Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Tja, noisecontrollers hebben van 2003 tot 2007 stil gezeten, terwijl zatox hard aan de weg timmerde.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 20 days ago
hehe zo kun je het natuurlijk ook bekijken he lyst en ik heb zatox toch echt wel gemist tijdens de uitzending :cry:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Khadber wrote:
Knocker wrote:... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.
Haha! Zo van: Oh kak, ze staan op iTunes, verkopen we ze nu maar wel!
Wel een slimme oplossing. Hoop dat die 4-tracker ook op vinyl komt. Zouden ze wel vaker zo moeten doen, gewoon wat toppers bij elkaar op een vinyl flikkeren en releasen maar :)
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
PNXRMX wrote:
Khadber wrote:
Knocker wrote:... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.
Haha! Zo van: Oh kak, ze staan op iTunes, verkopen we ze nu maar wel!
Wel een slimme oplossing. Hoop dat die 4-tracker ook op vinyl komt. Zouden ze wel vaker zo moeten doen, gewoon wat toppers bij elkaar op een vinyl flikkeren en releasen maar :)
Ja dat lijkt me ook altijd zo vet. Zal wel niet werken in commercieel opzicht.

4x een vinyl met een geweldige a1 en matige b1 verkoopt in totaal beter dan 4 a1 toppers op 1 vinyl als je me begrijpt...
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Liberator Outdoor gaat toch door!

Alléén toegankelijk met guarantee ticket

In eerdere berichten in de media is gesuggereerd dat Liberator Outdoor op 5 mei op het Rodetorenplein in Zwolle mogelijk niet zou doorgaan in verband met het niet kunnen garanderen van de veiligheid in de toestroom van bezoekers. In een goed gesprek heeft de gemeente Zwolle bij de organisatie aangegeven dat zij zich zorgen maakt over de aantallen bezoekers die er op Liberator af kunnen komen. Door het introduceren van guarantee tickets á €10,00 die vooraf verkocht worden kan Liberator Outdoor toch doorgaan. Het bedrag van je entree ticket krijg je bij de ingang terug in consumptiemunten. De consumptiemunten kunnen zowel voor drank als eten worden ingewisseld. Op deze manier wil de organisatie het gratis toegankelijke karakter van Liberator behouden. Het maximum aantal bezoekers is vastgesteld op 4000.

Dus wil je verzekerd zijn van toegang tot Liberator Outdoor koop dan je tickets via de website van High Energy Events, Paylogic en alle Primera winkels. Aan de deur zullen ook kaarten verkocht worden totdat de 4000 kaarten in totaal verkocht zijn. Voor Queendance op koninginnenacht én Koninginnedag zijn géén guarantee tickets nodig.

De organisatie heeft in overleg met Pay-logic kunnen afspreken dat de kaarten die via de site www.highenergyevents.nl en via www.paylogic.nl gekocht worden maar met een extra éénmalige superlage fee van €1,00 belast worden. Kaarten via de Primera winkels gekocht kennen een fee van €1,99.
:thumbsup:
Hardtraxxer
123 posts member since 2009
last seen Apr 2026
Aftermovie van Coone en Psyko Punkz @ In Qontrol:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Nieuw album van Korsakoff is uit! :D
Klinkt best lekker
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:
Lyst wrote:Dat is het jammere aan deze scene.
Meer winst is belangrijker dan er iemand hebben staan die het het meest verdiend. NC verdienen het nog niet, ze draaien pas een paar jaar mee...
Zatox heeft een jaar lang stil gezeten terwijl Noisecontrollers keihard aan de weg hebben getimmerd en vorig jaar zowat 20 platen hebben uitgebracht en een van de meest geboekte acts van het afgelopen jaar waren. Ik vind wel dat ze het verdienen. Zatox mag volgend jaar als ie zo door gaat en vaker geboekt wordt voor grote feesten en mainstages.
Ja zatox heeft een jaar stil gezeten dankzij z'n gezondheid. Maar daardaarvoor stond hij al lang aan de top.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Tja, noisecontrollers hebben van 2003 tot 2007 stil gezeten, terwijl zatox hard aan de weg timmerde.
De mensen vinden het recente verleden belangrijker helaas (valt ook te begrijpen). Zatox krijgt z'n XQ nog wel, zeker als ie zo door gaat. Daar durf ik al mijn geld op in te zetten.
Hardtraxxer
480 posts member since 2009
last seen Oct 2010
dawasiknie wrote:
Lyst wrote:Tja, noisecontrollers hebben van 2003 tot 2007 stil gezeten, terwijl zatox hard aan de weg timmerde.
De mensen vinden het recente verleden belangrijker helaas (valt ook te begrijpen). Zatox krijgt z'n XQ nog wel, zeker als ie zo door gaat. Daar durf ik al mijn geld op in te zetten.
+1 ik ook,

als de scene weer een beetje underground wordt ^^
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Apr 2010
Barto wrote:
dawasiknie wrote:
+1 ik ook,

als de scene weer een beetje underground wordt ^^
ha! dat zal niet meer gebeuren ;) het word alleen nog maar erger dan het al is ;)

Maar idd, Zatox moet gewoon nog zijn XQ krijgen.. wie moet ik bellen/mailen/schrijven/faxen/rooksignaleren om dit voorelkaar te krijgen?!? :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
Oxbow wrote:Nieuw album van Korsakoff is uit! :D
Klinkt best lekker
maar sommige tracks zijn wel bout
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Surreal wrote:De mensen vinden het recente verleden belangrijker helaas (valt ook te begrijpen). Zatox krijgt z'n XQ nog wel, zeker als ie zo door gaat. Daar durf ik al mijn geld op in te zetten.
nee das niet zon Q-Dance persoon ik durf al mn geld te wedden dat ie er niet 1 krijgt.. ;)
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Apr 2010
frankhardenberg wrote:
Surreal wrote:De mensen vinden het recente verleden belangrijker helaas (valt ook te begrijpen). Zatox krijgt z'n XQ nog wel, zeker als ie zo door gaat. Daar durf ik al mijn geld op in te zetten.
nee das niet zon Q-Dance persoon ik durf al mn geld te wedden dat ie er niet 1 krijgt.. ;)
Je quote de zin van dawasiknie met mijn naam erboven ^^ maar hij is geen Q-Dance persoon? mja denk niet dat hij een XQ kan/wil afslaan hoor!
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Surreal wrote:
frankhardenberg wrote:
Je quote de zin van dawasiknie met mijn naam erboven ^^ maar hij is geen Q-Dance persoon? mja denk niet dat hij een XQ kan/wil afslaan hoor!
wat frank bedoelt is denk ik dat hij niet vaak op q-dance feesten staat en dat hij(toch?) niet bij platinum zit, dus hij niet zo gauw een xqlusive voor hem zal krijgen ;)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zatox zit wel bij platinum.
Platinum: A-lusion, Alphatwins, B-Front, Balistic, Beat Providers, The Beholder, Brennan Heart, Bruno Power, Da Syndrome, Dailucia, Dana, Davide Sonar, Deepack, Digital Punk, Donkey Rollers, DV8, Fausto, Frontliner, Hardstyle Masterz, Headhunterz, Isaac, Ivan Carsten, Jeff, Luna, Max Enforcer, Noisecontrollers, Pavo, The Prophet, Ran-D, Ruthless, Scope DJ, Stephanie, Tatanka, Technoboy, Tuneboy, V, Villain, Wildstylez, Zany en Zatox.
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
Lyst wrote:Zatox zit wel bij platinum.
Platinum: A-lusion, Alphatwins, B-Front, Balistic, Beat Providers, The Beholder, Brennan Heart, Bruno Power, Da Syndrome, Dailucia, Dana, Davide Sonar, Deepack, Digital Punk, Donkey Rollers, DV8, Fausto, Frontliner, Hardstyle Masterz, Headhunterz, Isaac, Ivan Carsten, Jeff, Luna, Max Enforcer, Noisecontrollers, Pavo, The Prophet, Ran-D, Ruthless, Scope DJ, Stephanie, Tatanka, Technoboy, Tuneboy, V, Villain, Wildstylez, Zany en Zatox.
mijn fout dan :x
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Dj Skitzo wrote:
Lyst wrote:Zatox zit wel bij platinum.
mijn fout dan :x
Echt alle artiesten uit de standaard line-up van q-dance feesten op de Main :D
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
.. dat de nieuwe Stephanie en Ivan Carsten op Saifam staan!

http://www.saifam.com/download/index.cf ... gory=today
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
goed dat je het zegt, meteen effe goed beluisteren en kijken welke ik ga kopen :)
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dj Skitzo wrote:goed dat je het zegt, meteen effe goed beluisteren en kijken welke ik ga kopen :)
Dritton! ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 20 days ago
ik heb ze maar gewoon allemaal gekocht, krijg toch nog 150 euro dus geld zat :P
O
Hardtraxxer
967 posts member since 2009
last seen Jan 2013
wist je dat overload - passion bijna klaar is :)
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Overload wrote:wist je dat overload - passion bijna klaar is :)
net nog niet, nu wel :D
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Overload wrote:wist je dat overload - passion bijna klaar is :)
Jeeeej :woot:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 26 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago