Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2217, 2218, 2219, 2220, 2221, 2222, 2223 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:46 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor Khad :) Gewoon die in NL

Daarnaast zal de Amerikaanse editie van het dance-evenement wederom plaatsvinden op de heilige grond van Woodstock staat er.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 11:57 

Donateur

Ze hadden toch vorig jaar ook al eerst Mysteryland aangekondigd voor twee dagen, en daarna weer gecanceled?
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

Dan ben ik niet wakker. Maar goed nieuws. Al jaren proberen ze dit!
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 14:37 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
"Ik wil het aantal buitenlandse bezoekers van 8000 in 2014 naar 15.000 brengen dit jaar,” klinkt het vastberaden.

Citaat:
,,En we houden het aantal bezoekers op maximaal 60.000,” wordt daaraan toegevoegd.

Doel is om meer buitenlanders te trekken dus, ten koste van de Nederlanders.. -.-
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:02 

Hardtraxx Veteran

btje jammer dat ze weer een festival verpesten over meerdere dagen.

kaartjes zullen er niet goedkoper door worden en de muntjes worden elk jaar toch al duurder, dus zal het wel lekker cashen worden voor ID&T
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:06 

Donateur

Khadber schreef:
Dan ben ik niet wakker. Maar goed nieuws. Al jaren proberen ze dit!

Voor ID&T is dit bij voorbaat goed nieuws ja.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 15:53 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Citaat:
"Ik wil het aantal buitenlandse bezoekers van 8000 in 2014 naar 15.000 brengen dit jaar,” klinkt het vastberaden.

Citaat:
,,En we houden het aantal bezoekers op maximaal 60.000,” wordt daaraan toegevoegd.

Doel is om meer buitenlanders te trekken dus, ten koste van de Nederlanders.. -.-

* De dagjesmensen..
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 17:59 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
btje jammer dat ze weer een festival verpesten over meerdere dagen.

kaartjes zullen er niet goedkoper door worden en de muntjes worden elk jaar toch al duurder, dus zal het wel lekker cashen worden voor ID&T

De prijzen zullen hetzelfde blijven hoor. Ik heb de prijzen van de muntjes op festivals in ieder geval niet zien stijgen afgelopen jaar :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:02 

Hardtraxxer

Citaat:
STUDIO TIME
It is possible to book studio time with Dj Thera. If you want to learn how to produce, Dj Thera can teach you all about it. Anything is negotiable! For more information, mail [email protected].
Our prices are customly made depending on your request! Don't forget, our studio is based in Meijel, a town in The Netherlands between Eindhoven and Venlo.
MASTERING
Theracords can also provide mastering services for your own tracks or your label. Having more than 7 years of experience with mastering, we can give your track the ultimate quality boost! It is also possible to let us do your complete mixdown plus mastering.
Our prices:
Normal mastering: € 25,- per track (ex tax)
Full mixdown plus mastering: € 90,- per track (ex tax)

http://www.theracords.com/services

Geen idee of het nieuw is of niet :D Vind het opvallend , je kan dus eigelijk Thera "kopen" in de studio ?
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:03 

Hardtraxx Elite

Staat daar al zolang ik me kan herinneren, weet niet hoe hij dat nu doet met studio time maar dat masteren doet ie nog steeds.
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:03 

Hardtraxx Veteran

Is al heel lang een service die ze aanbieden volgens mij. :P
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:05 

Hardtraxx Veteran

Alle 3 services zijn al vanaf het begin van Theracords, alleen zijn de prijzen wel ietsje gestegen het afgelopen jaar geloof ik :)
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:16 

Hardtraxxer

Mijn excuses dan jongens , ik zie het nu pas :D
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:23 

Artiest

Destination schreef:
Alle 3 services zijn al vanaf het begin van Theracords, alleen zijn de prijzen wel ietsje gestegen het afgelopen jaar geloof ik :)

Kan me de laatste prijsstijging niet eens meer herinneren xd kan goed zelfs in 2013 geweest zijn. In ieder geval doe ik dit al jaren met veel plezier. Het betreft overigens wel degelijk studio lessen, niet ghostproducen. Dat doe ik dan weet niet
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 18:25 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Destination schreef:

Kan me de laatste prijsstijging niet eens meer herinneren xd kan goed zelfs in 2013 geweest zijn. In ieder geval doe ik dit al jaren met veel plezier. Het betreft overigens wel degelijk studio lessen, niet ghostproducen. Dat doe ik dan weet niet

Awesome, vet dat je dat doet :thumbup:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:29 

Hardtraxx Veteran

Twee keer les gehad bij Thera, heel veel geleerd over mixdown, sounddesign en nog veel meer. Als je daar zo zit, lijkt het net alsof Pieter echt weet waar hij mee bezig is :whistle:
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:43 

Hardtraxx Addict

Heb ook een aantal keer les gehad, zware aanrader als je dingen wel leren over producen :) En het is nog gezellig ook :P
Bericht Geplaatst op 10 feb 2015 19:52 

Hardtraxx Veteran

Zatox en Audiofreq een collab maken?

http://www.a-lusion.com/musicstories/le ... ion-remix/
Nieuw verhaal over A-Lusion's tracks. Dit keer I've got the power remix :)
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:03 

Hardtraxx Addict

The Vision

Citaat:
With the release of 'Bring Me Up' I will start producing more euphoric tracks.The reason for this? More creativity and more feeling for me.
My dream is to spread my vision of hardstyle more than it is now, because i have a lot of questions why i don't play that much.
But don't forget this. Euphoric or raw? In the end it's all hardstyle!
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:10 

Hardtraxxer

b-plan schreef:
The Vision

Citaat:
With the release of 'Bring Me Up' I will start producing more euphoric tracks.The reason for this? More creativity and more feeling for me.
My dream is to spread my vision of hardstyle more than it is now, because i have a lot of questions why i don't play that much.
But don't forget this. Euphoric or raw? In the end it's all hardstyle!

Vind ik leuk! Zijn euforische plaaten zijn altijd goed imo ! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:16 

Hardtraxx Veteran

Mooi , goed nieuws i.m.o. :D
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:29 

Hardtraxx Veteran

Toch enigszins jammer, echt zo'n producer als Atmozfears die in beide spectrums van de hardstyle enorm goed kan produceren. Nu die zich (bijna) alleen zal focussen op euforisch beperkt dat z'n creativiteit juist in zekere zin lijkt me. Maar bijna alle tracks van deze man bevallen me, dus vooral zo door blijven gaan. Hij verdient echt meer aandacht. :)
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 20:53 

Donateur

The Vision schreef:
In the end it's all hardstyle!

Goedzo.
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 21:26 

Hardtraxx Elite

Zijn euphoric platen vind ik ook vaak beter. Goede keuze, nu hopen dat hij ook eens op grote feesten als Hard Bass mag draaien, dat verdient hij wel.
Bericht Geplaatst op 11 feb 2015 22:34 

Hardtraxxer

iRon schreef:
Zijn euphoric platen vind ik ook vaak beter. Goede keuze, nu hopen dat hij ook eens op grote feesten als Hard Bass mag draaien, dat verdient hij wel.

Dit dus,, :thumbup:
Vorige  1 ... 2217, 2218, 2219, 2220, 2221, 2222, 2223 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen