Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Weet niet wat ik daar nou van moet vinden...
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Als ze zelf de line-up, locatie en tijden mogen bepalen wordt het inderdaad vast een knalfeest, maar ik gok dat ze alleen de line-up mogen bepalen. Ach, XQ NC is beter dan XQ HHz in mijn ogen. :D
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
NC Studio Sessions :P :drool:

Shreek edit, crump edit, in the marine :bomb:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Wist je dat de nieuwe Tby (Bass beats melody) een hele vette opbouw heeft a la Reversed Order? En dat ie inderdaad best vet is!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
hyves:
A-lusion
Online now: Episode 3 of On Tour with A-lusion. Check out the video here: http://bit.ly/du9bcF
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Go Fast! @ In Qontrol.

View on YouTube

Wel leuk filmpje :thumbsup:

EDIT: sta je daarnou bij vanaf 1.20 khadber? xd
Hardtraxxer
958 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Twitter Headhunterz
Having my tennis class and then studio. Working on a remix of one of my personal favourite tracks!
A
Rik wrote:Go Fast! @ In Qontrol.

View on YouTube

Wel leuk filmpje :thumbsup:

EDIT: sta je daarnou bij vanaf 1.20 khadber? xd
Was dus een Go Fast chick die van het podium af knikkerde bij Alpha².. Go Fast, fall hard
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Mr. Monster wrote:Twitter Headhunterz
Having my tennis class and then studio. Working on a remix of one of my personal favourite tracks!
Nou ik ben benieuwd ;)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
JolleNL wrote:Als ze zelf de line-up, locatie en tijden mogen bepalen wordt het inderdaad vast een knalfeest, maar ik gok dat ze alleen de line-up mogen bepalen. Ach, XQ NC is beter dan XQ HHz in mijn ogen. :D
wordt gewoon de fusionstal ingezet met nog wat vriendjes van scantraxx.. Krijg je volgens mij weer zo'n standaard line-up.. Geef ons liever een XQ alphaverb ofz :x
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Ja klopt. Maar iets van een XQ Zatox of Tatanka zal echt een veelzeidig plaatje geven denk ik. En hun verdienen het beide meer dan Nc in mijn ogen.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rik wrote:Ja klopt. Maar iets van een XQ Zatox of Tatanka zal echt een veelzeidig plaatje geven denk ik. En hun verdienen het beide meer dan Nc in mijn ogen.
Zatox is nog maar eventjes ECHT doorgebroken in de scene. Hiermee bedoel ik bekend bij de grote massa. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Doe dan XQ A2 ofzo, maarja, zal ook wel niet kunnen..

Deepack dan? ;)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
+1 voor khadber,,,
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2014
Khadber wrote:
Rik wrote:Ja klopt. Maar iets van een XQ Zatox of Tatanka zal echt een veelzeidig plaatje geven denk ik. En hun verdienen het beide meer dan Nc in mijn ogen.
Zatox is nog maar eventjes ECHT doorgebroken in de scene. Hiermee bedoel ik bekend bij de grote massa. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Doe dan XQ A2 ofzo, maarja, zal ook wel niet kunnen..

Deepack dan? ;)
Klopt. Daar heb je gelijk in. Maar ik zeg ook niet dat het haalbaar is. Want Q moet het bekendste van het bekendste. Ik vind ook dat Deepack & Alpha Twins het meer verdienen. Maarja :/
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Zatox nog maar net doorgebroken, kom op zeg...
Zatox was ook al heer en meester een half decennium geleden.
Radio Alarm, Headwave, I'm Techno, Acid Park, Scientists of Sound, Insane remix, Apocalypse, Bad Time, Mofoklub... Ga zo maar door.

Die platen waren ook erg bekend bij de grote massa, alleen is er nu alleen een nieuwe massa. Zatox is gehyped op dit moment, meer niet. Hij was allang doorgebroken bij de nieuwe massa met zijn tracks als Get Drunk, So High etc.

Maar er zijn nog wel mensen die het nog meer verdienen dan zatox :yes:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Maar in een commercieel opzicht, snap je toch zeker wel dat een XQ noisecontrollers meer mensen trekt, dan een deepack of zatox editie? Tuurlijk zijn ze wat bekender aan het worden, maar noisecontrollers beginnen echt een beetje de ''Headhunterz status'' te krijgen.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat is het jammere aan deze scene.
Meer winst is belangrijker dan er iemand hebben staan die het het meest verdiend. NC verdienen het nog niet, ze draaien pas een paar jaar mee...
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Doe mij maar een X-Qlusive Michel Pollen :worship:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
Timmer wrote:Geef ons liever een XQ AVIO
:worship:
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Bioweapon:
Nearly finished the first tune for the album: The Future. Requires mixdown in the morning. But we're rocking! :D
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Teknizion wrote:Maar in een commercieel opzicht, snap je toch zeker wel dat een XQ noisecontrollers meer mensen trekt, dan een deepack of zatox editie? Tuurlijk zijn ze wat bekender aan het worden, maar noisecontrollers beginnen echt een beetje de ''Headhunterz status'' te krijgen.
Maar weet je? Ik heb het gevoel dat XQ sowieso wel uitverkoopt, puur omdat het XQ is. De 'artiestloze' XQ's zijn toch ook gewoon goed gegaan steeds?
Hardtraxxer
123 posts member since 2009
last seen Apr 2026
... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Inderdaad, ik denk ook dat XQ wel uitverkoopt, of er nou NC staat, zatox of deepack.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Knocker wrote:... Counterfeit, Reputation Game, On The Rise en Frozen op Hardstyle.com nu te koop zijn.
Haha! Zo van: Oh kak, ze staan op iTunes, verkopen we ze nu maar wel!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Lyst wrote:Dat is het jammere aan deze scene.
Meer winst is belangrijker dan er iemand hebben staan die het het meest verdiend. NC verdienen het nog niet, ze draaien pas een paar jaar mee...
Zatox heeft een jaar lang stil gezeten terwijl Noisecontrollers keihard aan de weg hebben getimmerd en vorig jaar zowat 20 platen hebben uitgebracht en een van de meest geboekte acts van het afgelopen jaar waren. Ik vind wel dat ze het verdienen. Zatox mag volgend jaar als ie zo door gaat en vaker geboekt wordt voor grote feesten en mainstages.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators