Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 17:32 

Hardtraxx Elite

Weet niet wat ik daar nou van moet vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 18:08 

Hardtraxx Veteran

Als ze zelf de line-up, locatie en tijden mogen bepalen wordt het inderdaad vast een knalfeest, maar ik gok dat ze alleen de line-up mogen bepalen. Ach, XQ NC is beter dan XQ HHz in mijn ogen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

NC Studio Sessions :P :drool:

Shreek edit, crump edit, in the marine :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2010 22:28 

Donateur

Wist je dat de nieuwe Tby (Bass beats melody) een hele vette opbouw heeft a la Reversed Order? En dat ie inderdaad best vet is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 15:53 

Hardtraxx Veteran

hyves:

Citaat:
A-lusion
Online now: Episode 3 of On Tour with A-lusion. Check out the video here: http://bit.ly/du9bcF
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:14 

Hardtraxx Veteran

Go Fast! @ In Qontrol.

Wel leuk filmpje :thumbsup:

EDIT: sta je daarnou bij vanaf 1.20 khadber? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 16:39 

Hardtraxxer

Twitter Headhunterz
Citaat:
Having my tennis class and then studio. Working on a remix of one of my personal favourite tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 17:03 

Rik schreef:
Go Fast! @ In Qontrol.

Wel leuk filmpje :thumbsup:

EDIT: sta je daarnou bij vanaf 1.20 khadber? xd

Was dus een Go Fast chick die van het podium af knikkerde bij Alpha².. Go Fast, fall hard
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 17:18 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:
Twitter Headhunterz
Citaat:
Having my tennis class and then studio. Working on a remix of one of my personal favourite tracks!

Nou ik ben benieuwd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:02 

Hardtraxx Veteran

JolleNL schreef:
Als ze zelf de line-up, locatie en tijden mogen bepalen wordt het inderdaad vast een knalfeest, maar ik gok dat ze alleen de line-up mogen bepalen. Ach, XQ NC is beter dan XQ HHz in mijn ogen. :D

wordt gewoon de fusionstal ingezet met nog wat vriendjes van scantraxx.. Krijg je volgens mij weer zo'n standaard line-up.. Geef ons liever een XQ alphaverb ofz :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Ja klopt. Maar iets van een XQ Zatox of Tatanka zal echt een veelzeidig plaatje geven denk ik. En hun verdienen het beide meer dan Nc in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:07 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ja klopt. Maar iets van een XQ Zatox of Tatanka zal echt een veelzeidig plaatje geven denk ik. En hun verdienen het beide meer dan Nc in mijn ogen.

Zatox is nog maar eventjes ECHT doorgebroken in de scene. Hiermee bedoel ik bekend bij de grote massa. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Doe dan XQ A2 ofzo, maarja, zal ook wel niet kunnen..

Deepack dan? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:15 

Hardtraxx Veteran

+1 voor khadber,,,
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Rik schreef:

Zatox is nog maar eventjes ECHT doorgebroken in de scene. Hiermee bedoel ik bekend bij de grote massa. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Doe dan XQ A2 ofzo, maarja, zal ook wel niet kunnen..

Deepack dan? ;)

Klopt. Daar heb je gelijk in. Maar ik zeg ook niet dat het haalbaar is. Want Q moet het bekendste van het bekendste. Ik vind ook dat Deepack & Alpha Twins het meer verdienen. Maarja :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:25 

Aan het typen...

Zatox nog maar net doorgebroken, kom op zeg...
Zatox was ook al heer en meester een half decennium geleden.
Radio Alarm, Headwave, I'm Techno, Acid Park, Scientists of Sound, Insane remix, Apocalypse, Bad Time, Mofoklub... Ga zo maar door.

Die platen waren ook erg bekend bij de grote massa, alleen is er nu alleen een nieuwe massa. Zatox is gehyped op dit moment, meer niet. Hij was allang doorgebroken bij de nieuwe massa met zijn tracks als Get Drunk, So High etc.

Maar er zijn nog wel mensen die het nog meer verdienen dan zatox :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:37 

Donateur

Maar in een commercieel opzicht, snap je toch zeker wel dat een XQ noisecontrollers meer mensen trekt, dan een deepack of zatox editie? Tuurlijk zijn ze wat bekender aan het worden, maar noisecontrollers beginnen echt een beetje de ''Headhunterz status'' te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:40 

Aan het typen...

Dat is het jammere aan deze scene.
Meer winst is belangrijker dan er iemand hebben staan die het het meest verdiend. NC verdienen het nog niet, ze draaien pas een paar jaar mee...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:41 

Hardtraxx Veteran

Doe mij maar een X-Qlusive Michel Pollen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 18:50 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
Geef ons liever een XQ AVIO

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 19:21 

Hardtraxx Veteran

Bioweapon:
Citaat:
Nearly finished the first tune for the album: The Future. Requires mixdown in the morning. But we're rocking! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 19:37 

Hardtraxx Elite

Teknizion schreef:
Maar in een commercieel opzicht, snap je toch zeker wel dat een XQ noisecontrollers meer mensen trekt, dan een deepack of zatox editie? Tuurlijk zijn ze wat bekender aan het worden, maar noisecontrollers beginnen echt een beetje de ''Headhunterz status'' te krijgen.

Maar weet je? Ik heb het gevoel dat XQ sowieso wel uitverkoopt, puur omdat het XQ is. De 'artiestloze' XQ's zijn toch ook gewoon goed gegaan steeds?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:02 

Hardtraxxer

... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.

Donateur

Inderdaad, ik denk ook dat XQ wel uitverkoopt, of er nou NC staat, zatox of deepack.

Hardtraxx Veteran

Knocker schreef:
... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.

Haha! Zo van: Oh kak, ze staan op iTunes, verkopen we ze nu maar wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 20:24 

Donateur

Lyst schreef:
Dat is het jammere aan deze scene.
Meer winst is belangrijker dan er iemand hebben staan die het het meest verdiend. NC verdienen het nog niet, ze draaien pas een paar jaar mee...

Zatox heeft een jaar lang stil gezeten terwijl Noisecontrollers keihard aan de weg hebben getimmerd en vorig jaar zowat 20 platen hebben uitgebracht en een van de meest geboekte acts van het afgelopen jaar waren. Ik vind wel dat ze het verdienen. Zatox mag volgend jaar als ie zo door gaat en vaker geboekt wordt voor grote feesten en mainstages.
Vorige  1 ... 227, 228, 229, 230, 231, 232, 233 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen