Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2306, 2307, 2308, 2309, 2310, 2311, 2312 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:49 
 
Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
Laat hem maar gewoon weer normale hardstyle maken ipv die pussylounge achtige harddrop shit. Ik mis de echte zany :cry:


Ik hoop ook dat dit er voor gaat zorgen dat die weer terugkomt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
DonC schreef:
Partyraiser gaat maar door over dat berichtje, nu voor al z'n Spaanstalige fans xd

https://twitter.com/Partyraiser_/status ... 0722627584

Op Facebook heeft ie ook nog een stel berichten gepost in het Frans, Duits, Italiaans en Spaans :lol:


Hij moet zijn IQ denk ik compenseren met zijn BPMs. Erg slim is hij schijnbaar niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:54 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
pim0412 schreef:
DonC schreef:
Partyraiser gaat maar door over dat berichtje, nu voor al z'n Spaanstalige fans xd

https://twitter.com/Partyraiser_/status ... 0722627584

Op Facebook heeft ie ook nog een stel berichten gepost in het Frans, Duits, Italiaans en Spaans :lol:


Hij moet zijn IQ denk ik compenseren met zijn BPMs. Erg slim is hij schijnbaar niet.


Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:20 
 
Hardtraxxer

Partyraiser reageert op een reactie:
Citaat:
Het is helaas nodig Ricardo. Krijg veel berichten uit deze landen die geen Engels kennen en het serieus namen helaas. Dus heb besloten het zo te doen. Een dag taak door een klote grap waar ik niet om gevraagd heb. Maarja nu stop ik er mee. Tijd voor hardcore inplaats van dit nutteloze gezeik om nep berichten! Thanks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:23 
 
Hardtraxx Veteran

Tjah, kut voor hem dat hij een aantal fans heeft die zo dom zijn als een stuk steen. Dat mensen in deze grap trappen hadden ze beter in die krant als grap kunnen zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
een aantal

Fout
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
jaron123 schreef:
Laat hem maar gewoon weer normale hardstyle maken ipv die pussylounge achtige harddrop shit. Ik mis de echte zany :cry:


Ik hoop ook dat dit er voor gaat zorgen dat die weer terugkomt :)


Ik hoop met je mee! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is misschien niet al te handig om ongevraagd zo'n grap in de Defqon krant te zetten, maar aan de andere kant is het wel behoorlijk triest dat een deel van z'n publiek te achterlijk is om de grap in te zien >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Basshunterzz schreef:
een aantal

Fout


Nailed it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 06:25 
 
Hardtraxx Veteran

In reactie op het defqon krantje heeft partyraiser een deep Hardcore mix gemaakt. Te vinden op zn Soundcloud
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 08:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding

Ben benieuwd wat het is! Nieuw album of iets...hopelijk dan niet met die flauwe zooi die hij nu maakt!

The Fusion of Sound :love:

oeps stond er al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 09:57 
 
Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Henk-Jan schreef:
Basshunterzz schreef:
een aantal

Fout


Nailed it.
Henk-Jan schreef:
Basshunterzz schreef:
een aantal

Fout


Als ik met mijn stomme steen IQ het HBO makkelijk doorloop vraag ik me af waar jullie dan wel niet zullen staan in deze maatschappij :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik krijg een beetje het idee dat jij dat stukje hebt geschreven Basshunterzz. Ik zal het zo even naar Partyraiser twitteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het had aardig wat gedoe gescheeld als Partyraiser gewoon had toegegeven dat hij in de grap was getrapt en dat hij het een leuke grap vond. Had hij met 1 berichtje klaar geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 10:49 
 

Franske schreef:
Ben benieuwd wat het is! Nieuw album of iets...hopelijk dan niet met die flauwe zooi die hij nu maakt!


Freestyle album? Ik zie hem dat wel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.


Alles.
Dat hij in de grap trapt is nog tot daaraan toe(als ik zijn verhaal zo lees). Maar om er dan oneindig lang over door te gaan.. 1 bericht was voldoende geweest. Van een mug een olifant maken. Als hij meteen had toegegeven dat hij in de grap was getrapt (ha-ha) dan was er niks aan de hand geweest. Zijn hele reageren geeft mij toch niet echt het gevoel dat die man erg intelligent is.

Ik zie Mark Rutte ook geen 25 berichten in 50 verschillende talen met 25x het zelfde verhaal op Facebook zetten nadat er weer een artikel in de Speld staat over hem ter verdediging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.


Alles.
Dat hij in de grap trapt is nog tot daaraan toe(als ik zijn verhaal zo lees). Maar om er dan oneindig lang over door te gaan.. 1 bericht was voldoende geweest. Van een mug een olifant maken. Als hij meteen had toegegeven dat hij in de grap was getrapt (ha-ha) dan was er niks aan de hand geweest. Zijn hele reageren geeft mij toch niet echt het gevoel dat die man erg intelligent is.


Dus hij dacht dat hij zelf Deephouse ging draaien? Volgens mij is hij niet in de grap getrapt, maar een aantal domme fans die hem dan gelijk voor alles en nog wat uit gaan maken.
Zowel Q als Partyraiser zitten hierin fout. Q had dit gewoon aan moeten geven zodat Partyraiser mee had kunnen spelen en Partyraiser gaat nu iets te ver in zijn dingetje.
Deze grap is leuk voor ons, maar voor Partyraiser is het niet zo grappig als je te horen krijgt dat hij een vuile NSB'er en weet ik veel wat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit zijn berichten blijkt dat een aantal fans van hem het serieus hadden genomen voordat hij het artikel überhaupt had gezien. Als je dan allerlei gehaat naar je hoofd krijgt door je (weliswaar idiote) fans, dan kan ik me best voorstellen dat je daar (1) heftig op reageert en (2) alle onduidelijkheid de wereld uit wil helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Uit zijn berichten blijkt dat een aantal fans van hem het serieus hadden genomen voordat hij het artikel überhaupt had gezien. Als je dan allerlei gehaat naar je hoofd krijgt door je (weliswaar idiote) fans, dan kan ik me best voorstellen dat je daar (1) heftig op reageert en (2) alle onduidelijkheid de wereld uit wil helpen.


Dit inderdaad. Al was het wel fijn geweest als hij die paar berichten had getarget voor alleen Duitsland, Spanje etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:36 
 

PNXRMX schreef:
Uit zijn berichten blijkt dat een aantal fans van hem het serieus hadden genomen voordat hij het artikel überhaupt had gezien. Als je dan allerlei gehaat naar je hoofd krijgt door je (weliswaar idiote) fans, dan kan ik me best voorstellen dat je daar (1) heftig op reageert en (2) alle onduidelijkheid de wereld uit wil helpen.

Ik denk dat dit de lading wel dekt ja, goed gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
Wat heeft dat nou weer met IQ te maken, denk dat je eerder naar een deel van zijn fans moet kijken.


Alles.
Dat hij in de grap trapt is nog tot daaraan toe(als ik zijn verhaal zo lees). Maar om er dan oneindig lang over door te gaan.. 1 bericht was voldoende geweest. Van een mug een olifant maken. Als hij meteen had toegegeven dat hij in de grap was getrapt (ha-ha) dan was er niks aan de hand geweest. Zijn hele reageren geeft mij toch niet echt het gevoel dat die man erg intelligent is.


Dus hij dacht dat hij zelf Deephouse ging draaien? Volgens mij is hij niet in de grap getrapt, maar een aantal domme fans die hem dan gelijk voor alles en nog wat uit gaan maken.
Zowel Q als Partyraiser zitten hierin fout. Q had dit gewoon aan moeten geven zodat Partyraiser mee had kunnen spelen en Partyraiser gaat nu iets te ver in zijn dingetje.
Deze grap is leuk voor ons, maar voor Partyraiser is het niet zo grappig als je te horen krijgt dat hij een vuile NSB'er en weet ik veel wat is.


Hij heeft de grap zeker niet gesnapt, misschien is "er in getrapt" voor hem niet de juiste verwoording nee. Q had het idd best aan mogen geven. Maar dan nogmaals klopt De Speld eerst bij Mark Rutte aan voordat ze een nep artikel over hem plaatsen?
Kankerlijer naar je kop geslingerd krijgen als artiest om een grap is natuurlijk niet leuk. Maar als je weet dat dit van mensen afkomt die het woordje "gossip" niet begrijpen(wat boven het artikel stond) zou dat voor mij de pijn al een stuk verlichten.
Eén bericht was naar mijn mening voldoende geweest, had hij zichzelf niet zo voor aap gezet. Maar ach dat is mijn mening maar. Als de rest zijn bericht in het Engels niet kon lezen pakken ze google translate er maar bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 15:54 
 
Hardtraxxer

Jullie zijn ook te dom om het te begrijpen. Het artikel (de grap) stond ik het gossip gedeelte van de Defqon krant. Dat snapt iedereen. Helaas heeft iemand het bericht op internet gezet zonder dat je kon zien dat het uit het gossipgedeelte van de Defqon krant kwam en buitenlandse fans zagen dat en dat riep vragen op. Logisch toch? Dus kunnen we het nu laten rusten? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 16:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En ik denk dat iedereen ondertussen zijn zegje over Partyraiser wel heeft kunnen doen. Zullen we terug gaan naar de weetjes? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy een heerlijk setje heeft gedraait op EDC @ Las Vegas?
Vooral het 2e gedeelte met klappers als Lowriders - Don't get back, Walt - Let the Music Play, Project One...
Zo mag hij ook wel in Nederland draaien!! :loving:


Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 08:39 
 

Onzinberichten weer even verwijderd :thumbup:
Vorige  1 ... 2306, 2307, 2308, 2309, 2310, 2311, 2312 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen