Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 17 days ago
Kiloknaller wrote:Zielige reactie van die Thomas! Prima reactie van The Pitcher :thumbup:
Eerste wat ik dacht bij het horen van die kick was Sub Zero Project - Funky Shit.
Geheel terechte reactie van Thomas.
Kiloknaller wrote:
hotymoty wrote:
The Skribbler wrote:Hoezo zou hij niet zelf produceren dan?
Michel Pollen toch?
Zo ook wat gehoord? :lol: Gewoon zo hard mogelijk schreeuwen! :thumbup:
Slecht geslapen ofzo?
Last edited by Alm1ghty on 18 Jul 2015 15:03, edited 2 times in total.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Kiloknaller wrote:
hotymoty wrote:
The Skribbler wrote:Hoezo zou hij niet zelf produceren dan?
Michel Pollen toch?
Zo ook wat gehoord? :lol: Gewoon zo hard mogelijk schreeuwen! :thumbup:
Bekkie dicht, jij bent een mooi voorbeeld van een internetheld die denkt dat ie alles weet. Ik geef alleen mijn mening en ik geef antwoord op iemand zijn vraag.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Tegenwoordig produceren Michel Pollen en Luc (de Dj) samen de tracks van The Pitcher. Het gehele Shock & Awe album is geproduceerd met de input van beide heren. En daarbij, het zou toch te belachelijk voor woorden zijn als zo'n ervaren producer als Michel Pollen ineens kicks ging rippen of namaken van producers die nog maar net komen kijken? Ik vind het eerlijk gezegd maar een vreemde en onnodige reactie van SZP.
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
De kans is tegenwoordig toch ook niet klein dat je als Raw producer kicks maakt die op anders kicks lijken? Zou die reactie nou echt sarcastisch zijn vanwege hun kick uit Funky Shit?
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
reactie is wel een beetje zielig, maar je moet toegeven dat de kick wel verdomd veel op lijkt, dat maakte de track van SZP zo bijzonder, een stevige (originele) kick en opeens komt de pitcher ook met zo'n kick. Maar goed daarnaast komt er ook bij hoe die kick gebruikt wordt. ik vind het zielig van SZP om zo te reageren maar inspiratieloos van the pitcher
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
last seen 15 hours ago
Misschien zit er in die van The Pitcher wel bass.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 23 hours ago
Frijolrojo wrote:reactie is wel een beetje zielig, maar je moet toegeven dat de kick wel verdomd veel op lijkt, dat maakte de track van SZP zo bijzonder, een stevige (originele) kick en opeens komt de pitcher ook met zo'n kick. Maar goed daarnaast komt er ook bij hoe die kick gebruikt wordt. ik vind het zielig van SZP om zo te reageren maar inspiratieloos van the pitcher
Exactumundo ! Hier helemaal mee eens.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 9 days ago
Delt-A wrote:Misschien zit er in die van The Pitcher wel bass.
Spijker op kop. :lol:
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Delt-A wrote:Misschien zit er in die van The Pitcher wel bass.
:worship:
Artiest
11 posts member since 2015
last seen Mar 2017
Hi boys,

Dit is uitgepraat en dit heeft totaal niks te maken met ruzie. :)
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Wat speelde er dan wel? Als je niet wilt dat dit hier besproken wordt, moet je niet zo'n reactie op internet gooien.
Hardtraxx Elite
2052 posts member since 2011
last seen Oct 2024
hotymoty wrote:
Kiloknaller wrote:Zielige reactie van die Thomas! Prima reactie van The Pitcher :thumbup:
Ja dag, die Pitcher moet hier gewoon niet op reageren.. En tenslotte hij produceert niet eens zelf, dus ik vind dat hij sws ze mond dicht moet houden op zulke kritiek.
Slecht ingelicht ben je:

http://www.discogs.com/artist/496490-Michel-Pollen

Producties voor Donkeyrollers, Dozer, Zany...

1 van de betere producers, zeker 5 tot 10 jaar geleden.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
dave wrote:
hotymoty wrote:
Ja dag, die Pitcher moet hier gewoon niet op reageren.. En tenslotte hij produceert niet eens zelf, dus ik vind dat hij sws ze mond dicht moet houden op zulke kritiek.
Slecht ingelicht ben je:

http://www.discogs.com/artist/496490-Michel-Pollen

Producties voor Donkeyrollers, Dozer, Zany...

1 van de betere producers, zeker 5 tot 10 jaar geleden.
Volgens mij heeft Pollen ook producties voor Pitcher gedaan?
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Klopt, voordat DJ The Pitcher in beeld kwam. Uit mijn hoofd toch zeker tot en met 2006 deed Pollen de Pitcher producties.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Hardstylerzzzz wrote:Image
Wat wel bijzonder is, dit zal volgens mij de aller eerste AoD party in de HMH worden.
ID&T / Q had hier zo'n btje alleenrecht op maar blijkbaar nu niet meer?
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 3 days ago
The Skribbler wrote:Klopt, voordat DJ The Pitcher in beeld kwam. Uit mijn hoofd toch zeker tot en met 2006 deed Pollen de Pitcher producties.
Nog steeds is Pollen betrokken. Pollen wilde nooit draaien, maar maakte wel platen onder de naam The Pitcher. Dus is Fusion opzoek gegaan naar een DJ (Luc van Veghel) die de platen van The Pitcher kon draaien. Sindsdien heeft Luc steeds wat meer invloed gekregen op de producties en nu doen ze de producties samen.

Dat is het verhaal in een notendop :)

Goed en nu einde discussie, want het gaat echt nergens over...
B
hurricane wrote:
Hardstylerzzzz wrote:Image
Wat wel bijzonder is, dit zal volgens mij de aller eerste AoD party in de HMH worden.
AoD had toch vorig jaar of 2 jaar geleden een hardcore feest in de hmh?
U
Hardtraxxer
528 posts member since 2012
last seen Mar 2023
Ik denk omdat na de komst van de ziggo dome een hoop feesten zijn verplaatst van hmh naar de ziggo dome. Hmh wil dus wat meer dance events terug en gaat nieuwe klanten werven.
K
Boekje Dominator over het Supremacy anthem: 'Digital punk was the right man for the task' :lol: Eeeeh ja inderdaad!
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Kiloknaller wrote:Boekje Dominator over het Supremacy anthem: 'Digital punk was the right man for the task' :lol: Eeeeh ja inderdaad!
Vind de gedachtegang juist heel logisch, de man heeft op de defqon mainstage gestaan, heeft de populairste podcast van het genre en het is een naam die publiek trekt.

Kunnen "wij" wel vinden dat hij met ongeinspireerde zooi aan komt zetten, maar als je kijkt wie er aan de beurt is voor een groot anthem, dan is het helemaal niet gek gedacht dat ze voor Digital Punk kiezen.
Hardtraxx Addict
1018 posts member since 2013
last seen Apr 2024
Digital Punk heeft het nog best prima gedaan met Supremacy anthem.
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
bloemkool wrote:
hurricane wrote: Wat wel bijzonder is, dit zal volgens mij de aller eerste AoD party in de HMH worden.
AoD had toch vorig jaar of 2 jaar geleden een hardcore feest in de hmh?
Wel samen met Q: Carnival of doom en Nirvana of noise
K
Rickzel wrote:Vind de gedachtegang juist heel logisch
Dat zal best zo zijn alleen heb ik het over de track ;) Als iemand qua producties niet meer interessant is, dan is het DP wel de laatste tijd! En dat bewijst hij dus (in mijn ogen) weer eens met het anthem van dit jaar..
Hardtraxx Veteran
last seen 23 hours ago
Vind z'n producties van het afgelopen jaar ook verre van interessant, maar heb net 1 minuut geleden het Supremacy anthem voor het eerst geluisterd, maar vind het juist wel een zeer geslaagd anthem voor zo'n feest!
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Rickzel wrote:Vind z'n producties van het afgelopen jaar ook verre van interessant, maar heb net 1 minuut geleden het Supremacy anthem voor het eerst geluisterd, maar vind het juist wel een zeer geslaagd anthem voor zo'n feest!
Waar valt deze te beluisteren?