Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2197, 2198, 2199, 2200, 2201, 2202, 2203 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja, word daar zo moe van. Alle Dvd's / aftermovies eruit. Jammer, want zet nog geregeld een oude Decibel/Qlimax dvd aan.

Ook geen aftermovie meer? Waarom al die dikke camera's dan daar, voor die paar filmpjes die de dag erna online kwamen? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 16:04 

Donateur

Weet ik niet. Volgens mij is er ooit ook eens een Qlimax geweest waar ze een hele boog aan GO-pro's hadden gemaakt, waar vervolgens niet veel noemenswaardigs mee is gedaan. Jammer want op Qlimax kun je zoveel vette dingen doen. Ik zou zelf €25 betalen voor 7uur rauw materiaal van alleen de booth. Maar blijkbaar is er voor een DVD/Bluray helemaal geen markt meer.

Broken Balance schreef:
Bekenden van mij zijn toch echt met aspecten van de blue-ray voor Qlimax bezig (Lower-thirds) en dat krijg je niet van een willekeurige freek uit het publiek als opdracht.
Maar ik hoor ook dat ze nog in onderhandeling zijn.

En hij vraagt om een DVD, niet om een Blue-Ray

Een van beide partijen heeft zicht teruggetrokken uit de onderhandeling neem ik aan BB?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:09 

Hardtraxx Elite

Echt ontzettend jammer dat ze dit op deze manier doen.
Vind een aftermovie, maar vooral een complete registratie bij dit soort feesten toch echt fantastisch om terug te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:10 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Weet ik niet. Volgens mij is er ooit ook eens een Qlimax geweest waar ze een hele boog aan GO-pro's hadden gemaakt, waar vervolgens niet veel noemenswaardigs mee is gedaan. Jammer want op Qlimax kun je zoveel vette dingen doen. Ik zou zelf €25 betalen voor 7uur rauw materiaal van alleen de booth. Maar blijkbaar is er voor een DVD/Bluray helemaal geen markt meer.

Dat was volgens mij Fate or Fortune
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:19 

Hardtraxxer

Denk dat het YouTube verdien model ook een rol speelt. Op 10 filmpjes met gemiddeld 200.000 views is natuurlijk meer te verdienen dan 1 aftermovie met 700K views..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
Denk dat het YouTube verdien model ook een rol speelt. Op 10 filmpjes met gemiddeld 200.000 views is natuurlijk meer te verdienen dan 1 aftermovie met 700K views..

Dat niet alleen. Door meerdere filmpjes over langere tijd te spreiden creëer je meer klikgedrag naar je Youtube-kanaal/FB-pagina/website. Wat natuurlijk ook veel gunstiger is.

Hoewel ik het enerzijds dus wel begrijp,vind ik het doodzonde. De aftermovies vind ik over het algemeen stukken leuker om naar te kijken dan naar de losse filmpjes zoals ze nu op internet geplaatst worden bijvoorbeeld. Die zijn toch minder spectaculair vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 17:55 

Hardtraxx Veteran

Warface
Citaat:
Ah yeah! Collab with Delete in full effect! Who wants a teaser?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Maakt hij ook nog solo tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:05 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Maakt hij ook nog solo tracks?

Warface
Citaat:
Busy week coming up once again! Starting up a new collab with Mr. Delete and finishing up another solo and a collab!

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:36 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:51 

Donateur

pecola-tje schreef:
Punthoofd schreef:

Dat niet alleen. Door meerdere filmpjes over langere tijd te spreiden creëer je meer klikgedrag naar je Youtube-kanaal/FB-pagina/website. Wat natuurlijk ook veel gunstiger is.

Hoewel ik het enerzijds dus wel begrijp,vind ik het doodzonde. De aftermovies vind ik over het algemeen stukken leuker om naar te kijken dan naar de losse filmpjes zoals ze nu op internet geplaatst worden bijvoorbeeld. Die zijn toch minder spectaculair vind ik.

