Ik heb een Wordpress website en er werd gewaarschuwd voor dit soort praktijken. Ze hebben hun website waarschijnlijk niet geupdate, meer niet.Stonecloud wrote:Nog nooit die site bezocht, en bij de eerste keer zie ik dat.Laud wrote:Stonecloud wrote:Kan het zijn dat de site van Dirty Workz is gehackt?Deze site is mogelijk gehackt.
Admin nod jma3 krak! [+]!! FREE PALESTINE !![+]. Bajatax -- ixfactor -- Pritox Ma -- Rotinoox Haxor -- Yassine Es-sofyani - Mahdi Chakroun -Rofix Halim.
Prachtige reclame voor Dirty Workz, zelfs hackerhaatbaarden zijn woest over het besluit omtrent Mandy.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxxer
- 324 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
Dit gaat waarschijnlijk over Let Me See Ya.The Venator wrote:Noisecontrollers @Noisecontroller
Working on this remix for??
Hint: what comes around goes around
Bass modulators draaide hem al eerder vandaag.
Vond de synth nog een stuk lekkerder en de melodie net anders..
Daarna draaide noisecontrollers hem ook en kwam 1 van de baas mods er naast staan, toen viel het kwartje
Decibel anthem
View on YouTube
View on YouTube
Echt een waan-zinnige Anthem, dit representeert voor mij persoonlijk gewoon hét zomergevoel wat er in een anthem/zomertrack moet zitten.Odyssee wrote:Decibel anthem
View on YouTube
Heel vet anthem, lekker vrolijk en zomers. Zoveel beter dan het Intents anthem bijvoorbeeld.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hij was dit jaar wel op tijd? Klinkt wel erg vet trouwens 
?? Want hij was vorig jaar te laat?chicken wrote:Hij was dit jaar wel op tijd? Klinkt wel erg vet trouwens
Jep, daarom kregen Psyko Punkz de eer.Nuracore wrote:?? Want hij was vorig jaar te laat?chicken wrote:Hij was dit jaar wel op tijd? Klinkt wel erg vet trouwens
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vertel eens wat meer 
Hoe moet ik me dat voor mij zien ?
'Jongens, weer een nieuwe editie en we hebben een nieuw anthem nodig *pang*'
en dan wie het eerst komt wie het eerst maalt?
Je een tijdcode kan toevoegen aan soundcloud linkjes net zoals bij youtube?
Take note, release posterts
Take note, release posterts
Ik weet alleen dat 2013 toen noisecontrollers hem hadden gemaakt, eerst een andere artiest was gevraagd naar die kwam er na een tijdje achtee geen tijd meer te hebben ofzo. Frontliner dacht ik?Nuracore wrote:Hoe moet ik me dat voor mij zien ?
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dat was Q-Base. Noisecontrollers moesten hem maken maar hadden geen tijd. Toen kwam Frontliner met Symbols.
Ja dat ja, haalden t ff door elkaar. Wat een plaat trouwens symbols.iMark wrote:Dat was Q-Base. Noisecontrollers moesten hem maken maar hadden geen tijd. Toen kwam Frontliner met Symbols.
Brennan Heart
Kan heel vet worden als...... Maar gok dat het z'n Raw alias wordt ofzo.The Blademasterz ... Are ... Still ... Here ... Something new coming up!!
Nou doe maar lekker de oude Blademasterz terug, zijn toch wat legendarische plaatjes van zeg. 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Misschien gaat hij wel 'Tijdmachine' achtige muziek maken onder dat alias.
Staat ie geboekt toch ook in de zomer? Misschien is die weer verkocht.iMark wrote:Misschien gaat hij wel 'Tijdmachine' achtige muziek maken onder dat alias.
Dat is echt exact wat ik dacht... Wat was de originele intentie van die alias eigenlijk, of gewoon een andere naam om wat andere dingen uit te proberen? Ken de muziek natuurlijk, maar is toch een klein beetje voor m'n tijd.wootum wrote:Brennan HeartKan heel vet worden als...... Maar gok dat het z'n Raw alias wordt ofzo.The Blademasterz ... Are ... Still ... Here ... Something new coming up!!
Dat die gast zelf niet moe wordt van die 'brutals'Magnetron wrote: