Net alsof hij die platen niet draait op bijvoorbeeld een tijdmachine of een een classics stage.hurricane wrote: Zo mag hij ook wel in Nederland draaien!!![]()
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
AVIO Records

Guess which guest will be bringing some sweet sounds to AVIO soon...?

-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Geck-O terug op AVIODelt-A wrote:AVIO RecordsGuess which guest will be bringing some sweet sounds to AVIO soon...?
Ze zeggen duidelijk guest, dus denk dat hij gewoon een paar van z'n hardstyle tracks gaat releasen op AVIO.
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Die trend is een jaar geleden al begonnen met een bepaalde Epic Sax Guy Mash-Up

lekker hoor iiemand verzint iets en iedereen doet het na
verzin eens wat zelf
*Wachten op een triangel hype*
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wel toevallig dat ik al een maand of 2 met een Saxofoon track bezig ben, hangt er iets in de lucht ofsow? 
1 van de 2 kon er vanavond niet bij zijn las ik.TiMOTHYb wrote:Het is Wildstylerz.
Wildstylez en Technoboy collab komt er dus aan volgens die AMA
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
En hij gaat vaker tracks als Roots maken, overleggen met Headhunterz om Down With The Hardstyle een free release te geven. En ooit gaat hij deze melodie gebruiken in een track: View on YouTubetjakevladze wrote:Wildstylez en Technoboy collab komt er dus aan volgens die AMA
Zatox het anthem voor the Qontinent heeft gemaakt.
-
K
JaMelvinFR wrote:Zatox het anthem voor the Qontinent heeft gemaakt.
Zatox ft. Max P - The Last Resort (The Qontinent 2015 Anthem) (Q115)
Ooh, ik zag het net pas staanKiloknaller wrote:JaMelvinFR wrote:Zatox het anthem voor the Qontinent heeft gemaakt.
Zatox ft. Max P - The Last Resort (The Qontinent 2015 Anthem) (Q115)
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Had ik ook al gepost een pagina of 1/2 geleden.MelvinFR wrote:Zatox het anthem voor the Qontinent heeft gemaakt.
Dat kan interessant wordenMagnetron wrote:Thera in de studio zit met Regain
Magnetron wrote:Thera in de studio zit met Regain
Mehh
-
DHardtraxxer
- 80 posts member since 2013
- last seen Mar 2016
Vind het ook jammer, had liever Adaro, Titan of Warface gezien hiervoor in plaatsBlear wrote:Magnetron wrote:Thera in de studio zit met Regain
Mehh
Veel te voorspelbaar, is toch juist vet voor zo'n nieuweling als Regain dat hij deze collab kan maken.DolleTraktor wrote:Vind het ook jammer, had liever Adaro, Titan of Warface gezien hiervoor in plaatsBlear wrote:Magnetron wrote:Thera in de studio zit met Regain
Mehh
Lijkt me een heel vriendelijk mannetje, vind het allemaal wel mooi voor hem