Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Qre8ive wrote:
SAIN7 wrote:
Rickzel wrote:Vind z'n producties van het afgelopen jaar ook verre van interessant, maar heb net 1 minuut geleden het Supremacy anthem voor het eerst geluisterd, maar vind het juist wel een zeer geslaagd anthem voor zo'n feest!
Waar valt deze te beluisteren?
Digital Punk ft. MC Nolz - Supreme (Supremacy 2015 Anthem) (A2REC099)
Aaaahja, denk zelf wel dat het een hard anthem word. Ondanks dat het door DP is gemaakt.
S
SAIN7 wrote:Aaaahja, denk zelf wel dat het een hard anthem word. Ondanks dat het door DP is gemaakt.
u wot?
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
stefaneke wrote:
SAIN7 wrote:Aaaahja, denk zelf wel dat het een hard anthem word. Ondanks dat het door DP is gemaakt.
u wot?
Ik bedoel dat het, ondanks dat het door Digital Punk word gemaakt, best een goed anthem kan worden. Hiermee bedoel ik dat Digital Punk zijn laatste paar releases niet veel aan was.

Snapte?
S
SAIN7 wrote:
stefaneke wrote:
u wot?
Ik bedoel dat het, ondanks dat het door Digital Punk word gemaakt, best een goed anthem kan worden. Hiermee bedoel ik dat Digital Punk zijn laatste paar releases niet veel aan was.

Snapte?
Je zegt dat ie wel hard zal worden ondanks dat ie door dp wordt gemaakt. Volgens mij maakt die kerel nog altijd oerendharde dood en verderf kerkstyle.
K
Dit de tracklist van Warface was op Dominator :)

1. Warface & MC Nolz - Art of War
2. Hard Driver - Pow!
3. Warface - FTP
4. Requiem - Collateral Damage
5. Warface - H8M3
6. DJ Luna - Vengeance
7. E-Force & Warface - Disphoria
8. Delete - Funk
9. Warface & N-Vitral - Fuck the Drum Machine
10. Dj Adaro & Danny Scandal - For the Streets (Regain Remix)
11. Degos & Re-Done - Sing for the Moment
12. Delete & Warface - The Baddest
13. Regain - Push it to the Limit
14. Warface & Luna - Warzone
15. Warface & The Geminizers - Path to Extinction
16. Delete - Formula (2012 Edit)
17. The R3belz - Pattern 2
18. Warface - Show Me Your Warface 2.0
19. Warface & Luna - The Revival
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Tijdens Path to Extinction besloten weg te gaan, maar toen ik de Formula vocal hoorde ben ik toch maar even blijven hangen. :$
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Zet die TL volgende keer maar in het desbetreffende feesttopic, heeft hier weinig te zoeken ;)
K
Magnetron wrote:Zet die TL volgende keer maar in het desbetreffende feesttopic, heeft hier weinig te zoeken ;)
Noh mierenneuken weer zeg :P Maar je hebt gelijk :thumbup:
Hardtraxxer
242 posts member since 2009
last seen Aug 2016
K
Alpha Twins een remix voor Tartaros heeft gemaakt :)
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 8 hours ago
Kiloknaller wrote:Alpha Twins een remix voor Tartaros heeft gemaakt :)
Voor of van?
K
Nuracore wrote:
Kiloknaller wrote:Alpha Twins een remix voor Tartaros heeft gemaakt :)
Voor of van?
Van een track van... >.<
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Baalde best wel toen ik wist dat Headhunterz hier ook geen uitzondering voor gemaakt had. :(
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
M Unic wrote:
Baalde best wel toen ik wist dat Headhunterz hier ook geen uitzondering voor gemaakt had. :(
Was geen kwestie van een uitzondering. Gewoon geboekt in Amerika. Wilde wel heeft ie volgens mij ergens gezegd.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Volgens mij had hij geen boeking (heb gezocht, maar kon geen boeking vinden), maar gaf hij de voorkeur om bij de EDC aanwezig te zijn. Gezien zijn huidige muziekvoorkeur, kan ik hem dit ook moeilijk kwalijk nemen.

Overigens verneukte Isaac de set in zijn volledigheid, dus nog jammer ook.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Oké maar hij "had er wel voor open gestaan" (indien het kon)?
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 9 days ago
TiMOTHYb wrote:Oké maar hij "had er wel voor open gestaan" (indien het kon)?
Als je geen boeking hebt en je wordt gevraagd maar kiest toch om naar EDC te gaan, dan sta je er voor mijn idee niet echt voor open.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Hij had toch een boeking ofso ergens anders, in Amerika waardoor hij niet aanwezig kon zijn.
Maar wel laten weten dat hij hier had gestaan als hij niet daar was, dat meende ik ergens te lezen

Ben het wel eens met broken balance, Isaac zal een goeie keer zijn, maar niet voor dit klusje, vond zijn muziek er niet goed tussen passen.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Basshunterzz wrote:
TiMOTHYb wrote:Oké maar hij "had er wel voor open gestaan" (indien het kon)?
Als je geen boeking hebt en je wordt gevraagd maar kiest toch om naar EDC te gaan, dan sta je er voor mijn idee niet echt voor open.
Ervoor open staan betekend dat je het in principe wel zou willen doen en niet van te voren al zegt "nee dat doe ik niet want ik doe geen hardstyle meer". Als accepteren echter betekend dat je iets anders moet laten schieten kun je weigeren maar er toch voor open staan, alleen op het moment andere prioriteiten hebben.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 7 days ago
provehito wrote:Hij had toch een boeking ofso ergens anders, in Amerika waardoor hij niet aanwezig kon zijn.
Maar wel laten weten dat hij hier had gestaan als hij niet daar was, dat meende ik ergens te lezen

Ben het wel eens met broken balance, Isaac zal een goeie keer zijn, maar niet voor dit klusje, vond zijn muziek er niet goed tussen passen.
Hey, je kunt ook te ver gaan :P
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 16 hours ago
Oh sorry verkeerd gelezen, correctie: Steffnov
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Steffnov wrote:
provehito wrote:Hij had toch een boeking ofso ergens anders, in Amerika waardoor hij niet aanwezig kon zijn.

Hey, je kunt ook te ver gaan :P
Smoel Duitser :P
Hardtraxxer
242 posts member since 2009
last seen Aug 2016
Raar dat de video van isaac maar op 480p maximaal afgespeeld kan worden..

Edit:Set van Atmozfearz op qlimax staat ook online
Hardtraxx Veteran
4805 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
:lol:
M
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2015
last seen Mar 2017
Qre8ive wrote:View on YouTube

... dus :D
Hij loopt regelmatig op feesten dus waarom niet opkomen met je favorietr muziek :thumbsup: