Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:30 

Aan het typen...

Tja, noisecontrollers hebben van 2003 tot 2007 stil gezeten, terwijl zatox hard aan de weg timmerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:33 

Hardtraxx Veteran

hehe zo kun je het natuurlijk ook bekijken he lyst en ik heb zatox toch echt wel gemist tijdens de uitzending :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:41 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Knocker schreef:
... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.

Haha! Zo van: Oh kak, ze staan op iTunes, verkopen we ze nu maar wel!

Wel een slimme oplossing. Hoop dat die 4-tracker ook op vinyl komt. Zouden ze wel vaker zo moeten doen, gewoon wat toppers bij elkaar op een vinyl flikkeren en releasen maar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 21:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Khadber schreef:
Knocker schreef:
... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.

Haha! Zo van: Oh kak, ze staan op iTunes, verkopen we ze nu maar wel!

Wel een slimme oplossing. Hoop dat die 4-tracker ook op vinyl komt. Zouden ze wel vaker zo moeten doen, gewoon wat toppers bij elkaar op een vinyl flikkeren en releasen maar :)

Ja dat lijkt me ook altijd zo vet. Zal wel niet werken in commercieel opzicht.

4x een vinyl met een geweldige a1 en matige b1 verkoopt in totaal beter dan 4 a1 toppers op 1 vinyl als je me begrijpt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:10 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Liberator Outdoor gaat toch door!

Alléén toegankelijk met guarantee ticket

In eerdere berichten in de media is gesuggereerd dat Liberator Outdoor op 5 mei op het Rodetorenplein in Zwolle mogelijk niet zou doorgaan in verband met het niet kunnen garanderen van de veiligheid in de toestroom van bezoekers. In een goed gesprek heeft de gemeente Zwolle bij de organisatie aangegeven dat zij zich zorgen maakt over de aantallen bezoekers die er op Liberator af kunnen komen. Door het introduceren van guarantee tickets á €10,00 die vooraf verkocht worden kan Liberator Outdoor toch doorgaan. Het bedrag van je entree ticket krijg je bij de ingang terug in consumptiemunten. De consumptiemunten kunnen zowel voor drank als eten worden ingewisseld. Op deze manier wil de organisatie het gratis toegankelijke karakter van Liberator behouden. Het maximum aantal bezoekers is vastgesteld op 4000.

Dus wil je verzekerd zijn van toegang tot Liberator Outdoor koop dan je tickets via de website van High Energy Events, Paylogic en alle Primera winkels. Aan de deur zullen ook kaarten verkocht worden totdat de 4000 kaarten in totaal verkocht zijn. Voor Queendance op koninginnenacht én Koninginnedag zijn géén guarantee tickets nodig.

De organisatie heeft in overleg met Pay-logic kunnen afspreken dat de kaarten die via de site www.highenergyevents.nl en via www.paylogic.nl gekocht worden maar met een extra éénmalige superlage fee van €1,00 belast worden. Kaarten via de Primera winkels gekocht kennen een fee van €1,99.

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:28 

Hardtraxxer

Aftermovie van Coone en Psyko Punkz @ In Qontrol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:20 

Hardtraxx Veteran

Nieuw album van Korsakoff is uit! :D
Klinkt best lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 09:42 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:
Dat is het jammere aan deze scene.
Meer winst is belangrijker dan er iemand hebben staan die het het meest verdiend. NC verdienen het nog niet, ze draaien pas een paar jaar mee...

Zatox heeft een jaar lang stil gezeten terwijl Noisecontrollers keihard aan de weg hebben getimmerd en vorig jaar zowat 20 platen hebben uitgebracht en een van de meest geboekte acts van het afgelopen jaar waren. Ik vind wel dat ze het verdienen. Zatox mag volgend jaar als ie zo door gaat en vaker geboekt wordt voor grote feesten en mainstages.

Ja zatox heeft een jaar stil gezeten dankzij z'n gezondheid. Maar daardaarvoor stond hij al lang aan de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:07 

Donateur

Lyst schreef:
Tja, noisecontrollers hebben van 2003 tot 2007 stil gezeten, terwijl zatox hard aan de weg timmerde.

De mensen vinden het recente verleden belangrijker helaas (valt ook te begrijpen). Zatox krijgt z'n XQ nog wel, zeker als ie zo door gaat. Daar durf ik al mijn geld op in te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:02 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

De mensen vinden het recente verleden belangrijker helaas (valt ook te begrijpen). Zatox krijgt z'n XQ nog wel, zeker als ie zo door gaat. Daar durf ik al mijn geld op in te zetten.

+1 ik ook,

als de scene weer een beetje underground wordt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:06 

Hardtraxxer

Barto schreef:
dawasiknie schreef:
Lyst schreef:

+1 ik ook,

als de scene weer een beetje underground wordt ^^

ha! dat zal niet meer gebeuren ;) het word alleen nog maar erger dan het al is ;)

Maar idd, Zatox moet gewoon nog zijn XQ krijgen.. wie moet ik bellen/mailen/schrijven/faxen/rooksignaleren om dit voorelkaar te krijgen?!? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:45 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Nieuw album van Korsakoff is uit! :D
Klinkt best lekker

maar sommige tracks zijn wel bout
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 12:54 

Donateur

Surreal schreef:

nee das niet zon Q-Dance persoon ik durf al mn geld te wedden dat ie er niet 1 krijgt.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:39 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
Surreal schreef:

nee das niet zon Q-Dance persoon ik durf al mn geld te wedden dat ie er niet 1 krijgt.. ;)

Je quote de zin van dawasiknie met mijn naam erboven ^^ maar hij is geen Q-Dance persoon? mja denk niet dat hij een XQ kan/wil afslaan hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:43 

Hardtraxx Veteran

Surreal schreef:
frankhardenberg schreef:
Surreal schreef:

Je quote de zin van dawasiknie met mijn naam erboven ^^ maar hij is geen Q-Dance persoon? mja denk niet dat hij een XQ kan/wil afslaan hoor!

wat frank bedoelt is denk ik dat hij niet vaak op q-dance feesten staat en dat hij(toch?) niet bij platinum zit, dus hij niet zo gauw een xqlusive voor hem zal krijgen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:08 

Aan het typen...

Zatox zit wel bij platinum.
Platinum: A-lusion, Alphatwins, B-Front, Balistic, Beat Providers, The Beholder, Brennan Heart, Bruno Power, Da Syndrome, Dailucia, Dana, Davide Sonar, Deepack, Digital Punk, Donkey Rollers, DV8, Fausto, Frontliner, Hardstyle Masterz, Headhunterz, Isaac, Ivan Carsten, Jeff, Luna, Max Enforcer, Noisecontrollers, Pavo, The Prophet, Ran-D, Ruthless, Scope DJ, Stephanie, Tatanka, Technoboy, Tuneboy, V, Villain, Wildstylez, Zany en Zatox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Platinum: A-lusion, Alphatwins, B-Front, Balistic, Beat Providers, The Beholder, Brennan Heart, Bruno Power, Da Syndrome, Dailucia, Dana, Davide Sonar, Deepack, Digital Punk, Donkey Rollers, DV8, Fausto, Frontliner, Hardstyle Masterz, Headhunterz, Isaac, Ivan Carsten, Jeff, Luna, Max Enforcer, Noisecontrollers, Pavo, The Prophet, Ran-D, Ruthless, Scope DJ, Stephanie, Tatanka, Technoboy, Tuneboy, V, Villain, Wildstylez, Zany en Zatox.

mijn fout dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:35 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
Lyst schreef:

mijn fout dan :x

Echt alle artiesten uit de standaard line-up van q-dance feesten op de Main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:06 

Hardtraxx Addict

.. dat de nieuwe Stephanie en Ivan Carsten op Saifam staan!

http://www.saifam.com/download/index.cfm/hurl/contenuto=9/new_releases.html/category=today
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:09 

Hardtraxx Veteran

goed dat je het zegt, meteen effe goed beluisteren en kijken welke ik ga kopen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:39 

Hardtraxx Veteran

Dj Skitzo schreef:
goed dat je het zegt, meteen effe goed beluisteren en kijken welke ik ga kopen :)

Dritton! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 18:59 

Hardtraxx Veteran

ik heb ze maar gewoon allemaal gekocht, krijg toch nog 150 euro dus geld zat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 22:23 

Hardtraxxer

wist je dat overload - passion bijna klaar is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 23:00 

Hardtraxx Veteran

Overload schreef:

net nog niet, nu wel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 23:03 

Donateur

Overload schreef:

Jeeeej :woot:
Vorige  1 ... 228, 229, 230, 231, 232, 233, 234 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen