B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 11 days ago
jaron123 wrote:Laat hem maar gewoon weer normale hardstyle maken ipv die pussylounge achtige harddrop shit. Ik mis de echte zany :cry:
Ik hoop ook dat dit er voor gaat zorgen dat die weer terugkomt :)
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
pim0412 wrote:
DonC wrote:Partyraiser gaat maar door over dat berichtje, nu voor al z'n Spaanstalige fans xd

https://twitter.com/Partyraiser_/status ... 0722627584
Op Facebook heeft ie ook nog een stel berichten gepost in het Frans, Duits, Italiaans en Spaans :lol:
Hij moet zijn IQ denk ik compenseren met zijn BPMs. Erg slim is hij schijnbaar niet.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
ThaBomba. wrote:
pim0412 wrote:
DonC wrote:Partyraiser gaat maar door over dat berichtje, nu voor al z'n Spaanstalige fans xd

https://twitter.com/Partyraiser_/status ... 0722627584
Op Facebook heeft ie ook nog een stel berichten gepost in het Frans, Duits, Italiaans en Spaans :lol:
Hij moet zijn IQ denk ik compenseren met zijn BPMs. Erg slim is hij schijnbaar niet.
Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Partyraiser reageert op een reactie:
Het is helaas nodig Ricardo. Krijg veel berichten uit deze landen die geen Engels kennen en het serieus namen helaas. Dus heb besloten het zo te doen. Een dag taak door een klote grap waar ik niet om gevraagd heb. Maarja nu stop ik er mee. Tijd voor hardcore inplaats van dit nutteloze gezeik om nep berichten! Thanks!
B
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Tjah, kut voor hem dat hij een aantal fans heeft die zo dom zijn als een stuk steen. Dat mensen in deze grap trappen hadden ze beter in die krant als grap kunnen zetten.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Basshunterzz wrote:een aantal
Fout
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Basshunterzz wrote:
jaron123 wrote:Laat hem maar gewoon weer normale hardstyle maken ipv die pussylounge achtige harddrop shit. Ik mis de echte zany :cry:
Ik hoop ook dat dit er voor gaat zorgen dat die weer terugkomt :)
Ik hoop met je mee! :$
Hardtraxx Veteran
17571 posts member since 2010
last seen 32 minutes ago
Het is misschien niet al te handig om ongevraagd zo'n grap in de Defqon krant te zetten, maar aan de andere kant is het wel behoorlijk triest dat een deel van z'n publiek te achterlijk is om de grap in te zien >.<
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Henk-Jan wrote:
Fout
Nailed it.
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
In reactie op het defqon krantje heeft partyraiser een deep Hardcore mix gemaakt. Te vinden op zn Soundcloud
Hardtraxxer
275 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Image

Ben benieuwd wat het is! Nieuw album of iets...hopelijk dan niet met die flauwe zooi die hij nu maakt!

The Fusion of Sound :love:

oeps stond er al :P
B
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Peperkoek wrote:
Henk-Jan wrote:
Fout
Nailed it.
Henk-Jan wrote:
Fout
Als ik met mijn stomme steen IQ het HBO makkelijk doorloop vraag ik me af waar jullie dan wel niet zullen staan in deze maatschappij :oh:
Last edited by Basshunterzz on 24 Jun 2015 20:45, edited 1 time in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik krijg een beetje het idee dat jij dat stukje hebt geschreven Basshunterzz. Ik zal het zo even naar Partyraiser twitteren.
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Het had aardig wat gedoe gescheeld als Partyraiser gewoon had toegegeven dat hij in de grap was getrapt en dat hij het een leuke grap vond. Had hij met 1 berichtje klaar geweest.
S
Franske wrote: Ben benieuwd wat het is! Nieuw album of iets...hopelijk dan niet met die flauwe zooi die hij nu maakt!
Freestyle album? Ik zie hem dat wel doen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Basshunterzz wrote: Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.
Alles.
Dat hij in de grap trapt is nog tot daaraan toe(als ik zijn verhaal zo lees). Maar om er dan oneindig lang over door te gaan.. 1 bericht was voldoende geweest. Van een mug een olifant maken. Als hij meteen had toegegeven dat hij in de grap was getrapt (ha-ha) dan was er niks aan de hand geweest. Zijn hele reageren geeft mij toch niet echt het gevoel dat die man erg intelligent is.