Valt me op dat ik de laatste tijd vrij veel keuzes van organisaties commercieel begrijpelijk, maar nadelig voor mijzelf, vind. En nog steeds zijn er mensen die beweren dat de overname van de halve dance scene door SFX geen directe nadelige gevolgen zal hebben. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 18:51 

Kraak... Piep...

TiMOTHYb schreef:

Broken Balance schreef:
Bekenden van mij zijn toch echt met aspecten van de blue-ray voor Qlimax bezig (Lower-thirds) en dat krijg je niet van een willekeurige freek uit het publiek als opdracht.
Maar ik hoor ook dat ze nog in onderhandeling zijn.

En hij vraagt om een DVD, niet om een Blue-Ray

Een van beide partijen heeft zicht teruggetrokken uit de onderhandeling neem ik aan BB?

Heb ze nog niet gesproken, maar ik denk dus dat de lower thirds voor die filmpjes zijn, maar dat zou betekenen dat elke artiest een eigen filmpje krijgt o.i.d.
Maar alsnog, belachelijk om zo'n camera set up te huren voor een youtube filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2015 20:14 

Hardtraxx Crew

A-Lusion
Citaat:
Work in progress. Triplet reverse bass! Like a few years ago! #remix #hardstyle
http://instagram.com/p/xhSs8NhEXb/

^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 12:55 

Hardtraxx Veteran

Niet veel veranderd hier zie ik. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 13:17 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Niet veel veranderd hier zie ik. >.<

Sommige dingen zullen nooit veranderen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:10 

Hardtraxxer

Heey brokenbalance, PANNENKOEK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 15:25 

Kraak... Piep...

Punthoofd schreef:

Lekker, met stroop graag.

Trouwens, heb ze al weer gesproken en het schijnen losse hoofdstukken van het feest incl interviews te worden. Dus het is het principe van een DVD maar dan opgedeeld in filmpjes op YouTube i.t.v. chapters op een DVD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 16:31 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Punthoofd schreef:

Lekker, met stroop graag.

Trouwens, heb ze al weer gesproken en het schijnen losse hoofdstukken van het feest incl interviews te worden. Dus het is het principe van een DVD maar dan opgedeeld in filmpjes op YouTube i.t.v. chapters op een DVD.

Haha je weet het weer mooi te verwoorden! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:06 

Kraak... Piep...

Die jongens zeiden ook al dat ze het wat raar vonden dat er zo´n grote camera set up stond voor wat youtube filmpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:10 

Donateur

Ja nouja als geknipte stukkies op youtube meer opleveren dan een DVD/Bluray kan dat toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 17:29 

Hardtraxx Veteran

S1ngular is op zoek naar een label, Qult en Subground worden het niet omdat zijn muziek dat eigenlijk niet echt is.
Facebook quotes:
Citaat:
S1ngular Searching for a label at the moment! More info will come shortly after.

Adrien Denis Sweeeet , but I think it will be not so complicated: Qult records or even Subground records ? Anyway I can't wait

S1ngular It's not only subground/qult focused music, so that's no option at the moment
.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:03 

Hardtraxxer

http://partyflock.nl/images/user/1362527_large_3447339o.jpg

Denk dus E-Force, Deetox en MC DL :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:12 

Hardtraxx Veteran

Is dat nou nog steeds bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:13 

Aan het typen...

Khadber schreef:
S1ngular is op zoek naar een label, Qult en Subground worden het niet omdat zijn muziek dat eigenlijk niet echt is.
Facebook quotes:
Citaat:
S1ngular Searching for a label at the moment! More info will come shortly after.

Adrien Denis Sweeeet , but I think it will be not so complicated: Qult records or even Subground records ? Anyway I can't wait

S1ngular It's not only subground/qult focused music, so that's no option at the moment
.

System Square?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2015 18:17 

Hardtraxx Veteran

Zwollie95 schreef:

Dit kun je in het Hard Bass topic bespreken :P
Vorige  1 ... 2197, 2198, 2199, 2200, 2201, 2202, 2203 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen