Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 10 days ago
FTP is echt een klassieker, daar moet je gewoon vanaf blijven!!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
J oey wrote:FTP remix, nee bedankt. Heb echt een gruwelijke hekel aan die track en een remix zou het denk ik niet beter maken.
Dan kan het juist alleen maar beter. >.<
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
Image

Hmm..

Ohja, Endymion hebben Outta My Way ook geremixt, beter laat Brennan Heart die van Sub Sonik zitten.
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
chas1n wrote:FTP is echt een klassieker, daar moet je gewoon vanaf blijven!!
:lol:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Richardd wrote:
chas1n wrote:FTP is echt een klassieker, daar moet je gewoon vanaf blijven!!
:lol:
heerlijk inkoppertje :P
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Regain een track aan het maken is met iemand van TC:

Can you share a little secret about something?

I have lots of secrets! First secret is that I’m making a track with a new face of Theracords. I will play this track for the first time at XXlerator. Second secret is that I’m making a track with one of the best MC’s around: MC Renegade. Third secret is that the collaboration with The Beast Project is still in progress and I’m also making a remix but now I can’t tell you for who. Stay tuned!

http://hardstyle-united.nl/2015/hardsty ... ew-regain/
B
B2S wrote:E-Force & Deetox - Rawness, out soon on Loudness Recordings! ‪#‎Loudness‬

Image
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Geen track onder Freakz At Night?
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Delete
I have 2 new tracks to test out for the first time @ Rebirth Festival! A new solo track called 'Funk' and my collab with The Geminizers called 'Evolve.'
Keep an ear out for them! My set time is 22:00 - 23:00 (Saturday, Rebellion Stage). See ya there!
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 14 days ago
Magnetron wrote:Delete
I have 2 new tracks to test out for the first time @ Rebirth Festival! A new solo track called 'Funk' and my collab with The Geminizers called 'Evolve.'
Keep an ear out for them! My set time is 22:00 - 23:00 (Saturday, Rebellion Stage). See ya there!
Evolve is dus die track die The Geminizers al draaide op Madhouze, die ging echt een partij hard :D
M
Hardtraxx Veteran
14191 posts member since 2013
patrickjeb wrote:Geen track onder Freakz At Night?
Deze track was gemaakt voordat Freakz At Night er was :P
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Zouden ze nu eigenlijk ook weg gaan bij hun oude Label en nu bij Loudness zitten?
Artiest
557 posts member since 2010
Ventrue wrote:Zouden ze nu eigenlijk ook weg gaan bij hun oude Label en nu bij Loudness zitten?
Nope
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Deetox wrote:
Ventrue wrote:Zouden ze nu eigenlijk ook weg gaan bij hun oude Label en nu bij Loudness zitten?
Nope
Duidelijk xd
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dus Loudness wordt een HWS achtig label.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Theracords op Facebook:
Image

The I's (nu Psyched) naar Theracords dus?
Hardtraxx Veteran
14323 posts member since 2011
online now
Ze hadden het toch al over een al bekende maar nieuwe artiest dat bij TC zal komen?
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Post van Thera op 25 februari:
DjThera wrote:Kleine update:

De Theracords Radio Show van Februari staat online :)
View on SoundCloud

Vandaag is de release "Deetox - Headknocker/Here I Come(Dj Thera Remix) verkrijgbaar op alle portals (dus niet alleen hs.com)

Hype train: Prefix & Density zijn van alles van plan :loving: én we maken volgende maand een nieuwe artiest bekend!
Heeft dus waarschijnlijk wat vertraging opgelopen, maar dit is dan denk ik de nieuwe artiest die ze bedoelen.
P
Hardtraxx Veteran
5057 posts member since 2013
last seen 6 hours ago
Hopelijk meteen de release van collab met delete
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Deetox wrote:
Nope
Oke dan, maar gaan jullie meer releasen op dit label? zo ja waarop word zo'n keuze gebaseerd?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Ventrue wrote:
Deetox wrote:
Nope
Oke dan, maar gaan jullie meer releasen op dit label? zo ja waarop word zo'n keuze gebaseerd?
Sowieso, waarom wordt deze track op dit label gereleased? Geen haat o.i.d. maar ben ik werkelijk benieuwd naar omdat ik de toevoegende waarde niet zie.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Titan wrote: Good morning followers! What a heavy weekend and what a great way to start the festival season heart-emoticon This week is all about finishing my very first anthem in my career so far! Can you guess for which event!?
More info veryyyyy soon!!!
‪#‎titan‬ ‪#‎festival‬ ‪#‎anthem‬ ‪#‎hardstyle‬
A
Lijkt me prima tussenweg als je allebei bij een ander label zit
Artiest
557 posts member since 2010
Ventrue wrote:
Deetox wrote:
Nope
Daar zit geen systeem in oid. In dit geval werdt ons gevraagd of we deze op Loudness wouden releasen en dat vonden we beide een prima plan :)
Of ik hier vaker op ga releasen? Wellicht. Als dat mij wordt aangeboden dan denk ik daar over na.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Maar levert het jou nog wat speciaals op? Of is het gewoon leuk voor een keer op een ander label releasen. Ben altijd wel benieuwd naar dat soort dingen.