Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 4,987 postssince 2013
FTP is echt een klassieker, daar moet je gewoon vanaf blijven!!
B
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 4,098 postssince 2012
J oey wrote:FTP remix, nee bedankt. Heb echt een gruwelijke hekel aan die track en een remix zou het denk ik niet beter maken.
Dan kan het juist alleen maar beter. >.<
M
Hardtraxx Veteran
14,225 postssince 2013
Wist je dat ... Topic

Hmm..

Ohja, Endymion hebben Outta My Way ook geremixt, beter laat Brennan Heart die van Sub Sonik zitten.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018 1,244 postssince 2012
chas1n wrote:FTP is echt een klassieker, daar moet je gewoon vanaf blijven!!
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 4,723 postssince 2009
Richardd wrote:
chas1n wrote:FTP is echt een klassieker, daar moet je gewoon vanaf blijven!!
:lol:
heerlijk inkoppertje :P
R
Hardtraxx Veteran
last seen May 2025 4,240 postssince 2010
Regain een track aan het maken is met iemand van TC:

Can you share a little secret about something?

I have lots of secrets! First secret is that I’m making a track with a new face of Theracords. I will play this track for the first time at XXlerator. Second secret is that I’m making a track with one of the best MC’s around: MC Renegade. Third secret is that the collaboration with The Beast Project is still in progress and I’m also making a remix but now I can’t tell you for who. Stay tuned!

http://hardstyle-united.nl/2015/hardsty ... ew-regain/
B
B2S wrote:E-Force & Deetox - Rawness, out soon on Loudness Recordings! ‪#‎Loudness‬

Wist je dat ... Topic
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026 14,530 postssince 2010
Geen track onder Freakz At Night?
Hardtraxx Crew
last seen Jun 2026 11,820 postssince 2013
Delete
I have 2 new tracks to test out for the first time @ Rebirth Festival! A new solo track called 'Funk' and my collab with The Geminizers called 'Evolve.'
Keep an ear out for them! My set time is 22:00 - 23:00 (Saturday, Rebellion Stage). See ya there!
B
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2026 4,098 postssince 2012
Magnetron wrote:Delete
I have 2 new tracks to test out for the first time @ Rebirth Festival! A new solo track called 'Funk' and my collab with The Geminizers called 'Evolve.'
Keep an ear out for them! My set time is 22:00 - 23:00 (Saturday, Rebellion Stage). See ya there!
Evolve is dus die track die The Geminizers al draaide op Madhouze, die ging echt een partij hard :D
M
Hardtraxx Veteran
14,225 postssince 2013
patrickjeb wrote:Geen track onder Freakz At Night?
Deze track was gemaakt voordat Freakz At Night er was :P
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago 1,545 postssince 2013
Zouden ze nu eigenlijk ook weg gaan bij hun oude Label en nu bij Loudness zitten?
Artist
557 postssince 2010
Ventrue wrote:Zouden ze nu eigenlijk ook weg gaan bij hun oude Label en nu bij Loudness zitten?
Nope
Hardtraxxer
last seen Apr 2018 514 postssince 2015
Deetox wrote:
Ventrue wrote:Zouden ze nu eigenlijk ook weg gaan bij hun oude Label en nu bij Loudness zitten?
Nope
Duidelijk xd
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026 29,098 postssince 2011
Dus Loudness wordt een HWS achtig label.
Hardtraxx Veteran
8,198 postssince 2014
Theracords op Facebook:
Wist je dat ... Topic

The I's (nu Psyched) naar Theracords dus?
User avatar online now
Hardtraxx Veteran
14,341 postssince 2011
Ze hadden het toch al over een al bekende maar nieuwe artiest dat bij TC zal komen?
Hardtraxx Veteran
8,198 postssince 2014
Post van Thera op 25 februari:
DjThera wrote:Kleine update:

De Theracords Radio Show van Februari staat online :)
View on SoundCloud

Vandaag is de release "Deetox - Headknocker/Here I Come(Dj Thera Remix) verkrijgbaar op alle portals (dus niet alleen hs.com)

Hype train: Prefix & Density zijn van alles van plan :loving: én we maken volgende maand een nieuwe artiest bekend!
Heeft dus waarschijnlijk wat vertraging opgelopen, maar dit is dan denk ik de nieuwe artiest die ze bedoelen.
P
Hardtraxx Veteran
last seen 40 minutes ago 5,063 postssince 2013
Hopelijk meteen de release van collab met delete
Hardtraxx Addict
last seen 4 days ago 1,545 postssince 2013
Deetox wrote:
Nope
Oke dan, maar gaan jullie meer releasen op dit label? zo ja waarop word zo'n keuze gebaseerd?
D
Hardtraxx Elite
last seen Jan 2020 2,496 postssince 2012
Ventrue wrote:
Deetox wrote:
Nope
Oke dan, maar gaan jullie meer releasen op dit label? zo ja waarop word zo'n keuze gebaseerd?
Sowieso, waarom wordt deze track op dit label gereleased? Geen haat o.i.d. maar ben ik werkelijk benieuwd naar omdat ik de toevoegende waarde niet zie.
Donateur
last seen Aug 2024 15,013 postssince 2010
Titan wrote: Good morning followers! What a heavy weekend and what a great way to start the festival season heart-emoticon This week is all about finishing my very first anthem in my career so far! Can you guess for which event!?
More info veryyyyy soon!!!
‪#‎titan‬ ‪#‎festival‬ ‪#‎anthem‬ ‪#‎hardstyle‬
A
Lijkt me prima tussenweg als je allebei bij een ander label zit
Artist
557 postssince 2010
Ventrue wrote:
Deetox wrote:
Nope
Daar zit geen systeem in oid. In dit geval werdt ons gevraagd of we deze op Loudness wouden releasen en dat vonden we beide een prima plan :)
Of ik hier vaker op ga releasen? Wellicht. Als dat mij wordt aangeboden dan denk ik daar over na.
Hardtraxx Veteran
last seen 2 days ago 3,256 postssince 2009
Maar levert het jou nog wat speciaals op? Of is het gewoon leuk voor een keer op een ander label releasen. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago