Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2284, 2285, 2286, 2287, 2288, 2289, 2290 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:12 

#H8H1M
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:13 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Hij doet tenminste nog iets speciaals met zn Brutal serie

Leg uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:17 

Donateur

Alsjeblieft gewoon weer een hardstyle plaat en geen Safri Duo cover. Dansbaar moet 't zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:20 

Hardtraxx Veteran

@Qreative ja dat snap ik, maar ik vroeg me alleen af of er vroegâh een speciale gedachte achter zat wat die act speciaal maakte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:47 

Hardtraxxer

Vrij logisch dat hij Brutal 5.0 maakt, want het is erg populair. Eerst 5.0 maar eens afwachten. Misschien dat hij er nu een toptrack van maakt, omdat hij erg lekker bezig is in de studio. Vond 4.0 niet speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 12:50 

Hardtraxxer

Uitgemolken to the max..
Hij kijkt ook echt op elke foto hetzelfde btw xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 13:34 

Hardtraxx Addict

Of de track nu brutal 5.0 of een andere titel heeft, maakt toch niet uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 13:36 

Hardtraxx Addict

Phase 2 schreef:
Of de track nu brutal 5.0 of een andere titel heeft, maakt toch niet uit?

Nouja, hij vernoemd deze track natuurlijk niet zomaar naar Brutal 5.0. Het is toch hergebruiken van een formule.
Wat opzich hardstikke begrijpelijk is gezien de populariteit.

Het heeft voor mij persoonlijk iig geen meerwaarde meer. Ik ga er juist van uit dat dit alleen maar gaat tegenvallen. Maar we zullen het meemaken.

3.0 Was voor mij persoonlijk iig de beste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:07 

Hardtraxx Addict

Chris One schreef:
If the '2009' style becomes popular again in the next year I'm gonna whine as much as euphoric djs are doing right now on social medias just to make a point. Fuck that

Geen idee waar ik dit kwijt moet nu er geen Discussie toppa meer is. Een echt nieuwtje is het niet maar zijn standpunt is duidelijk in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:24 

Richardd schreef:
Chris One schreef:
If the '2009' style becomes popular again in the next year I'm gonna whine as much as euphoric djs are doing right now on social medias just to make a point. Fuck that

Geen idee waar ik dit kwijt moet nu er geen Discussie toppa meer is. Een echt nieuwtje is het niet maar zijn standpunt is duidelijk in ieder geval.

Dan maak je gewoon een nieuw topic aan. Elk topic is een "discussie topic".
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

dylanleijten schreef:
Uitgemolken to the max..
Hij kijkt ook echt op elke foto hetzelfde btw xd

Dat komt omdat het steeds dezelfde persoon is ;) ;) ;) ;) ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:23 

Hardtraxxer

Tot 3.0 kon ik de serie nog wel waarderen, maar daarna was de leuk er wel vanaf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 16:27 

Hardtraxxer

Chris One schreef:

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:50 

Hardtraxxer

Snap niet zo goed wat Chris One wil zeggen. Hij stond altijd al bekend om een afwijkende sound en is niet direct in een hokje te proppen. Duidelijk een ander soort 'raw' artiest als anderen, dus hij hoeft zich niet aangesproken te voelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 17:52 

Hardtraxx Veteran

Code White schreef:
Snap niet zo goed wat Chris One wil zeggen. Hij stond altijd al bekend om een afwijkende sound en is niet direct in een hokje te proppen. Duidelijk een ander soort 'raw' artiest als anderen, dus hij hoeft zich niet aangesproken te voelen.

Hij voelt zich toch niet aangesproken? Hij irriteert zich alleen aan die zeikende euforische artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 18:20 

Donateur

Om vervolgens ook zelf de zeikende artiest uit te hangen. Of ben ik nu geleveled?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:01 

Hardtraxx Veteran

Welke artiesten zeiken dan? Alleen Audiofreq spreekt zich af en toe uit dat er geen creativiteit is, verder kan ik geen zeikende artiest noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Welke artiesten zeiken dan? Alleen Audiofreq spreekt zich af en toe uit dat er geen creativiteit is, verder kan ik geen zeikende artiest noemen.

Ik heb een paar dagen terug Coone en Zatox of all people er nog over zien discussiëren op Twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 19:46 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
Ik heb een paar dagen terug Coone en Zatox of all people er nog over zien discussiëren op Twitter.

Coone is helemaal een hypocriet. Eerst zeiken over raw hardstyle, maar vervolgens Riiho laten tekenen op Dirty Workz Anarchy, dat onderdeel is van Dirty Workz, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:14 

Hardtraxx Elite

RadicelArmy schreef:
Steffnov schreef:

Coone is helemaal een hypocriet. Eerst zeiken over raw hardstyle, maar vervolgens Riiho laten tekenen op Dirty Workz Anarchy, dat onderdeel is van Dirty Workz, toch?

Dat betekend niet gelijk dat hij ook beslist wie er gesigned wordt. Iemand die weet wie dat regeld bij DWX Anarchy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:23 

Hardtraxx Crew

Hardstyle Mafia
Citaat:
Working on 2 new tracks at the moment. Rough stuff coming up!

Also the release date of 'Sound of Victory' is coming closer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 20:36 

Hardtraxxer

DJ_Tim schreef:
Dat betekend niet gelijk dat hij ook beslist wie er gesigned wordt. Iemand die weet wie dat regeld bij DWX Anarchy?

Zou hij geen vetorecht hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:23 

Hardtraxx Addict

Brennan Heart

The Blademasterz ... Are ... Still ... Here ... After 7 years here it is ... A brand new Blademasterz release!! Can't wait to play this baby! ‪#‎KeepEuphoricHardstyleAlive‬ ‪#‎WERHardstyle‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 21:25 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hardstyle Mafia
Citaat:
Working on 2 new tracks at the moment. Rough stuff coming up!

Also the release date of 'Sound of Victory' is coming closer ;)

This is relevant to my interests.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2015 22:20 

Hardtraxx Addict

#keeptheeuphorichardstylealive?

Dag idee van oldschool Blademasterz sound.
Vorige  1 ... 2284, 2285, 2286, 2287, 2288, 2289, 2290 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen