijk kunnen zijn. Misschien slaat Q-Dance wel op de creatieve tour wat betreft remixen van een anthem. Zoals het ook al het geval was bij het In Qontrol anthem.
Nee grapje
Broken beats is alleen een benaming voor een bepaald ritme. Niet voor een muziek stijl. Ook hebben de Pavelow producties geen 'label'.wrote:brokenbeats noemt hijzelf het
J
Hardtraxx Elite
2259 posts member since 2009
last seen Jan 2013
Inderdaad :')wrote:Jeetje wat een waardeloze release wordt dat dan...
Oké voor jou dan. BRON IS ODYSSEE AKA PIM EN HIJ HEEFT HET VAN THILO.wrote:Bronwrote:Heb gehoord dat Q-Dance het gaat promoten, dus een anthem remix zou goed kunnen.wrote:Het zou inderdaad goed mogelijk kunnen zijn. Misschien slaat Q-Dance wel op de creatieve tour wat betreft remixen van een anthem. Zoals het ook al het geval was bij het In Qontrol anthem.![]()
Nee grapje![]()
netwerk jwttttt
L
Hardtraxxer
855 posts member since 2010
last seen Dec 2014
djheadhunterz
Remix finished. Directly starting the next project. A very important one..
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Defqon.1 Anthem 2010 ?wrote:djheadhunterz
Headhunterz - The City Where The Heat is On (Official Decibel Outdoor Festival 2010 Anthem)wrote:djheadhunterz
Stop.wrote:Headhunterz - The City Where The Heat is On (Official Decibel Outdoor Festival 2010 Anthem)wrote:djheadhunterz
Alleen de gedachte maakt me al m'n polsen willen snijden.wrote:hahah sorry
sorry maar als dat waar is krijgen enkel scantraxx artiesten nog de kans om ene anthem te makenwrote:Headhunterz - The City Where The Heat is On (Official Decibel Outdoor Festival 2010 Anthem)wrote:djheadhunterz
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
laat alsjeblieft het anthem van decibel wel beuke 
Dom kom ik toch als eerste gedachte bij Zatox uitwrote:laat alsjeblieft het anthem van decibel wel beuke
bueke en zatox, zal wel goed moeten komenwrote:Dom kom ik toch als eerste gedachte bij Zatox uitwrote:laat alsjeblieft het anthem van decibel wel beuke
laten we met zijn allen gaan duimen hiervoor
Ik gok voor de Q-dance Feestfabriek...wrote:Headhunterz - The City Where The Heat is On (Official Decibel Outdoor Festival 2010 Anthem)wrote:djheadhunterz
damn irritant dat die shirts steeds van volgorde wisselenwrote:... http://www.fusionbv.com/shop
maarja, ik denk dat ik die Fusion Claws Charcoal ga kopen, die ziet er wel bruut uit!
edit: of die DV8 grijze
N
Artist
917 posts member since 2008
last seen 11 days ago
Haha opzich is het best logischwrote:damn irritant dat die shirts steeds van volgorde wisselenwrote:... http://www.fusionbv.com/shop
maarja, ik denk dat ik die Fusion Claws Charcoal ga kopen, die ziet er wel bruut uit!
edit: of die DV8 grijze