Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 7 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Nee hoor Khad :) Gewoon die in NL

Daarnaast zal de Amerikaanse editie van het dance-evenement wederom plaatsvinden op de heilige grond van Woodstock staat er.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ze hadden toch vorig jaar ook al eerst Mysteryland aangekondigd voor twee dagen, en daarna weer gecanceled?
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Dan ben ik niet wakker. Maar goed nieuws. Al jaren proberen ze dit!
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
"Ik wil het aantal buitenlandse bezoekers van 8000 in 2014 naar 15.000 brengen dit jaar,” klinkt het vastberaden.
,,En we houden het aantal bezoekers op maximaal 60.000,” wordt daaraan toegevoegd.
Doel is om meer buitenlanders te trekken dus, ten koste van de Nederlanders.. -.-
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
btje jammer dat ze weer een festival verpesten over meerdere dagen.

kaartjes zullen er niet goedkoper door worden en de muntjes worden elk jaar toch al duurder, dus zal het wel lekker cashen worden voor ID&T
Donateur
last seen Aug 2024
Khadber wrote:Dan ben ik niet wakker. Maar goed nieuws. Al jaren proberen ze dit!
Voor ID&T is dit bij voorbaat goed nieuws ja.
P
Hardtraxxer
305 posts member since 2014
last seen Feb 2016
pecola-tje wrote:
"Ik wil het aantal buitenlandse bezoekers van 8000 in 2014 naar 15.000 brengen dit jaar,” klinkt het vastberaden.
,,En we houden het aantal bezoekers op maximaal 60.000,” wordt daaraan toegevoegd.
Doel is om meer buitenlanders te trekken dus, ten koste van de Nederlanders.. -.-
* De dagjesmensen..
J
Hardtraxxer
324 posts member since 2014
last seen Apr 2017
AniThing wrote:btje jammer dat ze weer een festival verpesten over meerdere dagen.

kaartjes zullen er niet goedkoper door worden en de muntjes worden elk jaar toch al duurder, dus zal het wel lekker cashen worden voor ID&T
De prijzen zullen hetzelfde blijven hoor. Ik heb de prijzen van de muntjes op festivals in ieder geval niet zien stijgen afgelopen jaar :thumbup:
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
STUDIO TIME
It is possible to book studio time with Dj Thera. If you want to learn how to produce, Dj Thera can teach you all about it. Anything is negotiable! For more information, mail info@theracords.com.
Our prices are customly made depending on your request! Don't forget, our studio is based in Meijel, a town in The Netherlands between Eindhoven and Venlo.
MASTERING
Theracords can also provide mastering services for your own tracks or your label. Having more than 7 years of experience with mastering, we can give your track the ultimate quality boost! It is also possible to let us do your complete mixdown plus mastering.
Our prices:
Normal mastering: € 25,- per track (ex tax)
Full mixdown plus mastering: € 90,- per track (ex tax)
http://www.theracords.com/services

Geen idee of het nieuw is of niet :D Vind het opvallend , je kan dus eigelijk Thera "kopen" in de studio ?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Staat daar al zolang ik me kan herinneren, weet niet hoe hij dat nu doet met studio time maar dat masteren doet ie nog steeds.
Last edited by DJ_Tim on 10 Feb 2015 17:04, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Is al heel lang een service die ze aanbieden volgens mij. :P
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Alle 3 services zijn al vanaf het begin van Theracords, alleen zijn de prijzen wel ietsje gestegen het afgelopen jaar geloof ik :)
Hardtraxxer
last seen May 2018
Mijn excuses dan jongens , ik zie het nu pas :D
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 3 days ago
Destination wrote:Alle 3 services zijn al vanaf het begin van Theracords, alleen zijn de prijzen wel ietsje gestegen het afgelopen jaar geloof ik :)
Kan me de laatste prijsstijging niet eens meer herinneren xd kan goed zelfs in 2013 geweest zijn. In ieder geval doe ik dit al jaren met veel plezier. Het betreft overigens wel degelijk studio lessen, niet ghostproducen. Dat doe ik dan weet niet
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
DjThera wrote:
Destination wrote:Alle 3 services zijn al vanaf het begin van Theracords, alleen zijn de prijzen wel ietsje gestegen het afgelopen jaar geloof ik :)
Kan me de laatste prijsstijging niet eens meer herinneren xd kan goed zelfs in 2013 geweest zijn. In ieder geval doe ik dit al jaren met veel plezier. Het betreft overigens wel degelijk studio lessen, niet ghostproducen. Dat doe ik dan weet niet
Awesome, vet dat je dat doet :thumbup:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Twee keer les gehad bij Thera, heel veel geleerd over mixdown, sounddesign en nog veel meer. Als je daar zo zit, lijkt het net alsof Pieter echt weet waar hij mee bezig is :whistle:
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Heb ook een aantal keer les gehad, zware aanrader als je dingen wel leren over producen :) En het is nog gezellig ook :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Zatox en Audiofreq een collab maken?

http://www.a-lusion.com/musicstories/le ... ion-remix/
Nieuw verhaal over A-Lusion's tracks. Dit keer I've got the power remix :)
Hardtraxx Addict
1140 posts member since 2013
last seen Sep 2016
The Vision
With the release of 'Bring Me Up' I will start producing more euphoric tracks.The reason for this? More creativity and more feeling for me.
My dream is to spread my vision of hardstyle more than it is now, because i have a lot of questions why i don't play that much.
But don't forget this. Euphoric or raw? In the end it's all hardstyle!
Hardtraxxer
last seen May 2018
b-plan wrote:The Vision
With the release of 'Bring Me Up' I will start producing more euphoric tracks.The reason for this? More creativity and more feeling for me.
My dream is to spread my vision of hardstyle more than it is now, because i have a lot of questions why i don't play that much.
But don't forget this. Euphoric or raw? In the end it's all hardstyle!

Vind ik leuk! Zijn euforische plaaten zijn altijd goed imo ! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Mooi , goed nieuws i.m.o. :D
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Toch enigszins jammer, echt zo'n producer als Atmozfears die in beide spectrums van de hardstyle enorm goed kan produceren. Nu die zich (bijna) alleen zal focussen op euforisch beperkt dat z'n creativiteit juist in zekere zin lijkt me. Maar bijna alle tracks van deze man bevallen me, dus vooral zo door blijven gaan. Hij verdient echt meer aandacht. :)
Donateur
last seen Aug 2024
The Vision wrote:In the end it's all hardstyle!
Goedzo.
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Zijn euphoric platen vind ik ook vaak beter. Goede keuze, nu hopen dat hij ook eens op grote feesten als Hard Bass mag draaien, dat verdient hij wel.
Hardtraxxer
503 posts member since 2013
last seen Oct 2021
iRon wrote:Zijn euphoric platen vind ik ook vaak beter. Goede keuze, nu hopen dat hij ook eens op grote feesten als Hard Bass mag draaien, dat verdient hij wel.
Dit dus,, :thumbup: