Theracords en A2 moeten waarschijnlijk rekening houden met nog meer artiesten die willen releasen, en bij Loudness is het de eerste release dus neem aan dat ze gewoon een mooie datum konden prikken ofzo?jaron123 wrote:Maar levert het jou nog wat speciaals op? Of is het gewoon leuk voor een keer op een ander label releasen. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Wel tof dat artiesten weer de moeite nemen om te reageren en dingen te verduidelijken. Ik vind al die ins en outs altijd interessant om te lezen.
Niet heel veel extra's, maar het is toch B2S die je plaat released. Dus het voelt als een soort eer als zij een plaat van je willen releasenjaron123 wrote:Maar levert het jou nog wat speciaals op? Of is het gewoon leuk voor een keer op een ander label releasen. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.
Hoop van harte dat ze hun draai (weer) een beetje kunnen vinden.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Duidelijk, bedankt voor de reactie!Deetox wrote:Niet heel veel extra's, maar het is toch B2S die je plaat released. Dus het voelt als een soort eer als zij een plaat van je willen releasenjaron123 wrote:Maar levert het jou nog wat speciaals op? Of is het gewoon leuk voor een keer op een ander label releasen. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.Voor mij is uiteindelijk maar 1 ding belangrijk en dat is dat mijn muziek gereleased wordt.
Hopen dat Low-E en Alter Egosz weer terug komen.. ik hoorde via via dat ze misschien onder WE R tracks ging uit brengen, ben benieuwd..
Zit Low-E niet gewoon bij Anarchy?kevin-field wrote:Hopen dat Low-E en Alter Egosz weer terug komen.. ik hoorde via via dat ze misschien onder WE R tracks ging uit brengen, ben benieuwd..
Dj Thera
2 awesome unexpecting collabs planned in May! Curious yet? Any guesses?
Technoboy
Is die ergens te luisteren?Goin through some classics for this week-end. I found the VERY FIRST version (with a total different melody in the break!) of one of my Heady's favorites which was never released. I wonder if he ever played this one out..
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Noisecontrollers een aftel klok op zijn website heeft met de tekst: Recording vocals eronder.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Klopt. Hierna komt Mastering Tracks en daarna Track Bouncing.Casey wrote:Noisecontrollers een aftel klok op zijn website heeft met de tekst: Recording vocals eronder.
view-source:http://www.noisecontrollers.com/
Daar kan je het zien ;-)
-
K
Enig idee wat dit kan zijn?iMark wrote:Noisecontrollers een aftel klok op zijn website heeft met de tekst: Recording vocals eronder.
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Da Tweekaz
Just finished a track that sounds so 2009.. NOSTALGIA OVERLOAD! grin-emoticon Gonna test it for the first time this weekend in Australia heart-emoticon #newmusic #fuckyeah
Hoort hier Headhunterz, waar hij nu mee bezig is
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Ik wist niet dat Headhunterz een staartje had 
-
S
Je loopt achter hahaAndromeda wrote:Ik wist niet dat Headhunterz een staartje had
Ja, dat verhaal krijgt nog wel een..Andromeda wrote:Ik wist niet dat Headhunterz een staartje had
Nja laat maar.
Heeft iemand nog een busplek vanuit Den Haag?
-
A
.
Last edited by Anonymous on 15 Apr 2015 14:45, edited 2 times in total.
Hoeveel mensen die veel te ver heen zijn zullen er van die brug af donderen? 
Pilletje kost daar € 50,- dus zal wel mee vallen denk ikZygoma wrote:Hoeveel mensen die veel te ver heen zijn zullen er van die brug af donderen?