Ik zie Mark Rutte ook geen 25 berichten in 50 verschillende talen met 25x het zelfde verhaal op Facebook zetten nadat er weer een artikel in de Speld staat over hem ter verdediging.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
ThaBomba. wrote:
Basshunterzz wrote: Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.
Alles.
Dat hij in de grap trapt is nog tot daaraan toe(als ik zijn verhaal zo lees). Maar om er dan oneindig lang over door te gaan.. 1 bericht was voldoende geweest. Van een mug een olifant maken. Als hij meteen had toegegeven dat hij in de grap was getrapt (ha-ha) dan was er niks aan de hand geweest. Zijn hele reageren geeft mij toch niet echt het gevoel dat die man erg intelligent is.
Dus hij dacht dat hij zelf Deephouse ging draaien? Volgens mij is hij niet in de grap getrapt, maar een aantal domme fans die hem dan gelijk voor alles en nog wat uit gaan maken.
Zowel Q als Partyraiser zitten hierin fout. Q had dit gewoon aan moeten geven zodat Partyraiser mee had kunnen spelen en Partyraiser gaat nu iets te ver in zijn dingetje.
Deze grap is leuk voor ons, maar voor Partyraiser is het niet zo grappig als je te horen krijgt dat hij een vuile NSB'er en weet ik veel wat is.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Uit zijn berichten blijkt dat een aantal fans van hem het serieus hadden genomen voordat hij het artikel überhaupt had gezien. Als je dan allerlei gehaat naar je hoofd krijgt door je (weliswaar idiote) fans, dan kan ik me best voorstellen dat je daar (1) heftig op reageert en (2) alle onduidelijkheid de wereld uit wil helpen.
B
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
PNXRMX wrote:Uit zijn berichten blijkt dat een aantal fans van hem het serieus hadden genomen voordat hij het artikel überhaupt had gezien. Als je dan allerlei gehaat naar je hoofd krijgt door je (weliswaar idiote) fans, dan kan ik me best voorstellen dat je daar (1) heftig op reageert en (2) alle onduidelijkheid de wereld uit wil helpen.
Dit inderdaad. Al was het wel fijn geweest als hij die paar berichten had getarget voor alleen Duitsland, Spanje etc.
H
PNXRMX wrote:Uit zijn berichten blijkt dat een aantal fans van hem het serieus hadden genomen voordat hij het artikel überhaupt had gezien. Als je dan allerlei gehaat naar je hoofd krijgt door je (weliswaar idiote) fans, dan kan ik me best voorstellen dat je daar (1) heftig op reageert en (2) alle onduidelijkheid de wereld uit wil helpen.
Ik denk dat dit de lading wel dekt ja, goed gezegd.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2025
Basshunterzz wrote:
ThaBomba. wrote:
Alles.
Dus hij dacht dat hij zelf Deephouse ging draaien? Volgens mij is hij niet in de grap getrapt, maar een aantal domme fans die hem dan gelijk voor alles en nog wat uit gaan maken.
Zowel Q als Partyraiser zitten hierin fout. Q had dit gewoon aan moeten geven zodat Partyraiser mee had kunnen spelen en Partyraiser gaat nu iets te ver in zijn dingetje.
Deze grap is leuk voor ons, maar voor Partyraiser is het niet zo grappig als je te horen krijgt dat hij een vuile NSB'er en weet ik veel wat is.
Hij heeft de grap zeker niet gesnapt, misschien is "er in getrapt" voor hem niet de juiste verwoording nee. Q had het idd best aan mogen geven. Maar dan nogmaals klopt De Speld eerst bij Mark Rutte aan voordat ze een nep artikel over hem plaatsen?
Kankerlijer naar je kop geslingerd krijgen als artiest om een grap is natuurlijk niet leuk. Maar als je weet dat dit van mensen afkomt die het woordje "gossip" niet begrijpen(wat boven het artikel stond) zou dat voor mij de pijn al een stuk verlichten.
Eén bericht was naar mijn mening voldoende geweest, had hij zichzelf niet zo voor aap gezet. Maar ach dat is mijn mening maar. Als de rest zijn bericht in het Engels niet kon lezen pakken ze google translate er maar bij.
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
Jullie zijn ook te dom om het te begrijpen. Het artikel (de grap) stond ik het gossip gedeelte van de Defqon krant. Dat snapt iedereen. Helaas heeft iemand het bericht op internet gezet zonder dat je kon zien dat het uit het gossipgedeelte van de Defqon krant kwam en buitenlandse fans zagen dat en dat riep vragen op. Logisch toch? Dus kunnen we het nu laten rusten? :thumbup:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 7 days ago
En ik denk dat iedereen ondertussen zijn zegje over Partyraiser wel heeft kunnen doen. Zullen we terug gaan naar de weetjes? :)
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
Technoboy een heerlijk setje heeft gedraait op EDC @ Las Vegas?
Vooral het 2e gedeelte met klappers als Lowriders - Don't get back, Walt - Let the Music Play, Project One...
Zo mag hij ook wel in Nederland draaien!! :loving:

View on YouTube
View on YouTube
H
Onzinberichten weer even verwijderd :thumbup: